Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2013

11 δις από Έλληνες εφοπλιστές για 281 νέα πλοία τα 2013!

ΡΕΚΟΡ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ΤΟ 2013

Ρεκόρ επενδύσεων καταγράφουν το 2013 οι Ελληνες εφοπλιστές με συνεχείς παραγγελίες στα ασιατικά ναυπηγεία για νέα πλοία.
Οι Eλληνες εφοπλιστές στη διάρκεια των πρώτων 11 μηνών έχουν δώσει παραγγελίες για την κατασκευή 281 πλοίων που αγγίζουν τα 11 δισ. δολάρια
Περισσότερα από 11 δισ. δολάρια θα γράψει φέτος το «κοντέρ» των επενδύσεων για ναυπηγήσεις πλοίων.
Ρευστότητα και προβλέψεις για άνοδο της ναυλαγοράς την επόμενη τριετία, τροφοδοτούν τον ελληνικό επενδυτικό πυρετό στη ναυτιλία, με τα ασιατικά ναυπηγεία να έχουν πάρει «φωτιά» που δουλεύουν πυρετωδώς με τις παραγγελίες για νέες ναυπηγήσεις που δίνουν οι Ελληνες πλοιοκτήτες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του ναυλομεσιτικού οίκου Golden Destiny, οι Eλληνες εφοπλιστές στη διάρκεια των πρώτων 11 μηνών έχουν δώσει παραγγελίες για την κατασκευή 281 πλοίων που αγγίζουν τα 11 δισ. δολάρια. 
Συνυπολογίζοντας όμως και τις όποιες παραγγελίες του Δεκεμβρίου είναι βέβαιο ότι η αξία των ελληνικών επενδύσεων το 2013 θα σπάσει το φράγμα των 11 δισ. δολαρίων.
Οι χαμηλές άλλωστε αξίες των συμβολαίων -σύμφωνα με ναυτιλιακούς παράγοντες της αγοράς- για την κατασκευή πλοίων από τους Κορεάτες και τους Κινέζους αποτελεί δέλεαρ στα μάτια των Ελλήνων πλοιοκτητών για μελλοντικές υπεραξίες.
Όπως προκύπτει από τα στατιστικά στοιχεία της Golden Destiny, το ενδιαφέρον των Ελλήνων εφοπλιστών εστιάσθηκε το τρέχον έτος στα φορτηγά πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου πρωτίστως και δευτερευόντως στα δεξαμενόπλοια.
Την ίδια ώρα βέβαια που οι Έλληνες εφοπλιστές σπάνε όλα τα ρεκόρ στις αγορές πλοίων, σέρνοντας τον χορό των επενδύσεων στην παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία, ταυτόχρονα κατεβάζουν την ελληνική σημαία από τα πλοία τους, αποδυναμώνοντας το άλλοτε ισχυρό ελληνικό νηολόγιο. Μπορεί η παρουσία των Ελλήνων πλοιοκτητών στον παγκόσμιο ναυτιλιακό χάρτη να διευρύνεται με εντυπωσιακό τρόπο, ωστόσο η δύναμη του υπό ελληνική σημαία στόλου μειώνεται αργά και σταθερά.
Συγκεκριμένα, περαιτέρω μείωση κατά 2,6% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου, από πλοία 100 ΚΟΧ και άνω, τον Οκτώβριο του 2013, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του περασμένου έτους.

Κώστας Νάνος
Έθνος
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου