Γέροντας Σωφρόνιος Σαχάρωφ
Κράτησε πριν απ’ όλα τη μνήμη του Θεού και την ειρήνη της καρδιάς. Το τελευταίο είναι ιδιαίτερα σημαντικό για σένα, εφόσον δεν το κατέχεις ισχυρά. Πρόσεχε, μη δαπανάς χωρίς όφελος τις λίγες σωματικές σου δυνάμεις.
Για να βρεις τον σωστό δρόμο, είναι καλύτερο απ’ όλα να το ζητήσεις από τον ίδιο τον Θεό στην προσευχή:
«Κύριε, Συ ο ίδιος δίδαξε με τα πάντα. Δώσε μου τη χαρά της γνώσεως του θελήματός Σου και των οδών Σου. Δίδαξέ με να Σε αγαπώ αληθινά με όλο μου το είναι, όπως μας παρήγγειλες.
Οικοδόμησε τη ζωή μου έτσι, όπως Εσύ ο Ίδιος την συνέλαβες στην προαιώνια βουλή Σου. Ναι, ακόμη και για μένα, γιατί Εσύ κανέναν δεν ξέχασες και κανέναν δεν έπλασες για απώλεια. Εγώ με αφροσύνη εκδαπάνησα τις δυνάμεις που μου έδωσες, αλλά τώρα, στο τέλος της ζωής μου, διόρθωσέ τα όλα Εσύ ο ίδιος, και ο ίδιος δίδαξε με τα πάντα. Αλλά έτσι, ώστε πραγματικά το θέλημά Σου να πραγματοποιηθεί στη ζωή μου, είτε εγώ το καταλαβαίνω είτε δεν το καταλαβαίνω μέχρι καιρού. Μην επιτρέπεις να πορευθώ σε ξένους δρόμους, που οδηγούν στο σκοτάδι. αλλά πριν παραδοθώ στον ύπνο του θανάτου, δώσε σε μένα την ανάξια να δω το Φως Σου, ω Φως του κόσμου».
Κι έτσι, με δικά σου λόγια, να προσεύχεσαι για όλα με τον ίδιο τρόπο. Θα περάσει κάποιος χρόνος και η δύναμη των λόγων αυτών θα εισχωρήσει στο εσωτερικό της υπάρξεώς σου, και τότε θα ρεύσει αυτομάτως ζωή, όπως ακριβώς θέλει ο Κύριος. Κρίνοντας όμως εξωτερικά δεν μπορούμε να αποφασίσουμε τίποτε.
Αλήθεια, όλο το νόημα της ζωής βρίσκεται στο να ζει ο νους και η καρδιά μας με τον Θεό· να γίνει ο Θεός η ζωή μας. Αυτό και μόνο ο ίδιος ζητά. Γι’ αυτό και δημιουργηθήκαμε, για να ζήσουμε τη ζωή Του, και μάλιστα σε όλη την απειρότητά της. Ο λόγος αυτός μπορεί να μας τρομάζει όταν βλέπουμε την τωρινή οικτρή κατάστασή μας, αλλά έτσι είναι, και δεν πρέπει να χάσουμε την πίστη αυτή. Ένας από τους μεγαλύτερους κινδύνους είναι να υποβιβάσουμε και να μειώσουμε την ιδέα του Θεού για τον άνθρωπο. Το κάθε πάθημά μας, ακόμη και το άδικο, το γνωρίζει ο Θεός. Γνωρίζει και συμπάσχει μαζί μας. Είναι απαραίτητο να δημιουργήσουμε “προσωπικές” σχέσεις μαζί Του, σχεδόν “ανθρώπινες”.Ελπίζω ότι με αντιλαμβάνεσαι.
Καταλαβαίνεις ότι με τον όρο αυτό εννοώ τον εσωτερικό, ενδόμυχο σύνδεσμο με τον Θεό.
Γιατί ο όλος άνθρωπος κλήθηκε για τη ζωή εν Αυτώ, δηλαδή όχι μόνο η ανώτερη ικανότητά του για θεωρία, το “πνεύμα”, αλλά και τα αισθήματα, η ψυχή, ακόμη και το σώμα. Να ακόμη μία προσευχή:
«Κύριε Ιησού Χριστέ, Μονογενές Υιέ του Ανάρχου Σου Πατρός, διάνοιξε τους οφθαλμούς της εσκοτισμένης ψυχής μου, για να δω συνετά Εσένα, τον Δημιουργό και Θεό μου.
»Σε παρακαλώ: Μη με απορρίψεις από το Πρόσωπό Σου, αλλά, παραβλέποντας όλη την αθλιότητά μου, όλην την ταπεινότητά μου, φανέρωσε μου το Φως Σου, ω Φως του κόσμου, και δος μου να γνωρίσω την αγάπη Σου προς τον άνθρωπο.
»Ω, γλυκύτατε Χριστέ, που εξαπέστειλες από τον Πατέρα στους αγίους μαθητές και Αποστόλους Σου το Πνεύμα το Άγιο, αυτό, Αγαθέ, κατάπεμψε και σε μας τους αναξίους και έτσι δίδαξέ μας τη γνώση Σου και φανέρωσέ μας τις οδούς της σωτηρίας Σου.
»Λάμψε σε μένα, ο Θεός, ο Θεός μου, το Φως Σου το αληθινό, για να δω και εγώ στο Φως Σου τη Δόξα Σου ως Μονογενούς παρά Πατρός, και να μορφωθεί μέσα μου η Εικόνα Σου η ακατάληπτη, σύμφωνα με την οποία δημιούργησες κατ’ αρχάς τον άνθρωπο.
»Ω, ο Θεός, ο Σωτήρας μου, το Φως του νου μου και το κραταίωμα της ψυχής μου, ας σκηνώσει σε μένα η αγαθότητά Σου, για να παραμένω και εγώ αδιάλειπτα σε Σένα, φέροντας παντοτινά μέσα μου το Πνεύμα Σου το Άγιο, ώστε να δώσει σε μένα να ομοιωθώ μαζί Σου, τον μόνο Κύριο μου, όπως ομοιώθηκαν μαζί Σου όλοι οι ανά τους αιώνες άγιοί Σου.
»Ναι, Κύριε Ιησού Χριστέ, κατά την αμετάθετη επαγγελία Σου, έλα μαζί με τον Πατέρα και το Πνεύμα το Άγιο και σκήνωσε μέσα μου».
Πηγή: (Αρχιμ. Σωφρονίου, «Γράμματα στη Ρωσία». Ι.Μ.Τιμίου Προδρόμου, Έσσεξ- Αγγλίας, 2009)
http://agiosdimitrioskouvaras.blogspot.gr/
http://www.diakonima.gr/
http://imverias.blogspot.gr/2015/09/blog-post_24.html
Πηγή
ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΙΜΟΥΝ ΕΒΡΑΙΟΥΣ, ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΚΙΝΑΙΔΟΥΣ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ ΣΤΟ ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ...ΤΙΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ ΣΕ ΕΒΡΑΙΟΥΣ, ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ GAY.... ΕΤΣΙ ΘΑ ΤΙΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΣΕ ΛΙΓΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΙΣΤΑΘΟΥΜΕ... ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ.....
ΠΗΓΗ: http://neataksi.blogspot.gr/2015/09/gay.html
"ΣΕ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΙΜΟΥΝ ΕΒΡΑΙΟΥΣ,......¨"
ΔιαγραφήΓιατί να μην τιμούν τους Εβραίους;
Οι Χριστιανοί και ο λαός του Ισραήλ δεν έχουν τον ίδιο προπάτορα,
τον γενάρχη Αβραάμ;
Καθημερινά δεν δοξολογούνται στις εκκλησίες οι Εβραίοι Αβραάμ, Ισαάκ....
Έχετε ακούσει να δοξολούν κάποιον Έλληνα;
Εκλεκτός ("περιούσιος") λαός κατά την Αγία Γραφή δεν είναι οι Εβραίοι;
Τα 3/4 της Αγίας Γραφής εβραϊκά κείμενα δεν είναι;
Στην Ακολουθία Βάπτισης "εις δόξαν λαού Ισραήλ" δεν βαπτιζόμαστε (Αρχιρ. Σιμεών);
Στον γάμο μας τις Εβραίες Σάρρα, Ρεβέκκα, Θάμαρ δεν εύχεται ο παπάς να έχει πρότυπον η νύφη;
Τον χορό του Εβραίου Ησαϊα δεν χορεύουμε;
Στην εξόδιο ακολουθία "εν κόλποις Αβραάμ" δεν εύχεται ανάπαυση ο παπάς;
Την περιτομή του Ιουδαίου Ιησού δεν εορτάζουν ως πνευματικό γεγονός οι Χριστιανοί.
Οι εκκλησίες μας δεν έχουν εικονογράφηση με σκηνές από την ζωή των
Εβραίων;
Οι "επιθέσεις" κατά των Εβραίων έχουν σκοπό παραπλανήσουν.
Δύσκολα θα βρεθεί σήμερα Έλληνας που να μην γνωρίζει κάτι γιά τον Αβραάμ.
Και πολύ δύσκολα θα βρεθεί Έλληνας που να έχει ακούσει το όνομα "Δευκαλίων".
Ο
Χριστιανισμός οδήγησε στην απώλεια της εθνικής μας ταυτότητος. Την
υποταγή μας στην ανύπαρκτη πνευματικότητα ενός λαού τσοπάνηδων.
Στην άγνοια του τεράστιου ονόματος που φέρομε ως Έλληνες.
Ο Πάπας στον λευκό οίκο : «ΚΟΡΑΝΙ ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ»
ΑπάντησηΔιαγραφήΓράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Για άλλη μια φορά ο Πάπας της Ρώμης, ο Πάπας Francis στο Λευκό Οίκο επανέλαβε ότι έχουν πεί και έχουν κάνει οι προηγούμενοι Οικουμενιστές Πάπες και Πατριάρχες! –«Κοράνι και Αγία Γραφή είναι το ίδιο»!!!
Συγκεκριμένα ανέφερε ενώπιων του προέδρου Ομπάμα και άλλων αξιωματούχων και επισήμων του Λευκού Οίκου τα ακόλουθα :
«Ο Ιησούς Χριστός, ο Ιεχωβά, ο Αλλάχ. Αυτά είναι όλα τα ονόματα που χρησιμοποιούνται για να περιγράψουν μια οντότητα που είναι σαφώς η ίδια σε όλο τον κόσμο. Για αιώνες, το αίμα έχει ρίξει άσκοπα λόγω της επιθυμίας να διαχωρίζουν την πίστη μας. Αυτό, όμως, θα πρέπει να είναι η ίδια η έννοια που μας ενώνει ως άνθρωποι, ως έθνη, και ως έναν κόσμο που δεσμεύονται από την πίστη. Μαζί, μπορούμε να επιφέρει μια άνευ προηγουμένου εποχή ειρήνης, το μόνο που χρειάζεται για να επιτευχθεί μια τέτοια κατάσταση είναι ο σεβασμός κάθε άλλων πεποιθήσεων, γιατί είμαστε όλοι παιδιά του Θεού, ανεξάρτητα από την ονομασία που επιλέγουν να τον αντιμετωπίσουν. Μπορούμε να θαυμαστα πράγματα στον κόσμο από τη συγχώνευση της πίστη μας, και ο χρόνος για ένα τέτοιο κίνημα είναι τώρα. Δεν είναι πλέον θα μπορούμε να σφάζουν τους γείτονές μας για διαφορές σε σχέση με το Θεό τους»
Αλήθεια δεν μας είπε κάτι καινούργιο ο προκαθήμενος του Βατικανού. Εκείνο που αναρωτιόμαστε
είναι πως είναι δυνατόν να συνεχίζουν τον διάλογο με τέτοιες απόψεις όλοι αυτοί οι υποτιθέμενοι αρχιεράρχες της Ορθοδοξίας, με πρωτοπόρο τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο.
Ως ποτέ θα είναι υποκριτές, (πλην κάποιων «φωτεινών»εξαιρέσεων), λεηλατώντας την Ορθοδοξία ενώ εμφανίζονται ότι μάχονται υποτίθεται κατά της παναίρεσης του Οικουμενισμού, της χειρότερης αίρεσης της Χριστιανοσύνης ;
«Οι προ του Αντίχριστου αντίχριστοι εμφανίζονται συνεχώς ως άλλες εικόνες και ομοιώματα του «ως ρίζα αμαρτωλός», ο Νέρων, ο Ιουλιανός ο Παραβάτης, ο Μωάμεθ, ο Πάπας, ο Στάλιν, ο Χίτλερ. Την επί του Αντίχριστου αποστασία είναι αιρέσεις, μεγάλες κινήσεις σκοτεινών δυνάμεων : Ο Αρειανισμός, η Εικονομαχία, ο Παπισμός…» Από το «Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΑΣ», έκδοση Ιερόν Κελλίον ΑΓΙΟΥ
ΝΙΚΟΛΑΟΥ Μπουραζέρι
ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr
ΠΗΓΗ: http://katohika.gr/nwo/papas-stonpleuko-oiko-korani-kai-agia-grafi-einai-to-idio/
ΘΕΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΣΤΟΛΗ ΙΩΑΝΝΟΥ Α' Δ´ 12 - 19
12 Τον Θεόν κανείς ποτέ έως τώρα δεν έχει ιδεί και γνωρίσει εις όλην του την τελειότητα. Εάν όμως αγαπώμεν ο ένας τον άλλον, τότε ο αόρατος και ακατάληπτος Θεός μένει έντος ημών και η άπειρος αγάπη του παραμένει πλήρης και τελεία μέσα μας. 13 Με τούτο το γεγονός γνωρίζομεν, ότι μένομεν μέσα στον Θεόν και ο Θεός μένει έντος ημών, με το ότι μας έχει δώσει από το πνεύμα του και κατέστησε τον εαυτόν μας κατοικίαν ιδικήν του. 14 Και ημείς οι Απόστολοι είδαμεν με τα ίδια μας τα μάτια και σαν αυτόπται μάρτυρες διαβεβαιώνομεν, ότι ο Θεός Πατήρ από την άπειρον προς ημάς αγάπην του κινούμενος έστειλε τον Υιόν του σωτήρα του κόσμου. 15 Οποιος, λοιπόν ομολογήσει με καθαράν και ακλόνητον πίστιν, ότι ο Ιησούς είναι ο σαρκωθείς Υιός του Θεού, ο Θεός μένει έντος αυτού και αυτός μένει εν τω Θεώ. 16 Και ημείς από όσα είδαμεν και ηκούσαμεν και εδοκιμάσαμεν εκ πείρας, έχομεν γνωρίσει και έχομεν πιστεύσει εις αυτήν την αγάπην, την οποίαν έχει προς ημάς ο Θεός. Ο Θεός είναι η αγάπη και η πηγή της αγάπης και όποιος μένει εις αυτήν την αγάπην και την ασκεί δια των έργων, μένει εν τω Θεώ και ο Θεός μένει εν αυτώ. 17 Τούτο δε είναι τοό σημείον και η απόδειξις, ότι η αγάπη μας έχει ολοκληρωθή και φθάσει στον τέλειον βαθμόν, το να έχωμεν θάρρος και να περιμένωμεν άφοβοι την μεγάλην εκείνην ημέραν της Κρίσεως. Διότι με την αγάπην γινόμεθα όμοιοι προς Εκείνον, που υπάρχει τώρα στους ουρανούς πλήρης αγάπης, ημείς, οι οποίοι γεμάτοι αγάπην ζώμεν και ευρισκόμεθα ακόμη ανάμεσα στον αμαρτωλόν κόσμον. 18 Φοβος ενώπιον του κριτού και της κρίσεως δεν υπάρχει εις την καρδίαν του ανθρώπου, που αγαπά, αλλ' η τελεία κατά Θεόν αγάπη βγάζει έξω από την ψυχήν και διώχνει τον φόβον. Διότι ο φόβος προϋποθέτει την τιμωρίαν εξ αιτίας της ενοχής. Και εκείνος που φοβείται εξ αιτίας της ενοχής του, είναι φανερόν ότι δεν έχει προχωρήσει και δεν έχει γίνει τέλειος εις την αγάπην. 19 Ολοι ημείς οι πιστοί αγαπώμεν τον Θεόν, επειδή έχομεν γνωρίσει και αισθανθή βαθειά, ότι αυτός πρώτος μας έχει αγαπήσει.
ΠΗΓΗ: http://ethnikistikosagwn.blogspot.com