70 λεωφορεία του ΚΤΕΛ Ιωαννίνων συγκεντρώθηκαν χθές στην συνοριακή διάβαση της Κακαβιάς για να εμποδίσουν την είσοδο στην Ελλάδα των αλβανικών λεωφορείων των γραμμών Αλβανία – Ελλάδα. Εκατοντάδες επιβάτες των αλβανικών λεωφορείων έμειναν στην Κακαβιά ενώ το τελωνείο λειτουργεί μόνο για τους πεζούς και τα ΙΧ.
Τα ΚΤΕΛ αντιδρούν στην απόφαση του Διοικητικού Δικαστηρίου των Αθηνών που ανέβαλε για 10 μέρες την Υπουργική Απόφαση που εμπόδιζε ...
... τα αλβανικά λεωφορεία να μπουν στην Ελλάδα μέχρι την τροποποίηση του νόμου όπου θα ρυθμίζονταν αιτήματα του ΚΤΕΛ. Να θυμίσουμε ότι το Υπουργείο Μεταφορών της Ελλάδος είχε αναστείλει την άδεια πολλών αλβανικών εταιριών και ζητούσε πρόσθετα έγραφα.
Μεταξύ Ελλάδος και Αλβανίας γίνονται καθημερινά χιλιάδες μετακινήσεις και ο ανταγωνισμός έριξε τις τιμές σε σημείο που για τις ελληνικές γραμμές είναι κάτω του κόστους! Για παράδειγμα το εισιτήριο απλής μετάβασης του ΚΤΕΛ στη γραμμή Γιάννενα- Αθήνα (430χλμ) κοστίζει 39 ευρώ ενώ με τα αλβανικά λεωφορεία από Αθήνα για Αργυρόκαστρο ή Αγίους Σαράντα (560 χλμ) κοστίζει μόλις 25 ευρώ η απλή μετάβαση και 40ερώ με επιστροφή!
http://borioipirotis.blogspot.gr/2012/09/70.html#more
Σχόλιο Πελασγού : Δηλαδή επειδή τα "μπουμπούκια" εξ Αλβανίας θέλουν να ταξιδεύουν, στέλνοντας εμβάσματα πολλών εκατομμυρίων ευρώ εκτός Ελλάδος, οι ιδιοκτήτες των ΚΤΕΛ Ιωαννίνων πρέπει να πεινάσουν;;Η πολύ "ελεύθερη" αγορά φαίνεται πως βλάπτει την ελληνική οικονομία (σε βάθος χρόνου).
Το σχόλιο σου είναι ηλίθιο και άκυρο. Μάθε πρώτα τι παίζει με τις τιμές των ελληνικών και των αλβανικών λεωφορείων και μετά κάνε κριτική. Το πρόβλημα δεν είναι η ελεύθερη αγορά, το πρόβλημα είναι πως τα κτελ παραμένουν συντεχνία που αρνείται να ανοίξει και να συμορφωθεί με τον ανταγωνισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφή