Οι εχθροί του Έθνους βρίσκονται ανάμεσά μας. Είναι άτομα που διαδίδουν συγκεκριμένες αντεθνικές απόψεις, οι οποίες με την βοήθεια του κράτους (εκπαίδευση κλπ) και των ΜΜΕ , προσπαθούν να επιβάλλουν. Μερικά από αυτά τα άτομα, είναι αλλόφυλα με Ελληνικά ονόματα, τα περισσότερα είναι γραικύλοι, δηλ. Ελληνόφωνοι προδότες.
Στην εχθρική προπαγάνδα, αντιτάξτε Ελληνική σκέψη, που άλλα εξετάζει με την λογική και άλλα με το αίσθημα. Ο Έλληνας δέχεται την πειθώ και ποτέ την επιβολή.
Όποιος παραπλανάται από την εχθρική προπαγάνδα, μετατρέπεται σε πνευματικό δούλο των εχθρών του έθνους. Μην τους αφήσετε να σας παρασέρνουν. Μην τους επιτρέπετε με την αδιαφορία να σας υποδηλώσουν στις επιδιώξεις τους. Προτάξτε την αλήθεια, την οποία δολίως αποκρύπτουν, ιδίως την παιδεία. Η γλώσσα, η ιστορία, η θρησκεία, τα εθνικά ιδεώδη, τα μνημεία, ο πολιτισμός, η φυλή, η τέχνη, ο τρόπος ζωής, η αρχαία σοφία, ο Στρατός , το Αιγαίο, ο αλύτρωτος Ελληνισμός κ.τ.λ., είναι θέματα προσωπικά για σας, είναι θέματα τα οποία σας αφορούν προσωπικά. Δεν είναι ξένα, ούτε αδιάφορα, όπως σκοπίμως σας τα παρουσιάζουν. Είναι αξίες, για τα οποία έχουμε χρέος να αγωνιστούμε και, αν χρειαστεί, να θυσιαστούμε. Είναι ογκόλιθοι θεμελίων, που κρατούν σταθερό το οικοδόμημα του Ελληνισμού, ανά χιλιετίες.
Τα τεχνάσματα των εχθρών του Έθνους είναι πολλά. Αναφέρω συνοπτικά μερικά, για να δείξω την επιτηδειότητά τους:
1) ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν δημοσίως το μεγαλείο του Ελληνικού πολιτισμού, επαινούν τον πολιτισμό μας αόριστα. Δηλ. γράφουν η λένε για την σημαντική προσφορά των προγόνων μας, χωρίς να αναφέρουν συγκεκριμένα πράγματα, στοιχεία κ.λ.π., διότι μόνο αν λεχθούν συγκεκριμένα στοιχεία κ.λ.π., μόνο τότε συνειδητοποιείται η Ελληνική υπεροχή. Ακόμή, μειώνουν την πολιτιστική προσφορά, ισχυριζόμενοι ότι τάχα οι σοφοί μας έλαβαν γνώσεις από τους Βαβυλώνιους κ.τ.λ. Φθάνουν μάλιστα στην γελοιώδη ανακρίβεια να υποστηρίζουν, ότι οι αστρονόμοι μας διδάχθηκαν από τους Αιγυπτίους, ενώ οι ιστορικοί γνωρίζουν ότι δεν υπάρχει ούτε ένα όνομα Αιγυπτίου αστρονόμου.
2) ΙΣΤΟΡΙΑ.
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν δημοσίως την σπουδαιότητα της Ελληνικής ιστορίας, προσπαθούν με κάθε τρόπο να την μειώσουν και κυρίως, να την αφαιρέσουν από την εκπαίδευση, ώστε οι Έλληνες να μην μάθουν το ένδοξο παρελθόν τους. Έτσι, βλέπετε τους γραικύλους να έχουν κατορθώσει τον αποκλεισμό της Ελληνικής Ιστορίας από τις τηλεοράσεις, ραδιόφωνα και εφημερίδες. Τηλεοπτικές εκπομπές για την ιστορία μας δεν γίνονται. Ούτε άρθρα γράφονται, ούτε κείμενα δημοσιεύονται. Η ¨Ελληνική ιστορία απομονώνεται, ώστε ο Ελληνικός λαός, προ πάντων η νεολαία, να αποξενώνεται από το παρελθόν της. Σκοπός: η απώλεια της εθνικής μας ταυτότητας, που εν μέρει οι εχθροί του έθνους επιτυγχάνουν. Ολόκληρα κεφάλαια της ιστορίας μας έχουν κυριολεκτικά εξαφανιστεί π.χ. Ελληνιστικές αυτοκρατορίες.
3) ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ.
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν δημοσίως την κοσμοϊστορική παρουσία των Ελλήνων προσωπικοτήτων, κάνουν οτιδήποτε για να μην μάθη ο Ελληνικός λαός τις βιογραφίες των μεγάλων ανδρών του Έθνους π.χ. το κράτος, τα πανεπιστήμια κ.τ.λ. δεν κυκλοφόρησαν ούτε μια βιογραφία του Σωκράτη, του Αριστοτέλη, του Πλάτωνα, του Φιλίππου, των βυζαντινών αυτοκρατόρων, βασιλέων ελληνιστικών χρόνων κ.τ.λ. Ακόμη, αποκλείουν την υπενθύμιση της υπάρξεως των επιφανών προσωπικοτήτων του Έθνους μας. Έτσι, δεν επιτρέπουν να ανεγερθεί ανδρείας του Ομήρου, του Φιλίππου, του Μιλτιάδη, ούτε του Μ. Κωνσταντίνου, του Ηρακλείου κ.τ.λ.
4) ΗΡΩΙΣΜΟΙ.
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν δημοσίως τους ηρωικούς σταθμούς της Ελληνικής ιστορίας, συστηματικά τους αποσιωπούν π.χ. δεν εορτάζονται οι επέτειοι π.χ. του Μαραθώνα, των Θερμοπυλών, της Σαλαμίνας, ιδρύσεως Βυζαντινής αυτοκρατορίας, αλώσεως της Πόλεως, Βαλκανικών πολέμων κ.τ.λ. Ούτε αφήνουν να στηθούν μνημεία που θα υπενθυμίζουν τους ένδοξους σταθμούς της ιστορίας μας π.χ. ακόμη και τον τύμβο των Σαλαμινομάχων κατέστρεψαν, δεν υπάρχει επιβλητικό μνημείο για τους βαλκανικούς πολέμους, τους οποίους μάλιστα αφαίρεσαν από την ύλη των Πανελλαδικών εξετάσεων.
5) ΜΝΗΜΕΙΑ.
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν δημοσίως το μεγαλειώδες των αρχαιοελληνικών μνημείων, τα έχουν σκοπίμως εγκαταλείψει, σκοπίμως καταστρέψει και σκοπίμως δεν ανασκάπτουν. Επί παράδειγμα: Η Κνωσός καταρρέει, υπό τα απαθή βλέμματα του ένοχου κράτους, 52 θέατρα καταστρέφονται, τις πυραμίδες μόλις τώρα … ανακάλυψαν, τους μυκηναϊκούς τάφους στα Γλυκά Νερά δεν αφήνουν να τους αποκαλύψουν, κατάχωσαν μέρος των αρχαίων πόλεων (Θήβα, Ερέτρια, ‘Ολούς, Μύριμνα κ.τ.λ.), 14.000 εκθέματα τα έχουν πεταμένα σε κιβώτια πορτοκαλάδων κ.τ.λ.
6) ΑΡΧΑΙΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ.
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν την πνευματική ακτινοβολία των αρχαίων συγγραφέων, το μισελληνικό κράτος δεν κυκλοφόρησε τους αρχαίους συγγραφείς, τους οποίους όφειλε να διανέμει (επιλογές έργων) δωρεάν σε Έλληνες, για να εξύψωση το πολιτιστικό τους επίπεδου. Τα ίδια πράττουν τα ανάξια πανεπιστήμια και η ροχαλίζουσα Ακαδημία. Ευτυχώς, διάφοροι εκδοτικοί οίκοι κυκλοφορούν μικρό μόνο μέρος του τεράστιου συγγραφικού έργου των προγόνων μας. Η μη έκδοση των Αρχαίων φιλοσόφων, ποιητών, επιστημόνων κ.τ.λ. από το κράτος, επιβεβαιώνει ότι αυτό το πανάθλιο κράτος ελέγχετε από εχθρούς του Ελληνικού Έθνους.
7) ΑΥΞΗΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν δημοσίως την αναγκαιότητα πληθυσμιακής αυξήσεως των Ελλήνων, πλαγίως επιδιώκουν την μείωση του Ελληνικού λαού, για να καταστεί η Ελλάς ανίσχυρος. Επέβαλλαν δια νόμου τις αμβλώσεις (στο ΙΚΑ μάλιστα), ενώ με πολλούς τρόπους αποθαρρύνουν την γέννηση πολλών παιδιών και φυσικά δεν υποστηρίζουν τους πολύτεκνους.
Η συνεχής προπαγάνδηση μέσων προλήψεως εγκυμοσύνης, η αποτροπή των υιοθεσιών, η καταπολέμηση του οικογενειακού θεσμού, οι δυσκολίες ανατροφής και σπουδών των τέκνων, η έλλειψη δανειοδοτήσεως και επιδοτήσεως των γάμων (το κράτος σε χρηματοδοτεί να αγοράσεις αυτοκίνητα, αλλά όχι να κάνεις παιδιά), η προπαγάνδα για «καριέρα» της γυναίκας, και πολλά άλλα, συμβάλλουν στην συνεχώς αυξανόμενη μείωση και γήρανση των Ελλήνων.
8) ΣΤΡΑΤΟΣ
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν δημοσίως την σημασία του Στρατού, πράττουν τα πάντα για να τον υποβαθμίσουν. Ο Στρατός είναι το Έθνος. Χωρίς οποιαδήποτε κοινωνική τάξη, δύναται τα Έθνος να επιζήσει. Χωρίς στρατό ούτε μια ημέρα.
Μολοταύτα, το κράτος δεν τιμά τον Στρατό όπως του αρμόζει. Διότι δεν θέλει την προβολή των Ενόπλων μας Δυνάμεων. Γ’ αυτό ούτε τα πανεπιστήμια, ούτε η Ακαδημία ποτέ δεν τίμησαν τον Στρατό, στον οποίο τόσα οφείλει η Πατρίδα.
Ο Στρατός αποτελεί την δόξα της Ελλάδας. Οι εχθροί του Έθνους, κυρίως δια των ΜΜΕ, δυσφημούν τους αξιωματικούς, τους οποίους ουδείς εκ του πολιτικού και «πνευματικού» κατεστημένου επαινεί, μολονότι χάρις στους ηρωικούς προσπάθειες των Αξιωματικών υπάρχουμε σήμερα. Όποιος καθ’ οιονδήποτε τρόπο μειώνει τους Έλληνες Αξιωματικούς, είναι ανοικτός εχθρός του Έθνους.
9) ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ.
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν δημοσίως την εθνική και πνευματική σπουδαιότητα της Ορθοδοξίας, επιχειρούν να πλήξουν την Εκκλησία μας, είτε δια των αιρέσεων, τις οποίες αφήνουν ασύδοτους και ευνοούν, είτε ευθέως δια των ποικίλων τρόπων π.χ. κατάργησης μαθήματος θρησκευτικών, κατάργησης προσευχής στα σχολεία, χωρισμούς κράτους-Εκκλησίας, εκκλησιαστική περιουσία κ.τ.λ.
Εν ονόματι κάποιας δήθεν ανεξιθρησκίας, παραδόθηκε ο λαός στην προπαγανδιστική δραστηριότητα ξένων δήθεν θρησκειών, στην πραγματικότητα κινήσεων με πολιτικό σκοπό την εξασθένηση της Ελλάδας.
Όσοι μετέχουν σε αυτά και όσοι τα βοηθούν είναι εχθροί του Έθνους. Διότι, η Ελλάς βασίζετε στον Πατριωτισμό και στην Ορθοδοξία και όχι στους Ιεχωβάδες κ.τ.λ.
10) ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ.
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν δημοσίως τους κινδύνους που διατρέχει το Έθνος από τις μειονότητες, μας τα παρουσιάζουν ως αθώα περιστέρια, που διαφέρουν από μας τους Έλληνες μόνο σε θρήσκευμα. Ενώ, το αληθές είναι ότι οι μειονότητες (ασήμαντοι αριθμητικός) έχουν δική τους συνείδηση, γλώσσα, εθνικότητα, ήθη, έθιμα κ.τ.λ. Πρόκειται περί αλλόφυλων, που όποιος τους προστατεύει είναι εχθρός του Έθνους.
Οι «κουλτουριάρηδες» δήθεν «αντιρατσιστές», που υπεραμύνονται τον κάθε αλλόφυλο στην Ελληνική γη, ή δεν ξέρουν τι κάνουν ή πρόκειται περί εξαγορασμένων μισελλήνων, οι οποίοι κόπτονται για τα δικαιώματα κάθε ξένου στην Ελλάδα, αλλά επιδεικτικώς, αδιαφορούν για τα δικαιώματα των αλυτρώτων Ελλήνων, που ζουν στα κατεχόμενα Ελληνικά εδάφη.
11) ΑΠΟΔΗΜΟΙ
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν την ύψιστη αξία του απόδημου Ελληνισμού για την Πατρίδα, καταβάλλουν κάθε προσπάθεια αποκοπής των δεσμών Ελλάδος – αποδήμων Ελλήνων.
Έτσι εξηγείται γιατί το κράτος, ο «πνευματικός» κόσμος, ουδεμία σχέση με τον απόδημο Ελληνισμό έχουν. Αντί να αναπτυχθεί μια συνεχής, πυκνή επικοινωνία μεταξύ κρατικών, πανεπιστημιακών κ.τ.λ. παραγόντων και της ομογένειας, ουδέν έκαναν. Αντί να συγκροτήσουν ολόκληρο πρωθυπουργείο Απόδημου Ελληνισμού με παγκόσμιες δραστηριότητες, λειτουργούν κάποιες μικρουπηρεσίες, μάλλον για να διορίζουν ημετέρους, παρά για να φροντίζουν την ομογένεια.
Οι εχθροί του Έθνους αποδυναμώνουν την Ελλάδα, με το να την αποσυνδέουν από τους απόδημους Έλληνες.
12) ΑΙΓΑΙΟ.
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν δημοσίως ότι το Αιγαίο αποτελεί ζωτικό χώρο της Ελλάδος, απεδόθησαν προ πολλού στην δημογραφική, πολιτιστική και οικονομική καταστροφή των νήσων του, πλην μερικών, που τα αξιοποιούν μόνο «τουριστικός».
800 νησιά του Αιγαίου φθίνουν. Οι κάτοικοι μετανάστευσαν, μειώθηκαν και τέλος, επέρχεται η ερήμωση.
Αντί να αναπτυχθούν αλιευτικές βιομηχανίες, ιχθυοκαλλιέργειες, βιοτεχνίες κ.τ.λ. ώστε να ανθήσουν όλα νησιά του Αιγαίου, αυτά εγκαταλείφθηκαν, διότι το μισελληνικό κράτος, δεν θέλει την ακμή του Αιγαίου. Το έχουν έτοιμο προς πώληση στις πολυεθνικές εταιρείες του πετρελαίου.
Η προδοσία του Αιγαίου, είναι προδοσία της Ελλάδος. Καθήκον όλων μας είναι να αγωνισθούμε για την ιστορική θάλασσα, με την οποία από χιλιετίες συνδέεται η φυλή μας και για τα νησιά που είναι διάσπαρτοι από αθάνατα μνημεία του Ελληνικού πολιτισμού.
13) ΤΡΟΠΟΣ ΖΩΗΣ.
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν δημοσίως τον Ελληνικό τρόπο ζωής και να μας υποχρεώσουν να ακολουθήσουμε τα ξένα πρότυπα, το κάνουν αυτό εμμέσως. Δηλ. δεν σου λένε ευθέως καταργώ την Ελληνική μουσική, αλλά την περιορίζουν μέχρι εξαφανίσεως από τα ραδιόφωνα κ.τ.λ. Το ίδιο κάνουν και με τα Ελληνικά ήθη και έθιμα.
Σταδιακός χάνονται οι Ελληνικοί χοροί, οι Ελληνικές κομμώσεις, η Ελληνική αρχιτεκτονική, εισάγονται ξένα ήθη (περί οικογένειας, σεβασμού ηλικιωμένων, ανατροφής παιδιών, ενδυμασίας, συμπεριφοράς, ηθικών αντιλήψεων κ.τ.λ.).
Υπούλως αφελληνίζουν τον τρόπο, με τον οποίο ανέκαθεν οι Έλληνες έβλεπαν τον άνθρωπο και την ζωή. Η Ελληνική κοσμοαντίληψη, που καθορίζει τρόπο ζωής, βασίζεται σε αξίες της Ελληνικότητας (ιδεαλισμός, αλληλεγγύη, ηθικές αξίες, ατομικές αρετές κ.τ.λ.) την οποία αδιακόπως πλήττουν οι εχθροί του Έθνους, με αποτέλεσμα η κοινωνική μας ζωή να εκφυλίζεται σε συμβίωση ανθρώπων χωρίς ιδεώδη, ηθικές αξίες, αρετές κ.τ.λ. Μας αποξενώνουν από τον Ελληνικό τρόπο ζωής, για να μας εκμηδενίσουν.
14) ΤΕΧΝΗ.
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν δημοσίως την λαμπρότητα της Ελληνικής τέχνης, την εξαφανίζουν με πλάγια μέσα.
Με σημαιοφόρο το κράτος, κήρυξαν πόλεμο κατά παντός Ελληνικού στην τέχνη. Η ξενική εισβολή στην αρχιτεκτονική, μουσική, ζωγραφική, γλυπτική, θέατρο κ.τ.λ. είναι γεγονός που βλέπουμε καθημερινά.
Τα βραβεία, οι διαγωνισμοί, οι εκθέσεις κ.τ.λ. κατευθύνονται προς ξενικές τεχνοτροπίες και έτσι πραγματώνουν τον αφελληνισμό της καλλιτεχνικής δημιουργίας. Στην Ελλάδα, αποφεύγεται το Ελληνικό. Θα επρόκειτο περί παραλογισμού, εάν δεν ήταν προδοσία.
Δυστυχώς, για την κατάσταση αυτή ευθύνονται και οι καλλιτέχνες, οι οποίοι υποκύπτουν σε πιέσεις των ύποπτων ξενομανών. Ιδίως η Σχολή Καλών Τεχνών του Πολυτεχνείου, πρόδωσε την αντίληψη περί κάλλους των Αρχαιοελλήνων και στην θέση της έβαλε κάθε τι το βαρβαρικό.
15) ΠΑΙΔΕΙΑ
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν δημοσίως την αποστολή της παιδείας, το κάνουν σιωπηλώς στην πράξη, εφαρμόζοντας διάφορα προγράμματα παιδείας, που μοιραίως οδηγούν σε αφελληνισμό.
Το κρατικό σύστημα παιδείας, σκοπίμως πάσχει από ξενολατρία, υποβιβασμό του Ελληνισμού, μείωση της Ελληνικής πολιτιστικής δημιουργίας, αποσιώπηση της Ελληνικής ιστορίας, εξαφάνιση της Ελληνικής φιλοσοφικής σκέψης κ.τ.λ. με συνέπεια οι εξερχόμενοι από τα σχολεία και τα πανεπιστήμια να αγνοούν την Ελλάδα. Πρωτοφανές, αλλά βέβαιο. Η κρατική παιδεία δημιουργεί ανθρώπους ιδεολογικής αοριστίας. Γνώσεις άσχετοι, ασύνδετοι προς ηθικό σκοπό προσφέρονται αφειδώς, ενώ γνώσεις γύρω από την Ελλάδα δεν παρέχονται. Είναι απαγορευμένα.
Μια απλή ανάγνωση των σχολικών και πανεπιστημιακών βιβλίων, θα σας πείσει ότι αυτά δεν απευθύνονται προς Έλληνα, αλλά προς απάτριδες.
16) ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν δημοσίως την χρησιμότητα της οικονομίας για την πρόοδο του Έθνους, την διαλύουν με την υπερχρέωση, διασπάθιση του δημοσίου χρώματος, λεηλασία του πλούτου της Χώρας, αποδιοργάνωση ιδιωτικής οικονομίας, χαριστικές συμβάσεις και με σωρεία απατών εις βάρος της εθνικής οικονομίας. Φροντίζουν μάλιστα να μην δημοσιοποιούν τα στοιχεία, ώστε ο λαός να μην πληροφορείται την αλήθεια. Ουδείς σήμερα γνωρίζει το χρέος της οικονομίας.
Με την υπερχρέωση του κράτους εις το εξωτερικό, οδηγούν την χώρα στην οικονομική εξάρτηση, η οποία θα οδηγήσει τελικά σε πολιτική υποτέλεια. Η διάλυση της οικονομίας θα έχει άμεση επίπτωση στην πολιτική ελευθερία των Ελλήνων. Αρπάζουν τις πλουτοπαραγωγικές δυνάμεις της Ελλάδος, για να την αποδυναμώσουν οικονομικός. Με αναιμική οικονομία, ούτε στρατό, ούτε παιδεία, ούτε κοινωνικές παροχές, ούτε πρόοδο έχεις, αλλά αναγκαστικός καταρρέεις. Και αυτό θέλουν οι εχθροί της Ελλάδος.
17) ΓΛΩΣΣΑ.
Επειδή δεν μπορούν να αμφισβητήσουν δημοσίως την σπουδαιότητα της Ελληνικής γλώσσας, την υποσκάπτουν για να την φθείρουν με τις λεγόμενες «εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις».
Επιβάλλουν σκοπίμως ξένο λεξιλόγιο, χωρίς να υπάρχει λόγος ή ανάγκη, καταργούν την τρίτη κλίσι, καταργούν τις καταλήξεις ρ, ξ, ν π.χ. ρήτωρ-ρήτορας, πίναξ-πίνακας, Πλάτων-Πλάτωνας κ.τ.λ. καταργούν εγκλίσεις π.χ. απαρέμφατο, υποτακτική κ.τ.λ., καταργούν αυξήσεις, αναδιπλασιασμούς κ.τ.λ. μέχρι και πτώσεις κατάργησαν. Δηλ., αντί να πλουτίζουν την γλώσσα, την πτωχαίνουν και αυτό το θεωρούν πρόοδο, τα κτήνη.
Οι εκχυδαϊσμοί της γλώσσας μας, πέτυχαν στην εποχή μας την λεξιπενία των νέων, την αδυναμία εκφράσεως νοημάτων και του υποβιβασμού της γλώσσας μας, σε ομιλία νέου λαού, ενώ η γλώσσα πλάσθηκε και διαμορφώθηκε με την πάροδο των χιλιετιών. Ταυτοχρόνως, οι εχθροί του Έθνους, αφού με τον επιβληθέντα τρόπο διδασκαλίας, κατέστησαν αντιπαθή τα αρχαία Ελληνικά, προσπαθούν να τα αποκαλούν νεκρά γλώσσα. Όποιος σκέπτεται εναντίων των Αρχαίων Ελληνικών, είναι επικίνδυνος εχθρός του Έθνους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου