Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου 2012

Παραλίγο στα χέρια ο Παπασταθόπουλος με Γερμανό τερματοφύλακα.«Είμαι υπερήφανος που είμαι Έλληνας. Πολλοί θα θέλατε να έχετε την ιστορία μας»!


Δύο μέλη του τεχνικού τιμ της Βέρντερ Βρέμης χρειάστηκαν για να σταματήσουν τον Σωκράτη Παπασταθόπουλο, ο οποίος, μετά το 1-1 με τη Νυρεμβέργη, κινήθηκε απειλητικά κατά του αντίπαλου τερματοφύλακα, Ράφαελ Σέφερ, με τον οποίο είχε έντονο φραστικό επεισόδιο!

 «Ήταν νευριασμένος για τον τρόπο που έπαιξαν και έλεγε πως δεν αξίζαμε να κερδίσουμε.
 Εγώ του απάντησα πως δεν δέχομαι να μου μιλάει έτσι ένας Έλληνας. Έγιναν πρωταθλητές Ευρώπης με τέσσερα σουτ»! ήταν τα... προκλητικά λόγια του Σέφερ που έβγαλαν εκτός εαυτού τον διεθνή αμυντικό.

 «Ήταν ρατσιστικά όσα είπε ο τερματοφύλακας της Νυρεμβέργης», σχολίασε στην Βild ο Παπασταθόπουλος.
«Τώρα όλοι ξέρουν το επίπεδό του. Δεν πρόκειται να ασχοληθώ περισσότερο με ρατσιστές και παίκτες κατώτερου επιπέδου από εμένα».
 Ο Σέφερ «απάντησε» στις δηλώσεις του Έλληνα άσου λέγοντας:
«Δεν τον καταλαβαίνω. Στην ηλικία του και στις μέρες μας θα έπρεπε να ξέρει τι πραγματικά σημαίνει ρατσιστής και να είναι προσεκτικός με τέτοιες κατηγορίες. Για άλλη μια φορά λέω πως με πρόσβαλε για τον τρόπο που παίξαμε».

 Με τον Παπασταθόπουλο να καταλήγει:
«Είμαι υπερήφανος που είμαι Έλληνας. Πολλοί θα θέλατε να έχετε την ιστορία μας»!http://www.eglimatikotita.gr/2012/12/blog-post_9038.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου