Σελίδες

Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ :ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΟΜΗΡΟ ΚΑΙ ΕΛΥΤΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ ,ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΦΕΤΙΕΡΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ


Τα νέα σχολικά βιβλία που εδώ και 3-4 χρόνια έχουν οι μαθητές στα χέρια τους, είναι το λιγότερο αισχρά και κατάπτυστα, και μόνο σκοπό που δεν έχουν είναι να διδάξουν και να παραδώσουν μια νέα γενιά χρήσιμη και ικανή.
Εξαιρετική ομιλία από τον δάσκαλο Δημήτρη Νατσιό στη σχολή γονέων ανοιχτό Πανεπιστήμιο Κατερίνης που περιγράφει με χιούμορ και ξεκάθαρο τρόπο τα ανατριχιαστικά βιβλία που διδάσκουν σήμερα στα παιδιά μας.
ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΣΕΛΕΜΕΝΤΕΔΕΣ:


Βιβλία γεμάτα με συνταγές μαγειρικής, κακέκτυπα των τηλεοπτικών εκπομπών, με αστρολογικές προβλέψεις, εικόνες που παραπέμπουν σε κουτσομπολίστικα περιοδικά, που προσβάλλουν τον Χριστιανισμό, τους Έλληνες, την πίστη και τα πιστεύω μας!

Βιβλία που οδηγούν τις οικογένειες να στείλουν τα παιδιά τους σε ένα νέο «Κρυφό σχολειό» αφού το μόνο που μπορούν να διδαχθούν από όλα αυτά είναι πως θα φλερτάρουν, πως θα βάψουν τα νύχια τους και πιο είναι το καλύτερο κλαμπ για να διασκεδάσουν.
Από τον Παπαδιαμάντη και το Γεφύρι της Άρτας στις αμερικάνικες παραδόσεις και την παιδεραστία.


Και όμως! Αυτά τα αίσχη διδάσκονται τα παιδιά μας σήμερα! Μάλιστα σχολικό βιβλίο προτείνει στα παιδιά να διαβάσουν τον Χάρι Πότερ! Όχι Οδυσσέα Ελύτη, όχι ιστορία, όχι ποίηση, αλλά τον Χάρι Πότερ!

Σελίδες που αφιερώνονται στην γενοκτονία των Εβραίων, αλλά όχι στην γενοκτονία των Ποντίων, όχι στην καταστροφή της Σμύρνης!
Δεν υπάρχει κείμενο που να περιγράφει μια φυσιολογική οικογένεια, δεν υπάρχει ούτε μια προσευχή μέσα στα μαθητικά βιβλία! Γελοιοποιούν τους Αγίους, καταργούν τον σεβασμό, προωθούν την ανωμαλία!
Γιατί εκεί απλά κατάντησαν οι αργόμισθοι ανθέλληνες του Υπουργείου Παιδείας την Ελληνική εκπαίδευση.

ΔΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ – ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑ ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

ΠΡΩΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΛΑΜΠΡΟ ΣΤΗΝ ΤΟΥΑΛΕΤΑ
ΤΟ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ…
Στην πρώτη σελίδα στο καλωσόρισμα του παιδιού στο σχολείο ο μαθητής συναντούσε το γνωστό: «πέφτω κάνω το σταυρό μου και άγγελο έχω στο πλευρό μου…», καθώς και το αγαπημένο σε όλους ποιηματάκι που μεγάλωσε γενιές Ελλήνων «Φεγγαράκι μου λαμπρό, φέγγε μου να περπατώ…»
ΤΟ ΝΕΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Το κείμενο υποδοχής μεταξύ άλλων λέει: «ρωτάει η δασκάλα, παιδιά με τι θέλετε να αρχίσουμε σήμερα. Σηκώνει ένας μαθητής το χέρι και λέει : με την τουαλέτα κυρία»!!
ΤΕΤΑΡΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Έχουμε πέντε σελίδες με τα δικαιώματα των παιδιών. Προτού δηλαδή μάθουν τα παιδιά τις υποχρεώσεις μαθαίνουν τα δικαιώματα. Και μετά απορούμε γιατί τα παιδιά μας είναι απείθαρχα.


ΟΙ ΑΦΑΝΕΙΣ ΗΡΩΕΣ

Με μικρά γράμματα σε μια στήλη που σχεδόν δεν φαίνεται, τα ονόματα των αγωνιστών του 21 που μας απελευθέρωσαν. Αυτή είναι η αντιμετώπιση των ηρώων από τα σχολικά βιβλία.

ΤΟ ΣΩΒΡΑΚΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΒΑΣΙΛΗ

Κείμενο: «Η μπουγάδα του Αϊ Βασίλη: Βγαίνει ο Άγιος Βασίλης στην αυλή να απλώσει την μπουγάδα του. Πρώτα κρεμάει τις κάλτσες του , ύστερα την φανέλα του, το μακρύ του σώβρακο, το σκούφο του, το πουκάμισό του και τελευταίο το σακάκι και το παντελόνι του».
Ο Άγιος της εκκλησίας μας παρουσιάζεται από τα βιβλία αυτά να κρεμάει το μακρύ του σώβρακο‼!
Προφανώς αυτοί έχουν στο μυαλό τους το ξωτικό που διαφημίζει το γνωστό αναψυκτικό.
Όμως τα βιβλία αυτά δεν απευθύνονται σε αμερικανάκια αλλά σε Ελληνόπουλα.
Θα περιμέναμε σε αυτό το παραμύθι ο Άγιος να παρουσιαστεί όπως τον ξέρει η εκκλησία μας.
Ο φιλάνθρωπος ο οποίος μέχρι τα 49 του αγκάλιαζε μέχρι και λεπρούς και έτρεφε 20.000 ανθρώπους στην πόλη που είχε ιδρύσει ο ίδιος με τα λεφτά του.

Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΑΛΑΧ‼!


Κείμενο: «Ο Νορντή είναι μουσουλμάνος που τον πάνε σε μια εκκλησία. Η πολιτισμικότητα ετοιμάζεται μέσα στα βιβλία. Το κείμενο γράφει: «Ο Νορντή εντυπωσιάστηκε από την εκκλησιά του Χριστιανού Αλάχ. Όλο το μεσημέρι το κουβέντιαζε με την γιαγιά του. Δεν μπορούσε να χωνέψει γιατί οι Χριστιανοί κάνουν τέτοιες ζωγραφιές. Και τι άσχημοι γέροι με μακριές γενειάδες ήταν αυτοί στους τοίχους»;

ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ: ΠΕΡΝΑ ΠΕΡΝΑ… Ο ΕΠΙΤΑΦΙΟΣ!

Κείμενο: Τότε που πήγαμε βόλτα τον Επιτάφιο. Πρώτων, ο επιτάφιος ΔΕΝ πάει βόλτα! Στον επιτάφιο έχουμε περιφορά! Και στο τέλος γράφει: «Όταν φτάσαμε στην εκκλησία οι ψάλτες σήκωσαν τον επιτάφιο ψηλά και όλοι περάσαμε από κάτω. Να πως παίζεται το περνά περνά η μέλισσα»!!!


ΠΕΜΠΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΟΙ ΦΟΒΙΣΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Κείμενο: ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

ΤΙΤΛΟΣ: Η Ιταλία μας κήρυξε τον πόλεμο.

ΥΠΟΤΙΤΛΟΣ: Και εμείς πήγαμε στο υπόγειο.

Το παιδί μαθαίνει ότι την ημέρα που μας κήρυξαν τον πόλεμο, που ήταν μέρα πανηγυριού για τους Έλληνες «με το χαμόγελο στα χείλη πάνε οι φαντάροι μας μπροστά», το κατάπτυστο βιβλίο λέει ότι κρυφτήκαμε!!!

Και στο τέλος αναφέρει έναν διάλογο μεταξύ γιου και πατέρα.

Πατέρας: Άκη από σήμερα θα γίνεις άντρας.

Γιος: Εγώ τότε φοβήθηκα πάρα πολύ γιατί δεν ήθελα να γίνω σήμερα άντρας.

ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΜΟΡΦΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΦΡΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ…

Κείμενο: Το αφιέρωμα στα Χριστούγεννα.

Κεντρικό κείμενο είναι η Μάγισσα που μισούσε τα κάλαντα.

Πήγαν κάτι παιδιά να πουν τα κάλαντα στη μάγισσα και απαντάει αυτή: «Σκασμός σκουπιδόπαιδα αν δεν σταματήσετε να λέτε τα κάλαντα θα το μετανιώσετε πικρά»!

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΒΙΑΣ

Κείμενο: Για την άθληση.

Σε πέντε σημεία αναφέρει για μπουνιές για γροθιές και γενικά για ξύλο. Ένα κείμενο που περιγράφει τη βία με «αθώο» τρόπο.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ


Μάθημα: ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΑΦΕΤΙΕΡΑΣ

Με οδηγίες χρήσης καφετιέρας τι παιδεία προσφέρει μέσα από το βιβλίο αυτό ο δάσκαλος;
Γιατί σκοπός δεν είναι μόνο να διδαχτούν γράμματα, αλλά και το ήθος.
Στα παλιά βιβλία το κείμενο αυτό μίλαγε για έναν ξυλοκόπο που όντας τίμιος δεν δέχτηκε τα χρυσά και τα ασημένια τσεκούρια του Ερμή αλλά το δικό του το ξύλινο και εκείνος για ανταμοιβή του χάρισε και τα τρία.

Μάθημα: ΟΓΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟΥ‼! ΕΚΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ

Μάθημα: Ζητάνε από τα παιδιά να γράψουν μια ιστορία με τους τρεις αυτούς πρωταγωνιστές.
Πώς ένα παιδί μπορεί να συνδυάσει τον Μέγα Αλέξανδρο με την Κοκκινοσκουφίτσα;

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΙΝΑΞΕΙ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΤΟ ΥΠ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ

«ΟΣΑΚΙΣ» που σημαίνει όσες φορές…
Κείμενο: Είναι ένας καθηγητής ο οποίος είχε ένα συνήθειο να λέει το επίρρημα «Οσάκις» συνέχεια. Οι μαθητές από κάτω χαχάνιζαν.
Οι μαθητές εννοούσαν «Ο Σάκης». Το κείμενο γράφει: «Ο Σάκης ήταν ηλεκτρολόγος με μαγαζί. Μεγαλύτερός τους 20 – 25 ετών. Τα είχε φτιάξει με την Αλέκα, μια από τις μαθήτριες της τάξης. Ήταν η πρώτη που έβγαινε ραντεβού μαζί του, μήνες τώρα. Ο Σάκης την περίμενε το μεσημέρι στην γωνία και οι άλλες μαθήτριες έτρεχαν από πίσω της να τον δούνε. Τα σχόλια έδιναν και έπαιρναν. Ήταν ο πρώτος έρωτας της τάξης. Ο καθηγητής φώναξε την μαθήτρια (όχι για να την μαλώσει) αλλά για το «οσάκις».


Παιδί 12 – 13 χρονών τα είχε φτιάξει με 25χρονο ηλεκτρολόγο;;

Πως ονομάζεται αυτό; Δεν λέγετε παιδεραστία;
Και το περιγράφει με ωραίο και αθώο τρόπο το σχολικό βιβλίο: κείμενο γλώσσας πρώτης γυμνασίου‼! Δεν πρέπει να επέμβει εισαγγελέας; Δεσμό 13χρονου παιδιού με 25χρονο άντρα θα το επέτρεπε ένας από εσάς;
Και όμως είναι σχολικό μάθημα!

ΑΠΟ ΤΑ ΘΡΑΝΙΑ ΣΤΑ ΜΠΑΡΑΚΙΑ

Κείμενο με τίτλο ένα ξεχωριστό κορίτσι.
«Τις τελευταίες μέρες εμφανίστηκε στο μπαρ ένα ξεχωριστό κορίτσι».
Κορίτσι πρώτης γυμνασίου τι δουλειά έχει στο μπαρ;

ΔΕΥΤΕΡΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΣΠΑΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΝΥΧΙ Κείμενο: «Η σκόνη της κιμωλίας λερώνει τα κόκκινα νύχια της». Μετατρέψτε την φράση… Δευτέρα Γυμνασίου τα κόκκινα νύχια…
Δεν υπάρχει ένα κείμενο που να περιγράφει μια σωστή οικογένεια.
Όλα έχουν προβληματικές οικογένειες με χωρισμένους γονείς κ.α


ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΗΜΙΤΗΣ – Ο ΓΝΩΣΤΟΣ

Κείμενο με υπογραφή του Κώστα Σημίτη: «Είμαστε όλοι εκτεθειμένοι σε βομβαρδισμό πολιτιστικών προϊόντων που διαμορφώνεται σύμφωνα με την διεθνή διαφημιστική προβολή. Τα έθνη κράτη δεν ανέκοψαν αλλά αδιαφόρησαν για αυτή την εξέλιξη. Η Ελλάδα την ενίσχυσε μάλιστα έμμεσα με ιδεολογικό προσανατολισμό σε μια ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΜΕΝΗ και για αυτό ΧΩΡΙΣ απήχηση η Ελληνική και Χριστιανική παράδοση»!
agioritikovima

3 σχόλια:

  1. Nomizo pos exete sovaro provlima... Pera apo to keimeno gia to Saki pou den evgala poly akri (isos eftaigan vevaia ta simeia stiksis kai i syntaksi), ta ypoloipa mou fanikan san poly kales diorthoseis se sxesi me ta SKATA pou mas didaskan tote... Makari tote na mas milouse kapoios gia ta dikaiomata mas, alla vevaia eseis thelete paidia-DOYLOYS na sas kanoun ta thelimata, ti sas leo tora... Makari na mathainame pio antikeimenika tin istoria kai oxi oti eimaste oi gamiades olou to kosmou kai oloi oi alloi ta skoupidia. Makari na mas milousan kai gia alles thriskeies anti na mas epivaloun mia me to zori. Kai epeidi thelete na to akousete kai afto PALI KALA POY MATHAINOYN STA PAIDIA SAS POS NA FTIAXNOYN KAFE giati me tetoia epipeda noimosynis pou kylan sto DNA tous tha einai tyxera na ftiaxnoun kafe gia to afentiko tous se kamia etairia kai na doulevoun servitoroi mexri ta 50 tous! Oi kores sas fysika kai vafoun ta nyxia tous afou afto tous mathainoun oi argosxoles manades tous apo vrefiki akoma ilikia kai fysika pane se bar. Asxeta an eseis to kserete i oxi... Kai telos, kalo einai na kserei kapoios sto spiti pos sto diaolo doulevei to rimadi to klimatistiko otan o pappous tha kontevei na pethanei apo thermopliksia kai mana tha ourliazei mes ston paniko... Afto pou sas tromazei kyrioi, legetai EKSELIKSH! Symvainei kai eite sas aresei eite oxi tha synexisei na symvainei. Einai afto pou mas diaxorizei apo ta ypoloipa zoa. Afto pou sas edose to "koumpiouter" na mpainete sto internet na grafete tis mpourdes sas! To kinito ton 700 euro gia na poulate mouri. Ta ilektrika parathyra kai to ydravliko timoni sto olokainourio amaksi sas pou ta theoreite dedomena. To amaksi se kapoious prin apo sas pou theorousan ton gaidaro dedomeno... An thes na kaneis kati gia to paidi sou as'to na dei poio einai to sosto kai to lathos kai na krinei. Sigoura mporei na krinei kalytera apo sena kai stin teliki an den kanei malakies den tha mathei pote tipota. Syzitise me epixeirimata kati logiko xoris na prospatheis na epivaleis ti gnomi sou. S'aresei de s'aresei an ena paidi thelei na kanei kati tha to kanei! Thes pio sklires lyseis gia pio sklira provlimata opos px ta narkotika? Kan'to mia volta stin omonoia na dei ta prezakia apo proto xeri. Eksigise tou ti exei piei o kathenas kai einai etsi kai an den gnorizeis oute esy enimerosou! Afto kanei enas ypefthynos gonios, Enimeronetai kai enimeronei. Syzitaei. Min ksexnas tin antidrasi pou exei mesa tou kathe paidi, tin eixes kai sy, tin eixame oloi. Kaname afto pou DEN EPREPE gia na mathoume GIATI DEN PREPEI? Giati den KANEI? Arketa egrapsa kai nomizo sto vronto pane kai pou ta grafo alla toulaxiston ekana mia prospatheia. makari na to diavasoun 10 kai na to skeftei enas, tha einai kati... Sto dialo apolitistoi, sas sixainomai!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχεις τόσο μίσος μέσα σου που μάλλον εσύ είσαι απολίτιστος-η.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν από όλο αυτό το κείμενο που σου έγραψε, που ήταν γεμάτο επιχειρήματα το μόνο που έχεις να του/της πεις είναι ότι έχει μίσος, εγώ ένα έχω να πω. με όλη μου τη δύναμη: ΤΣΑΠΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ! Ακόμα και το ούστ, πολύ θα ήταν. Άντε καλόν ύπνο...

      Διαγραφή