Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2011

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ




«Θ’ αντικαταστήσωμεν τον Κλασικισμόν, καθώς και πάσαν μελέτην της αρχαίας Ιστορίας, ήτις παρασκευάζει περισσότερα κακά παρά καλά παραδείγματα, δια της μελέτης του προγράμματος του μέλλοντος. Θα διαγράψωμεν από την μνήμην των ανθρώπων όλα τα μη ευχάριστα εις ημάς γεγονότα των παρελθόντων αιώνων, διατηρούντες εξ αυτών μόνον εκείνα τα οποία ζωγραφίζουσι τα σφάλματα των χριστιανικών κυβερνήσεων». - «Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών»

”Η Παιδεία Αλλάζει Κατεύθυνση…” διακηρύσσει κάθε τόσο το αρμόδιο υπουργείο μιας εξουσίας, η οποία ευθέως απεργάζεται τον αφελληνισμό

Τα «Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών» είναι ένα βιβλίο, που στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης είναι απαγορευμένο προς δόξαν της… ελευθέρας διακινήσεως των ιδεών μέσα στα πλαίσια της «δημοκρατίας» τους! Στην Ελλάδα ακόμη κυκλοφορεί ελεύθερα και για τον λόγο αυτό μάλιστα γνωστές «προοδευτικές» γραφίδες έχουν διαμαρτυρηθεί.

Ισχυρίζονται, λοιπόν, οι κρατούντες ότι τα «Πρωτόκολλα» είναι ψεύτικα και χαλκευμένα… Έλα όμως, που τα ίδια τα γεγονότα τους διαψεύδουν! Όπως με το απόσπασμα που παραθέσαμε, στο οποίο βλέπουμε σε ένα «ψεύτικο» βιβλίο, που εκδόθηκε πρώτη φορά στα 1905, να περιγράφονται πράγματα που έγιναν! Όπως η αντικατάσταση του κλασικισμού και η μελέτη της αρχαίας ιστορίας, που κατ’ ουσίαν εξαφάνισε το ρεύμα του φιλελληνισμού. Σ’ αυτό το ίδιο απόσπασμα είναι που περιγράφεται το πώς θα διαστρεβλωθεί η ιστορία, θα κακοποιηθεί βάναυσα η ιστορική μνήμη κατά το συμφέρον των ισχυρών. Και αυτό ασφαλώς που συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο δεν θα μπορούσε παρά να συμβεί και στην Ελλάδα.

Έτσι, στο παρελθόν, πληρωμένη καταχώρηση του υπουργείου(τώρα και επίσημα ΟΧΙ εθνικής) παιδείας, που δημοσιεύθηκε έγχρωμη και ολοσέλιδη σε όλες τις μεγάλες εφημερίδες διακήρυσσε για να το καταλάβουμε ότι «η παιδεία αλλάζει κατεύθυνση». Και για να μη έχουμε καμμία αμφιβολία για το τι θέλουν να μας πουν στην κορυφή της σελίδος υπήρχαν δύο παιδικά πρόσωπα: ένα λευκό και ένα… μαύρο!!!

Τι σχέση έχει τώρα η παιδεία των Ελλήνων με το πρόσωπο ενός μαύρου παιδιού, εγώ αδυνατώ να αντιληφθώ!

Όλα αυτά, όταν τραγική ήταν η αποτυχία των υποψηφίων στις πανελλήνιες εξετάσεις στο μάθημα της Ιστορίας. Χαρακτηριστικά είναι αυτά που έχουν δημοσιευθεί για τις απαντήσεις που έδωσαν οι υποψήφιοι στο τι είναι οι κομιτατζήδες. Το τι έγραψαν δεν περιγράφεται…



Υπήρχαν Ελληνόπουλα που δεν γνώριζαν τι ήταν οι κομιτατζήδες, δηλαδή, δεν γνώριζαν τον Μακεδονικό αγώνα. Και γιατί να τον γνωρίζουν; Την εποχή της 21ης Απριλίου είχαν γυριστεί πολλές ταινίες με ιστορικό περιεχόμενο. Δύο από αυτές είχαν θέμα τον Μακεδονικό Αγώνα: Οι Γενναίοι του Βορρά και ο Παύλος Μελάς. Μπορεί να μη ήταν αριστουργήματα, είχαν κάτι όμως να διδάξουν και αυτό ενοχλούσε την κουλτούρα της αριστεράς, που χλεύαζε αυτές τις ταινίες και ήλθε μετά να μας φλομώσει και να μας πήξει με «αριστουργήματα» σαν… το Μετέωρο βήμα του πελαργού και «το πεσμένο βλέφαρο του γλάρου»! Με ανούσιες, δηλαδή, κουλτουρο-μπουρδολογίες χωρίς κανένα εθνικό περιεχόμενο.

Είναι, λοιπόν, σαφές ότι αλλάζουν την Ιστορία, διαγράφουν την μνήμη ενός ολόκληρου έθνους και αυτό φαίνεται περισσότερο με τον τρόπο που παρουσιάζουν την πρόσφατη ιστορία του τόπου, όπου πλέον η ψευδολογία τους ξεπερνά κάθε όριο και φανερώνει ξεκάθαρα την φτηνή πολιτική σκοπιμότητα και την προπαγάνδα. Ζούμε πράγματι σε άθλιους καιρούς. Γιατί τι άλλο μπορεί να είναι οι καιροί, στους οποίους κάποιοι θυμούνται ανύπαρκτους και ψεύτικους ήρωες και λησμονούν των Λεωνίδα και την θυσία των Θερμοπυλών;

Ζούμε καθώς φαίνεται την εποχή του «κρυφού σχολειού», αφού οι εξουσιαστές μας έχουν σκοπό και δεν τον κρύβουν «η παιδεία να αλλάξει κατεύθυνση». Άλλωστε τι σημασία έχει να μαθαίνει ο μικρός Αχμέτ και ο Γιουσούφ για τον Λεωνίδα, για τις Θερμοπύλες, για τον Αλέξανδρο τον Μακεδόνα και τον Γρανικό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου