1 Ο Ερμής ο τρισμέγιστος ήταν Ελληνικής καταγωγής. ( Artemi Passio, Migne Patrologia greca XCVI ).
2 Στην Ερμητική Θεολογία κυριαρχεί ο Μονοθεϊσμός, όπως ακριβώς εκφράστηκε από τον Ερμή τον Τρισμέγιστο τον Ορφέα, κ.λ.π. Αξιο να παρατηρηθεί ότι όλοι οι υγιείς ψαλμοί της βίβλου είναι σχεδόν εντελώς πιστή αντιγραφή από τα Ερμητικά και τα Ορφικά.
3 Ο Ερμής έζησε γύρω στο 25.000 π.Χ. και υπήρξε αντιβασιλέας του Κρόνου στην Αίγυπτο, δάσκαλος του Οσίριδος και της Ισιδος.
4 Ερμής ο Τρισμέγιστος 3.1 :" Η δόξα των πάντων είναι ο Θεός…Αρχή των όντων είναι ο Θεός και νους και φύση και ύλη και όλα αυτά εν σοφία εις υπόδειξη όλων…Υπήρχε σκότος άπειρο στην άβυσσο και νερό λεπτό και πνεύμα λεπτό και νοερό με τη δύναμη του Θεού, βρισκόμενα στο χάος. Και έλαμψε φως άγιο και στερεώθηκαν σε άμμο τα υγρά στοιχεία…".
5 Ερμής ο Τρισμέγιστος 4.1 : " Ο Θεός δημιούργησε τα πάντα. Και όχι βέβαια με τα χέρια, αλλά με το λόγο του ".
6 Ερμής ο Τρισμέγιστος 141.18 : " Αυτά είπε ο Κύριος και Θεός μας και ανέμειξε το νερό με τη γη. Ανακινώντας το μίγμα, και εμφύσησε σ' αυτό πνεύμα…από αυτό το μίγμα έπλασε ζώδια με μορφή ανθρώπου ".
7 Ερμής ο Τρισμέγιστος 1.18 : Και μόλις έγινε αυτό, είπε ο Θεός: Αυξάνεστε και πληθύνεστε εν πλήθη όλα τα δημιουργήματα".
8 Ο Στοβαίος γράφει ότι ο Ερμής έγραψε 42 βιβλία, ο δε Μανέθων λέει ότι αυτά βρισκόντουσαν στην βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας και από εκεί τα αντέγραψε ο Μωυσής ( και αφού τα αντέγραψε μετά έπρεπε δια της πυρράς να εξαφανιστούν και να μείνουν μόνο σαν πρωτότυπα του Μωυσή, έτσι ώστε να μπορούν να μιλάνε για "εβραϊκή" θρησκεία, ενώ η αλήθεια έχει τις ρίζες της στην Ελλάδα).
9 Η διδασκαλία του Ερμή, ως γνωστόν επειδή ήταν μυστική ονομάστηκε "Ερμητική" που έκτοτε πήρε την έννοια του σφραγισμένου μυστικού. Ηδη από την εποχή του ο Ερμής γνωρίζοντας όπως φαίνεται καλά τα ανάλογα καταστροφικά αποτελέσματα που είχε για την τότε ανθρωπότητα (καταστροφή της Ατλαντίδος ενδεχομένως) η ανεξέλεγκτη διασπορά των αντίστοιχων μυστηρίων, έδωσε εντολή στους Έλληνες μαθητές του Ασκληπιού και Άμμωνα να κρατήσουν απόλυτη σιγή για τα μυστικά της φύσης και τα " Θεϊκά μυστήρια ". (Ερμητικά κείμενα ).
10 Ο Ερμής είναι γιος του βασιλιά Δία και της κόρης του Άτλαντα Μαίας. Κατά την συνήθειά του ο Δίας την έστειλε να γεννήσει στη Κυλλήνη.
11 Ο πρώτος και μεγαλύτερος προφήτης στην Ελληνική παράδοση είναι ο Θεός Ερμής ή Ερμής Τρισμέγιστος κατά την Αιγυπτιακή εκδοχή. Μεταξύ των μαθητών του φέρεται και ο Θεός Ήφαιστος. Ο Ερμής έζησε κατά άλλους το 9.000 π.Χ. ή κατ' άλλους το 25.000 π.Χ. ή αν θεωρήσουμε ότι ο Ήφαιστος ήταν μαθητής του που έζησε σύμφωνα με τον Διογένη τον Λαέρτιο το 50.000 π.Χ, σημαίνει ότι ο Ερμής έζησε πριν το 50.000 π.Χ.
12 Ο Ορφέας αναφέρει πώς στην αρχή βασίλεψε ο Ουρανός που τον διαδέχτηκε ο Κρόνος. Μετά τον Κρόνο βασίλεψε ο Δίας και στη συνέχεια ο Διόνυσος (Ολυμπιόδωρος "Υπόμνημα στον Φαίδωνα" στα Ορφικά) . Ο Ερμής γεννήθηκε από την κόρη του Άτλαντα, Μαία και υπηρέτησε σαν γραμματέας τον Κρόνο, αδελφό του Άτλαντα, μαρτυρία που επιβεβαιώνεται και στην "Ευαγγελική προπαρασκευή" του Ευσέβιου. Ωστόσο, η αποκάλυψη πνεύματος υπερφυσικού, δημιούργησε στο πρόσωπο του Ερμή, τον πρώτο "απόστολο" του μονοθεϊσμού.
13 Σύμφωνα με τις μαρτυρίες του γραμματολόγου Ιωάννη Στοβαίου τα κείμενα των έργων του Ερμή, γραμμένα στην ιερογλυφική γραφή και κρυμμένα στους αιγυπτιακούς ναούς και στις πυραμίδες, βρέθηκαν από τον αρχιερέα των ναών της Αθηνάς και του Ποσειδώνα στην αρχαία Αθήνα, Βούτη. Ο Βούτης που υπήρξε γενάρχης της ιερατικής κάστας των Ετεοβουτάδων, ήταν γιος του βασιλιά της Αττικής, Πανδίονα και όταν διαμοιράστηκε η εξουσία του πατέρα του, αυτός πήρε την ιερατική εξουσία και ο αδελφός του, Ερεχθέας, την πολιτική. Στην Αίγυπτο όπου ακολούθησε τον βασιλιά της Κρήτης Μίνωα, βρήκε τα κείμενα αυτά και τα μετέφρασε στην ιερατική γραφή.
14 Παυσανίας "Κορινθιακά" 3 - 4 : "Αυτά που λένε στις μυστικές τελετές της Μητρός (Δήμητρας) σχετικά με τον Ερμή και το κριάρι, αν και ξέρω πολύ καλά τι συμβολίζουν, δεν τα μνημονεύω".
15 Κατά την Ερμητική θεολογία, ο Ποιμάντρης είναι η αποκαλυπτική παρουσία του υπέρτατου Όντος σε μια στιγμή έκστασης του Ερμή του τρισμέγιστου. Η αποκάλυψη της δημιουργίας ξεκινάει από τον πρώτο Νου, τον Πατέρα και την εμφάνιση του φωτός και του σκότους. Από το φως εμφανίζεται ο λόγος, δηλαδή ο γιος του Θεού. Στη συνέχεια το φως οργανώνεται σε ένα κόσμο αμέτρητων δυνάμεων. Δημιουργείται ο άνθρωπος - αρχέτυπο από τον πρωταρχικό Νου κατ' εικόνα του Πατέρα και στη συνέχεια ο ίδιος ο άνθρωπος αρχίζει και αυτός να δημιουργεί και με τη θέληση του Πατέρα γίνεται και αυτός δημιουργός. Στο εσχατολογικό μέρος του Ποιμάντρη αναφέρεται ο θάνατος και η μελλοντική ζωή της ψυχής, όπου η μεν μορφή διαλύεται στα στοιχεία που την αποτελούσαν και τα οποία επανέρχονται στη προηγούμενη κατάστασή τους, αδρανοποιημένου πια και του θνητού χαρακτήρα, η δε ψυχή απελευθερωμένη διέρχεται από τις 7 σφαίρες της κάθαρσης για να φτάσει προ των πυλών της αιωνιότητας. Εκεί θα περάσει από την θύρα που οδηγεί στους κόσμους των ανωτέρων δυνάμεων.
16 Στον πρώτο λόγο ( 24 - 26 ) γίνεται υπαινιγμός στις Πύλες και στις Θύρες που οδηγούν στην Ογδοατική φύση, δηλαδή στους θείους κόσμους των παραλλήλων. Διακρίνεται επίσης η αναφορά στη χημική διαδικασία της σύνθεσης και της αποσύνθεσης της ύλης με υπαινιγμό, επίσης της θείας ουσίας, που ενώνει την ύλη με το πνεύμα.
17 Στο δεύτερο λόγο αναλύεται η φύση και η αιτία της κίνησης στο χώρο της ακινησίας καθώς και η αιτία του πρώτου κινούντος. Όλα αυτά που λαμβάνουν μέρος στο χώρο των συμπάντων κόσμων, αποτελούν " κοίλα στοιχεία " περιδινούμενων κυκλώνων ενεργείας.
18 Στο τρίτο λόγο γίνεται αναφορά στη δημιουργία και την διάλυση των όντων. Έτσι λοιπόν γίνεται αναφορά στους κατώτερους θεούς που αναφέρει και ο Πλάτωνας, δηλαδή στα φωτοφόρα όντα που κατ' εντολή του Θεού επεμβαίνουν στους γενετικούς κώδικες των όντων, όπως στην περίπτωση των Ε και των διαδοχικών τους επεμβάσεων πάνω στην εξελικτική πορεία του γόνου.
19 Στην ουσία οι " θεϊκοί κύκλοι " του Ερμή, οι παραδοσιακοί θεοί της αρχαιοελληνικής θεολογίας (Ωκεανός - Τηθύς - Φόρκυς - Κρόνος - Ρέα - Δίας - Ήρα και άλλοι) και οι θεοί του Πλάτωνα (Τίμαιος 41) είναι αυτό ακριβώς που αναφέρει ο τελευταίος, δηλαδή κατώτεροι θεοί που είχαν την δυνατότητα να διαμορφώνουν τα δημιουργήματα του Θεού.
20 Ο Ερμής ο Τρισμέγιστος γράφει ότι " αυτό που είναι ψηλά μοιάζει με εκείνο που είναι χαμηλά " και ότι το ελάχιστο μοιάζει με το μέγιστο" . Χιλιάδες χρόνια πριν από την έλευση του Ιησού Χριστού στην γη, ο Ολύμπιος Ερμής, ο υιός του Δία και της Μαίας, αξιώνεται της αποκαλύψεως από τον ίδιο τον Θεό, τον οποίο αποκαλεί Ποιμάντρη. Ο ύμνος του Ερμή προς Παντοκράτορα (Σινά 327, φ 234 β - Ιβήρων 386, φ 174 β) : Βλέμμα ακοίμητου πυρός γρηγόρει. Εσύ που ζωογονείς τον δρόμο του αιθέρα, που ενισχύεις την θέρμη του ήλιου, που δίνεις την λαίλαπα εις τα νέφη, εσύ, που το όνομά σου δεν χωρά εις τον κόσμο. Βλέμμα άφθαρτο, αιώνιο, φοβερό, που εποπτεύει τα πάντα, πατέρα όλων, που είσαι ένας και μοναδικός Θεός, που δεν έχεις καμία αρχή από πουθενά, σε έχω γνωρίσει. Έναν μόνο τιμώ μετά από εσένα, τον Υιόν που προέρχεται από εσένα, με απόρρητη δύναμη και οξύτερη φωνή, με ξεχωριστό τρόπο ευθύς χωρίς φθόνο και πάθος, χωρίς γέννηση γέννησες τον Λόγο, που είναι Θεός, την ουσία εκ της ουσίας, ο οποίος φέρει την δική σου εικόνα, του Πατέρα, την όμοιά σου εις όλα. Ώστε εκείνος να ευρίσκεται μέσα σε εσένα, εσύ δε μέσα σε εκείνον, ως καθρέπτης κάλλους και πρόσωπον αμοιβαίας ευφροσύνης.
22 η υπερφυσική αποκάλυψη του πνεύματος του Θεού, καθιστά τον Ερμή τον πρώτο "Απόστολο" του μονοθεϊσμού. Το όνομα Ερμής και η λέξη Θρησκεία έχουν τον ίδιο λεξάριθμο. ΕΡΜΗΣ = 353 = ΘΡΗΣΚΕΙΑ
23 Κυρανίδες, πρόλογος Αρποκρατίωνος : ο Ερμής ελάμβανε την Θεία σοφία από αγγέλους του Θεού δια να την μεταδώσει στους ανθρώπους.
24 Λακτάντιος, Diu. inst. I, 6 : Και να τα ίδια τα λόγια του Ερμή : "Ο Θεός είναι ένας και ο Ένας δεν χρειάζεται όνομα.
25 Ερμής Τρισμέγιστος - Εκ της ιεράς βίβλου - παρ. 18 : "Τόσα μόνον αφού είπε ο Θεός και δικός μου Κύριος, ανέμιξε τα υπόλοιπα συγγενή στοιχεία, δηλαδή το ύδωρ και την γη…".
26 Ερμής Τρισμέγιστος - Καθολικός λόγος προς Τατ - 14 : "Κανένας από τους άλλους που λέγονται Θεοί, κανένας άνθρωπος και κανένας δαίμονας δεν δύναται να είναι τόσο αγαθός όσο ο μόνος Θεός. Αυτό είναι το αγαθόν αυτός είναι ο Θεός. Και να μην πεις κάτι άλλο αγαθό, διότι ασεβείς και μην δώσεις εις τον Θεό άλλο όνομα πέραν του αγαθού".
Η έρευνά μας συνεχίζεται, οι μαρτυρίες και η αλήθεια που υπάρχει είναι απλά συγκλονιστικά γεγονότα.ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ, η ιερή γή φωτός.
Σας παραθέτω μια ίσως περισσότερο Ορθόδοξη γνώμη σχετικά με το ζήτημα του Ερμή του Τρισμέγιστου και της σχέσης του με τον Χριστιανισμό:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.impantokratoros.gr/ermhs-trismegistos.el.aspx
ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΕΡΧΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΙΕΡΜΥΝΕΥΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΑΦΕΙΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ Ο ΠΟΙΜΑΝΔΗΣ Ο ΣΜΑΡΑΓΔΙΝΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΟ ΚΥΜΒΑΛΙΟ ΤΟΥΣ ΕΠΤΑ ΕΡΜΗΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΛΑ ΠΟΛΑ ΟΤΑΝ ΠΕΙΓΕ ΣΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ ΟΙ ΑΙΓΥΠΤΙΟΙ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΣΑΝ ΘΕΟ ΘΩΘΤ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ και άλλες άγνωστες πληροφορίες για τον Ερμή τον Τρισμέγιστο, απο το βιβλίο το λουλούδι της ζωής(The ancient Secret Of The Flower Of Life) του Drunvalo Melchizedek, Βιβλίο Α`. Σελις 26, Γερμανική μετάφραση απο τα αγγλικά. Ο Drunvalo συνεργάστηκε σε καθημερινή βάση απο το 1986 - 1991 μαζί με το Ερμή ή Θώθ ή Αρλιχ Φομαλίτη οπου και πήρε ολες αυτές τις πληροφορίες:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Ο Ερμής κατάφερε το 52 000 π. Χ. να βρεί ενα τρόπο όπου μέσω της συνειδησής του να κρατάει τη ψυχή του στο ίδιο σώμα, μέσω διαλογισμού και μέσω κρυστάλλων που ενεργοποιούσε τα κυτταρά του ανα 60 χρόνια και τα ανανέωνε.
2. Ο Ερμής ο Τρισμέγιστος ήταν 16 000 χρόνια εν συνεχεία Αρχιερέας στην Ατλαντίδα αφού δεν πέθενε και το ονομά του εκεί ήταν ARLICH VOMALITES, στη Ελληνικά Άρλιχ Φομαλίτης και πήρε το πιό υψηλό τίτλο που μπορούσε να πάρη με το ονομα CHIQUETET στην Ατλαντίδα.
3. Γεννήθηκε ξανά στον Ελληνική Πολιτισμό με το ονομα τώρα Ερμής στο ίδιο σώμα που ειχε και στην Ατλαντίδα. Οταν ο Πυθαγόρας μυήθηκε στην μεγάλη Πυραμίδα εμφανιστηκε ο Ερμής μπροστά του πήρε τον Πυθαγόρα απο το χέρι και το έδειξε ολα τα μυστικά της Πυραμίδας, που ειναι η μικρογραφία του σύμπαντος σε ιερά γεωμετρία.
πηγες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ; και υπήρξε αντιβασιλέας του Κρόνου
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι γω το ίδιο σκέφτηκα με τον John...γιατί δε μου αρέσει το αντιβασιλέας του Κρόνου??!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τωρα επεστρεψα παλι στην Ελλαδα , τυχαιο; μετραμε αντιστροφα για χρυση εποχη κοσμε ;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιστημονική ερευνα χωρίς πηγές δεν υφίσταται
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμφωνώ με σένα. Το ίδιο ισχύει και για τις εβραικες και οχι μονο γραφές-θρησκειες
ΔιαγραφήΜάλλον λάθος τ'αποδίδετε και σκοπίμως βέβαια. Ο Ερμής , δεν είχε καμμία σχέση απολύτως , όπως και όλος ο Ελληνισμος με την εβραϊκή θρησκεία και πολύ περισσότερο με την αίρεσή της , τον χριστιανισμό. Διαβάστε καλύτερα και μην ψάχνετε άλλοθι , ώστε να τα συνδέσετε. Γιατί η ημιμάθεια , είναι χειρότερη της αμάθειας.
ΑπάντησηΔιαγραφήο Χριστιανισμος δεν εχει καμια σχεση με εβραισμο ... Οτι δεν εχει σχεση με τους Εβραιους σου το λεει ο ιδιος ο Ιησους Χριστος ...
ΔιαγραφήΟ Ελληνισμος οντως δεν εχει καμια σχεση με τους εβραιους αλλα μην ξεχνας οτι εκεινα τα χρονια ο Ελληνισμος ηταν εξαπλωμενος παντου !!!!
Οσο για τον Ερμη..
ΔιαγραφήΟ Ερμης δεν εχει καμια σχεση με το Ελληνισμο διοτι αν το ψαξεις καλα ο Ερμης ενφανιζετε την Αιγυπτο για πρωτη φορα
Όταν έζησε ο Μωϋσης δεν υπήρχε Αλεξάνδρεια και επομένως βιβλιοθήκη για να την κάψουν με το σκεπτικό που λέτε. Κάπως μπερδεμένα τα λέτε τα πράγματα. Όσο για τις χρονολογίες, π.χ για τον Ήφαιστο στις 25000 η 50000 χρόνια ΠΧ είναι παντελώς εκτός κάθε λογικής βάσης. Ο Ήφαιστος σαν θεός ενεφανίσθη περί το 3000 Π.Χ με την εμφάνιση του σιδήρου. Τότε δημιουργήθηκε η ανάγκη θεού που να δημιουργεί θερμοκρασίες κατάλληλες για την τήξη του σιδήρου. Πριν από αυτό τέτοιος θεός δεν χρειαζόταν. Γενικά οι πληροφορίες σας πάσχουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήδυσκολο να πιστεψεις την υπαρξη του ΕΡΜΗ ΤΡΜΓΣΤΟΥ οταν τον συνδεουν με τους θεους του Ολυμπου, ωστοσο τα αποφθευγματα του για Τον Θεο και την σχεση του ανθρωπου και το διαστημα ειναι ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΒλέποντας την μεγάλη σύγχυση που γίνεται περί το Ερμή, στα ιδία άρθρα και από τους ίδιους τους συγγραφεύς, που φασκιών και αντιφάσκουν στο ίδιο κείμενο που γράφουν. ( τον αποκαλούν απόστολο από την μια και θεός από την άλλη, έζησε δεκάδες χιλιάδες χρόνια προ χρηστού: 9000, 25000, και πάνω από 50000 χρόνια…κλπ). Λέω να τα μπερδέψω και εγώ πιο πολύ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛογικό ακούγεται, μιλώντας για μονοθεϊσμό, να έχει την συνέχεια του στις τρεις «τρισμέγιστες» μονοθεϊστικές θρησκείες που επικρατούν στον σημερινό κόσμο (ιουδαϊσμός, χριστιανισμός και Ισλάμ). Δεν μπορεί να διαφέρουν μεταξύ τους ως προς την βάση (η δημιουργία του κόσμου, η πολυδιάστατη έννοια του μοναδικού θεού, οι κοινές λατρευτικές έννοιες….κλπ) . η συνέχεια και οι αλλαγές μαζί με την εξέλιξη του κόσμου χρειαζόταν κατά διαστήματα θεϊκή ενημέρωση μέσω αποστόλων, που όλοι χρησιμοποίησαν την ίδια βάση αλλά ανάλογα με την εποχή εμπλουτίζονταν η θρησκευτική διδασκαλεία.
Σύμφωνα μα διαφόρους συγγραφής, Ο Ερμής έζησε κατά ορισμένους το 9.000 π.χ. ή κατ' άλλους το 25.000 π.χ. ή αν θεωρήσουμε ότι ο Ήφαιστος ήταν μαθητής του που έζησε σύμφωνα με τον Διογένη τον Λαέρτιο το 50.000 πχ, σημαίνει ότι ο Ερμής έζησε πριν το 50.000 π.χ. και θεωρείτο ο πρώτος "απόστολος" του μονοθεϊσμού.
Κυρανίδες, πρόλογος Αρποκρατίωνος : ο Ερμής ελάμβανε την Θεία σοφία από αγγέλους του Θεού να την μεταδώσει στους ανθρώπους. Σύμφωνα με αυτά ούτε Έλληνας ήταν αλλά ούτε εβραίος.
Ο χαρακτηρισμός τρισμέγιστος δόθηκε στην βυζαντινή εποχή.
Ο Ερμής αναφέρεται στο κοράνιο με το όνομα Ιντρίς. Βάση του κορανίου έζησε την εποχή μεταξύ Αδάμ και Νοε. Ήταν ο πρώτος προφήτης και ο πρώτος που έμαθε την γραφή (πριν από αυτόν δεν υπήρχε γραφή).
Τα ερμητικά κείμενα που έχουν βρεθεί, παραμένουν η βάση των μονοθεϊστικών θρησκειών του σήμερα.
Ωστοσο,η θελογικη αυτη προσεγγιση φαινεται οτι ειναι η βασικη φιλοσοφικη βαση του τεκτονισμου και των διαφορων μεσαιωνικων μυστικιστικων ταγματων (Ροδοσταυροι, Ιωαννιτες Ιπποτες, Ναιτες κλπ).Επισης εντυπωσιακη ειναι η διασυνδεση του Ερμητισμου με τα Μαθηματικα και την Ιατρικη(Πυθαγορας,Ασκληπιος). Αυτα τα κειμενα ειναι διαθεσιμα και κατα ποσον δεν εχουν αλλοιωθει, αραγε?
ΑπάντησηΔιαγραφήπαιδια καταρχην συγχαρητηρια για το site τελειο, πολυ ενδιαφερων το αρθρο με τον ερμη τον τρισμεγιστο (τρισμεγιστος ακουω ετσι αυτη τη λεξη και κατι παθενω τελειο), τωρα αρχισα να ψαχνω αρχαια ενδιαφεροντα πραγματα και θελω να συνεχησω. εγω μπαινω στο εκκλησιαονλινε και βημα ορθοδοξιας, αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι η ελλαδα ηταν πρωτη στην αρχαιωτητα σε μυαλα και πολιτισμο και αυτα κραταν μεχρι και σημερα πχ επιστημες ολυμπιακοι αγωνες θεατρο και χιλια δυο κτλ κτλ και τωρα ειμαστε παλι πρωτοι με την αληθηνη θρησκεια Τον Χριστο Τον Αληθηνω Θεο τον Χριστιανισμο την Ορθοδοξια Τον Τριαδικο Θεο, οποτε μαγκες δεν καταλαβενουμε τιποτα ειμαστε η πρωτη χωρα στον κοσμο απο ιστορια πολιτισμο Θρησκεια, και εχουμε και τον ηλιο τις παραλιες μας τα νησια μας ειμαστε πρωτοι και με διαφορα, τι λετε?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστος μεγαλε.Συμφωνω και επαυξανω
ΔιαγραφήΣωστος μεγαλε.Συμφωνω και επαυξανω
Διαγραφήο Αγιος Κυριλλος Αλεξανδρειας μνημονευει τον Ερμη το Τρισμεγιστο σαν ενα απο τους 9 σοφους της Αρχαιας Ελλαδας. Οι σοφοι ηταν 9 και οχι 7. Και οι 9 ειχαν μεσα τους σπερματικο λογο και ειχαν μερικη αποκαλυψη του Τριαδικου Θεου. Γενικα ο σπερματικος λογος υπηρχε στους Αρχαιους Ελληνες φιλοσοφους συμφωνα με τον Αγιο Ιουστινο το Φιλοσοφο. ο Χριστος αναμενοταν απο ολους τους φιλοσοφους των εθνων και στη δυση και στην ανατολη. Για να ξεκαθαρισουμε κατι ουσιωδες οι προφητες της Παλαιας Διαθηκης δεν δημιουργησαν τον Ιουδαισμο ουτε και καμοια αλλη θρησκεια. ο Χριστιανισμος και ειδικα η Ορθοδοξια δεν ειναι θρησκεια αλλα αποκαλυψη του ενος Τριαδικου Θεου. Στους Προφητες της Παλαιας Διαθηκης εχουμε μερικη αποκαλυψη του Τριαδικου Θεου μεσω της εμφανισεως του Χριστου ως μεγαλης βουλης Αγγελου. Πληρη αποκαλυψη του Τριαδικου Θεου εχουμε στο προσωπο του Χριστου απο τη χρονικη στιγμη που λαμβανει σαρκα και οστα απο τη Παναγια μητερα του στη Καινη Διαθηκη. Οι Θρησκειες ειναι δημιουργηματα ανθρωπων και εχουν τυπολατρικο χαρακτηρα και ηθηκισμο εξωτερικου τυπου. Για την γενεαολογια των ανθρωπων και τους αρχαιους θεοποιημενους ανθρωπους οι οποιοι ηταν φυλες γιγαντων μελετηστε το εργο του Βυζαντινου Ιστορικου Ιωαννη Μαλαλα ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταρχάς συμφωνώ με αυτό που είπες για τον Άγιο Κύριλλο Πατριάρχη Αλεξανδρείας. Στο κατά Ιουλιανό αν θυμάμαι καλά τον μνημονεύει. Επίσης να αναφέρω ότι όσον αφορά την δημιουργία του κόσμου είναι πιο κατατοπιστικός σε σύγκριση με την Γένεση της Παλαιάς Διαθήκης. Δεν το λέω για να υποτιμήσω την Παλαιά Διαθήκη προς Θεού.
ΑπάντησηΔιαγραφή