Σελίδες

Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Ανύπαρκτοι οι δήθεν διωγμοί κατά των Εθνικών μαρτυρεί η ιστορία


Μέρα με την ημέρα, ο κόσμος μαθαίνει την αλήθεια, και οι Νεοπαγανιστές εκτίθενται για τα ψεύδη τους περί δήθεν διωγμών που υπέστησαν από Χριστιανούς. Όσα ψέματα έλεγαν τόσο καιρό, γυρίζουν πλέον εναντίον τους, και οι Νεοεθνικοί ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ, καρπώνονται πλέον τα αποτελέσματα της απάτης τους. Δείτε μερικά ακόμα στοιχεία, για να καταλάβετε για τι ψεύτες μιλάμε!

Ο Μέγας Κωνσταντίνος κατηγορείται ότι απαγόρευσε τη λατρεία και έκλεισε ναούς. Οι μόνοι ναοί που έκλεισε ήταν της Αφροδίτης στην Ηλιούπολη, για συγκεκριμένους λόγους . Εξάλλου, ο Μέγας Κωνσταντίνος επέτρεψε την ίδρυση εθνικών ναών (Ζώσιμος, 2,31. Aurel. Victor, Caesares, 40. Orelli, Iscriptiones latinae, III, αρ. 55880).

Αλήθεια είναι ότι μόνο το ιερό της Αφροδίτης στην Άφακα του Λιβάνου κατεδάφισε ο Μέγας Κωνσταντίνος (Ευσέβιος, Βίος Κωνσταντίνου, Γ’, 55), διότι εκεί εκπορνεύονταν όχι μόνο γυναίκες αλλά και άνδρες γύννιδες (τραβεστί) [Οι τελευταίοι Εθνικοί, Pierre Chuvin, Harvard University Press / μετάφραση Ο. Χειμωνίδου, ελλ. εκδ. Θύραθεν (σ. 47)]. 
Στην Ηλιούπολη της Φοινίκης, όπου φαίνεται πως υπήρχαν μόνο γυναίκες ιερόδουλοι της Αφροδίτης, ο Κωνσταντίνος περιορίστηκε στο να συστήσει στον πληθυσμό μεγαλύτερη εγκράτεια και να χτίσει μια εκκλησία. Στην Αίγυπτο ο αυτοκράτορας απλώς απαγόρευσε τον ευνουχισμό των ιερέων του... θεού Νείλου, όμως επέτρεψε τις τελετές και εορτές που εξασφάλιζαν τις πλημμύρες του ιερού ποταμού (Ευσέβιος, Δ’, 25. Λιβάνιος, Υπέρ των Ιερών, Λ’, 35. Γρηγόριος Θεολόγος PG 35, 705)

Στην πραγματικότητα , πολύ εκτενέστερο διωγμό κατα της μαγείας, διεξήγαγε ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ αυτοκράτορας. Ο παγανιστής αυτοκράτωρ Αύγουστος είχε συγκεντρώσει και κάψει πάνω από 2.000 μαντικά και προφητικά βιβλία (Σουητώνιος, Div. August., 31.).

Γράφει χαρακτηριστικά ο Γερμανός ιστορικός F. Gregorovius:

«από τους βανδαλισμούς αυτούς [που έγιναν βάσει των διατάξεων του Θεοδοσίου] η αρχαία Ελλάδα έπαθε ελάχιστα, συγκριτικά με όλες τις άλλες χώρες της Αυτοκρατορίας. Κυρίως η Αθήνα έμεινε απαλλαγμένη από καταστροφές. Κανένα από τα εν Αθήναις μεγάλα κι ονομαστά ιερά δεν γκρεμίστηκε. (...) Ο Χριστιανισμός ανεδείχθη ίσως ευλαβέστερος προς τα μνημεία της αρχαίας τέχνης στην Αθήνα απ’ ότι σε οποιαδήποτε άλλη πόλη της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Εξαιρουμένων ορισμένων καταστροφών καλλιτεχνημάτων και ιερών προς τα οποία είχε μετά ιδιάζουσας εμμονής συμφυή η παγανιστική πίστη, η νικώσα θρησκεία φαίνεται να έλαβε κατοχήν των Αθηνών ειρηνικά. (...) Η καταστροφή του ναού του Ολυμπίου Διός δεν δύναται να αποδοθεί εις τον βανδαλισμό βυζαντινού ανθύπατου ή εις τον ευσεβή ζήλο κάποιου επισκόπου. (...) Πολλοί ναοί κατέπεσαν υπό σεισμών και μάλιστα σε μεταγενέστερα χρόνια. Ο ναός του Διός εν Ολυμπία κατέπεσε τον 6ο αιώνα, ο ονομαστός εν Κυζίκω μετά τον 11ο αιώνα υπερμεσούντα.» [ Ιστορία των Αθηνών», F. Gregorovius, Βιβλιοθήκη Μαρασλή, Αθήναι 1904 ] (τ. 1, σ. 97, 128, 133)

Όσο για τον Αλάριχο, ο Gregorovius αναφέρει τα εξής:

«Ουδείς ιστορικός μαρτυρεί ότι ο βασιλεύς των βαρβάρων (ο Αλάριχος) εξηκόντισε τον πυρσό του εμπρησμού εις το ιερό της Δήμητρος. (...) Υπερβάλλουσι όμως δεινώς όσοι ανάγουν στον Αλάριχο την εξολόθρευση των εθνικών θεών της Ελλάδας κι όσοι θεωρούν ότι οι Γότθοι (του Αλάριχου ) προέβησαν εξεπίτηδες σε σκόπιμη καταστροφή των ναών και ιερών.» (τ. 1, σ. 101, 103)

Ο Μέγας Κωνσταντίνος έλεγε στους υπηκόους του «πηγαίνετε στους βωμούς και στα δημόσια ιερά και τελέστε τις τελετές κατά τις συνήθειές σας» (Θεοδ. Κώδ. IX, 16, 1 και 2, νόμοι του 319 και 320 μ.Χ.)

Για τα όσα λέει ο Λιβάνιος σχετικά με τους νόμους του Κωνστάντιου ο Παπαρηγόπουλος σχολιάζει: «Αλλά ότι ο Λιβάνιος λέει υπερβολές και ότι ούτε εκείνοι οι ρητοί νόμοι (του Κωνστάντιου) εκτελέστηκαν, συμπεραίνεται από τη συνεχή επανάληψή τους και από πολλές άλλες αναμφισβήτητες μαρτυρίες και γεγονότα. Επίσης ο εθνικός Σύμμαχος βεβαιώνει ότι ο ίδιος ο Κωνστάντιος, που το 353 εξέδωσε το νόμο 4, όταν επισκέφθηκε τη Ρώμη μετά από 4 χρόνια (357), διατήρησε ευλαβικά τα προνόμια των Εστιάδων και γενικά επέτρεψε ο ίδιος την λατρεία.» [Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Κ. Παπαρηγόπουλου, 1885, επανέκδ. εκδ. Κάκτος, 1992 (8,3) ]

«Η πολιτική που χάραξε ο Αυτοκράτορας Κωνστάντιος με τους αντιπαγανιστικούς νόμους του τού 356-7 έμελλε να μείνει νεκρό γράμμα ώς τον Θεοδόσιο» [ Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Εκδοτικής Αθηνών Α.Ε. τ. Ζ', σ. 54]

Τι λέει ο Gibbon, από την «Ιστορία της παρακμής και πτώσης της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας»:

«..Υπάρχει σοβαρός λόγος να πιστεύουμε ότι τό το επίσημο έδικτο [σημ. :των Αυτοκρατόρων Κωνστάντιου και Κώνστα κατά των Εθνικών] είτε εγράφη δίχως να δημοσιευθεί, είτε εδημοσιεύθη δίχως να εκτελεστεί. Η μαρτυρία των γεγονότων και τα μνημεία που ακόμη είναι σε ύπαρξη, αποδεικνύουν την δημόσια εξάσκηση της παγανιστικής λατρείας καθ’ όλη τη βασιλεία των γιών του Κωνσταντίνου. Στην Ανατολή καθώς και στη Δύση, στις πόλεις καθώς και στην επαρχία, μεγάλος αριθμός ναών παρέμεινε σεβαστός, ή τουλάχιστον διασώθηκαν, και το ευσεβές πλήθος ακόμα απολάμβανε την πολυτέλεια των θυσιών, των τελετών και των πομπών, με την άδεια ή την συγκατάθεση της δημόσιας αρχής. Τέσσερα περίπου χρόνια μετά την υποτιθέμενη ημερομηνία του φοβερού έδικτού του, ο Κωνστάντιος επεσκέφθη τα τεμένη της Ρώμης και η εντιμότητα της συμπεριφοράς του συνιστάται απο έναν παγανιστή ρήτορα ως ένα παράδειγμα άξιο μίμησης από τους επόμενους ηγεμόνες. «Ο αυτοκράτωρ», λέει ο Σύμμαχος, «επέτρεψε να μείνουν άθικτα τα προνόμια των Εστιάδων. Εγγυήθηκε τη καθορισμένη παροχή για να παράσχει τα έξοδα των δημόσιων τελετών και θυσιών. Και παρ’ όλο που ασπάζεται μια άλλη θρησκεία, ποτέ δε σκέφτηκε να στερήσει την αυτοκρατορία από την ιερή λατρεία της αρχαιότητας».[ The decline and fall of the Roman Empire, E. Gibbon, Collier Books, N.Y., N.Y. (Vol. 1, p.399) ]

Ο Σύμμαχος (επιστολή, Migne, 18, 391) επαινεί τον Κωνστάντιο ότι επικύρωσε τα προνόμια των Εστιάδων, απένειμε ιερατικά αξιώματα σε εξέχοντες Ρωμαίους και έδωσε επιχορηγήσεις σε εθνικούς ναούς και αγώνες.

Ο Κωνστάντιος μερίμνησε και για την εκλογή εθνικού πρωθιερέως της Αφρικής με ειδικό νόμο του (C. Th., XII, 1, 46), το έτος 358. Έτος διωγμών, κατά τους Νεοπαγανιστές.

Όλα αυτά, σε συνδυασμό με το γεγονός πως το ποσοστό των Χριστιανών στην Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία ήταν 56,5 % το έτος 350 μ.Χ. [ Πηγή : The Rise of Christianity, Princeton 1996], μας δείχνει πως ο Χριστιανισμός ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ!

Ενδιαφέρον είναι ότι ο Ονώριος και ο Θεοδόσιος Β’ (γιοί του Θεοδόσιου Α’) επενέβησαν για να προστατεύσουν τους νομοταγείς Εθνικούς από κακοποιήσεις από μέρους των φανατικών χριστιανών και απαίτησαν σύμφωνα με νόμο να καταβάλλεται διπλάσια αποζημίωση για κλοπή περιουσιών. <Ιστορία του Ελληνικού Έθνους, Εκδοτικής Αθηνών Α.Ε. > (τ. Ζ', σ.345)

Codex Theodosianus XVI.10.24 (8 Ιουνίου 423 μ.Χ.) 
Αυτοκράτορες Γρατιανός, Βαλεντινιανός και Θεοδόσιος προς Ασκληπιόδοτο, 'Επαρχο Πραιτορίου: 
«(...) Ιδιαιτέρως διατάσσουμε τους πραγματικούς χριστιανούς και αυτούς που ισχυρίζονται ότι είναι, να μην κάνουν κατάχρηση της εξουσίας που τους δίνει η Εκκλησία και τολμήσουν να απλώνουν βίαιο χέρι επάνω στους εβραίους και εθνικούς που ζουν ήσυχα και δεν επιχειρούν ενάντια στην τάξη και στους νόμους Μας. Γιατί αν τέτοιοι χριστιανοί φερθούν βίαια εναντίον φιλήσυχων ανθρώπων που ζουν με ασφάλεια, ή λεηλατήσουν τα αγαθά των, θα υποχρεωθούν να αντικαταστήσουν εις διπλούν, τριπλούν ή και ακόμη τετραπλούν αυτά που έκλεψαν. Επίσης, οι διοικητές των επαρχιών, το προσωπικό τους και οι κάτοικοι των επαρχιών αυτών ας ενημερωθούν ότι δεν θα επιτρέψουν να διαπραχθεί ένα τέτοιο έγκλημα. Αλλιώς, θα τιμωρηθούν κι αυτοί με τον ίδιο τρόπο μ’ αυτούς που διέπραξαν το έγκλημα.»

Θεοδοσιανός Κώδικας, XVI.10.8, Αυτοκράτορες Γρατιανός, Βαλεντινιανός και Θεοδόσιος προς Παλλάδιο, Δούκα της Οσροηνής (30 Νοεμβρίου 382 μ.Χ.):

«Με την έγκριση του δημοσίου συμβουλίου διατάσσουμε ότι οι ναοί όπου προηγουμένως σύχναζαν τα πλήθη, και που βρίσκονται ακόμα σε δημόσια χρήση, θα παραμείνουν ανοικτοί. Έτσι θα μπορούν τα πλήθη γηγενών και επισκεπτών να βλέπουν το ναό. Η αξία των αγαλμάτων, που βρίσκονται μέσα στους ναούς, θα υπολογίζεται με βάση την αισθητική τους και όχι τον ιερό τους χαρακτήρα.(..)»

Θεοδοσιανός Κώδικας, XVI.10.15, Αυτοκράτορες Αρκάδιος και Ονώριος προς Μακρόβιο, Βικάριο της Ισπανίας, και Προκλιανόν, Βικάριο των Πέντε Επαρχιών (29 Ιανουαρίου 399 μ.Χ.):

«(..) επιθυμούμε και να διατηρηθούν τα διακοσμητικά στοιχεία των δημοσίων κτιρίων. Αν κάποιος επιχειρήσει να καταστρέψει αυτά τα έργα, δεν θα βασίζεται σε καμία εξουσία.»

Θεοδοσιανός Κώδικας XVI.10.18, Αυτοκράτορες Αρκάδιος και Ονώριος προς Απολλόδωρο, Ανθύπατο Αφρικής (20 Αυγούστου 399 μ.Χ.):

"Αν κάποιος επιχειρήσει να καταστρέψει ναούς, οι οποίοι είναι κενοί από παράνομα αντικείμενα, δεν θα έχει την αυτοκρατορική υποστήριξη. Διατάσσουμε ότι η κατάσταση των κτιρίων θα πρέπει να παραμείνει αλώβητη.(..)"

Ιουστινιανός Κώδικας I.11.3, Αυτοκράτορες Αρκάδιος και Ονώριος προς Μακρόβιο και Βικάριο Προκλιανό (399 μ.Χ.) :

«Όπως απαγορεύθηκαν οι θυσίες, έτσι θέλουμε να διατηρήσουμε το διάκοσμο των δημοσίων έργων. Όποιος επιχειρήσει να καταστρέψει αυτά τα έργα, δεν βασίζεται σε καμία εξουσία. Αν τυχόν εμφανίσει κάποια αυτοκρατορική απάντηση ή νόμο για να υπερασπίσει τον εαυτόν του, τα έγγραφα αυτά θα αποσπασθούν απ’ τα χέρια του και θα παραπεμφθούν στη Σοφία Μας."

Το 1994 δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «Ελληνικά» (τ. 44, Θεσσαλονίκη 1994, σ. 31-50), μελέτη της κ. Πολύμνιας Αθανασιάδη, καθηγήτριας του Πανεπιστημίου Αθηνών, με τον τίτλο: «Το λυκόφως των Θεών στην Ανατολική Μεσόγειο: Στοιχεία ανάλυσης για τρεις επί μέρους περιοχές». 
Η κ. Αθανασιάδη, επέλεξε εκεί τρεις περιοχές της αυτοκρατορίας με διαφορετική γεωγραφική φυσιογνωμία, ιστορικό υπόβαθρο και δημογραφική σύνθεση, εξασφαλίζοντας έτσι μεγαλύτερη αξιοπιστία στην έρευνά της. Οι περιοχές αυτές είναι η Ελλάδα, η Κωνσταντινούπολη και η Συρία – Παλαιστίνη. Έτσι αντιμετωπίζει εύκολα τις «γενικεύσεις του Λιβανίου» όσο και τον «υπερβολικά μεγάλο αριθμό φιλολογικών μαρτυριών» σε Χριστιανούς και εθνικούς συγγραφείς για την καταστροφή των ναών, που καταντά όπως λέει: «ύποπτος»!

Γράφει: «Στην προσπάθειά τους να ηρωοποιήσουν επισκόπους και αυτοκράτορες, σε μια περίοδο, κατά την οποία ο θρησκευτικός φανατισμός θεωρείτο αρετή, συχνά οι εκκλησιαστικοί συγγραφείς απέδιδαν σ’ αυτούς ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΝΑΩΝ ή στην καλύτερη περίπτωση, μεγαλοποιούσαν τα ηροστράτεια ανδραγαθήματά τους».

Η ίδια η συγγραφέας αναφέρει ότι «Σε τόπους όπως η Αθήνα ή οι Δελφοί, ο κανόνας είναι ότι τα μεταγενέστερα στρώματα έχουν καταστραφεί από τους ίδιους τους αρχαιολόγους στην προσπάθειά τους να φτάσουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα στο κλασικό υπόστρωμα» των ανασκαφών. Τις παρατηρούμενες καταστροφές αποδίδουν οι αρχαιολόγοι στους σεισμούς, τις βαρβαρικές επιδρομές (4ο – 6ο αιώνα) και την εγκατάλειψη. Τα αρχαία μνημεία των Αθηνών και των Δελφών έμειναν απείραχτα από τους Χριστιανούς.»

Ο Βαλεντιανός Α’ (364-375 μ.Χ.) διακηρύσσει ότι «...οι νόμοι που εξέδωσα κατά την αρχή της βασιλείας μου, που επιτρέπουν στον καθένα να ακολουθεί την θρησκεία στην οποία ανήκει»(Θεοδ. Κώδ., IX, 16, 9 του έτους 371 μ.Χ.).

Ο Βαλεντιανός περιορίστηκε στο να απαγορεύσει, επί ποινή θανάτου, τις νυχτερινές τελετές (Θεοδ. Κώδ., X, 1, 8 και IX, 16, 9 της 9ης Σεπτεμβρίου 364). Επίσης απαγορεύει να αναλαμβάνει Χριστιανός την ευθύνη ενός παγανιστικού ναού. Όμως αυτά τα μέτρα, όπως τονίζει ο G. Fowden, περιόριζαν επίσης τη δικαιοδοσία των επισκόπων σε ζητήματα δημόσιας τάξης<Οι τελευταίοι Εθνικοί, Pierre Chuvin, Harvard University Press / μετάφραση Ο. Χειμωνίδου, ελλ. εκδ. Θύραθεν>(σ. 66). Με άλλα λόγια, απέτρεπαν τις αυθαιρεσίες των Χριστιανών επισκόπων.

Στις 29 Μαΐου 371 μ.Χ. οι δύο αυτοκράτορες Βαλεντιανός και Βάλης ενέκριναν την πρακτική της δημόσιας προφητείας στη ρωμαϊκή Σύγκλητο, καθώς και «όλα τα θρησκευτικά έθιμα που επέτρεπαν οι πρόγονοι» (omnis concessa a maioribus religio)<Οι τελευταίοι Εθνικοί, Pierre Chuvin, Harvard University Press / μετάφραση Ο. Χειμωνίδου, ελλ. εκδ. Θύραθεν>(σ. 70). «Δεν καταδικάζουμε [την προφητεία], αλλά απαγορεύουμε τη χρήση της για επιβλαβείς σκοπούς», διατάζουν (Θεοδ. Κώδ., IX, 16, 9).

Θεοδώρητος Κύρου, Εκκλησιαστική Ιστορία, Ε', 20 :
«Ωστόσο, ο Βάλεντας [364-378 μ.Χ.] επέτρεψε σε όλους να λατρεύουν και να τιμούν καθ’ οποιονδήποτε τρόπο ήθελαν ό,τι ήθελαν. Μόνο κατά των υπερασπιστών των Αποστολικών εντολών επέμεινε σε πόλεμο. (σσ: Δηλαδή κυνήγησε τους Ορθόδοξους!). Κατά τη διάρκεια της βασιλείας του Βάλεντα το πυρ των ναών ήταν αναμμένο, οι σπονδές και οι θυσίες προσφέρονταν στα είδωλα, δημόσιες εορτές γίνονταν στις πλατείες, και οι λάτρεις των διονυσιακών οργίων τριγυρνούσανε φορώντας δέρματα αιγών, σε βακχικό παραλήρημα, και γενικά συμπεριφερόμενοι με τέτοιο τρόπο, ώστε να δείχνουν την κακοήθεια του αφέντη τους.»

Ο Βάλεντας ως γνωστόν δίωξε Ορθόδοξους και κυρίως τους μοναχούς. 
Η καταγωγή (από επαρχία) και η κοινωνική προέλευση (χωρικοί και στρατιώτες) του Βάλεντα δείχνουν τους «λόγους» που δίωξε την παραδοσιακή αριστοκρατεία. Υπήρχε αντίθεση μεταξύ στρατιωτικής και παραδοσιακής αριστοκρατείας, όταν από τον 3ο αιώνα και μετά άρχισαν να ανέρχονται στην ιεραρχία άτομα μη αριστοκρατικής καταγωγής, κι αυτή ακριβώς την αντίθεση εκφράζουν οι διωγμοί του Βάλεντα, και όχι την αντίθεση εθνισμού-χριστιανισμού, μια και όπως είπαμε ο Βάλεντας εδίωκε και χριστιανούς.

«Ο Γρατιανός (...) αποδοκίμαζε τις διώξεις λόγω των διαφορετικών θρησκευτικών πίστεων και επανέφερε όλους όσους είχαν εξοριστεί λόγω της θρησκείας τους. Επίσης εξέδωσε ένα νόμο με τον οποίο θέσπισε ότι ο καθένας μπορούσε ελεύθερα να εξασκεί τα θρησκευτικά του καθήκοντα και επιτρεπόταν να κάνει θρησκευτικές συναθροίσεις.» Σωζόμενος, Εκκλησιαστική Ιστορία, Ζ’, 1.

«Αλλά ο Αυτοκράτορας [σημ. ο Γρατιανός: 375-383 μ.Χ.] εφείσθη των αγαλμάτων των θεών που ο λαός σεβόταν. 424 ναοί ή ναΐδρια ακόμη υπήρχαν, για να ικανοποιούν την αφοσίωση του λαού. »<The decline and fall of the Roman Empire, E. Gibbon, Collier Books, N.Y., N.Y>, [Vol. II, p. 73].

Οι ίδιοι οι Εθνικοί είχαν ανακηρύξει θεό τους τον Θεοδόσιο στα 393 -αφού είχε αρχίσει τους υποτιθέμενους διωγμούς - λέγοντας σε εορταστική συνεδρίαση της Σύγκλητου: "Deum dedit Hispania quem videmus" = Η Ισπανία μας χάρισε το Θεό που βλέπουμε! 
<Ο Μύθος των μεγάλων της ιστορίας, Κ. Σιμόπουλου >

Όπως λέει κι ο ιστορικός της εποχής Σωζόμενος «μέσα στους νόμους ο Θεοδόσιος περιέγραφε τιμωρίες που δεν εφαρμοζόταν. Φρόντιζε όχι να τιμωρεί αλλά να προκαλεί το φόβο της τιμωρίας»(Σωζόμενος, Εκκλησιαστική Ιστορία, Ζ’, 12)

Ο Πλούταρχος αναφέροντας την παρακμή των αρχαίων μαντείων, γράφει μεταξύ άλλων παραδειγμάτων πανάρχαιων μαντείων που σίγησαν στην εποχή του, ότι το ίδιο το δελφικό μαντείο, άλλοτε είχε δύο «προφήτιδες» και μια τρίτη εφεδρική, ενώ στην εποχή του (1ος –2ος μ.Χ. αι.) μία ήταν αρκετή (Περί των εκλελοιπότων χρηστηρίων, 8). 

Ο Παυσανίας (2ος μ.Χ. αι.) αναφέρει πλήθος εγκαταλλελειμένων ναών της αρχαιοελληνικής θρησκείας στην ελληνική ύπαιθρο. Μόνο στην Αρκαδία, στο κέντρο της Αρχαίας Κλασσικής Ελλάδας, ο Παυσανίας (Αρκαδικά) αναφέρει πλήθος ναών ερειπωμένων, δίχως στέγη, και εγκατελειμένων: της Αφροδίτης (9,6), της Αθηνάς (14,4), της Αφροδίτης (12,6), του Απόλλωνα (15,4), του Ερμή (17,1), της Αφροδίτης (24,6), των Δώδεκα θεών (25,3), της Ήρας (26,2), της Δήμητρας (29,5), του Ερμή (32,1), του Ερμή (30,6), των Μουσών ( 32,2), του Άρη (32,3), της Αρτέμιδος (35,5), της Αθηνάς (36,7), της Αφροδίτης (41,10), της «Μητρός των θεών» (44,1), της Αρτέμιδος (53,11) και του πυθίου Απόλλωνα (54,5). Αναρωτάται κανείς πού είχε πάει η θεοσέβεια προς τους παλιούς θεούς, και δεν αναστυλώνονταν τόσοι μεγάλοι ναοί, μεγάλων θεών από τους Έλληνες. Μήπως επειδή δεν τους ένοιαζε πια και τόσο το Δωδεκάθεο;

Πολλοί παγανιστικοί ναοί ερήμωσαν επειδή απλούστατα εγκαταλείφθησαν από τους πρώην πιστούς τους, κι όχι επειδή κατεστράφησαν από τους Χριστιανούς. Το παράδειγμα της Αντιοχείας, που αναφέρει ο ίδιος ο Ιουλιανός ο Παραβάτης, οι Αντιοχείς να αδιαφορήσουν παντελώς για την εορτή του πολιούχου τους Απόλλωνα, ασφαλώς και δεν ήταν μεμονωμένη περίπτωση.

Το ποσοστό των Χριστιανών στην Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία το 350 μ.Χ. ήταν 56,5% [Rodney Stark, The Rise of Christianity: A Sociologist Reconsiders History (Princeton, 1996).], δηλαδή ήδη, στο σύνολο της αυτοκρατορίας οι Χριστιανοί ήταν πλειοψηφία. Αν λοιπόν ήταν στο σύνολο της Αυτοκρατορίας πλειοψηφία χριστιανική, τότε στο ανατολικό ελληνικό τμήμα της (το οποίο αφενός είχε αποδεδειγμένα πάντοτε περισσότερους Χριστιανούς απ’ ότι το δυτικό, και αφετέρου είχε αρχίσει να εκχριστιανίζεται πολύ πιο νωρίς απ’ ότι το δυτικό λατινικό τμήμα) είναι προφανές ότι οι Χριστιανοί όχι απλώς ήταν πλειοψηφία αλλά και μεγαλύτερη του 56%!!

Όταν οι Ειδωλολάτρες ήταν πλειοψηφία, δίωκαν σκληρά επί τρεις συνεχείς αιώνες τους Χριστιανούς. Αντιθέτως οι Χριστιανοί, ΠΟΤΕ δεν δίωξαν τους Ειδωλολάτρες. Και οι ΨΕΥΤΕΣ σημερινοί Νεοειδωλολάτρες, θα υποστούν τις συνέπειες της απάτης τους, με το να εκτεθούν στα μάτια όλου τους κόσμου ως ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.

Πηγή

7 σχόλια:

  1. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΑΠΛΑ ΟΙ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΕΞΕΠΙΤΗΔΕΣ ΛΕΝΕ ΨΕΥΔΗ,ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΙ ΨΥΧΟΠΑΘΗΣ ΝΑ ΑΝΑΠΟΛΕΙΣ ΨΕΥΤΟΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΠΟΥ ΒΙΑΖΑΝ,ΕΥΝΟΥΧΙΖΑΝ Κ ΤΕΜΑΧΙΖΑΝΕ ΜΩΡΑ.ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ.ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΟΙ ΠΕΡΙΓΕΛΟΥΣΑΝ Κ ΤΑ ΧΏΝΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΟΤΑΝ ΕΒΡΙΣΚΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ.ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΤΙ ΕΛΕΓΑΝ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ Κ ΠΛΌΥΤΑΡΧΟΣ.ΌΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΡΘΕΙ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΌ ΓΙΑ 3 ΑΙΩΝΕΣ ΣΦΑΓΙΑΣΤΗΚΑΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ.ΑΝ ΔΝ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΠΟΣΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ Κ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ.Κ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ ΜΕ ΤΝ ΜΕΓΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΊΝΟ ΕΛΙΩΣΕ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟΣΟΙ ΝΑΟΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ?ΓΙΑΤΙ Ο ΚΑΚΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΦΌΥ ΗΤΑΝ ΔΗΘΕΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ?ΕΚΤΟΣ Κ ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΑΟΙ ΘΑ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΙ ΠΟΛΥ ΨΕΥΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ ΑΥΤΟ.ΟΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΌΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ,ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΟΥΣ ΚΤΛΠ ΣΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΔΥΣΤΗΧΩ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΑΝ ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΤΟΥΣ ΚΟΨΑΝΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΑΝ ΟΙ ΡΑΣΣΙΑΔΕΣ Κ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΕΤΑΦΡΑΖΑΝ ΟΠΩΣ ΗΘΕΛΑΝ.Κ ΤΟΥΣ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΕΧΘΡΟ ΤΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟ.ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ,ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΚΤΛΠ ΧΤΥΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ.ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΣ ΥΠΟΦΕΡΕΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΝ ΧΡΙΣΤΟ.ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ 1821,1912,1922,1940 ΠΌΛΕΜΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΟ ΑΓΝΟΟΥΝ.ΟΚ ΔΝ ΘΕΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ,ΣΕΒΑΣΤΟ.ΑΛΛΑ ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΘΕΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΘΕΝ ΕΛΛΗΝΕΣ...!!

    ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ.... ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ Η ΜΑΛΛΟΝ ΟΠΩΣ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ...!!

    ΔΥΣΤΙΧΩΣ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΙΣΤΟΡΙΤΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΡΑΜΑΛΑΚΕΣ ΠΟΡΩΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣΥΝΗ (Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΕΙΤΕ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ) ΘΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΕΡΝΕΙ...!!

    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΜΕΝΕΤΕ ΑΜΟΡΦΩΤΟΙ...!!

    ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ, ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΤΕ Η ΝΑ ΤΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕΤΕ.

    ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ.
    ΚΑΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ, ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΟΙ ΘΕΟΙ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ...!!
    Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΚΛΑΔΙ ΚΑΙ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΣΜΟ...!!

    ΤΟ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΥΝΗΓΗΣΑΝ ΜΕ ΜΑΝΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΕΥΜΑ...!!
    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΗΤΑΝ ΒΑΡΒΑΡΑ. ΤΟΣΟ ΒΑΡΒΑΡΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΣΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ...!!!
    ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΟΙ ΜΑΚΑΚΕΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ, ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΥΠΗΡΧΕ...!!

    ΕΙΤΕ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ...!!

    ΚΑΙ ΟΧΙ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΠΑΔΟΣ Η ΠΠΙΣΤΟΣ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΘΕΩΝ.
    ΒΑΦΤΙΣΤΗΚΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ, ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΥΜΠΙΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΜΑΣ (ΚΑΙ ΑΣ ΗΤΑΝ ΜΥΘΟΣ), ΟΠΩΣ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ...!! ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΕ ΚΑΝΕΙ "ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΗ" Η ΜΑΛΑΚΟΘΕΙΣΤΗ Η ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΟΡΩΜΕΝΟΙ ΨΕΥΤΟ-ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ

    ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ...!!

    Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ..!!

    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ, ΑΛΛΑ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΙΓΟΝ ΤΙ ΜΑΥΡΗ... ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΣΤΕ...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΩ ΠΩ ΠΑΙΔΕΙΑ Ο ΦΙΛΟΣ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΑ ΕΠΙΓΧΕΙΡΗΜΑΤΑ Κ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΙΛΤΑΤΕ,ΕΙΣΑΙ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΑΓΝΟΣ Κ ΜΕ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΣΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΘΑ ΠΕΙΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΛΕΩ ΕΓΩ Η ΕΣΥ ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΝΕ ΟΊ ΑΡΧΑΙΟΙ,ΟΙ ΣΟΦΟΙ Κ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΟΣΟΙ ΖΗΣΑΝΕ ΕΠΙ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ.Κ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΜΠΕΚΙΑΣΤΗΚΕΣ ΤΟ ΡΙΞΕΣ ΣΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ.ΟΣΟ Κ ΝΑ ΧΤΥΠΙΕΣΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ?ΑΠΛΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΡΡΩΣΤΑΚΙ ΠΌΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΞΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩΝΤΑΣ ΜΠΑΙ Κ ΚΟΥΤΣΟΥΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΠΟΥ ΣΦΑΖΑΝΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ.ΑΛΛΑ ΔΝ ΑΠΑΝΤΑΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΡΘΕΙ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ ΠΟΥ ΣΕ ΠΌΝΑΕΙ ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΕΠΙ 3 ΑΙΩΝΕΣ?Κ ΒΕΒΑΙΑ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ Κ Ο ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΡΩΝ,ΕΔΩ ΜΙΛΑΕΙ Ο ΑΠΩΝΤΑΣ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ.ΟΥΑΟΥ.ΣΥΝΕΧΙΣΕ Κ ΟΣΟ ΘΑ ΛΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΟΛΟΙ ΘΑ ΣΕ ΦΩΝΑΖΟΥΝΕ ΕΛΛΗΝΑΡΑ!ΧΑΧΑΧΑ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

      Διαγραφή
  3. ο ΑΡΙΣΤΟΔΗΜΟΣ Κ Ο ΔΗΜΌΣΘΕΝΗΣ ΠΕΡΙΓΕΛΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΟΗΤΕΣ ΜΑΝΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΔΕΛΦΙΚΟΥ ΜΑΝΤΕΙΟΥ..Ο ΕΥΡΊΠΙΔΗΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ ΤΙΣ ΓΕΛΟΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΔΙΗΓΗΣΕΙΣ ΤΝ ΠΟΙΗΤΩΝ ΑΟΙΔΩΝ ΔΥΣΤΗΝΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ..ΕΥΡ.ΗΡΑΚΛ.ΜΑΙΝ.1346) ΕΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΕΙΣΙ ΚΑΚΟΊ ΟΥΚ ΕΙΣΙ ΘΕΟΙ..Κ ΤΝ ΚΑΤΑΔΙΩΞΑΝ ΟΙ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ"ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ..Ο ΗΡΟΔΟΤΟΣ ΔΝ ΔΙΣΤΑΣΕ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΜΑΝΤΕΙΟ ΤΝ ΔΕΛΦΩΝ ΓΙΑ ΨΕΥΤΙΚΟΥΣ ΧΡΗΣΜΟΥΣ Κ ΣΤΗΛΙΤΕΥΣΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΙΕΡΗ ΠΟΡΝΕΙΑ.ΙΣΤ.Ι.199

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ο ΠΛΑΤΩΝ ΦΥΓΑΔΕΥΣΕ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΤΝ ΟΜΗΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ"ΠΟΛΙΤΕΙΑ"ΤΟΥ ΔΙΟΤΙ ΘΕΩΡΗΣΕ ΟΤΙ ΟΙ ΑΝΗΘΙΚΟΙ ΜΥΘΌΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΠΙΖΗΜΙΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.ΕΙΠΕ ΟΤΙ Ο ΟΜΗΡΟΣ Κ Ο ΗΣΙΟΔΟΣ ΕΠΛΑΣΑΝ ΨΕΥΔΕΙΣ Κ ΑΝΑΞΙΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ.ΠΟΛΊΤΕΙΑ 368Α-383C)Κ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΘΕΟ.Ο ΔΗ ΘΕΟΣ ΗΜΙΝ ΠΑΝΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΝ ΕΙΗ ΜΑΛΙΣΤΑ.ΝΟΜ ΙV 716e)ο ΘΕΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑΙΣ ΧΕΡΣΙΝ ΑΥΤΟΥ ΤΗΝ ΑΡΧΗΝ ΤΟ ΜΕΣΟΝ Κ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΟΝΤΩΝ.ΝΟΜ.Δ 713e)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΕΡΙΗΓΗΣΙΣ.ΑΡΚΑΔΙΚΑ.38,7: ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΑΥΤΟΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΜΥΣΤΙΚΗ ΘΥΣΊΑ ΣΤΟΝ ΛΥΚΑΙΟ ΔΙΑ.ΔΝ ΕΙΧΑ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΘΥΣΙΑ..ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΟΛΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΘΥΣΊΑ ΒΡΕΦΟΥΣ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΛΥΚΑΙΟΥ ΔΙΟΣ ΣΤΗΝ ΑΡΚΑΔΙΑ,Κ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΕΜΑΧΙΟΥ ΤΟΥ ΒΡΕΦΟΥΣ,ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΤΑ Ο ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΣΕ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΟΘΥΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ.ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΥΡΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΑΡΑ.ΑΝ ΕΣΥ ΖΗΤΑΣ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΜΕΣΑ ΑΠΤΟ ΦΩΣ(ΧΡΙΣΤΟ)ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΊ ΑΞΙΟΣ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΣΟΥ.Κ ΑΠΑΝΤΑ ΠΟΤΕ ΜΕ ΕΠΙΓΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΛΟΓΙΑ ΤΝ ΜΑΣΟΝΩΝ ΡΑΣΣΙΑΔΩΝ.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ρε παιδιά τι απαντάτε συνεχεια στα αντίχριστα σατάνια;αφηστε τουs να βγαλουν την χολη τουs να γελοιοποιηθούν και αs κανουν μια προσευχη στον Πάνα και την κατσίκα του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή