Τί έγινε το άρμα μάχης που μπήκε εκείνη τη νύχτα στο Πολυτεχνείο;Το άρμα “υπηρέτησε” μέχρι την απόσυρσή του , σε μονάδες του Έβρου,απ΄ όπου και η φωτογραφία που κράτησε για ενθύμιο, ο στρατιώτης. Με αρκετή δόση …μαύρου χιούμορ -κατάμαυρου και ατυχούς- κάποιοι αξιωματικοί είχαν “κολλήσει” στο άρμα μάχης το παρατσούκλι “μορφωμένος”,επειδή είχε μπει στο Πολυτεχνείο!
Τώρα εκτίθεται στο ΚΕΤΘ.
Η “ταυτότητα” του άρματος:
ΑΜΧ-30 Γαλλικής κατασκευής
Κινητήρας 680 hp Diesel
Ταχύτητα 65 Κm
Βάρος 36 τόνοι
Πλήρωμα 4,κυβερνήτης,πυροβολητής,γεμιστής,οδηγός.
Δύναμη πυροβόλο 105 χιλιοστά,πυροβόλα 20 χιλιοστών,
7,62 πολυβόλο,πολλές χιλάδες σφαίρες 8 καπνογόνα,
και 55 βλήματα πυροβόλου 105 χιλιοστών.
Διέθετε σύγχρονα ηλεκτρονικά όργανα για ημερήσιες
και νυχτερινές αποστολές.
Η Ελλάδα είχε 140 Γαλλικά άρματα ΑΜΧ-30 (Σχόλιο Πελασγού : Παρεμπιπτόντως, απ΄τα καλύτερα, απ΄όσο γνωρίζουμε, άρματα που είχε η Ελλάδα και για κάποιον περίεργο, υπόγειο τρόπο τα..απέσυρε)
Ο στρατιώτης ο οποίος έβγαλε αναμνηστική φωτογραφία με το έτσι κι αλλιώς ιστορικό άρμα, είχε υπηρετήσει ως πυροβολητής το 1985-1986,
στην 1ηΕΜΑ, 2ηΙΛΗ στην Αλεξανδρούπολη.
“Το ΑΜΧ-30 με αριθμό Νο-84337 ήταν διοικητικό,με τις περισσότερες ώρες ασκήσεων.
Στο ημερολόγιο του άρματος δεν έγραφε τίποτα για το βράδυ
της 17 Νοεμβρίου 1973.
Ηταν το γνωστό μας 37άρι”,γράφει ο παλιός μαυροσκούφης
Τώρα εκτίθεται στο ΚΕΤΘ.
Η “ταυτότητα” του άρματος:
ΑΜΧ-30 Γαλλικής κατασκευής
Κινητήρας 680 hp Diesel
Ταχύτητα 65 Κm
Βάρος 36 τόνοι
Πλήρωμα 4,κυβερνήτης,πυροβολητής,γεμιστής,οδηγός.
Δύναμη πυροβόλο 105 χιλιοστά,πυροβόλα 20 χιλιοστών,
7,62 πολυβόλο,πολλές χιλάδες σφαίρες 8 καπνογόνα,
και 55 βλήματα πυροβόλου 105 χιλιοστών.
Διέθετε σύγχρονα ηλεκτρονικά όργανα για ημερήσιες
και νυχτερινές αποστολές.
Η Ελλάδα είχε 140 Γαλλικά άρματα ΑΜΧ-30 (Σχόλιο Πελασγού : Παρεμπιπτόντως, απ΄τα καλύτερα, απ΄όσο γνωρίζουμε, άρματα που είχε η Ελλάδα και για κάποιον περίεργο, υπόγειο τρόπο τα..απέσυρε)
Ο στρατιώτης ο οποίος έβγαλε αναμνηστική φωτογραφία με το έτσι κι αλλιώς ιστορικό άρμα, είχε υπηρετήσει ως πυροβολητής το 1985-1986,
στην 1ηΕΜΑ, 2ηΙΛΗ στην Αλεξανδρούπολη.
“Το ΑΜΧ-30 με αριθμό Νο-84337 ήταν διοικητικό,με τις περισσότερες ώρες ασκήσεων.
Στο ημερολόγιο του άρματος δεν έγραφε τίποτα για το βράδυ
της 17 Νοεμβρίου 1973.
Ηταν το γνωστό μας 37άρι”,γράφει ο παλιός μαυροσκούφης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου