Άρθρο του κυρίου Σ.Καραχότζα.
Όσοι δε ξέρουν είναι Πομάκος.
Αξίζει μια ανάγνωση.
Πέρα από τα προβλήματα της καθημερινότητας τα οποία είναι λίγο πολύ ίδια για όλους τους Έλληνες και τα οποία αποτελούν το πρώτο θέμα συζήτησης παντού, ένα άλλο ζήτημα που εδώ και αρκετό καιρό απασχολεί κυρίως την κοινωνία της Αθήνας ή έστω μια μεγάλη μερίδα αυτής είναι η ανέγερση τεμένους στην πρωτεύουσα για τους εκεί μουσουλμάνους πολίτες.....
Ασφαλώς εκ πρώτης όψεως πρόκειται για ένα πολύ ασήμαντο θέμα το οποίο υπό φυσιολογικές συνθήκες δε θα έπρεπε να απασχολεί ούτε έναν πολίτη αυτής της χώρας καθώς δε θα ήταν καθόλου παράλογο να υπάρχει ένα τζαμί σε μια πόλη όπου ζουν και μερικοί μουσουλμάνοι.
Άλλωστε όπως σε ορισμένα από τα Πομακοχώρια της Θράκης υπάρχουν Εκκλησίες στις οποίες μάλιστα πραγματοποιούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα και λειτουργίες έτσι θα μπορούσε να υπάρχει κι ένα τζαμί στη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας ώστε οι εκεί μουσουλμάνοι να μπορούν να ασκούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα.
Είναι όμως πράγματι τόσο απλά τα πράγματα; Για κάποιον ο οποίος δεν έχει ιδέα για το τι πολιτικά παιχνίδια μπορούν να παιχτούν πίσω από ένα τόσο αθώο φαινομενικά θέμα ναι είναι πολύ απλά τα πράγματα αλλά για εκείνους που γνωρίζουν πως πίσω από το δήθεν ενδιαφέρον για τους μουσουλμάνους της Αθήνας μπορεί να κρύβονται πολλά βρόμικα παιχνίδια τα πράγματα περιπλέκονται.
Φυσικά έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε για ποιους μουσουλμάνους προορίζεται αυτό το υπό ανέγερση τζαμί, μήπως για τους Έλληνες μουσουλμάνους της Θράκης οι οποίοι επισκέπτονται μια δυο φορές το χρόνο την πρωτεύουσα και μένουν για μερικές μέρες εκεί;
Προφανώς όχι διότι κάτι τέτοιο θα ήταν τουλάχιστον παράλογο. Άρα μιλάμε για τους μουσουλμάνους που ζουν μόνιμα στην Αθήνα και αυτοί ασφαλώς δεν είναι Έλληνες μουσουλμάνοι αλλά μετανάστες.
Ωστόσο δε θα πρέπει να ξεχνάμε πως όταν αναφερόμαστε σε μετανάστες θα πρέπει να έχουμε στην πίσω άκρη του μυαλού μας πως οι περισσότεροι εξ' αυτών βρίσκονται παράνομα στη χώρα μας.
Με λίγα λόγια κάποιοι σ’ αυτή τη χώρα είναι τόσο δημοκράτες και τόσο προοδευτικοί που θέλουν να κτιστεί ένα τεράστιο τζαμί για παράνομους στην πλειοψηφία τους μουσουλμάνους μετανάστες.
Όχι πως δεν υπάρχουν και μουσουλμάνοι μετανάστες οι οποίοι ζουν και εργάζονται νόμιμα (αν και αυτό σηκώνει μεγάλη συζήτηση) στη χώρα μας αλλά απ’ όσο είμαι σε θέση να ξέρω αυτοί οι νόμιμοι μουσουλμάνοι μετανάστες ήδη φρόντισαν και δημιούργησαν μερικούς χώρους τους οποίους χρησιμοποιούν ως τζαμί και εκεί ασκούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα χωρίς να δέχονται καμία απολύτως ενόχληση κι άρα δεν τίθεται θέμα έλλειψης τέτοιων χώρων.
Εννοείται πως με το κτίσιμο ενός τζαμιού για παράνομους μετανάστες επί της ουσίας θα νομιμοποιηθεί η παρουσία τους στη χώρα μας, θα είναι δηλαδή σα να αναγνωρίζουμε πως παρόλο που οι άνθρωποι αυτοί βρίσκονται παράνομα στη χώρα μας εμείς θα πρέπει να τους αντιμετωπίσουμε σαν νόμιμους πολίτες. Αυτό βέβαια είναι το λιγότερο καθώς τα τελευταία χρόνια οι κυβερνήσεις έχουν έτσι κι αλλιώς ψηφίσει διάφορους νόμους με τους οποίους νομιμοποιούνται χιλιάδες λαθρομετανάστες στη χώρα μας και δεν περιμένουμε η νομιμοποίηση αυτή να έρθει μέσα από ένα τζαμί.
Το πιο τραγικό απ’ όλα είναι πως πιθανότατα μέσα από την ανέγερση ενός τεμένους στην Αθήνα ορισμένοι θα θελήσουν να θέσουν ακόμα και θέμα μειονότητας στη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας, κάτι δηλαδή που ήδη γίνεται εδώ και πολλά χρόνια σε όλα τα Βαλκάνια και γενικά όπου τυχαίνει να ζουν και μουσουλμάνοι πολίτες.
Βέβαια εκείνοι που παλεύουν με κάθε τρόπο να γίνει ένα τζαμί στην Αθήνα μας λένε πως δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας μιας και δεν πρόκειται για τέμενος αλλά για ένα απλό τζαμί και θα ήθελα πάρα πολύ να μου εξηγήσουν ποια η διαφορά ανάμεσα στο τέμενος και στο τζαμί. Μάλλον προσπαθούν να παίξουν με τις λέξεις αφού στην ουσία πρόκειται για το ίδιο ακριβώς πράγμα αλλά με διαφορετική ονομασία.
Ένα άλλο δυνατό όπως λένε επιχείρημα αυτών των δήθεν προοδευτικών οι οποίοι ζητάνε το τζαμί στην Αθήνα είναι πως ως μια δημοκρατική χώρα δε μπορούμε να καταπατάμε το ανθρώπινο δικαίωμα των μουσουλμάνων μεταναστών στη θρησκευτική ελευθερία και πως έχουμε υποχρέωση να τους εξασφαλίσουμε έναν χώρο στον οποίο θα μπορούν να προσεύχονται.
Ναι είναι ένα ανθρώπινο δικαίωμα τους το οποίο εγώ προσωπικά το σέβομαι απόλυτα και το αναγνωρίζω αλλά δε μπορώ να καταλάβω γιατί οι προοδευτικές αντιλήψεις ορισμένων περιορίζονται σε ορισμένα μόνο θέματα και δεν υποστηρίζουν με το ίδιο πάθος κι άλλα ανθρώπινα δικαιώματα τα οποία καταπατώνται εδώ και δεκαετίες στη χώρα μας.
Ένα πολύ απλό παράδειγμα αποτελούν οι Έλληνες Πομάκοι της Θράκης οι οποίοι εδώ και χρόνια ζητάνε και καλύτερη παιδεία για τα παιδιά τους και να διδάσκεται επίσημα η γλώσσα τους στα μειονοτικά σχολεία, κάτι που ορίζεται άλλωστε και από τη συνθήκη της Λωζάννης.
Ωστόσο το ελληνικό κράτος ούτε καλύτερη παιδεία στους μουσουλμάνους της Θράκης παρέχει ούτε και τη μητρική τους γλώσσα αναγνωρίζει επίσημα. Εδώ άραγε κύριοι δημοκράτες και κύριοι προοδευτικοί αυτού του τόπου δεν υπάρχει καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Γιατί ποτέ ως τώρα δεν είπατε ούτε λέξη γι’ αυτά τα θέματα; Οι Έλληνες Πομάκοι δεν είναι άνθρωποι;
Δεν έχουν ανθρώπινα δικαιώματα τα οποία ποτέ δεν αναγνωρίστηκαν; Γιατί τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για τους παράνομους μουσουλμάνους της Αθήνας και κανένα απολύτως ενδιαφέρον για τους νόμιμους Έλληνες μουσουλμάνους της Θράκης;
Αυτή είναι η δημοκρατία σας και οι προοδευτικές σας αντιλήψεις για τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων;
Σ. Καραχότζα
tothermometro.blogspot.gr
Όσοι δε ξέρουν είναι Πομάκος.
Αξίζει μια ανάγνωση.
Πέρα από τα προβλήματα της καθημερινότητας τα οποία είναι λίγο πολύ ίδια για όλους τους Έλληνες και τα οποία αποτελούν το πρώτο θέμα συζήτησης παντού, ένα άλλο ζήτημα που εδώ και αρκετό καιρό απασχολεί κυρίως την κοινωνία της Αθήνας ή έστω μια μεγάλη μερίδα αυτής είναι η ανέγερση τεμένους στην πρωτεύουσα για τους εκεί μουσουλμάνους πολίτες.....
Ασφαλώς εκ πρώτης όψεως πρόκειται για ένα πολύ ασήμαντο θέμα το οποίο υπό φυσιολογικές συνθήκες δε θα έπρεπε να απασχολεί ούτε έναν πολίτη αυτής της χώρας καθώς δε θα ήταν καθόλου παράλογο να υπάρχει ένα τζαμί σε μια πόλη όπου ζουν και μερικοί μουσουλμάνοι.
Άλλωστε όπως σε ορισμένα από τα Πομακοχώρια της Θράκης υπάρχουν Εκκλησίες στις οποίες μάλιστα πραγματοποιούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα και λειτουργίες έτσι θα μπορούσε να υπάρχει κι ένα τζαμί στη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας ώστε οι εκεί μουσουλμάνοι να μπορούν να ασκούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα.
Είναι όμως πράγματι τόσο απλά τα πράγματα; Για κάποιον ο οποίος δεν έχει ιδέα για το τι πολιτικά παιχνίδια μπορούν να παιχτούν πίσω από ένα τόσο αθώο φαινομενικά θέμα ναι είναι πολύ απλά τα πράγματα αλλά για εκείνους που γνωρίζουν πως πίσω από το δήθεν ενδιαφέρον για τους μουσουλμάνους της Αθήνας μπορεί να κρύβονται πολλά βρόμικα παιχνίδια τα πράγματα περιπλέκονται.
Φυσικά έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε για ποιους μουσουλμάνους προορίζεται αυτό το υπό ανέγερση τζαμί, μήπως για τους Έλληνες μουσουλμάνους της Θράκης οι οποίοι επισκέπτονται μια δυο φορές το χρόνο την πρωτεύουσα και μένουν για μερικές μέρες εκεί;
Προφανώς όχι διότι κάτι τέτοιο θα ήταν τουλάχιστον παράλογο. Άρα μιλάμε για τους μουσουλμάνους που ζουν μόνιμα στην Αθήνα και αυτοί ασφαλώς δεν είναι Έλληνες μουσουλμάνοι αλλά μετανάστες.
Ωστόσο δε θα πρέπει να ξεχνάμε πως όταν αναφερόμαστε σε μετανάστες θα πρέπει να έχουμε στην πίσω άκρη του μυαλού μας πως οι περισσότεροι εξ' αυτών βρίσκονται παράνομα στη χώρα μας.
Με λίγα λόγια κάποιοι σ’ αυτή τη χώρα είναι τόσο δημοκράτες και τόσο προοδευτικοί που θέλουν να κτιστεί ένα τεράστιο τζαμί για παράνομους στην πλειοψηφία τους μουσουλμάνους μετανάστες.
Όχι πως δεν υπάρχουν και μουσουλμάνοι μετανάστες οι οποίοι ζουν και εργάζονται νόμιμα (αν και αυτό σηκώνει μεγάλη συζήτηση) στη χώρα μας αλλά απ’ όσο είμαι σε θέση να ξέρω αυτοί οι νόμιμοι μουσουλμάνοι μετανάστες ήδη φρόντισαν και δημιούργησαν μερικούς χώρους τους οποίους χρησιμοποιούν ως τζαμί και εκεί ασκούν τα θρησκευτικά τους καθήκοντα χωρίς να δέχονται καμία απολύτως ενόχληση κι άρα δεν τίθεται θέμα έλλειψης τέτοιων χώρων.
Εννοείται πως με το κτίσιμο ενός τζαμιού για παράνομους μετανάστες επί της ουσίας θα νομιμοποιηθεί η παρουσία τους στη χώρα μας, θα είναι δηλαδή σα να αναγνωρίζουμε πως παρόλο που οι άνθρωποι αυτοί βρίσκονται παράνομα στη χώρα μας εμείς θα πρέπει να τους αντιμετωπίσουμε σαν νόμιμους πολίτες. Αυτό βέβαια είναι το λιγότερο καθώς τα τελευταία χρόνια οι κυβερνήσεις έχουν έτσι κι αλλιώς ψηφίσει διάφορους νόμους με τους οποίους νομιμοποιούνται χιλιάδες λαθρομετανάστες στη χώρα μας και δεν περιμένουμε η νομιμοποίηση αυτή να έρθει μέσα από ένα τζαμί.
Το πιο τραγικό απ’ όλα είναι πως πιθανότατα μέσα από την ανέγερση ενός τεμένους στην Αθήνα ορισμένοι θα θελήσουν να θέσουν ακόμα και θέμα μειονότητας στη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας, κάτι δηλαδή που ήδη γίνεται εδώ και πολλά χρόνια σε όλα τα Βαλκάνια και γενικά όπου τυχαίνει να ζουν και μουσουλμάνοι πολίτες.
Βέβαια εκείνοι που παλεύουν με κάθε τρόπο να γίνει ένα τζαμί στην Αθήνα μας λένε πως δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας μιας και δεν πρόκειται για τέμενος αλλά για ένα απλό τζαμί και θα ήθελα πάρα πολύ να μου εξηγήσουν ποια η διαφορά ανάμεσα στο τέμενος και στο τζαμί. Μάλλον προσπαθούν να παίξουν με τις λέξεις αφού στην ουσία πρόκειται για το ίδιο ακριβώς πράγμα αλλά με διαφορετική ονομασία.
Ένα άλλο δυνατό όπως λένε επιχείρημα αυτών των δήθεν προοδευτικών οι οποίοι ζητάνε το τζαμί στην Αθήνα είναι πως ως μια δημοκρατική χώρα δε μπορούμε να καταπατάμε το ανθρώπινο δικαίωμα των μουσουλμάνων μεταναστών στη θρησκευτική ελευθερία και πως έχουμε υποχρέωση να τους εξασφαλίσουμε έναν χώρο στον οποίο θα μπορούν να προσεύχονται.
Ναι είναι ένα ανθρώπινο δικαίωμα τους το οποίο εγώ προσωπικά το σέβομαι απόλυτα και το αναγνωρίζω αλλά δε μπορώ να καταλάβω γιατί οι προοδευτικές αντιλήψεις ορισμένων περιορίζονται σε ορισμένα μόνο θέματα και δεν υποστηρίζουν με το ίδιο πάθος κι άλλα ανθρώπινα δικαιώματα τα οποία καταπατώνται εδώ και δεκαετίες στη χώρα μας.
Ένα πολύ απλό παράδειγμα αποτελούν οι Έλληνες Πομάκοι της Θράκης οι οποίοι εδώ και χρόνια ζητάνε και καλύτερη παιδεία για τα παιδιά τους και να διδάσκεται επίσημα η γλώσσα τους στα μειονοτικά σχολεία, κάτι που ορίζεται άλλωστε και από τη συνθήκη της Λωζάννης.
Ωστόσο το ελληνικό κράτος ούτε καλύτερη παιδεία στους μουσουλμάνους της Θράκης παρέχει ούτε και τη μητρική τους γλώσσα αναγνωρίζει επίσημα. Εδώ άραγε κύριοι δημοκράτες και κύριοι προοδευτικοί αυτού του τόπου δεν υπάρχει καταπάτηση ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Γιατί ποτέ ως τώρα δεν είπατε ούτε λέξη γι’ αυτά τα θέματα; Οι Έλληνες Πομάκοι δεν είναι άνθρωποι;
Δεν έχουν ανθρώπινα δικαιώματα τα οποία ποτέ δεν αναγνωρίστηκαν; Γιατί τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για τους παράνομους μουσουλμάνους της Αθήνας και κανένα απολύτως ενδιαφέρον για τους νόμιμους Έλληνες μουσουλμάνους της Θράκης;
Αυτή είναι η δημοκρατία σας και οι προοδευτικές σας αντιλήψεις για τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων;
Σ. Καραχότζα
tothermometro.blogspot.gr
Ο ΚΑΡΑΧΌΤΖΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΑΝ ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΊΑ ΜΑΣ ΠΌΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ Κ ΑΝ ΘΑ ΠΕΘΑΙΝΕ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ.ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟ '21 ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ Κ ΠΑΤΡΙΔΟΣ.Κ ΑΦΟΥ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΑΥΤΑ Κ ΠΕΡΙ ΟΘΩΜΑΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΤΟΤE ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ Κ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΜΑΚΟΥΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΖΑΜΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΚΟΜΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.ΔΝ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΜΙΑ ΧΏΡΑ ΝΑ ΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ Κ ΟΡΘΟΔΟΞΗ.ΦΕΡΝΟΥΝΕ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΛΑΘΡΑΙΟΥΣ Κ ΜΕΤΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΘΕΛΟΥΝΕ ΝΑΟΥΣ,ΤΖΑΜΙΑ ΚΤΛΠ.ΝΑ ΡΘΟΥΝ ΚΙΝΕΖΟΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΒΟΥΔΕΣ Κ ΜΕΤΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΕΛΛΑΔΑ.ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΑΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΖΑΜΙ ΔΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙΣ ΜΕΤΑ.ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΓΙΑ ΕΚΔΙΚΗΣΗ.ΤΟ ΤΖΑΜΙ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΣΥΛΟ Κ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΝ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ.ΤΟ ΤΖΑΜΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ ΓΚΕΤΟ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΑ.ΣΑΡΊΑ ΚΤΛΠ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΕ ΣΤΑΥΡΟΥΔΑΚΙ Κ ΘΑ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ.ΔΝ ΘΑ ΤΟΛΜΑΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΚΑΘΩΣ ΘΑ ΘΕΩΡΗΣΟΥΝ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΧΩΡΙΣ ΜΑΝΤΗΛΑ Κ ΝΤΥΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.Κ ΤΕΛΌΣ ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΖΑΜΙΑ Κ ΤΕΜΕΝΗ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥΣ.ΗΡΘΑΤΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ Κ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΑΣ?ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΩΡΑ.ΟΠΟΤΕ ΤΗΝ ΤΡΕΛΙΤΣΑ ΣΑΣ ΑΛΛΟΥ.ΕΊΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΝ ΥΕΜΕΝΗ Η ΣΤΟ ΑΦΓΑΝΙΣΤΑΝ Κ ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΝΕΑ ΑΓ.ΣΟΦΙΑ.ΠΗΓΑΙΝΤΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΣΑΣ Κ ΦΤΙΑΞΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ Κ ΝΑ ΑΛΛΗΛΟΣΦΑΖΕΣΤΕ.ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΠΑΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΙΣΛΑΜΟΦΟΝΙΑΔΕΣ.ΑΣ ΟΨΕΤΑΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέλληνα Βαγγέλα περιμένεις μέ τουρκόσπορους καραχότζες νά βρείς άκρη? Καί μόνο πού τήν μπούρδα πού λέει γιά ''νόμιμους μετανάστες'' είναι προκλητικό. Ποιός τούς νομιμοποίησε ρέ χότζα? Οί παράνομες ναζιστικές συγκυβερνήσεις τών εβραιοκουβελοπασοκονουδούλων πού μάς ξεπούλησαν? Καί γιατί τούς λαθροεισβολείς ρέ τουρκοχότζα τούς αποκαλείς ''μετανάστες'' ? Είχε ανάγκη ή Ελλάδα εργατικό δυναμικό καί τούς κάλεσε ομαδικώς? Ή τούς έφεραν μέ δόλο οί ναζιστικές συγκυβερνήσεις σπάζωντας τά σύνορα? Δέν μάς παραμυθιάζεις κύριε τουρκοχότζα. Πραγματικοί μετανάστες ήταν οί Έλληνες, όταν τούς καλούσε ή Γερμανία, ή Αυστραλία, τό Βέλγιο κι άλλες χώρες, περνώντας νόμιμα από τά λιμάνια καί τά αεροδρόμια, μέ διαβατήρια καί τού κόσμου τίς ιατρικές εξετάσεις. Εδώ από πού μπαίνουν οί λαθροεισβολείς, καί τί χολέρα φέρνουν? Γι αυτό τουρκοχότζα άφησε τίς τουρκικές παπαριές, καί άν είσαι τόσο υπερβολικά ''δημοκράτης'' καί σέβεσαι τούς ''μετανάστες'' σου καί θέλεις ν΄ ασκούν τά θρησκευτικά τους δικαιώματα, πάρτους όλους καί δρόμο γιά τήν μητέρα σου τουρκία. ΟΥΣΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή