Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Η Μόσχα αποδέχθηκε το αιγυπτιακό αίτημα για πώληση 24 προηγμένων MiG-35


Η Ρωσία αποδέχθηκε το αιγυπτιακό αίτημα για πώληση 24 προηγμένων μαχητικών 4++ γενιάς MiG-35 στην Αίγυπτο σε απάντηση του σχετικού αιτήματος του Καΐρου και πλέον μία άλλη ισορροπία αεροπορικών δυνάμεων ξεκινά να προδιαγράφεται στη Μέση Ανατολή, αλλά το κυριότερο είναι ότι έχουν πλήρη επαναπροσέγγιση Ρωσίας και Αιγύπτου μετά το “διαζύγιο” του 1976 μεταξύ της τελευταίας και της πρόγονης κρατικής οντότητας της Ρωσίας, της τότε Σοβιετικής Ένωσης.

Το αιγυπτιακό αίτημα στην Μόσχα για το οποίο πρώτο ενημέρωσε το defencenet.gr πριν μερικές ώρες, ήρθε εν μέρει ως απάντηση στην άρνηση της Ουάσιγκτον να παραδώσει αριθμό F-16C Block 52+ που είχε παραγγείλει το Κάϊρο.

Την είδηση μετέδωσε και το ισραηλινό Κανάλι 2, επικαλούμενο επίσημες πηγές σε Μόσχα και Κάιρο.

Είναι η πρώτη πώληση παγκοσμίως για το MiG-35, που αποτελεί την υπέρτατη εξέλιξη του MiG-29. Αν μπορουσαμε κάπως αυθαίρετα να κατηγοριοποιήσουμε το αεροσκάφος, το MiG-29 αποτελεί “ομόλογο” του F-16 και η συγεκριμένη έκδοση του MiG-35, είναι η αντίστοιχη έκδοση F-16 Block 60 με το ραντάρ AESA της αεροπορίας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων που αποτελεί μέχρι τώρα το πλέον προηγμένο F-16 που έχει κατασκευαστεί ποτέ.

Oι αρχικές συζτηήσεις αφορούσαν το MiG-29. Ομως για μια Αεροπορία όπως η αιγυπτιακή το MiG-29 ακόμα και στην έκδοση “OST” που είναι η αναβαθμισμένη έκδοση που χρησιμοποιεί και η ρωσική Αεροπορία, κρίνεται ως “λίγο” καθώς όλες οι σημαντικές Αεροπορίας της περιοχής έχουν είτε Su-30 (Aλγερία), είτε F-15, (Iσραήλ, Σαουδική Αραβία).

Προφανώς ούτε το Κάϊρο, ούτε η Μόσχα ήθελαν να “ερεθίσουν” το Τελ Αβίβ με την προμήθεια Su-30 και βέβαια ούτε λόγος για το υπερμαχητικό Su-35, το οποίος μέχρι στιγμής έχει, κατ’αρχήν, συμφωνηθεί να πουληθεί μόνο στην Κίνα.

Άρα το MiG-35 ήταν “η χρυσή τομή”. Μην ξεχνάμε ότι θα είναι το μοναδικό αεροσκάφος με ραντάρ AESA στην Α.Μεσόγειο μέχρι την έλευση του F-35 και αυτό έχει την σημασία του, καθώς οι σχέσεις Αιγύπτου-Τουρκίας είναι κυριολεκτικά “στο πάτο” και δεν προβλέπεται να “ξεκολλήσουν” όσο η Αγκυρα υποστηρίζει την Μουσουλμανική Αδελφότητα.

Ο χρόνος έναρξης των παραδόσεων των MiG -35 στην Αίγυπτο, βρίσκεται μεταξύ 2016 και 2017 Η ρωσική Πολεμική Αεροπορία βρίσκεται σε αναμονή για την παραλαβή 100 νέων μαχητικών αεροσκαφών MiG-35s, τα οποία αναμένεται να παραδοθούν το 2016, σύμφωνα με έκθεση του διεθνούς αμυντικού πόρταλ Jane’s defense την περασμένη εβδομάδα.

Η πώληση στην Αίγυπτο θα μπορούσε να θεωρηθεί ως ένα σημαντικό πλήγμα για τις ΗΠΑ. Στρατιωτικός Αναλυτής του ισραηλινού καναλιού 2, περιέγραψε την αγορά αυτήν ως μια πιθανή περίπτωση κατά την οποία ο «Ομπάμα χάνει την Αίγυπτο από τον Πούτιν».

Οι ΗΠΑ, οι οποίες αποστέλλουν ετησίως πάνω από 3 δισεκατομμύρια δολάρια, αμυντική βοήθεια προς την Αίγυπτο, στο πλαίσιο της ειρηνευτικής συμφωνίας του Καμπ Ντέιβιντ με το Ισραήλ, έχουν προμηθεύσει το μεγαλύτερο ποσοστό του στρατιωτικού υλικού του αιγυπτιακού στρατού από το 1979.

Ωστόσο, η Ουάσιγκτον απείλησε να διακόψει την χρηματοδότηση μετά το στρατιωτικό πραξικόπημα, υπό την ηγεσία του αιγύπτιου ΑΓΕΕΔ Στρατάρχη Abdel Fattah el – Sissi, ο οποίος κατέλαβε την εξουσία από τον Mohammed Morsi τον περασμένο Ιούλιο.

Η χώρα έχει προγραμματίσει να διεξαχθούν εκλογές τον επόμενο μήνα, με τον Σίσσι να θεωρείται ως σίγουρος νικητής.

Το MiG-35 είναι μια σημαντικά βελτιωμένη έκδοση του προγενέστερου MiG-29 σε όλους τους κρίσιμους τομείς.

Έτσι λοιπόν, οι σημαντικότερες αλλαγές είναι οι εξής: νέο ραντάρ τεχνολογίας AESA, νέοι βελτιωμένοι κινητήρες RD-33, νέο ηλεκτροοπτικό παθητικό σύστημα έρευνας, νέο «γυάλινο» cockpit καθώς και σύστημα εκτροπής ώσης (Thrust Vector control-TVC), το οποίο χαρίζει στο MiG-35 πρωτοφανή ευελιξία, συγκρίσιμη μόνο με τις τελευταίες εκδόσεις του Su-35.

Από άποψη γενεαλογίας και εξέλιξης, το MiG-35 θεωρείται το πιο πρόσφατο μέλος της οικογένειας MiG-29, αλλά οι διαφορές του είναι τόσες, που θεωρήθηκε σκόπιμο να λάβει νέα ονομασία.

Το αμέσως προηγούμενο μοντέλο στην κατάταξη θεωρείται το MiG-29M2, το οποίο διαθέτει πιο συμβατικό ραντάρ,  Zhuk-M (μηχανικής σάρωσης), καθώς και λιγότερους και παλαιότερης γενιάς αισθητήρες. Ας εξετάσουμε λοιπόν ξεχωριστά το κάθε ένα από αυτά τα χαρακτηριστικά ξεχωριστά.

Το νέο ραντάρ έχει αυξημένες διαμορφώσεις αέρος-εδάφους, ενώ ο παθητικός ηλεκτροοπτικός ερευνητής OLS-K συμπληρώνει την εικόνα επιτρέποντας την αποτελεσματική σάρωση του εδάφους στο υπέρυθρο φάσμα, ημέρα και νύχτα.

Φυσικά, το MiG-35 είναι πιστοποιημένο σε όλη την γκάμα των όπλων αέρος-εδάφους του ρωσικού οπλοστασίου, επιτρέποντάς του έτσι να φέρει εις πέρας κάθε είδους αποστολή εναντίον κάθε είδους στόχου. Αν εξετάσουμε λοιπόν αναλυτικά τον οπλισμό του:

Η σημαντικότερη αναβάθμιση στον τομέα των αισθητήρων δεν είναι άλλη από την προσθήκη του συστήματος IRST (Infra-Red Search and Track) μπροστά ακριβώς από το πιλοτήριο.

Συγκεκριμένα, το σύστημα ονομάζεται ΟLS-UEM (Optiko-Lokatsionnaya Stantsiya-Οπτικός Σταθμός Εντοπισμού) και έχει τη δυνατότητα να εντοπίζει στόχους στον αέρα και στο έδαφος με βάση την εκπεμπόμενη θερμότητα, καθώς και να προβάλλει μια εικόνα του στόχου στο υπέρυθρο φάσμα για ταυτοποίηση και αναγνώριση.

Η μονάδα OLS-UEM λοιπόν περιλαμβάνει μια θερμική κάμερα απεικόνισης ονομαστικής ανάλυσης 320 επί 256 εικονοστοιχείων, καθώς και απλή τηλεοπτική κάμερα, ονομαστικής ανάλυσης 640 επί 480 εικονοστοιχείων.

Με το σύστημα αυτό, ο πιλότος του MiG-35 μπορεί να εντοπίσει εντελώς παθητικά, δηλαδή χωρίς την εκπομπή καμίας προδοτικής ακτινοβολίας, εναέριους στόχους σε απόσταση μέχρι 45 χιλιομέτρων σε περίπτωση που ακολουθεί τον στόχο (επομένως «βλέπει» τα καυτά ακροφύσια) ή 15 χιλιομέτρων σε περίπτωση που ο στόχος κατευθύνεται προς το MiG-35.

Πρόκειται προφανώς για ένα τεράστιο τακτικό πλεονέκτημα, αφού πρακτικά δίνει τη δυνατότητα στον πιλότο να εντοπίσει πρώτος το εχθρικό μαχητικό χωρίς τη χρήση του ραντάρ που θα τον πρόδιδε και φυσικά να πραγματοποιήσει πρώτος επίθεση και από πλεονεκτική θέση.

Ωστόσο, το MiG-35 όντας προορισμένο για αποστολές πολλαπλού ρόλου ενσωματώνει και έναν δεύτερο παθητικό αισθητήρα της ίδιας κατηγορίας ειδικά για στόχους εδάφους. Ονομάζεται OLS-K (Konteynernaya=επί ατρακτιδίου) και έχει τη δυνατότητα να εντοπίζει και να ιχνηλατεί στόχους επί του εδάφους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η κατασκευάστρια εταιρεία Nil PP (θυγατρική της Phazotron) η συσκευή OLS-K δύναται να εντοπίσει ένα άρμα μάχης σε απόσταση μέχρι και 20 χιλιομέτρων και ένα στόχο στη θάλασσα σε απόσταση μέχρι και 40 χιλιόμετρα.

Επιδόσεις-Τεχνικά χαρακτηριστικά

Μέγιστη ταχύτητα σε μεγάλο υψόμετρο:         2,5 Mach/2.448 χιλιόμετρα ανά ώρα

Μέγιστη ταχύτητα στο επίπεδο της θάλασσας: 1,42 Mach/1.500 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Ρυθμός ανόδου:          300 μέτρα/δευτερόλεπτο.

Επιχειρησιακή οροφή:  17.500 μέτρα.

Ελάχιστο μήκος διαδρόμου με μέγιστο βάρος απογείωσης: 1.200 μέτρα.

Ελάχιστο μήκος διαδρόμου προσγείωσης:       800 μέτρα.

Μέγιστο οπλικό φορτίο:               6.500 κιλά.

Βάρος κενό:               15.000 κιλά.

Μέγιστο βάρος απογείωσης:         22.700 κιλά.

Ακτίνα δράσης:           4.000 χιλιόμετρα.

Ακτίνα μετάβασης:       6.000 χιλιόμετρα.

Εσωτερικά μεταφερόμενο καύσιμο:                4.365 λίτρα.

Όριο φόρτισης g:         +9.

Κινητήρας: 2x Klimov RD-33MK κατευθυνόμενης ώσης.

Ξηρή ώση: 5.600 κιλά.

Ώση με μετάκαυση      9.000 κιλά.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου