Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

1 δισ. έχασαν τα εμπορικά καταστήματα λόγω της πολιτικής αβεβαιότητας


Σύμφωνα με υπολογισμούς των παραγόντων της αγοράς, χάθηκε περίπου  1 δισ. Ευρώ από την αγορά το τελευταίο δίμηνο, με απώλειες σχεδόν σε όλα τα εμπορικά είδη και τις υπηρεσίες  όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας.

Οι αιτίες της απώλειας κερδών είναι οι πολιτικές εξελίξεις, οι εκλογές και η αβεβαιότητα των διαπραγματεύσεων μέχρι την τελική συμφωνία  της νέας κυβέρνησης, που εξασφάλισε την χρηματοδότηση της χώρας για το επόμενο διάστημα.

Οι εξελίξεις αυτές, όπως υποστηρίζει το επιμελητήριο, έχουν δημιουργήσει ένα αρνητικό κλίμα στην αγορά, με το ενδιαφέρον από πλευράς των καταναλωτών να είναι αρκετά μειωμένο, αν και οι τιμές σε πολλά είδη λόγο των εκπτώσεων "αγγίζουν" το 50%.

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες για την κίνηση της αγοράς την προεκλογική περίοδο, Χριστούγεννα -αρχές χρόνου, οι πωλήσεις που παρουσίασαν φέτος στην πλειονότητά τους οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου ήταν χαμηλότερες σε σύγκριση με το 2013. Συγκεκριμένα, έξι στις δέκα επιχειρήσεις είδαν τον τζίρο τους να κινείται σε χαμηλότερα επίπεδα από τα αντίστοιχα της προηγούμενης χρονιάς και τρεις στις δέκα είδαν τον τζίρο τους να μένει περίπου αμετάβλητος.

 Το πρόβλημα φαίνεται να είναι μεγαλύτερο για τις μικρές επιχειρήσεις, ενδεικτικά να αναφερθεί ότι το 71% των επιχειρήσεων που δεν απασχολούν προσωπικό εμφάνισε μικρότερες πωλήσεις σε σύγκριση με την χριστουγεννιάτικη περίοδο του 2013. Επίσης, για τις επιχειρήσεις με κύκλο εργασιών το 2013 κάτω των 15.000 ευρώ το αντίστοιχο ποσοστό αγγίζει το 90%.

«Η ψυχολογία των καταναλωτών υποχώρησε όχι μόνο κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου, αλλά και κατά τη διάρκεια των κρίσιμων συνδιασκέψεων του eurogroup στις Βρυξέλλες» επισημαίνει ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου της Αθήνας Γιάννης Χατζηθεοδοσίου και συνέχισε: «η αγορά είδε μια μικρή άνοδο την πρώτη εβδομάδα των εκπτώσεων και αμέσως μετά οι καταναλωτές λόγω της πολιτικής αστάθειας, της γύρισαν την πλάτη, με αποτέλεσμα να έχει χαθεί περί το 1δισ. ευρώ τζίρος από την περίοδο των εκπτώσεων».

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου