Πριν λίγα χρόνια ένα Πανεπιστήμιο της Τουρκίας θέλησε να κάνει έρευνες για την φυλετική σύσταση του Τουρκικού λαού. Ο Εισαγγελεύς της Κωνσταντινουπόλεως με επείγουσα εντολή του απηγόρευσε την έρευνα. Το όποιο αποτέλεσμα της γνώριζε και γνωρίζει το Κεμαλικό κατεστημένο ότι θα ήταν επικίνδυνο για την ενότητα του κράτους τους.
Στην σημερινή Τουρκία ζουν περισσότερα από 23 έθνη. Ανάμεσά τους βέβαια και πολλά εκατομμύρια ελληνικής καταγωγής άτομα με κορυφαία περίπτωση αυτή των κατοίκων ορεινών χωριών του Πόντου, όπου ακόμη και σήμερα μιλούν Ελληνικά.
Mίση και διαφορές αβυσσαλέες
Τόσο η θεωρία του Παντουρκισμού – Παντουρανισμού, που θέλει μογγολική την καταγωγή των Τούρκων, όσο και η θεωρία του Κεμάλ περί καταγωγής από τους Χετταίους, δεν πείθουν και δεν έχουν καμμία σχέση με την αντικειμενική πραγματικότητα. Με αυτό το δεδομένο λοιπόν δεν πρέπει να μας προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι μέσα στην Τουρκία των 70.000.000 υπάρχουν μίση και διαφορές αβυσσαλέες.
Προ ετών με αφορμή την βομβιστική επίθεση εναντίον των δύο συναγωγών στην Κωνσταντινούπολη, ένας εκπρόσωπος μίας ισλαμικής οργανώσεως, έδωσε συνέντευξη στην εφημερίδα «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ», από την οποία και το παρακάτω απόσπασμα:
«Συνέντευξη του Ισλαμικού Μετώπου των Μαχητών της Μεγάλης Ανατολής IBDA-C στην εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ
«Μακεδονία της Κυριακής: Έχει ευθύνες το τουρκικό κράτος για ότι συνέβη; Το «βαθύ κράτος» των στρατιωτικών κατηγορεί τον Ερντογκάν ενώ ο ίδιος επιρρίπτει ευθύνες στους στρατηγούς.
IBDA: Ο Ερντογάν αντιμετωπίζει μεγάλες δυσκολίες γιατί ο ρόλος του δεν ήταν διαφανής. Παλαιότερα βρισκόταν κοντά στην ισλαμική λαϊκή βάση. Αργότερα όμως, έχασε τον έλεγχο υπό την πίεση της ομάδας των Σαμπατιανών που τον περιστοιχίζει. (Σαμπατιανοί, γνωστοί και ως Ντονμέδες που σημαίνει (αλλαγμένος). Πρόκειται για έναν αριθμό Ισπανοεβραίων που ως γνωστόν εξεδιώχθησαν από την Ισπανία και κατέφυγαν κυρίως στην Ιταλία, την Θεσσαλονίκη και την Κωνσταντινούπολή, που εξισλαμίστηκαν αλλά διατήρησαν θρησκευτικές ιδιαιτερότητες. Θεωρείται ισχυρή σέχτα αφού πολλοί από αυτούς κατέχουν εξέχουσες θέσεις στον κρατικό μηχανισμό. Ο Ισμαήλ Τζέμ επί παραδείγματι… ) Δηλαδή ο Cuneyt Zapsu, Egemen Bagis, Kursat Tuzmen και ο Guldal Aksit, οι οποίοι έμμεσα ελέγχονται από το Ισραήλ. …O Εβραιο-Κεμαλισμός θα εξακολουθεί να χρησιμοποιεί ισλαμικά επιχειρήματα εναντίον της Ελλάδας, όπως για παράδειγμα η εκλογή των Μουφτήδων».
Σαμπετάι Τσεβί
Από την συνέντευξη αυτή και μόνο προκύπτει ότι τα περί ντονμέδων Σαμπατιανών, οι οποίοι κατ’ ουσίαν ελέγχουν το τουρκικό κράτος, δεν αποτελούν μόνο μία άποψη κάποιων Ελλήνων εθνικιστών, αλλά και άποψη των Τούρκων ισλαμιστών. Ποιοι είναι όμως οι ντονμέδες και πως ξεκίνησαν; Το 1626 γεννήθηκε στη Σμύρνη ο Σαμπετάι Τσεβί, ο οποίος υπήρξε μελετητής των πιο σκοτεινών εβραϊκών μαγικο-θρησκευτικών δοξασιών της Καμπάλα και του Ταλμούδ και ο οποίος ανακήρυξε τον εαυτό του μεσσία των εβραίων στα 1665! Δεν πέρασε όμως πολύς καιρός και άλλαξε θρήσκευμα και έγινε μουσουλμάνος. Μαζί με αυτόν και αρκετές χιλιάδες επιφανείς εβραίοι της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Αυτοί είναι οι περίφημοι ντονμέδες ή Σαμπατιανοί, οι οποίοι έπαιξαν πρωταγωνιστικό ρόλο στο κίνημα των νεοτούρκων.
Το κίνημα των νεοτούρκων δεν άρχισε όπως νομίζουν οι περισσότεροι στα τέλη του 19ου αιώνος, αλλά στα τέλη του 18ου αιώνος. Ήταν δε ένθερμος υποστηρικτής των ιδεών του, ιδεών που ενθαρρύνθηκαν πολύ από την γαλλική επανάσταση και ο σουλτάνος Μαχμούτ ο Β’, που ήταν ο σουλτάνος της Τουρκίας που κατέσφαξε τους Έλληνες στην διάρκεια της επαναστάσεως του 1821. Εναντίον του Μαχμούτ ξέσπασε επανάσταση από τους γενίτσαρους, η οποία κατεπνίγη στο αίμα το 1826 και είναι ατυχές που οι ιστορικοί της χώρας μας δεν έχουν συσχετίσει την εξέγερση των γενιτσάρων με την επανάσταση των Ελλήνων. Ήταν όμως ισχυρές οι αντιδράσεις κατά των μεταρρυθμίσεων και απεδείχθη στον χρόνο ότι η οθωμανική ταυτότητα δεν ήταν ικανή να δημιουργήσει το νέο τουρκικό κράτος. Έτσι, το κομιτάτο «Ένωση και πρόοδος», που είχε έδρα την Θεσσαλονίκη, στην οποία ζούσαν δεκάδες χιλιάδες ντονμέδων, αλλά και εβραίοι, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει σαν ιδεολογικό όχημα των νεοτούρκων τον παντουρανισμό.
H επίσκεψη του πατέρα του σιωνισμού Χέρτζλ στον Αβδούλ Χαμίτ
Ο Σουλτάνος Αβδούλ Χαμίτ υπήρξε σφοδρός πολέμιος του κινήματος των νεοτούρκων και ανέστειλε το Σύνταγμα και τις πολιτικές ελευθερίες, που είχαν ενωρίτερα επιτύχει. Η σταγόνα όμως που έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει ήταν η επίσκεψη του πατέρα των σιωνιστών Θεόδωρου Χέρτζλ στον Αβδούλ Χαμίτ. Ο Χέρτζλ ζήτησε από τον Σουλτάνο της Οθωμανικής αυτοκρατορίας την Παλαιστίνη για την ίδρυση του νέου κράτους των εβραίων, για την επιστροφή στην Σιών. Ο Αβδούλ Χαμίτ σαν χαλίφης, σαν ηγέτης των μουσουλμάνων πιστών, ήταν αδύνατον να παραχωρήσει στους εβραίους ιερούς για τους μωαμεθανούς τόπους. Έτσι αρνήθηκε κάθε παραχώρηση στον Χέρτζλ. Η αντίστροφη μέτρηση είχε αρχίσει.
Στα 1908 εξέγερση των νεοτούρκων ξεσπά στην Μακεδονία. Κέντρο της επαναστάσεως η στοά «Ένωση και πρόοδος» της Θεσσαλονίκης και πρωταγωνιστές και πάλι οι γνωστοί ντονμέδες. Ανάμεσά τους και ένας νεαρός τότε αξιωματικός, ο Κεμάλ, που αργότερα θα γίνει ο επικεφαλής του κινήματος και ο σφαγέας των Ελλήνων και των Αρμενίων της Μικράς Ασίας. Καταλαμβάνουν την πόλη Μοναστήρι και Θεσσαλονίκη και απειλούν τον Αβδούλ Χαμίτ ότι θα βαδίσουν κατά της Κωνσταντινουπόλεως. Ο Σουλτάνος υποχωρεί, δέχεται την παλινόρθωση του Συντάγματος και από εκείνη την ώρα αρχίζει η κυριαρχία των νεοτούρκων πάνω στην Οθωμανική αυτοκρατορία.
Συγγραφέας του βιβλίου «ΤΟΥΡΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥΡΚΙΣΜΟΣ» ένας εβραίος με το όνομα Κοέν
Μέσα στα πλαίσια της προπαγάνδας του Α΄Παγκοσμίου Πολέμου ανθεί και πάλι ο παντουρκισμός. Στα 1915 εκδίδεται το βιβλίο «ΤΟΥΡΚΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥΡΚΙΣΜΟΣ», που αποτελεί την ιδεολογική βίβλο των νεοτούρκων. Συγγραφέας του κάποιος Τεκίν Άλπ, που στην πραγματικότητα είναι ένας εβραίος με το όνομα Κοέν. Για το ποιοι ήσαν στην πραγματικότητα οι νεότουρκοι υπάρχει μία μαρτυρία σε ανύποπτο χρόνο. Τον Ιούλιο του 1912 ο βασιλεύς της Ελλάδος Γεώργιος ο Α’ φιλοξενεί στα ανάκτορα του Τατοϊου για δύο ημέρες τον Αυστριακό πρίγκιπα Αιμίλιο Φίρστενμπεργκ. Μετά την επίσκεψή του στον βασιλέα της Ελλάδος ο Αυστριακός πρίγκιπας γράφει την αναφορά του προς την κυβέρνησή του. Εις αυτήν σχετικά περί των νεοτούρκων αναγράφει:
«Και περί των Νεοτούρκων, γενομένης συζητήσεως, εξεφράσθη ο Έλλην βασιλεύς με οργήν και πικρίαν:
-«Ο τρόπος, είπε, και αι μέθοδοι με τας οποίας μετεχειρίσθησαν τον Ελληνισμόν είναι αυτόχρημα ανάξιοι ανθρώπων! Επί τέλους τι είδους προσωπικότητες είναι αυτές που διευθύνουν τώρα εις την Κωνσταντινούπολιν; Μία ομάς ανθρώπων σημιτικής καταγωγής που μόλις προ ολίγου εχρειάσθη να γίνουν μουσουλμάνοι… Ουδείς έβλαψε την περιωπήν του Χαλιφάτου περισσότερον από τους τωρινούς δυνάστας».
ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ Κ. ΕΝΕΠΕΚΙΔΗ – ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΗΣ ΒΙΕΝΝΗΣ – «Η ΔΟΞΑ ΚΑΙ Ο ΔΙΧΑΣΜΟΣ», ΑΠΟ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΑΡΧΕΙΑ ΒΙΕΝΝΗΣ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΚΑΙ ΒΕΡΝΗΣ 1908 – 1918, σελίς 229.
Λίγους μήνες αργότερα τον Μάρτιο του 1913 ο βασιλεύς Γεώργιος ο Α’ δολοφονείται στην Ελληνική πλέον και ελεύθερη Θεσσαλονίκη. Ο δολοφόνος του, όπως έγινε γνωστό συνεδέετο με την εβραϊκή κομμουνιστική οργάνωση «Φεντερασιόν» και με φιλοβουλγαρικούς κύκλους. πηγή http://xryshaygh.wordpress.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου