Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Κυριακή 24 Αυγούστου 2014

Ήρωας ο Μητροπολίτης Κονίτσης Ανδρέας για το αντιρατσιστικό: “Δεν κάνω συμβιβασμούς με την αρχιερατική μου συνείδηση”


Την πλήρη αντίθεσή του με το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο εξέφρασε, μέσω ανακοίνωσής του, ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Δρυϊνουπόλεως, Πωγωνιανής καί Κονίτσης κ. Ανδρέας, τονίζοντας ότι σε περίπτωση που γίνει νόμος του κράτους, θα τον αγνοήσει και θα συνεχίσει να συμπεριφέρεται σύμφωνα με την αρχιερατική του συνείδηση.

Η ανακοίνωση του Μητροπολίτη


«Με οδυνηρή έκπληξη πληροφορήθηκα ότι αύριο κατατίθεται κατεπειγόντως, στο θερινό τμήμα της Βουλής, το περιβόητο “αντιρατσιστικό νομοσχέδιο” για να ψηφισθή αυθημερόν και να γίνη, έτσι, νόμος του Κράτους.

Εάν κάποιος συνέλληνας αρνηθή, ας πούμε, το εβραϊκό ολοκαύτωμα, ο αριθμός του οποίου αμφιλέγεται, διατρέχει τον κίνδυνο να του υποβληθούν μηνύσεις από ενδιαφερόμενους Εβραίους! Όμως, με το ολοκαύτωμα των Ελλήνων της Μικράς Ασίας και του Πόντου, τί γίνεται; Μπορεί ο οποιοσδήποτε να το αρνήται; Καί δεν σκέπτεται κάποιος από τους αρμοδίους την θύελλα των αντιδράσεων, που θα ξεσηκωθή από μέρους των μικρασιατικών και ποντιακών σωματείων; Αλλ’ επειδή υπάρχει σοβαρή αντίδραση και εκ μέρους ικανού αριθμού βουλευτών της συμπολιτεύσεως, πρέπει το “πονηρό” αυτό νομοσχέδιο να αποσυρθή άνευ ετέρου, και διά τον επί πλέον λόγο ότι θέλει να καλύψη και την διαστροφή της ομοφυλοφιλίας.

Προσωπικώς δηλώνω, ότι και αν – ο μη γένοιτο – ψηφισθή το εν λόγω νομοσχέδιο, θα συνεχίσω να ομιλώ και να στηλιτεύω την γενοκτονία Μικρασιατών και Ποντίων, όπως επίσης να αρνούμαι οιανδήποτε σεξουαλική διαστροφή, ακολουθώντας το ιερό Ευαγγέλιο και το ιερό Πηδάλιο, για την προάσπιση των οποίων η Εκκλησία με κατέστησε Επίσκοπο. Συμβιβασμούς με την αρχιερατική μου συνείδηση δεν έκανα μέχρι τώρα και, συν Θεώ, δεν θα κάνω και στο μέλλον».


Agioritikovima.gr
Πηγή

3 σχόλια:

  1. Ένας σημερινός ήρωας.
    Πόση δύναμη χρειάζεται στην σημερινή Ελλάδα να διαφωνήσεις με την κυβέρνηση!
    Κι όμως δεν φοβάται φυλακή, εξορίες, βασανιστήρια, την απόλυση, μην μείνει άνεργος και πεινάσει. Το τιμημένο ράσο πάντα μπροστά στον αγώνα. ΑΞΙΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Ανδρέα,
    Έχω τρία παιδιά, γυναίκα και συγκατοικώ με την πολυασθενή χήρα πεθερά μου. Αν εξαιρέσεις τα πτυχία μου, αποτελώ τυπικό δείγμα οικογενειάρχη. Η γυναίκα μου πολυπτυχιούχος άνεργος. Εργάζομαι 8 έως 10 ώρες, συν 2 ώρες μετάβαση κι επιστροφή ημερησίως, σε μεγάλη εταιρία, σκληρό εργοδότη που δεν δικαιολογεί ούτε 10 λεπτά καθυστέρηση στην ώρα προσέλευσης.
    Παρά τα τυπικά προσόντα, την εργατικότητα (πολλές φορές επιστρέφοντας σπίτι, δεν έχω κουράγιο ούτε να φάω!!) και την μεγάλη επιστημονική εμπειρία μου,
    ο μισθός μου μόλις και αγγίζει τα 1.800 €.
    Από αυτά εκτός από έξοδα διατροφής, ένδυσης, μετακίνησης, μόρφωσης, ψυχαγωγίας κλπ. έχω και: Ένα στεγαστικό δάνειο, φροντιστήρια των παιδιών, φόρο εισοδήματος και ΕΝΦΙΑ, ΔΕΗ, ΟΤΕ,
    κοινόχρηστα και επιπλέον τα φάρμακα και τις ιατρικές δαπάνες της πεθεράς μου.
    Θα θέλατε για μία ημέρα (γιατί δεν θα αντέχατε περισσότερο), ν αλλάξουμε θέσεις;
    Φόβος για το αύριο, μήπως μείνω κ εγώ άνεργος. Μήπως δεν θα μπορώ να αποπληρώνω το δάνειο και βρεθώ στο δρόμο.
    Τι θα γίνουν τα παιδιά μου;
    Εάν η κατάσταση της πεθεράς μου επιδεινωθεί θα αντέξω νέες δαπάνες;
    Όλα αυτά ούτε τα νιώσατε, ούτε βέβαια πρόκειται να τα νιώσετε.

    Η σιγουριά του Δημοσίου, η απουσία εργοδότη, οι ανέσεις,
    η τριφυλλή και χωρίς έγνοιες ζωή, μήπως
    σας προκαλούν κενό; Θέλετε κάτι να κάνετε; Να δώσετε κι εσείς μία παρουσία;
    Η πολιτικολογία όμως είναι ασυμβίβαστη, ανεπίτρεπτη για δημόσιο λειτουργό.
    Όχι τα δικά μου δικά μου και τα δικά σας δικά μου.
    Η πλεονεξία εδώ είναι διάχυτη. Το παίζετε τζάμπα μάγκας.
    Εάν έχετε πραγματικά τα κότσια βγάλτε τα ράσα, βγείτε να δοκιμαστείτε
    στον πολιτικό στίβο, όχι να φλυαρείτε έτσι ανέξοδα, εκ του ασφαλούς. Κ.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κύριε πολυπτυχιούχε εχεις κάποιο σχόλιο γιά τό άρθρο? Έχεις φωνάξει ποτέ σου γιά πνευματικά ζητήματα? Γιά εθνικά θέματα? Γιά τό ξεπούλημα τής πατρίδος? ΠΟΤΕ! Μόνο ή τσέπη πού άδειασε καί αδυνατεί νά βολέψει τά δάνεια πού πήρες από τίς εβραιοτράπεζες. Άς πρόσεχες, κανένας δέν σού φταίει, μόνο τό απερίσκεπτο μυαλό σου. Ή ζωή δέν είναι μόνο μάσες καί καλοπέραση, έχει αξίες καί ιδανικά. Ένα από αυτά είναι πού φωνάζει ό μητροπολίτης. ΕΥΓΕ ΤΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή