Σελίδες

Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

ΚΑΜΜΕΝΟΣ: ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ


«Από σήμερα το πρωί τον λόγο έχει πλέον η ελληνική δικαιοσύνη, η οποία έχει την υποχρέωση να διερευνήσει αυτή την υπόθεση και να καταλήξει στο ποιοι είναι εκείνοι που θέλουν να επηρεάσουν τις εξελίξεις με άλλο τρόπο απ' ό,τι η ψήφος του ελληνικού λαού, παραβιάζοντας ακόμα και το ίδιο το Σύνταγμα».
Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων, Πάνος Καμμένος, μετά την κατάθεσή του στη Χαλκίδα, ως μάρτυρας στο πλαίσιο ποινικής διερεύνησης της καταγγελίας κατά των διοδίων Σχηματαρίου.

Ο κ. Καμμένος είπε ότι παρέστη για να καταθέσει στη Δικαιοσύνη, «προκειμένου να μπορέσει αυτός ο πυλώνας της Δημοκρατίας να αποφασίσει ότι θα σταματήσει πλέον η αυθαιρεσία του κράτους και των εργολάβων, της κυβέρνησης και των διαπλεκομένων».

Σύμφωνα με τον ίδιο, «δεν είναι δυνατόν να επωμίζεται ο ελληνικός λαός υποχρεώσεις που δεν έχει. Η επιβολή διοδίων για έργο το οποίο έχει παραδοθεί το 1992 και το 2008 και για μέρος του δρόμου δεν προβλέπεται ούτε από την ευρωπαϊκή νομοθεσία - απαγορεύεται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία και την εσωτερική νομοθεσία - προς όφελος των εργολάβων, που συντηρούν την κυβέρνηση μέσω των εκδοτικών τους συμφερόντων, πρέπει να σταματήσει εδώ».

Πηγή

1 σχόλιο:

  1. ΝΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΣΥΡΙΖΑ
    17,1 εκατομμύρια ευρώ κόστισε το «Δεν Πληρώνω» στους φορολογούμενους το πρώτο χρόνο

    Με το ποσό των 17,1 εκατομμυρίων ευρώ χρεώθηκαν οι φορολογούμενοι πολίτες εξαιτίας των δυναμικών κινητοποιήσεων του κινήματος «Δεν πληρώνω».

    Το ποσό αυτό προκύπτει από ανακοίνωση του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών στην οποία μάλιστα επισημαίνεται ότι από τα χρήματα αυτά τα 3,2 εκατομμύρια είναι....
    άμεσες απώλειες του ελληνικού δημοσίου αφού πρόκειται για το ΦΠΑ (23%) του αντιτίμου των διοδίων που δεν πλήρωσαν οι οδηγοί επειδή τα μέλη του κινήματος είχαν καταλάβει τους σταθμούς και είχαν σηκώσει τις μπάρες.

    Εκτός από τα 3,2 εκατομμύρια ευρώ που είναι το ΦΠΑ, τα υπόλοιπα 13,9 που είναι τα έσοδα των εταιρειών διοδίων,
    τα οποία είναι απαιτητά από το ελληνικό δημόσιο με βάση τις συμβάσεις που έχουν υπογραφεί επί εποχής Σουφλιά και τις οποίες είχε υπερψηφίσει και το ΠΑΣΟΚ.

    Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση του υπουργείου «η απώλεια εσόδων του παραχωρησιούχου αθροιζόμενα με πτώση κυκλοφορίας, αυξάνει το χρηματοδοτικό κενό της κατασκευαστικής περιόδου,

    με συνέπεια είτε την περικοπή φυσικού αντικειμένου των έργων είτε την ανάγκη αποζημίωσης του αναδόχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή