Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Ξεθωριάζουν τα όνειρα για το Ελληνικό αυτοκίνητο;


Το επιχειρηματικό κλίμα είναι αφιλόξενο στην ελληνική αγορά, κάτι η μεγάλη φορολογία, κάτι το μεγάλο κόστος ενέργειας, πάμπολλοι λόγοι συντελούν στην τελική φυγή της παραγωγής και την  συρρίκνωση της εγχώριας αγοράς.

 Όπως γνωρίζουμε επίσημα από εχτές, η ελληνική βιομηχανία συνεχίζει την φθίνουσα πορεία της, σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, τον Ιούνιο  ο Δείκτης Βιομηχανικής Παραγωγής  έπεσε 6,7% σε σχέση με τα περσινά επίπεδα του ίδιου μήνα. Ο συγκεκριμένος δείκτης είναι μια ένδειξη του συνολικού αρνητικού κλίματος που επηρεάζει  τους επιμέρους δείκτες. Την ίδια περίοδο, ο Δείκτης Παραγωγής  Ορυχείων  Λατομείων έπεσε κατά 3,7%, ο Δείκτης Παραγωγής Μεταποιητικών Βιομηχανιών σημείωσε πτώση κατά 3,6%, ενώ την ίδια στιγμή ο Δείκτης Παραγωγής Ηλεκτρισμού και ο Δείκτης Παροχής Νερού, έπεσαν κατά 18,2% και 1,6% αντίστοιχα. Τον ίδιο μήνα, μείωση 0,8% κατέγραψαν και οι τιμές εισαγωγών στη βιομηχανία.

 Ένα παράδειγμα που η γραφειοκρατία, εμποδίζει την ανάπτυξη και την παραγωγή βρίσκουμε στην «Οδύσσεια» της εταιρίας NAMCO. Η εταιρία σχεδιάζει να βγάλει στην ελληνική αγορά , το 1.497 κυβικών «Pony» στην νεότερη έκδοση του ιστορικού μοντέλου, στην τιμή των περίπου 7.000 ευρώ. Το ελληνικό αυτοκίνητο δεν είναι κάτι καινούργιο, είναι ένα όνειρο που κυνηγάει την ελληνική φαντασία, δεκαετίες. Το εργοστάσιο υπάρχει, η προεργασία έχει γίνει και η εταιρία δηλώνει έτοιμη να αρχίζει την παραγωγή με πολύ υψηλούς στόχους, αφού σε σχετικό δημοσίευμα της εφημερίδας «Κεφάλαιο», γίνεται αναφορά σε παραγωγή 24 αυτοκινήτων ημερησίως σε τρία μοντέλα, με την πρόθεση αγοράς, την ζήτηση, να φτάνει τα 128 αυτοκίνητα την ημέρα Στο εργοστάσιο της Θεσσαλονίκης θα κατασκευάζεται η πλατφόρμα και το αμάξωμα, ενώ θα εισάγεται ο κινητήρας και το σασμάν. Όμως τα πράγματα στην χώρα μας δεν είναι τόσο απλά, αφού το ΕΒΕΤΑΜ, το πολυτεχνολογικό κέντρο εργαστηριακών ελέγχων και πιστοποίησης βιομηχανικών και καταναλωτικών προϊόντων, δεν έχει την δυνατότητα να δώσει την απαραίτητη πιστοποίηση κατηγορίας «Ν» που χρειάζεται το Pony για να βγει στους ελληνικούς δρόμους.

   Για να προχωρήσει η υπόθεση και το ΕΒΕΤΑΜ να αποκτήσει, τη δυνατότητα πιστοποίησης οχημάτων τύπου «Ν», θα πρέπει να περιμένουμε πότε θα συγκληθεί το διοικητικό συμβούλιο του Εθνικού Συστήματος Διαπίστευσης. Δηλάδή, το όνειρο του ελληνικού αυτοκινήτου, θα  περιμένει το ΕΒΕΤΑΜ, που περιμένει τη σύγκλιση του εθνικού φορέα διαπίστευσης, ώστε να αποκτήσει τη δυνατότητα να παράσχει πιστοποίηση σε επαγγελματικά οχήματα, όπως το Pony. 

Πηγή

2 σχόλια:

  1. Τό παράξενο θά ήταν ν΄ άφηναν τήν εταιρεία οί ξεπουλημένοι προδότες νά φτάσει ψηλά. 40 χρόνια προδοταριού είναι αυτά! Έχουν κλείσει εργοστάσια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οτι εχει σχεση με ελλαδα το μισουν και το πολεμουν με σθενος φταινε οι προδοτες που τους ψηφιζουνε κανενας αλλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή