Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Κυριακή 10 Μαρτίου 2013

Ανελέητη προπαγάνδα στα σχολεία για τον "ρατσισμό"...Διαβάστε και φρίξτε


 

 Πλύση εγκεφάλου στα παιδιά Ε' και Στ' Δημοτικού. 
Σχολιάζουμε την εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας. 
Στο τέλος κάνουμε τη δική μας πρόταση στους μαθητές
"και στη χώρα μας, όπου έχουν εγκατασταθεί μετανάστες και πρόσφυγες" 
 Κατ αρχήν, εσκεμμένα συγχέονται οι έννοιες λαθρομετανάστες (εισήλθαν στη χώρα παράνομα), μετανάστες (είναι όσοι μεταναστεύουν νόμιμα σε άλλη χώρα πχ για εργασία ή για μόνιμη διαμονή) και πρόσφυγες (αφορά ακραίες περιπτώσεις πολέμου, πολιτικών διώξεων κλπ). Οι  λαθρομετανάστες -γιατί σε αυτούς αναφέρεται κατ ουσαίαν η εγκύκλιος- χαρακτηρίζονται αυθαίρετα ως "μετανάστες" και ως "πρόσφυγες".
"κυνηγημένοι από τις δικές τους χώρες από την ανέχεια, τον πόλεμο και τις διώξεις,"
Προσέξτε πόσο έξυπνα δικαιολογούν τη λαθρομετανάστευση:  Όποιος αισθάνεται ότι βιώνει "ανέχεια" έχει δικαίωμα να μετακινηθεί σε όποια χώρα θέλει.

"υπάρχουν άνθρωποι που τους θεωρούν υπεύθυνους και για τα δικά μας προβλήματα". 
Τα προβλήματα είναι "δικά μας" και κακώς "υπάρχουν άνθρωποι" που θεωρούν "υπεύθυνους" τους λαθρομετανάστες! Δεν νομίζω τώρα, να τολμήσει κανείς να ισχυριστεί ότι πχ για την αυξημένη εγκληματικότητα ή για την αυξημένη ανεργία ευθύνονται και οι λαθρομετανάστες ε;; ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. Δεν θα το συζητήσουμε! Αυτά είναι "δικά μας" προβλήματα. Τέλος.! 

"Γι’ αυτό το λόγο πολλές φορές οι μετανάστες και οι πρόσφυγες πέφτουν θύματα ρατσιστικής βίας." 
Υπάρχουν εκατομμύρια λαθρομετανάστες στην Ελλάδα. Πόσα περιστατικά ρατσιστικής βίας υπάρχουν; ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΑ. Οι λαθρομετανάστες επιβιώνουν και στέλνουν και χρήματα στις πατρίδες τους. Κι όμως η εγκύκλιος περνάει το μήνυμα στα ανήλικα παιδιά ότι "πολλές φορές" .. "πέφτουν θύματα ρατσιστικής βίας"!!

"Είτε στη δουλειά τους – υπάρχουν αρκετά κρούσματα ξυλοδαρμού τους την ώρα που επιστρέφουν κατάκοποι στο σπίτι" 
Μάλιστα, είναι συχνό το φαινόμενο, "αρκετά κρούσματα".  Αφού το λέει η εγκύκλιος του Υπουργείου, έτσι θα ναι. Σχεδόν κάθε μέρα, την ώρα που επιστρέφουν "κατάκοποι" (από το λαθρεμπόριο και τις κλοπές;) στο σπίτι, έχουμε τον "ξυλοδαρμό" τους!! 
"– ή ακόμα και στο σχολείο - όπου ο «ξένος» μαθητής αντιμετωπίζεται κάποιες φορές με καχυποψία, με εχθρότητα, ή ακόμα και με λεκτική ή σωματική βία."
Νέο δεδομένο του Υπουργείου: ο "ξένος μαθητής" αντιμετωπίζεται "με εχθρότητα" και "με λεκτική ή σωματική βία". Η πραγματικότητα είναι ακριβώς ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ: τη βία την βιώνει ο Έλληνας μαθητής, από τις παρέες-συμμορίες αλλοδαπών (μαθητών ή εξωσχολικών). Δεν γνωρίζουμε πολλούς Έλληνες μαθητές που θα τολμούσαν να βιαιοπραγήσουν. Η εγκύκλιος όμως καλλιεργεί αισθήματα ενοχής στους Έλληνες μαθητές

• Για την ΣΤ’ Τάξη (Σκέφτομαι και Γράφω):

Με αφορμή κάποιο περιστατικό από την καθημερινότητά σας, που έλαβε χώρα σε δημόσιο χώρο (λεωφορείο, προαύλιο, άλλη δημόσια υπηρεσία)και στο οποίο ήσασταν παρόντες ως παρατηρητές ή/και συμμετέχοντες, γράψτε τη γνώμη σας για τον τρόπο που ο καθένας χωριστά αλλά και με συλλογικό τρόπο μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τα ρατσιστικά φαινόμενα και τη βία. Γράψτε τις ιδέες σας για το πώς μπορεί να βοηθήσει το σχολείο- εκπαιδευτικοί και μαθητές - σε μια τέτοια προσπάθεια."
αυτό θα πει φασισμός: το περιστατικό ρατσιστικής βίας ΕΓΙΝΕ. Τέλος. "Γράψτε" τώρα, υποχρεωτικά, "Γράψτε τις ιδέες σας (προσέξτε, όχι γενικά τις ιδέες σας αλλά) για τον τρόπο που θα αντιμετωπίσουμε τα ρατσιστικά φαινόμενα"

• Για την Ε’ Τάξη (Ζωγραφική):
Τίτλος ζωγραφικής: «Στην ξενοφοβία και στη ρατσιστική βία δεν σιωπώ – με τα χρώματά μου εκφράζω τη γνώμη μου και δυναμώνω τη φωνή μου».
Όπως βλέπετε η "ξενοφοβία" και η "ρατσιστική βία" (εννοεί σε βάρος των λαθρομεταναστών) είναι δεδομένη. Είσαι υποχρεωμένος να την εκφράσεις "με τα χρώματα" και να "δυναμώσεις τη φωνή σου" (το παιδί της Ε Δημοτικού; πως δηλαδή να δυναμώσει τη φωνή του;).

"Όροι συμμετοχής
Ο διαγωνισμός θα 
διεξαχθεί από 28 Φεβρουαρίου 2013 μέχρι και 19 Απριλίου 2013 κατά τη  διάρκεια των μαθημάτων και όχι ως κατ’ οίκον εργασία. 
 "κατά τη διάρκεια των μαθημάτων και όχι ως κατ' οίκον εργασία". Για να μην μπορεί ο γονιός να επηρεάσει με οποιονδήποτε τρόπο το παιδί.

"Ως εκ τούτου κρίνεται σημαντικό να διατεθεί μία τουλάχιστον διδακτική ώρα για τη συμμετοχή των μαθητών στο Διαγωνισμό."

Έτσι, το διευκρινίζουμε, "μία τουλάχιστον διδακτική ώρα". Βέβαια, αν ο δάσκαλος έχει ιδιαίτερες αντιρατσιστικές ευαισθησίες ας αφιερώσει όσες θέλει, μέχρι να πειστεί ότι η πλύση εγκεφάλου και τα αισθήματα ενοχής στους Έλληνες εμπεδώθηκαν καλά.

"Πριν από το διαγωνισμό θα προηγηθεί ενημέρωση των μαθητών από το Διευθυντή και τους Εκπαιδευτικούς των τμημάτων για το θέμα των προσφύγων"
Έτσι πριν υποχρεωθεί ο μαθητής "να γράψει" και να "ζωγραφίσει" πρέπει να προηγηθεί "ενημέρωση από το Διευθυντή και τους εκπαιδευτικούς" (οργανωμένη η πλύση εγκεφάλου, δεν θα μας ξεφεύγει με τίποτε!)


Ε λοιπόν κάνουμε κ εμείς μια πρόταση:

Οι μαθητές να γράψουν για την πραγματική ρατσιστική βία:


  
Εδώ και 20 χρόνια δεν μπορούμε να κυκλοφορήσουμε με ασφάλεια στο δρόμο.  
Οι πραγματικοί Ρατσιστές (Αλβανοί, Γεωργιανοί, βούλγαροι κλπ) συγκροτούν ρατσιστικές συμμορίες  και ληστεύουν.
Μας επιτίθενται στο δρόμο, στο λεοφορείο και κλέβουν τα πορτοφόλια, τα κινητά, τα λιγοστά πλέον χρήματα μας. Έχουν ρημάξει κυριολεκτικά τα πάντα. Μέχρι τα σίδερα από τις σιδηροτροχιές και τα καλώδια και τους μετασχηματιστές της ΔΕΗ κλέβουν.


Εισβάλουν μέσα στα σπίτια γερόντων, τους βουλώνουν το στόμα με πετσέτες και φεϊζόλ και τους αφήνουν ετοιμοθάνατους να πεθάνουν από ασφυξία.
Σε άλλες περιπτώσεις τους ξυλοκοπούν ασύστολα μέχρι να τους αποκαλύψουν που έχουν κρυμμένα τα χρήματα ή βιάζουν ακόμη και ηλικιωμένες γυναίκες.

Τα πεζοδρόμια είναι γεμάτα από λαθρομετανάστες που διακινούν παράνομα εμπορεύματα, χωρίς καμία άδεια, χωρίς να αποδίδουν το ΦΠΑ και χωρία να κόβουν αποδείξεις για την εφορία, καλείς τη Δημοτική Αστυνομία και δεν επεμβαίνει κανείς.
Ο Έλληνας καταστηματάρχης υποχρεώνεται να πληρώνεις ενοίκιο, ΤΕΒΕ, φόρο, δημοτικά τέλη, λογαριασμούς, αδυνατεί να αντεπεξέλθει και κλείνει το μαγαζί του.


Στα νοσοκομεία, για να εξεταστούν στα τακτικά ιατρεία οι Έλληνες πολίτες πρέπει να πληρώσουν παράβολο (5-10 ευρώ). Στα ίδια νοσοκομεία, οι λαθρομετανάστες εξετάζονται ΔΩΡΕΑΝ. Υπάρχουν δεκάδες ιατρεία ΜΚΟ που δίνουν φάρμακα και εξετάζουν δωρεάν μόνον αλλοδαπούς. 


Αυτή είναι η πραγματικότητα. 
Γράψτε λοιπόν μικροί μαθητές και ζωγραφίστε αφού έτσι σας υποχρεώνουν.
Γράψτε και ζωγραφίστε αν θέλετε, την αλήθεια. 
Να σταματήσει επιτέλους η ρατσιστική βία και η αδικία σε βάρος των Ελλήνων.

Να μπορούμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια στους δρόμους.
Να πεθαίνουν οι γέροντες μας από τα γηρατειά και όχι από βίαιες εγκληματικές ενέργειες.
Να μπορεί να ζει ο κάθε νόμιμος μετανάστης και πρόσφυγας στην χώρα μας με ασφάλεια αλλά να μπορούμε να ζήσουμε και εμείς. Δικαιώματα που προστατεύονται από το Σύνταγμα της Ελλάδος (άρθρο 5, παρ.1 και 2).
Φτάνουν πια, τα αισθήματα ενοχής που μας καλλιέργησαν. Έχουμε και εμείς δικαιώματα σε αυτή τη χώρα. 

ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ  
ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ  
paspartoy
ΠΗΓΗ: http://antiparakmi.blogspot.com

1 σχόλιο:

  1. Θ΄ΑΦΗΣΩ ΕΓΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΑ ΣΥΜΕΤΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΣΠΕΙΡΕΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΔΟΥΛΟΙ ΤΩΝ ROTHCHILDS. ΤΙ ΛΕΤΕ ΡΕ? Θ΄ΑΦΗΣΩ ΕΓΩ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΥΜΑ ΤΩΝ ΝΕΟΤΑΞΙΚΩΝ ΚΑΘΑΡΜΑΤΩΝ. ΑΠΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟΥΣΙΕΣ. ΠΡΙΝ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΤΙ ΗΘΕΛΑΝ, ΞΥΠΝΗΣΑΜΕ ΤΩΡΑ ΠΡΟΔΟΤΕΣ. ΝΑ ΕΝΤΕΙΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ. ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ''ΔΥΣΤΥΧΟΙ'' '' ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟΙ'' ΛΑΘΡΟΕΠΟΙΚΟΙ ΣΑΣ. ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή