Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Σάββατο 4 Μαΐου 2013

Ο Εσταυρωμένος και οι Έλληνες


Μόνο η Ελληνική φυλή μπόρεσε να νιώσει τόσο έντονα την μυστηριακή οδό του φωτός, του μαρτυρίου και της Αναστάσεως. Ήταν η αποθέωση μίας οδού που γνώριζε καλά. Μόνον ο Χριστός μέσα στις χιλιετίες είχε μεγαλύτερο βάρος, μεγαλύτερο Χρέος από αυτό που κληροδοτεί ο Ελληνισμός στα παιδιά του: Την διαφύλαξη και την μεταλαμπάδευση του Φωτός. Γι' αυτό και οι Έλληνες ένιωσαν την Σταύρωση του Κυρίου ως την υπέρτατη προσφορά στο Θείο και την Ανάσταση ως απόλυτη Αλήθεια.

Ο Έλληνας μέσα στην δίνη του χρόνου, γνώρισε το μαρτύριο, την θυσία και την παλινόρθωση του γένους πολλές φορές. Η Ηρωική πορεία από την βάπτιση έως τον Σταυρό ξύπνησε την συλλογική του μνήμη. Ο Έλλην ήταν αυτός που πίστεψε βαθιά, διαφύλαξε την πίστη και την σκόρπισε στα πέρατα της οικουμένης μέσω του Θεόπνευστου Ελληνικού Ευαγγελίου, ως μία αυτονόητη συνέχειά του. Μα ολόκληρη η ύπαρξη του Έλληνα βασιζόταν στην αέναη μάχη του Φωτός ενάντια στο σκότος. Με κάθε τίμημα, οι αρετές του ανθρωπισμού, της δικαιοσύνης και της Ελευθερίας ζυμώνονταν με το αίμα του Γένους για να κρατηθούν ζωντανές στις επόμενες γενιές. Μόνο ένα Έθνος Θερμοπυλών θα μπορούσε να αντιληφθεί το βαθύτερο νόημα του Γολγοθά και να πιστέψει στην Ανάσταση.

Μόνο ένα Έθνος Χριστού έχει να επιδείξει Θυσία και αυταπάρνηση μέσα στους αιώνες. Από την Θυσία του Μαρμαρωμένου και το Ζάλογγο μέχρι τα οχυρά του Ρούπελ, ο Ελληνισμός τιμά Μαρτύριο, Θυσία, μα και Ανάσταση. Υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη από το ότι είμαστε όρθιοι μέσα σε αιώνες διωγμών και θυσιών; Συγκρίνετε τις εορτές μνήμης του Ελληνισμού με τις γιορτές μίσους άλλων εθνών που καμαρώνουν για τις σφαγές και τις κατακτητικές - ληστρικές τους επιδόσεις. Θα μπορούσαν ποτέ αυτοί να «πιστέψουν»; Θα μπορούσαν οι αιώνιοι σταυρωτές να μεταλαμπαδεύσουν Φως;

Όχι. Μια ζωή τους τύφλωνε, γι' αυτό και προσπαθούσαν να το σβήσουν, να το καταπνίξουν.

Αυτή λοιπόν η ιερουργία της Μεγάλης Εβδομάδας με την κορύφωση του Θείου δράματος και την Ανάσταση τιμάται στην Ελλάδα περισσότερο από όλον τον πλανήτη ως επιστέγασμα της Ορθής Πίστης, της Ορθοδοξίας. Ο Έλληνας αντιλαμβάνεται το Θείο Πάθος ως Ηρωϊκό δρώμενο και όχι ως μοιραία κατάληξη. Ο Χριστός άλλωστε θα μπορούσε πολλάκις να αποφύγει τον δρόμο της προδοσίας και του μαρτυρίου.

Τότε όμως για ποιά Ανάσταση θα μιλούσαμε; Πως θα αφυπνίζοντο οι Έλληνες εάν δεν υπήρχε η θυσία του Λεωνίδα; Πως θα ξεσηκωνόταν ο Μοριάς εάν δεν υπήρχε το Μανιάκι;

Σε αυτό το σημείο αξίζει να ανατρέξουμε στην ομιλία του κορυφαίου Έλληνα ιεράρχη, του Μακαριστού Χριστόδουλου την Μεγάλη Παρασκευή του 1999 στην πλατεία Συντάγματος. Μία ομιλία σταθμό που όμως έχει «εξαφανιστεί».

Εκεί λοιπόν, σε ένα δρώμενο βγαλμένο από τους αιώνες, 7 επιτάφιοι συναντήθηκαν στην πλατεία Συντάγματος, τις σκοτεινές εποχές της επίπλαστης μακαριότητας του χρηματιστηρίου, του σημιτισμού και της σφαγής στην Σερβία που μόλις είχε ξεκινήσει. Εκεί ο Χριστόδουλος αποκρυπτογράφησε την ψυχή και την διαχρονική ευσέβεια του Έλληνα. αφού κατακεραύνωσε τους βομβαρδισμούς στους οποίους συμμετείχε και το καθεστώς Σημίτη την ίδια στιγμή που η σιωπή εξαγοραζόταν από το εύκολο (και έωλο) κέρδος, έκανε τον παραλληλισμό: «Από την μία, έχουμε τον δρόμο των σταυρωτών. Τον εύκολο, τον βολικό. Από την άλλη, έχουμε την οδό του Εσταυρωμένου. Το δρόμο της Θυσίας και του Μαρτυρίου. Εμείς οι Έλληνες, δεν πρέπει να έχουμε δισταγμό σε αυτό το σταυροδρόμι. Γνωρίζουμε πολύ καλά τον δρόμο που πρέπει να επιλέξουμε. Μην διστάσετε λοιπόν ούτε στιγμή, γιατί αυτός ο δρόμος οδηγεί στην Ανάσταση».

Εάν είχαμε ακούσει τότε τον Πατέρα των Ελλήνων, σήμερα καμιά κρίση δεν θα μπορούσε να μας αγγίξει, Δυστυχώς προτιμήσαμε τον δρόμο των κούφιων υποσχέσεων και της επίπλαστης ευδαιμονίας. Ας είναι τούτη η άνοιξη, ετούτο το Θείο δράμα που θα κάνουμε την σωστή επιλογή. Την επιλογή του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού και των Αγίων του Ελληνισμού. Τα τελευταία λόγια του Αθανασίου Διάκου:

"Πατέρα παντοδύναμε, ἄκουσες τὴν εὐχὴ μού• μου φύτεψες μέσ’ στὴν καρδιὰ ἀγάπη, πίστη, ἐλπίδα, ἔδωκες μία ἀχτίδα Σου ἀθέρα στὸ σπαθί μου καὶ μοῦ’πές: Τώρα πέθανε γιὰ Μέ, γιὰ τὴν Πατρίδα."

Καλή Ανάσταση Ελλάδα!

http://www.newsbomb.gr/ethnika/story/304349/i-alitheia-toy-estayromenoy--krata-asvesto-to-adolo-fos-to-elliniko

1 σχόλιο:

  1. ΘEΪΚΑ ΛΟΓΙΑ ΑΓΑΠΗΣ.

    Θυμωμένος Θεός: «...Εάν δεν υπακούσης εις την φωνήν Κυρίου του Θεού σου, διά να προσέχης να εκτελής πάσας τας εντολάς αυτού και τα διατάγματα αυτού, τα οποία εγώ προστάζω εις σε σήμερον, πάσαι αι κατάραι αύται θέλουσιν ελθεί επί σε και θέλουσι σε ευρεί.

    Κατηραμένος θέλεις είσθαι εν τη πόλει, και κατηραμένος θέλεις είσθαι εν τω αγρώ.
    Κατηραμένον το καλάθιόν σου και η σκάφη σου.
    Κατηραμένος ο καρπός της κοιλίας σου και τα γεννήματα της γης σου, αι αγέλαι των βοών σου και τα ποίμνια των προβάτων σου.
    Κατηραμένος θέλεις είσθαι όταν εισέρχησαι, και κατηραμένος θέλεις είσθαι όταν εξέρχησαι.

    Ο Κύριος θέλει εξαποστείλει επί σε την κατάραν, την θλίψιν και την φθοράν, εις πάντα όσα επιβάλης την χείρα σου διά να πράξης, εωσού εξολοθρευθής και εωσού αφανισθής ταχέως, διά την πονηρίαν των έργων σου, διότι εγκατέλειπες εμέ.
    Ο Κύριος θέλει προσκολλήσει εις σε το θανατικόν, εωσού σε εξολοθρεύση από της γης, όπου υπάγεις να κληρονομήσης αυτήν.
    Ο Κύριος θέλει σε πατάξει με μαρασμόν και με πυρετόν και με ρίγος και με φλόγωσιν και με μάχαιραν και με ανεμοφθορίαν και με ερυσίβην και θέλουσι σε καταδιώκει εωσού αφανισθής. Και ο ουρανός σου ο υπεράνω της κεφαλής σου θέλει είσθαι χαλκός, και η γη η υποκάτω σου σίδηρος.
    Ο Κύριος θέλει δώσει την βροχήν της γης σου κονιορτόν και χώμα, εκ του ουρανού θέλει καταβαίνει επί σε, εωσού εξολοθρευθής.
    Ο Κύριος θέλει σε κάμει να συντριφθής έμπροσθεν των εχθρών σου, από μιας οδού θέλεις εξέλθει επ’ αυτούς, και από επτά οδών θέλεις φύγει από προσώπου αυτών και θέλεις διασκορπισθή εις πάντα τα βασίλεια της γης. Και το πτώμα σου θέλει είσθαι τροφή εις πάντα τα όρνεα του ουρανού και εις τα θηρία της γης, και δεν θέλει είσθαι ο αποδιώκων.
    Ο Κύριος θέλει σε πατάξει με την αιγυπτιακήν πληγήν και με αιμορροΐδας και με ψώραν και με ξυσμόν, ώστε να μη δύνασαι να ιατρευθής.
    Ο Κύριος θέλει σε πατάξει με αφροσύνην και με τύφλωσιν και με έκστασιν καρδίας, και θέλεις ψηλαφά εν τω μέσω της ημέρας, ως ο τυφλός ψηλαφά εν τω σκότει, και δεν θέλεις ευοδούσθαι εις τας οδούς σου και θέλεις είσθαι μόνον καταδυναστευόμενος και διαρπαζόμενος πάσας τας ημέρας, και δεν θέλει είσθαι ο σώζων.

    Θέλεις αρραβωνισθή γυναίκα, και άλλος ανήρ θέλει κοιμηθή μετ’ αυτής, οικίαν θέλεις οικοδομήσει, και δεν θέλεις κατοικήσει εν αυτή, αμπελώνα θέλεις φυτεύσει, και δεν θέλεις τρυγήσει αυτόν.
    Ο βους σου θέλει είσθαι εσφαγμένος ενώπιόν σου, και δεν θέλεις φάγει εξ αυτού, ο όνος σου θέλει αρπαχθή απ’ έμπροσθέν σου και δεν θέλει αποδοθή εις σέ, τα πρόβατά σου θέλουσι παραδοθή εις τους εχθρούς σου, και δεν θέλει είσθαι εις σε ο σώζων.
    Οι υιοί σου και αι θυγατέρες σου θέλουσι παραδοθή εις άλλον λαόν, και οι οφθαλμοί σου θέλουσι βλέπει και μαραίνεσθαι δι’ αυτούς όλην την ημέραν και δεν θέλει είσθαι δύναμις εν τη χειρί σου.
    Τον καρπόν της γης σου και πάντας τους κόπους σου θέλει φάγει έθνος το οποίον δεν γνωρίζεις, και θέλεις είσθαι μόνον καταδυναστευόμενος και καταπατούμενος πάσας τας ημέρας. Και θέλεις γείνει παράφρων διά τα θεάματα των οφθαλμών σου, τα οποία θέλεις ιδεί.

    Ο Κύριος θέλει σε πατάξει εις τα γόνατα και εις τα σκέλη με πληγήν κακήν, ώστε να μη δύνασαι να ιατρευθής από του ίχνους των ποδών σου έως της κορυφής σου...».
    Παλαιά Διαθήκη (Δευτερονόμιο 28:15-35)

    Κατά τ' άλλα όμως...
    «Ο Θεός αγάπη εστί και ο μένων εν τη αγάπη εν τω Θεώ μένει και ο Θεός εν αυτώ».


    ΑπάντησηΔιαγραφή