Αυτή η εποχή είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για την πολιτική ζωή της Μεγάλης Βρετανίας. Στις 23 Ιουνίου κρίνεται το μέλλον της χώρας καθώς καλούνται οι πολίτες στις κάλπες για να δηλώσουν αν θέλουν να παραμείνουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση ή όχι. Με αυτό το γεγονός στο νου τους, οι βρετανικές τράπεζες έχουν μπει στο κατάλληλο πρόγραμμα προετοιμασίας προκειμένου να εκπαιδευτεί το προσωπικό τους και να είναι σε θέσεις να αντιμετωπίσει μπαράζ ερωτήσεων από ιδιώτες πελάτες και μικρές επιχειρήσεις.
Οι πέντε μεγαλύτερες τράπεζες της Μεγάλης Βρετανίας, η HSBC, η Barclays, η Lloyds, η RBS και η Nationwide έχουν ενημερώσει το προσωπικό τους για το πώς να απαντούν σε ερωτήσεις και για τα δύο πιθανά αποτελέσματα της κάλπης, με τους συναλλαγματικούς κινδύνους να αποτελούν τη μεγαλύτερη ανησυχία, σύμφωνα με πηγές στις τράπεζες.
Οι χρηματοπιστωτικοί κολλοσοί έχουν εφοδιάσει το προσωπικό τους με σενάρια που περιλαμβάνουν προτάσεις για το πώς να απαντούν σε συγκεκριμένες ερωτήσεις, ιδίως εάν μια ψήφος υπέρ της αποχώρησης οδηγήσει σε σημαντική πτώση της λίρας.
Το προσωπικό στο τμήμα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης της HSBC έχει λάβει κείμενα με λεπτομερείς απαντήσεις σε πιθανές ερωτήσεις των πελατών. Η Nationwide είπε ότι επίσης συμβουλεύει τους υπαλλήλους πώς να απαντούν. Οι άλλες τράπεζες αρνήθηκαν να σχολιάσουν για τα σχέδιά τους.
Μια τράπεζα, που δεν ήθελε να κατονομαστεί, είπε ότι το δικό της έγγραφο των ερωταπαντήσεων περιλαμβάνει το εάν μια ψήφος υπέρ του Brexit καθιστά ακριβότερο ένα στεγαστικό δάνειο, εάν θα επηρεάσει έναν φοιτητή που σπουδάζει στην Ευρώπη και εάν θα έχει αντίκτυπο στις επενδύσεις.
Ανάμεσα σε αυτούς που ίσως χρειάζονται περισσότερο βοήθεια συγκαταλέγονται ενδεχομένως κάποιες μικρές επιχειρήσεις, καθώς δεν είναι πολλές αυτές που έχουν ασφαλιστεί έναντι μιας απότομης μεταβολής στη συναλλαγματική ισοτιμία της λίρας ύστερα από το δημοψήφισμα.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου