Σελίδες

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

“ΤΟ ΚΑΚΟ ΘΑ ΣΑΣ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΥΣ, ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ Ο ΝΟΥΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ …”

“ΤΟ ΚΑΚΟ ΘΑ ΣΑΣ ΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΥΣ, ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ Ο ΝΟΥΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ …”

Είδατε μήπως κάποια επιβεβαίωση;Κάποια παραχάραξη, αλλοίωση ή απόκρυψη ιστορίας;

Η καλύτερη εφημερίδα της εποχής μας είναι οι Γέροντες της Ορθοδοξίας.

9 σχόλια:

  1. Πατροκοσμάς και εκπαίδευση

    Γίνεται μεγάλος λόγος για την προσφορά του Κοσμά του Αιτωλού στην ελληνική εκπαίδευση και μέσω αυτής στην υπόθεση της εθνεγερσίας. Ο μύθος αυτός είναι ισάξιος του μύθου της Αγίας Λαύρας (τα γεγονότα της οποίας διαψεύδει ο ίδιος ο Π. Π. Γερμανός αλλά τα θεωρεί αληθή η Εκκλησία). Γιατί ήταν το σχολείο χρήσιμο στους Έλληνες κατά τον Κοσμά; Μήπως για να αποκτήσουν επιτέλους οι ραγιάδες εθνική ταυτότητα; Μήπως για να μάθουν την ιστορία τους και να καταλάβουν ποιοί είναι;

    Ας δούμε όμως το εκπαιδευτικό όραμα του Κοσμά όπως φαίνεται μέσα από τα δικά του λόγια...

    1. Ο ρόλος του σχολείου πρέπει να είναι θρησκευτικός και να προετοιμάζει τον άνθρωπο για το μοναστήρι: «Να μαζευθήτε όλοι να κάμετε ένα σχολείον καλόν, να βάλετε και επιτρόπους να το κυβερνούν, να βάνουν διδάσκαλον να μανθάνουν όλα τα παιδιά γράμματα, πλούσια και πτωχά. Διότι από το σχολείον μανθάνομεν τι είνε Θεός, τι είνε Αγία Τριάς, τι είνε Άγγελοι, δαίμονες, παράδεισος, κόλασις, αρετή, κακία· τι είνε ψυχή, σώμα κ.λ.π. Διότι χωρίς το σχολείον περιπατούμεν εις το σκότος· από το σχολείον ανοίγει το μοναστήριον» (Διδαχή Α΄).

    «Και αν δεν σπουδάσης τα ελληνικά, αδελφέ μου, δεν ημπορείς να καταλάβης εκείνα οπού ομολογεί η Εκκλησία μας. Καλύτερον, αδελφέ μου, να έχης ελληνικόν σχολείον εις την χώραν σου, παρά να έχης βρύσες και ποτάμια· και ωσάν μάθης το παιδί σου γράμματα, τότε λέγετε άνθρωπος. Το σχολείον ανοίγει τας εκκλησίας· το σχολείον ανοίγει τα μοναστήρια» (Διδαχή Ε΄).

    2. Το σχολείο έχει σαν σκοπό τη γνωριμία με την ορθοδοξία: «Διατί πάντα εις τα σχολεία γυμνάζονται οι άνθρωποι και ηξεύρουν και μανθάνουν το τι εστί ο Θεός, το τι είνε οι άγιοι άγγελοι, τι είνε οι καταραμένοι δαίμονες και το τι είνε η αρετή των δικαίων. Το σχολείον φωτίζει τούς ανθρώπους. Ανοίγουν τα ομάτια των ευσεβών και ορθοδόξων χριστιανών να μανθάνουν τα μυστήρια». (Διδαχή ΣΤ΄).

    3. Οποιαδήποτε γνώση εκτός της ορθοδοξίας είναι του Διαβόλου: «Έμαθα και πέντε εξ ελληνικά και έμαθα πολλών λογιών γράμματα, εβραϊκά, τουρκικά, φράγκικα και από όλα τα έθνη, με την χάριν του Χριστού μας και πολλά τα εδιάβασα. Και όλα τα εθνικά κάλπικα τα ηύρα· όλα ευρέματα και σπέρματα του Διαβόλου, και κατά αλήθειαν, αδελφοί μου, τόσον τα εμελέτησα τα γράμματα». (Διδαχή Η΄).

    4. Όσο για τις υπόλοιπες γνώσεις...: «Ωσάν εξέπεσεν το πρώτον τάγμα και έγιναν δαίμονες, τότε επρόσταξεν ο πανάγαθος Θεός και έγινεν ο κόσμος ούτος. Και από τον καιρόν οπού έκαμε τον κόσμον είνε 7288 χρόνοι.... Ο ήλιος, η σελήνη και τα άστρα είνε κολλημένα εις τον ουρανόν». (Διδαχή Α΄).

    Αυτό ήταν το εκπαιδευτικό όραμα του Κοσμά του Αιτωλού. Να ανοίξουν σχολεία όπου οι χριστιανοί (όχι οι «μιαροί» Έλληνες) να μαθαίνουν ελληνικά ώστε να καταλαβαίνουν το ευαγγέλιο (περί ιστορίας ουδείς λόγος), να μάθουν την ορθόδοξη πίστη και να προετοιμαστούν για το μοναστήρι. Το σχολείο αντιμετωπίζεται από τον Κοσμά σαν απαραίτητη προϋπόθεση για την προώθηση της ορθοδοξίας και όχι του έθνους, έννοια η οποία απουσιάζει παντελώς από τις διδαχές του. Για τον Κοσμά η εκπαίδευση είναι ένα εργαλείο κατήχησης στην ορθοδοξία και τίποτε παραπάνω.

    Το ερώτημα λοιπόν που προκύπτει είναι το εξής: Από ποιό σημείο των διδαχών του Κοσμά του Αιτωλού προκύπτει ο εθνικός ρόλος της εκπαίδευσης;
    Από ΠΟΥΘΕΝΑ...



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΟΣΜΑΣ ΑΙΤΩΛΟΣ: ΔΕΝ είστε ΕΛΛΗΝΕΣ, είστε ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ και ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ

    Οι αντιλήψεις του Κοσμά διατυπώνονται με "διδαχές".
    Στην Α΄ διδαχή γίνεται αναφορά στην πατρίδα, ενώ στην Γ΄ ευγνωμονεί....τον θεό που μας υποδούλωσε στους Τούρκους για το....συμφέρον μας!!!!

    ΔΙΔΑΧΗ Α’
    Καὶ ἐγὼ ἀδελφοί μου, ποὺ ἠξιώθην καὶ ἐστάθηκα εἰς αὐτὸν τὸν ἅγιον τόπον τὸν ἀποστολικὸν διὰ τὴν εὐσπλαχνίαν τοῦ Χριστοῦ μας, ἐξέτασα πρῶτον διὰ λόγου σας καὶ ἔμαθα πὼς μὲ τὴν χάριν τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ καὶ Θεοῦ δὲν εἶσθε Ἕλληνες, δὲν εἶσθε ἀσεβεῖς, αἱρετικοί, ἄθεοι, ἀλλ᾿ εἶσθε εὐσεβεῖς ὀρθόδοξοι χριστιανοί, πιστεύετε καὶ εἶσθε βαπτισμένοι εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, καὶ εἶσθε τέκνα καὶ θυγατέρες τοῦ Χριστοῦ μας.


    Ἡμεῖς, χριστιανοί μου, δὲν ἔχομεν ἐδῶ πατρίδα.
    Διὰ τοῦτο καὶ ὁ Θεὸς μᾶς ἔκαμε μὲ τὸ κεφάλι ὀρθούς, καὶ μᾶς ἔβαλε τὸν νοῦν εἰς τὸ ἐπάνω μέρος, διὰ νὰ στοχαζώμεθα πάντοτε τὴν οὐράνιον βασιλείαν, τὴν ἀληθινὴν πατρίδα μας.

    ΔΙΔΑΧΗ Γ’
    Ἡ δουλεία τοῦ Γένους (ήρθε με άνωθεν εντολή)
    Τριακόσιους χρόνους μετὰ τὴν Ἀνάστασιν τοῦ Χριστοῦ μᾶς ἔστειλεν ὁ Θεὸς τὸν ἅγιον Κωνσταντῖνον καὶ ἐστερέωσε βασίλειον χριστιανικόν· καὶ τὸ εἶχαν χριστιανοὶ τὸ βασίλειον 1150 χρόνους. Ὕστερον τὸ ἐσήκωσεν ὁ Θεὸς ἀπὸ τοὺς χριστιανοὺς καὶ ἔφερε τὸν Τοῦρκον καὶ τοῦ τὸ ἔδωσε διὰ ἰδικόν μας καλόν, καὶ τὸ ἔχει ὁ Τοῦρκος 320 χρόνους. Καὶ διατὶ ἔφερεν ὁ Θεὸς τὸν Τοῦρκον καὶ δὲν ἔφερεν ἄλλο γένος; Διὰ ἰδικόν μας συμφέρον· διότι τὰ ἄλλα ἔθνη θὰ μᾶς ἔβλαπτον εἰς τὴν πίστιν, ὁ δὲ Τοῦρκος ἄσπρα (χρήμα) ἅμα τοῦ δώσῃς κάμνεις ὅ,τι θέλεις.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ "ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ" ΤΟΥ ΚΟΣΜΑ

    Ο Κοσμάς ως κύριο τρόπο δράσης ανάμεσα στους Έλληνες είχε το προπαγανδιστικό κήρυγμα, διδαχή, όπως ονομάστηκε από τους χριστιανούς. Ο λόγος του, που δεν διέθετε μεγάλη ποικιλία, με την πάροδο του χρόνου απέκτησε τυποποιημένη μορφή. Δεν έγραφε, ούτε αποστήθιζε τις ομιλίες του, αλλά κρατούσε ένα «σκελετό» και τροποποιούσε την ομιλία ανάλογα με τις περιστάσεις. Συνήθως επαναλάμβανε 3-4 τύπους διδαχών, τους ίδιους πάντα. Ας εξετάσουμε ενδεικτικά μερικές διδαχές του:

    «Εν αρχή εποίησεν ο Θεός τον ουρανόν και την γην και πάντα τα εν αυτοίς, λέγει ο προφήτης Μωυσής πεφωτισμένος εκ πνεύματος αγίου εις την αγίαν και ιεράν γραφήν. Τον παλαιόν (καιρόν), χριστιανοί μου, εγίνοντο καλοί οι άνθρωποι».
    Μιλάει για τον Αβραάμ και τον Ισαάκ, που εξέδιδαν τις γυναίκες τους, τον Λωτ, που συνευρέθη με τις θυγατέρες του, τη Θάμαρ, που συνευρέθη με τον πεθερό της για ένα δακτυλίδι κ.λ.π..

    «Ερευνάτε τας γραφάς, ότι εν αυταίς ευρήσετε ζωήν αιώνιον».
    Το «ερευνάτε τας γραφάς» το αντέγραψε από τον Ιησού. Αναφερόμενοι κι οι δύο στις γραφές εννοούσαν τις εβραϊκές γραφές (Παλαιά Διαθήκη) η Καινή δεν είχε γραφεί ακόμη. Κανένας τους δεν είπε ερευνάτε τον Όμηρο ή τον Επίκουρο ή τον Δημόκριτο ή τον Ηράκλειτο κ.τ.λ., το οποίο θα έλεγαν, εάν κήρυτταν κάτι, που να είχε σχέση με τον Ελληνικό Πολιτισμό.

    «Καλύτερα, αδελφέ μου, να θανατώσης εκατό ανθρώπους βαπτισμένους, παρά να αφήσης ένα παιδίον αβάπτιστον να αποθάνη» (Παπά-Αρσενίου Βλιαγκόφτη, ΙΓ Πάτρια).

    Ο Κοσμάς εναντιωνόταν στους παραδοσιακούς χορούς και στα τραγούδια και δίδασκε: «Ψάλτες να παίρνετε στους γάμους» (Παπά-Θεόδωρου Ζήση, ΙΓ Πάτρια).

    «Είναι μεγάλη ευλογία να κάμετε το παιδί σας καλόγηρο» (ως ανωτέρω).
    Αρκεί να μην πάρει όπλο και πολεμήσει τους Τούρκους.

    Στα κηρύγματά του περιλάμβανε αρκετή μεταφυσική τρομοκρατία: «Ω τι φόβον και τρόμον ηθέλαμεν έχει δια τον Άδην, αν ήτο ν’ ακούαμεν τες ελεεινές φωνές των εκεί κολαζομένων. Ανάμεσα εκεί εις τες φλόγες του Άδου, αναστενάζουσιν οι άθλιοι αμαρτωλοί, κλαίουσι, βρυχώνται χειρότερα από τα ζώα... Τα δάκρυα οπού χύνουσι, τους αυξάνουσι περισσότερον τες φλόγες του Άδου. Και τι ζωή θέλει είσθαι εκείνη του αμαρτωλού να κατακαίεται πάντοτε εις ένα τέτοιον πυρ, όπου σύγκρισιν με άλλο δεν έχει;» («Πατρικαί νουθεσίαι αγ. Κοσμά Αιτωλού», Άγιον Όρος, κεφ. στ.).

    Πολυδιαφημισμένη από τους ελληνορθόδοξους είναι η διδαχή: «Είναι προτιμώτερο να έχει κανείς σχολείο στον τόπο του, παρά βρύσες και ποτάμια».
    Κανείς τους όμως δεν διαβάζει και τη συνέχεια: «Σκοπός του σχολείου είναι να διδάξει, τι είναι Θεός, τι είναι άγγελοι, δαίμονες, κόλαση, παράδεισος».
    Όλα τα σκοτεινά βυζαντινά χρόνια το πατριαρχείο, το οποίο έλεγχε πλήρως την παιδεία των Ελλήνων, επέτρεπε να διδάσκονται μόνο το Ψαλτήρι κι η Οκτώηχος.
    Για τέτοια σχολεία μιλούσε κι ο Κοσμάς. Ούτε καν σκεφτόταν σχολεία, που θα δίδασκαν επιστήμες, αρχαίους συγγραφείς ή οτιδήποτε άλλο σχετικό. Αυτά κυνηγιώνταν κι έκλειναν -όχι από τους Τούρκους, αλλά- από το πατριαρχείο. (Βλ. «Η ιερά εξέταση του Γρηγορίου Ε΄».)
    Ο Κοσμάς ήταν σαφής: «Το σχολείο ανοίγει τες εκκλησίες, το σχολείο ανοίγει τα μοναστήρια» (Μητροπολίτη Φλωρίνης Αυγ. Καντιώτη, «Κοσμάς ο Αιτωλός», εκδόσεις Ορθοδόξου Ιεραποστολικής Αδελφότητας «Ο Σταυρός», σελ. 142 και 209).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άντε γαμήσου σκατόψυχε πού κάνεις καί 3 σχόλια μέ τό μίσος τής σκατοψυχής σου. Άντε γαμήσου σίχαμα δαιμονίζεσαι μόνο γιά οτιδήποτε ορθόδοξο. Τόσα πατριωτικά θέματα ρέ καριόλη, δέν υπάρχει κανένα σχόλιό σου. Τί σκατά ψευτοέλληνας είσαι απατεώνα? Άντε γαμήσου ακόμη μία φορά σκατόψυχε τουρκοπράκτορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΟΥΡΑΣΕΙ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ Κ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΓΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΚΟΥΤΑΜΑΡΑ ΘΕΛΕΙ,Ο ΚΟΣΜΑΣ ΕΤΡΕΧΕ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΣΜΟ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΡΩΕΣ ΠΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΤΌ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΝ ΕΙΧΑΝ ΣΑΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥΣ.ΟΠΟΤΕ ΟΤΙ Κ ΝΑ ΛΕΣ ΕΣΥ ΠΌΥ ΔΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΚΡΟ.ΣΤΟ ΕΧΩ ΠΕΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΦΟΡΕΣ ΨΕΥΤΗ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΕ Ο ΑΒΡΑΑΜ ΔΝ ΕΞΕΔΙΔΕ ΤΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ,Ο ΔΕ ΛΩΤ ΤΝ ΜΕΘΥΣΑΝΕ Κ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΝ ΒΙΑΣΑΝΕ ΟΙ ΘΥΓΑΤΕΡΕΣ.ΑΡΑ ΟΙ ΘΥΓΑΤΕΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΟΧΙ Ο ΛΩΤ.Κ ΕΓΙΝΕΣ ΠΑΛΊ ΞΕΦΤΙΛΑ.ΤΕΣΠΑ ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΤΝ ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΠΑΝΑ ΠΟΥ ΕΡΩΤΕΥΤΗΚΕ ΤΗΝ ΚΑΤΣΙΚΑ ΤΟΥ,ΤΝ ΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΣΥΖΥΓΟ ΤΗΝ ΑΔΕΡΦΗ ΤΟΥ ΗΡΑ Κ ΤΙΣ ΣΦΑΓΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΣΑΤΑΝΟ ΠΟΛΥΘΕΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΝ ΔΙΑ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΤΡΟΙΑΣ Κ ΟΧΙ ΤΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.ΑΡΑ ΔΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΕ ΑΝΩΝΥΜΕ.ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κοσμάς Αιτωλός: Ο Τούρκος δεν βλάπτει την Πίστιν

    Ο Κοσμάς δεν αρκούνταν στη σιωπή, αλλά συμβούλευε καθαρά υποταγή στον Τούρκο κατακτητή.
    Δεν ήθελε να έχει σχέση με την Ελλάδα, ούτε με καμμία άλλη πατρίδα, τόνιζε πως πατρίδα όλων είναι ο ουρανός και
    συνιστούσε στους Ρωμιούς να παραμείνουν υποταγμένοι στους Τούρκους, που ήρθαν για να διαφυλαχθεί η ορθόδοξη πίστη από την εκ δυσμών απειλή.
    Συνιστούσε ακόμα να προσεύχονται οι χριστιανοί, για να φωτίζει ο Θεός τον βασιλιά και τους «ζαπιτάδες», ώστε «να κυβερνούν τον κόσμο με πραότητα και δικαιοσύνη».

    Ακολουθούν αντεθνικές διδαχές του Κοσμά:
    • «Σας λυπάμαι για την περηφάνεια, οπού έχετε. Το ποδάρι μου εδώ δεν θα ξαναπατήση. Και εάν δεν αφήσετε αυτά τα πράγματα που κάνετε, την αυθαιρεσία και ληστεία, θα καταστραφήτε. Σε κείνο το κλαρί, που κρεμάτε τα σπαθιά σας, θά 'ρθη μια μέρα που θα κρεμάσουν οι γύφτοι τα όργανά τους» (ελέχθη στο χωριό Άγιος Δονάτος Σουλίου, από το βιβλίο «Κοσμάς ο Αιτωλός» του Αυγ. Καντιώτη.)

    • «Εμείς, χριστιανοί μου, δεν έχομεν εδώ πατρίδα... Δια τούτο και ο Θεός μας έβαλε τον νουν εις το επάνω μέρος, δια να στοχαζώμεθα πάντοτε την ουράνιον βασιλείαν, την αληθινήν πατρίδα μας» (Διδαχή Α , 1, Ι. Μενούνου).

    • «Και βαθμοφόροι Τούρκοι μου παρέχουν τώρα την προστασίαν των. Ο καθείς από αυτούς επιζητεί την παρουσίαν του ιερωμένου εις τα χωριά, όπου έχουν τα φέουδά των, διότι ούτος παρακινεί τους Έλληνας να φέρωνται νομοταγώς και να πληρώνουν τα δικαιώματα εις τους φεουδάρχας των» (Κ. Μέρτζιου, «Το εν Βενετία», σελ. 6). Στη διδαχή αυτή φαίνεται καθαρά ο ρόλος του κλήρου κατά την Τουρκοκρατία.
    Στο χειρόγραφο 12 της Μονής Λευκοπηγής αναγράφεται, ότι ο Κοσμάς παρακίνησε τους οπλοφόρους από τους ακροατές του να παραδώσουν τα όπλα «εις τους ζαπιτάδες» (Φ. Μιχαλόπουλος, «Κοσμάς ο Αιτωλός», σελ. 271).

    • «Να ρίψετε τ’ άρματα και να ελπίζετε εις τον Θεόν» (Παπά-Αρσενίου Βλιαγκόφτη, ΙΓ Πάτρια).

    Σε μία εμπόλεμη κατάσταση, οι αντεθνικοί αυτοί λόγοι, θα συνιστούσαν σήμερα, το αδίκημα της εσχάτης προδοσίας.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΣΥ ΑΝΩΝΥΜΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΛΕΣ ΟΤΙ ΘΕΣ Κ ΟΠΩΣ ΘΕΣ,ΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΕΣ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΣΤΙ ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ Κ ΤΙ ΕΛΕΓΕ Κ ΤΙ ΕΝΝΟΟΥΣΕ.ΟΙ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΔΕΣ Κ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 21 ΠΟΥ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ Κ ΕΔΩΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ΟΠΩΣ ΘΕΣ Κ ΝΑ ΔΙΑΒΑΛΕΙΣ ΤΝ ΑΓΙΟ.ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΑ "ΕΛΛΗΝΙΚΗ" ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΟΥ,ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΣΟΥ Κ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑ.ΟΤΙ Κ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΛΑ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ρέ σκατόψυχε νομίζεις ότι υπάρχει ζώον σάν εσένα πού θά καθήσει νά διαβάσει τό βιβλίο πού γράφεις? Αυτό καί μόνο δείχνει πόσο ψυχάκιας είσαι. Θέλεις ζουρλομανδύα ανώμαλε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΣΦΑΞΑΝΕ ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ,ΓΡΗΓΟΡΙΟ Ε' Κ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΣΥ ΚΑΘΕΣΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΥΝΙΑ ΣΟΥ Κ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΖΕΙΣ Κ ΝΑ ΠΟΥΛΑΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΓΡΑΨΕ.ΟΙ ΣΦΑΓΕΣ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΣΩΝΟΥΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΜΕ ΤΝ ΒΑΛΛΙΑΝΑΤΟ.ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΝ ΓΚΟΜΕΝΌ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ! ΒΑΓΓΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή