Πριν λίγο καιρό μεταδόθηκε μια εκπομπή ενός ραδιοφωνικού σταθμού. Συγκεκριμένα του ΣΚΑΙ 100,3.
Η εκπομπή ήταν μια συζήτηση του κοινού με τον...καθηγητή κ. Χρήστο Γιανναρά, στο κατάστημα Public του Συντάγματος. Εξ αιτίας μιας ερώτησης ενός ακροατή από το κοινό, ο κ. Γιανναράς εξιστόρησε το εξής απίστευτο περιστατικό.
Θα προσπαθήσουμε να το μεταφέρουμε περίπου όπως το είπε.
Μετά τα γεγονότα των Ιμίων, ο κ. Γιανναράς άνοιξε μια συζήτηση με τους φοιτητές του στο πανεπιστήμιο σχετική με τα γεγονότα αυτά. Οι περισσότεροι φοιτητές είχαν απόψεις που έδειχναν πλήρη προσωπική αδιαφορία για το θέμα. Η συμπεριφορά αυτή των φοιτητών ανάγκασε τον κ. Γιανναρά να κάνει την εξής περίπου ερώτηση: «Τελικά τι θα προτιμούσατε; Ελευθερία με αγώνες και θυσίες ή καλοπέραση με σκλαβιά;».
Η απάντηση που έδωσαν όλοι μαζί οι φοιτητές, μηδενός εξαιρουμένου, ήταν το δεύτερο. Δηλαδή «καλοπέραση με σκλαβιά».
Επομένως όταν οι φοιτητές το 1996 ήταν έτοιμοι να σκλαβωθούν αρκεί να μην χάσουν την καλοπέραση, τότε δεν πρέπει να μας ξαφνιάζει ο σημερινός καναπές. Και φυσικά δεν πρέπει να μας ξαφνιάζει και η σημερινή στάση του ονομαζόμενου ακόμα φοιτητικού κινήματος, απέναντι στην σημερινή πτώχευση και τη σκλαβιά της Ελλάδας.
Η άποψη του κ. Γιανναρά ήταν ότι η στάση αυτή του Έλληνα, καλλιεργήθηκε συστηματικά ...από το σύστημα και έτσι έχουμε φτάσει στο σημερινό κατάντημα, το οποίο (λέμε εμείς) προκαλεί την παγκόσμια απορία.
Και σε αυτό ακριβώς το σημείο είναι που κάνουν λάθος οι ξένοι. όσο ο Έλληνας της μεταπολίτευσης ευημερούσε με δανεικά κανένας δεν μιλούσε και όσοι λίγοι το κάνανε χαρακτηριζόντουσαν αμέσως γραφικοί.
Τώρα που αφαιρέσαν την καλοπέραση όμως ο "χαζοχαρούμενος" Έλληνας άρχισε να ξυπνάει. Ποιός τύπος είναι πio εύκολα ελεγχόμενος απο τους ξένους ο "χάχολος" της μεταπολίτευσης ή ο απογοητευμένος και οργισμένος του μνημονίου;
Πηγή
Η εκπομπή ήταν μια συζήτηση του κοινού με τον...καθηγητή κ. Χρήστο Γιανναρά, στο κατάστημα Public του Συντάγματος. Εξ αιτίας μιας ερώτησης ενός ακροατή από το κοινό, ο κ. Γιανναράς εξιστόρησε το εξής απίστευτο περιστατικό.
Θα προσπαθήσουμε να το μεταφέρουμε περίπου όπως το είπε.
Μετά τα γεγονότα των Ιμίων, ο κ. Γιανναράς άνοιξε μια συζήτηση με τους φοιτητές του στο πανεπιστήμιο σχετική με τα γεγονότα αυτά. Οι περισσότεροι φοιτητές είχαν απόψεις που έδειχναν πλήρη προσωπική αδιαφορία για το θέμα. Η συμπεριφορά αυτή των φοιτητών ανάγκασε τον κ. Γιανναρά να κάνει την εξής περίπου ερώτηση: «Τελικά τι θα προτιμούσατε; Ελευθερία με αγώνες και θυσίες ή καλοπέραση με σκλαβιά;».
Η απάντηση που έδωσαν όλοι μαζί οι φοιτητές, μηδενός εξαιρουμένου, ήταν το δεύτερο. Δηλαδή «καλοπέραση με σκλαβιά».
Επομένως όταν οι φοιτητές το 1996 ήταν έτοιμοι να σκλαβωθούν αρκεί να μην χάσουν την καλοπέραση, τότε δεν πρέπει να μας ξαφνιάζει ο σημερινός καναπές. Και φυσικά δεν πρέπει να μας ξαφνιάζει και η σημερινή στάση του ονομαζόμενου ακόμα φοιτητικού κινήματος, απέναντι στην σημερινή πτώχευση και τη σκλαβιά της Ελλάδας.
Η άποψη του κ. Γιανναρά ήταν ότι η στάση αυτή του Έλληνα, καλλιεργήθηκε συστηματικά ...από το σύστημα και έτσι έχουμε φτάσει στο σημερινό κατάντημα, το οποίο (λέμε εμείς) προκαλεί την παγκόσμια απορία.
Και σε αυτό ακριβώς το σημείο είναι που κάνουν λάθος οι ξένοι. όσο ο Έλληνας της μεταπολίτευσης ευημερούσε με δανεικά κανένας δεν μιλούσε και όσοι λίγοι το κάνανε χαρακτηριζόντουσαν αμέσως γραφικοί.
Τώρα που αφαιρέσαν την καλοπέραση όμως ο "χαζοχαρούμενος" Έλληνας άρχισε να ξυπνάει. Ποιός τύπος είναι πio εύκολα ελεγχόμενος απο τους ξένους ο "χάχολος" της μεταπολίτευσης ή ο απογοητευμένος και οργισμένος του μνημονίου;
Πηγή
Γνωστα κω...παιδα οι φοιτητες!Αν αυτοι ειναι το μελλον της Ελλαδας την που...με!Για τα μπαζα στην κυριολεξια!Να χαρω εγω μορφωση και παιδεια!γα@@τα Ελσα
ΑπάντησηΔιαγραφή