Ὅπως βλέπετε στὴν διπλανὴ ἀφίσα, ἡ γνωστὴ ἐταιρία κινητῆς τηλεφωνίας Vodafone ἀποφάσισε ἀπὸ τώρα για τό ποιὸ θὰ εἶναι τὸ ὄνομα τῶν Σκοπίων. Θὰ εἶναι "Μακεδονία". Ὑπενθυμίζουμε ὅτι ἡ ἴδια ἐταιρία εἶχε βγάλει τηλεοπτικὸ διαφημιστικὸ μήνυμα στὸ ὁποῖο διακωμωδοῦσε τοὺς ἐπαναστάτες τοῦ 1821.
Οἱ ἑλληνικὲς ἀρχὲς πρέπει νὰ ἀναλάβουν τὶς εὐθύνες τους καὶ νὰ πράξουν τὰ νόμιμα. Ὅσο γιὰ ἐμᾶς τοῦ ἁπλοὺς πολίτες δὲν μᾶς μένει τίποτε ἄλλο παρὰ νὰ σταματήσουμε τὴν σύνδεση τοῦ κινητοῦ μας μὲ τὴν ἐν λόγω ἐταιρία. Ἐπειδὴ οἱ πολυεθνικὲς ἐνδιαφέρονται μόνο γιὰ τὸ κέρδος, ἂς τὶς χτυπήσουμε ἐκεῖ ποὺ πονᾶνε.
Πηγή
ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΤΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΑΥΤΗΣ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ...!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΠΩΜΕΝΕΣ, ΒΡΑΧΕΙΕΣ, ΔΑΣΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ...!!!
ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΕΦΕΥΡΑΝ ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΟΤΕ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΜΕΙΝΑΡΙΑ ΤΗΣ ΑΡΑΒΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ, ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΨΕΥΤΟΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ...!!!
ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΛΑΤΡΕΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΒΡΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΡΑΠΤΟ ΣΕ ΜΑΡΜΑΡΟ, ΤΑΦΟ, ΠΗΛΙΝΟ, ΠΑΠΥΡΟ Η ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΚΤΡΩΠΑ, ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΧΤΩ...!!
ΟΜΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΑΔΚΟ ΧΩΡΟ, ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΤΟΣ Η ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ..... ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΥΡΙΟΙ, ΟΧΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΜΠΑΣΤΑΡΔΕΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΑΡΑΒΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ, ΤΙΣ ΔΑΣΕΙΕΣ, ΠΕΡΙΣΠΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΣΑΧΛΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ....!!!
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΚΑΛΕΙΤΕ ΓΙΑ ΜΙΑ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ"...!!!
ΑΛΛΙΩΣ ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΕ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ"...!!!
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΕΦΕΥΡΕΘΗΚΕ ΟΠΩΣ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΤΩΡΑ, ΜΕ ΕΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ, ΟΧΙ πεζα, ΟΧΙ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ-ΑΡΑΒΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΑΤΙΝΙΚΑ...!!!
Ε Λ Λ Η Ν Ι Κ Α ......
ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ????
ΑΝΤΕ ΜΗ ΧΕΣΩ ΤΩΡΑ...!!!
Καλησπέρα.Παρακαλώ μελετήστε :
ΑπάντησηΔιαγραφήO τονισμός της αρχαίας ελληνικής ήταν κύρια «μουσικός» (μελωδικός, προσωδιακός) και όχι δυναμικός όπως της νέας ελληνικής. Σχετιζόταν δηλαδή βασικά με το ύψος της φωνής και όχι την έντασή της. Στους κλασικούς χρόνους (και συγκεκριμένα από την εποχή του Πλάτωνα) χρησιμοποιούνται για τον τόνο οι όροι οξύς και βαρύς που αναφέρονται και στο ύψος και στην ένταση. Ο Δίας π.χ. είναι βαρυβρεμέτης, βροντά δηλαδή βαριά και δυνατά: βαρύς σημαίνει 'χαμηλός και δυνατός'.
Στην ελληνιστική περίοδο (δηλαδή μετά τις κατακτήσεις του Μεγάλου Αλεξάνδρου) η προφορά της γλώσσας έχει απομακρυνθεί από αυτή της κλασικής περιόδου (5ος και 4ος αι. π.Χ.) σε βαθμό ώστε να κρίνεται απαραίτητο να συνταχθούν βοηθήματα για την ανάγνωση των αρχαίων κειμένων. Τότε λοιπόν εμφανίζονται τα πρώτα τονικά σύμβολα.
Οι παρακάτω λόγοι αναφέρονται συνήθως στη βιβλιογραφία ως υπεύθυνοι για την χρήση των τόνων:
η παρακμής της προφορικής παράδοσης της επικής ποίησης (που σημαίνει ότι οι ίδιοι οι Έλληνες χρειάζονταν καθοδήγηση για να προφέρουν σωστά λέξεις που δεν χρησιμοποιούσαν στην καθημερινή τους ομιλία)
οι ανάγκες της διδασκαλίας της ελληνικής ως ξένης γλώσσας
Οι ερευνητές συμφωνούν ότι η χρήση των τονικών σημείων αρχίζει στην Αλεξάνδρεια περί το τέλος του 200 π.Χ. Ο πρώτος γραμματικός που δημιουργεί και χρησιμοποιεί τονικά σύμβολα είναι ο Αριστοφάνης ο Βυζάντιος (τέλη 3ου και αρχές 2ου αι. π.Χ.). Τα πρώτα δείγματα τέτοιων συμβόλων που σώζονται βρίσκονται σε παπύρους του 2ου αι. π.Χ. και τα κείμενα είναι ποιητικά, κυρίως διαλεκτικά ή αρχαϊκά: έχουν δηλαδή μεγάλες ιδιαιτερότητες, εμφανίζουν απόσταση από τον κοινό, πεζό λόγο και ο τονισμός είναι εξαιρετικά σημαντικός. Κατά πάσα πιθανότητα προορίζονταν για μαθητές ή μελετητές παλαιοτέρων λογοτεχνικών κειμένων. Υπενθυμίζουμε ότι ο μελωδικός τόνος βρίσκεται ήδη σε πορεία αντικατάστασης από τον δυναμικό, παρόλο που η μετατροπή αυτή ολοκληρώνεται οριστικά πολύ αργότερα. Εκτιμάται ότι έχει πλέον συντελεστεί πριν από το τέλος του 4ου αι. μ.Χ.: ο Γρηγόριος Ναζιανζηνός, για παράδειγμα, συνέθετε ύμνους που βασίζονταν σε δυναμικό αλλά και σε μελωδικό τονισμό.
Εκτός από τα τονικά σύμβολα, οι γραμματικοί της ελληνιστικής περιόδου χρησιμοποίησαν και πνεύματα, δηλαδή σύμβολα που διευκόλυναν τη διάκριση ανάμεσα σε δασείς και μη δασείς ('ψιλούς') φθόγγους.
Μπορώ να σας στείλω και άλλες πληροφορίες αλλά αυτές μάλλον αρκούν..Όπως και πως σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες το "βυζαντινό" πολυτονικό έχει ευεργετικές συνέπειες στον εγκέφαλο (όπως εν γένει η ελληνική γλώσσα).Με τιμή,
Πελασγός
ΦΙΛΕ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΟΠΩΣ ΕΣΕΙ ΣΟΥ ΥΠΕΝΘΥΜΊΖΩ:
ΑπάντησηΔιαγραφήΌΤΑΝ ΧΕΖΙΣ ΝΑ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΟ ΠΑΜΠΕΡΣ !
ΔΕΝ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΣΓΟ
ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΣΑΙ ΣΥΓΚΑΜΕΝΟΣ !!! ΣΤΟ..... ΦΑΡΜΑΚΕΊΟ ΓΙΑ ΠΟΎΔΡΑ ΜΗΝ ΠΑΘΕΙΣ ΜΟΛΥΝΣΗ !