Σελίδες

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Δεκαεπτά νέοι συρμοί, τρίτης γενιάς, στο Μετρό της Αθήνας.

"Η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι...
μετά την ολοκλήρωση όλων των απαιτούμενων ελέγχων και πιστοποιήσεων έχει παραδώσει στις ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ Α.Ε. (ΣΤΑΣΥ Α.Ε.) τους δεκαεπτά (17) νέους συρμούς, οι οποίοι σύντομα αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία στο δίκτυο του ΜΕΤΡΟ για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.

Όπως είναι γνωστό τον Σεπτέμβριο του 2009 ολοκληρώθηκε ο διεθνής διαγωνισμός προϋπολογισμού 155 εκ. ευρώ, και υπεγράφη η σύμβαση για την προμήθεια 17 νέων συρμών Μετρό, οι οποίοι πρόκειται να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες του δικτύου μετά τις πρόσφατες παραδόσεις εντός του 2013, των νέων επεκτάσεων προς Ελληνικό, Ανθούπολη και Αγ. Μαρίνα, καθώς και της μελλοντικής επέκτασης προς Πειραιά. Ανάδοχος του έργου ήταν η κοινοπραξία ΗANWHA – ROTEM, η οποία ολοκλήρωσε την σταδιακή παράδοση των νέων συρμών τρίτης γενιάς στην Αττικό Μετρό Α.Ε.

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ενεργειακή απόδοση των νέων συρμών, με βασικό κριτήριο την ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας. Κατ’ αυτό τον τρόπο, η τρίτη γενιά συρμών του Μετρό της Αθήνας θα είναι κατεξοχήν φιλική προς το περιβάλλον. Επιπροσθέτως, διαθέτουν κλιματισμό καθώς και όλες τις απαραίτητες προβλέψεις, ώστε να είναι συμβατοί με τις τεχνολογικές αναβαθμίσεις οι οποίες προβλέπονται να πραγματοποιηθούν μελλοντικά στις Γραμμές 2 & 3 του Μετρό της Αθήνας.


Η Αττικό Μετρό Α.Ε., συνεχίζοντας το κατασκευαστικό της έργο προχωράει ήδη στην κατασκευή της επέκτασης της Γραμμής 3 προς Πειραιά, με 7,6 χλμ. σήραγγας και 6 σταθμούς, και της Επέκτασης του Τραμ από το ΣΕΦ προς το κέντρο του Πειραιά, με 5,4 χλμ. μονής γραμμής και 12 σταθμούς.

ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

17 ΝΕΟΙ ΣΥΡΜΟΙ ΤΡΙΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ

Συνοπτικά στοιχεία της σύμβασης προμήθειας των νέων συρμών που περιλαμβάνει:

· Την κατασκευή, προμήθεια, δοκιμή και θέση σε λειτουργία δεκαεπτά συρμών των έξι (6) οχημάτων.

· Την προμήθεια των κύριων ανταλλακτικών των συρμών, των ειδικών εργαλείων, του διαγνωστικού εξοπλισμού δοκιμών και ομοιωμάτων.

· Την τριετή εγγύηση καλής λειτουργίας των συρμών και η προμήθεια των κύριων και αναλώσιμων ανταλλακτικών της περιόδου εγγύησης που απαιτούνται για την περίοδο αυτή.

· Την εκπαίδευση του προσωπικού της Αττικό Μετρό Α.Ε. και του προσωπικού της Εταιρείας Λειτουργίας του Μετρό (ΑΜΕΛ/ΣΤΑΣΥ).

Κύρια χαρακτηριστικά των νέων συρμών

· Υψηλότατα επίπεδα αξιοπιστίας και ασφάλειας λειτουργίας

· Αναβαθμισμένο εσωτερικό των συρμών με υψηλή αισθητική και βελτιωμένες συνθήκες ανέσεως για τους επιβάτες.

· Καλύτερη προσβασιμότητα σε άτομα με ειδικές ανάγκες (AMEA), με κινούμενο σκαλοπάτι για κάλυψη του κενού μεταξύ συρμού και αποβάθρας, και με πρόβλεψη ειδικού χώρου για τα αμαξίδια των ΑΜΕΑ.

· Υψηλότερη δομική αντοχή των βαγονιών σε φορτία και σε κόπωση

· Αμάξωμα από αλουμίνιο

· Εξελιγμένο σύστημα φρένων με αναβαθμισμένες λειτουργίες ελέγχου και ακρίβεια σταματήματος που θα επιτρέπει και την μελλοντική λειτουργία σε σταθμούς με Πετάσματα-Θύρες επί των αποβαθρών των σταθμών.

· Αναβαθμισμένος και ισχυρότερος κλιματισμός σε όλα τα βαγόνια.

· Βαφές του οχήματος με υδατοδιαλυτά χρώματα φιλικά προς το περιβάλλον.

· Μεγιστοποίηση της χρήσης ανακυκλούμενων υλικών

· Οι συρμοί θα διαθέτουν εσωτερικά νέο σύγχρονο σύστημα πληροφόρησης επιβατών με διπλές οθόνες LCD σε κάθε βαγόνι, ηλεκτρονικούς χάρτες αντί των τυπωμένων χαρτών πάνω από τις θύρες που δείχνουν την κατεύθυνση του συρμού και τους επόμενους σταθμούς, κάμερες εξωτερικά και εσωτερικά του συρμού για επιτήρηση των θυρών και του εσωτερικού χώρου, και ένδειξη μη λειτουργούσης θύρας για την έγκαιρη προσέγγιση των επιβατών σε άλλες θύρες.

· Στα θέματα ασφάλειας των επιβατών έχουν προστεθεί νέο σύστημα ανίχνευσης καπνού εσωτερικά και εξωτερικά του συρμού, παράθυρα έκτακτης διαφυγής των επιβατών σε περίπτωση ανάγκης, και υψηλότερη ασφάλεια προστασίας των επιβατών κατά το κλείσιμο των θυρών.

· Βελτιώσεις που αφορούν την συντήρηση, με κινητήρες κλειστού τύπου, με νέο διαγνωστικό σύστημα με εκτεταμένες δυνατότητες διαχείρισης της λειτουργίας του συρμού, και με αυτόματο και ασύρματο σύστημα μετάδοσης της λειτουργικής κατάστασης και όλων των σχετικών δεδομένων του κάθε συρμού κατά την είσοδό του στο κάθε αμαξοστάσιο, με τελικό αποδέκτη ένα κεντρικά ελεγχόμενο σύστημα οργάνωσης της συντήρησης των συρμών. 


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου