Σελίδες

Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016

Παραολυμπιακοί: Άλλο ένα μετάλλιο για την Ελλάδα - Το αργυρό κέρδισε ο Γρηγόρης Πολυχρονίδης στο ατομικό του μπότσια


Ένα ακόμη μετάλλιο στην εξαιρετική συγκομιδή της χώρας μας στους Παραολυμπιακούς Αγώνες προσέθεσε ο Γρηγόρης Πολυχρονίδης. Έχοντας πανηγυρίσει ήδη το χρυσό στο ομαδικό του μπότσια, ο Έλληνας αθλητής αγωνίστηκε σήμερα στον τελικό του ατομικού με αντίπαλο τον Γουόν Γιέονγκ.

Εκεί ωστόσο δεν τα κατάφερε και χάνοντας με σκορ 8-1, κατέκτησε τελικά το ασημένιο.

Έστω κι έτσι, ωστόσο, ενίσχυσε ακόμα περισσότερο τον απολογισμό της Ελλάδας, η οποία μετρά πλέον 14 μετάλλια (5 χρυσά, 4 ασημένια και 4 χάλκινα).

Πηγή: sport-fm.gr
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου