Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Σάββατο 10 Αυγούστου 2013

Βλέπω τα παιδιά μου και βουρκώνω. Ο Θεός να μας λυπηθεί φίλε…

Πάνε πάνω από περίπου πέντε χρόνια που είχα να μιλήσω με τον Ανδρέα. Έψαξα και τελικά τον βρήκα. Τόσα χρόνια φίλοι από τις διακοπές, ένα “τα λέμε” μετά από βραδινή έξοδο κάπου κάπως κάποτε και πέρασε ο καιρός.

Ανάθεμα την ώρα που το έκανα όμως. Η απάντησή του με τσάκισε:
Ζόρικα τα πράγματα Στρατηηηή. Πριν δέκα μήνες έχασα τη δουλειά μου. Μετά από 12 χρόνια φίλε. Με τρία παιδιά. Με φώναξαν και που είπαν “ξέρεις Ανδρέα θα πρέπει να βρεις κάτι άλλο να κάνεις”.

Έτσι απλά ρε Στρατή! Κάτι άλλο; Λες και ψάχνω παντελόνι. Χα! Παντελόνι! Από πότε έχω να αγοράσω ένα άραγε; Λιωμένα είναι όλα από κάτω.

Αλλά μου είπαν πως με καταλαβαίνουν! Α όλα κι όλα! Δεν έχω παράπονο. Με καταλαβαίνουν αλλά επειδή στοίχιζα αρκετά με πετούν στο δρόμο.

Ευτυχώς που δεν είχα δάνεια φίλε! Θα είχα πηδήσει από το μπαλκόνι. Παλεύουμε με την Αννα από δω κι από κει αλλά τα έχουμε κόψει όλα φίλε. Όχι ότι κάναμε και τίποτε δηλαδή!

Αλλά δεν αντέχω ρε Στρατή. Τα παιδιά όλο ζητάνε. Θέλουν. Κι εγώ έχω ξεπεράσει το Μεταξά στα όχι. Όχι, όχι, όχι, όχι, όχι. Και καλημέρα που μου λένε, από κεκτημένη ταχύτητα όχι τους απαντώ.

Βγαίνουμε καμιά φορά να περπατήσουμε. Να πάρουμε σουβλάκι; Με ένα χαμόγελο ανυπομονησίας που περιμένουν να τους πεις “ναι!”. Δεν έχουμε παιδιά και φεύγουν σκυθρωπά. Λίγο πιο κάτω μυρίζει η πίτσα. Τα παιδιά ξεχνούν τι προηγήθηκε λίγα λεπτά πριν και το σκηνικό επαναλαμβάνεται.
Μετά στις βιτρίνες βλέπουν τα παιχνίδια.

Θέλουν, θέλουν, θέλουν.
Κι εμείς δεν έχουμε, δεν έχουμε, δεν έχουμε.
Κι εγώ δεν αντέχω, δεν αντέχω, δεν αντέχω.

Παιδιά είναι ρε γμτ! Λογικό είναι να θέλουν. Κι εμείς θέλαμε, θυμάσαι; Γιατί θα πρέπει να λέω όχι;

Είμαστε σε απόγνωση, είμαστε εγκλωβισμένοι. Διαλύεται η οικογένειά μας από τη γκρίνια.

Βλέπω τα παιδιά μου και βουρκώνω. Ο Θεός να μας λυπηθεί φίλε…

Τι να του απαντήσω; Τι να του πω; Να κάνει υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός; Πότε θα κάνει ξαστεριά σε αυτό τον τόπο τελικά γιατί είναι πολλοί και πολλές όπως ο Ανδρέας με την Αννα. Πότε θα κάνει ξαστεριά να πάρουμε τα παιδιά να σωριαστούμε κατάχαμα με το κεφάλι άδειο από τα βάσανα;


freepen.gr
elas-lyste.blogspot.gr

2 σχόλια:

  1. Γεια σας,
    Είμαι κα Ελισάβετ Λίζα από το Οχάιο των ΗΠΑ, εγώ γρήγορα θέλουν να χρησιμοποιήσουν αυτό το μέσο για να κουρέψει μια μαρτυρία για το πώς ο Θεός μου κατευθύνεται προς μια legit και πραγματική δανειστής δανείου που έχει μετατρέψει τη ζωή μου από το χορτάρι για να κοσμήσει, από το να είναι φτωχοί σε μια πλούσια γυναίκα οι οποίοι μπορούν πλέον να επαίρεται για μια υγιή και πλούσια ζωή χωρίς άγχος ή οικονομικές δυσκολίες. Μετά από τόσους μήνες προσπαθώντας να πάρει ένα δάνειο στο διαδίκτυο και ήταν scammed το ποσό των $ 5200 έγινα τόσο απεγνωσμένα να πάρει ένα δάνειο από μια legit δανειστή δανείου σε απευθείας σύνδεση που δεν θα προσθέσει πόνους μου, τότε εγώ αποφάσισα να επικοινωνήσετε με έναν φίλο του μου ο οποίος πρόσφατα πήρε ένα δάνειο σε απευθείας σύνδεση, συζητήσαμε για το θέμα και να το συμπέρασμά μας μου είπε για έναν άνδρα που ονομάζεται κ Franklin Osayande Scott ο οποίος είναι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Franklin osayande Scott Δάνειο Εταιρείας Email: franklinosayandescott@gmail.com Έτσι έκανα αίτηση για μια ποσόν του δανείου του ($ 320,000.00 USD) με χαμηλό επιτόκιο 2%, οπότε το δάνειο εγκρίθηκε εύκολα χωρίς άγχος και όλες τις προετοιμασίες, όπου έκανε σχετικά με τη μεταβίβαση του δανείου και σε λιγότερο από δύο (2) ημέρες το δάνειο κατατέθηκε στον τραπεζικό λογαριασμό μου έτσι θέλω να συμβουλές κάθε μία στην ανάγκη ενός δανείου να επικοινωνήσετε μαζί γρήγορα μέσω email: franklinosayandescott@gmail.com ή Facebook: Franklin Osayande Scott δεν ξέρει κάνω αυτό προσεύχομαι ότι ο Θεός θα τον ευλογήσει για το καλό πράγμα που έχει γίνεται life.Thank ο Θεός μου να χαμογελάσει ξανά συστήνω αυτής της εταιρείας σε όλους εκείνους που έχουν παραπλανηθεί και όσοι αφελείς, είναι αξιόπιστη και αξιόπιστη. Σε περίπτωση που χρειαστεί να μάθετε περισσότερα, e-mail, η εταιρεία για franklinosayandescott@gmail.com email τους σήμερα και θα χαρούμε να σας έκανε.

    Κα Ελισάβετ Λίζα
    Ο Θεός να ευλογεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Κύριε / Κυρία ΔΑΝΕΙΟΥ όσο το δυνατόν γρηγορότερα μέσα σε 2 ημέρες. Jose Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Micro Plc εμπορικά και προσωπικά, X-mas Δάνειο, Στεγαστικό Δάνειο σε 2% επιτόκιο rate.Interested Πρόσωπα θα πρέπει να επικοινωνήσουν Δάνειο Σύμβουλος μέσω e-mail με τις παρακάτω πληροφορίες: ΟΝΟΜΑ: ..... Επώνυμο: .. .... ΧΩΡΑ: ....... ΤΗΛΕΦΩΝΟ: ..... ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ: ...... ΗΛΙΚΙΑ: ............. Φύλο: .... ..MARITAL ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ: ...... ΠΟΣΟ ΔΑΝΕΙΟΥ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ: ...... μηνιαίο εισόδημα ...... Διάρκεια δανείου: ...... Λειτουργός Όνομα: Δάνειο Επενδύσεων προσφορά Email: josedennisonloans007 @ GoogleMail. com Ευχαριστώ και ο Θεός ευλογεί Χαιρετισμοί, Mr.Jose Dennison

    ΑπάντησηΔιαγραφή