Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

Άγιος Πορφύριος: «Ποιες είναι οι τρεις αιτίες για τον πονοκέφαλο»


Πολλοί άνθρωποι που υποφέρουν από πονοκεφάλους, τους αποδίδουν σε βασκανία, δηλαδή σε αυτό που λέμε κοινώς «μάτιασμα».


Μπορεί όμως η βασκανία να προκαλέσει πονοκέφαλο;
Την απάντηση μάς δίνει ο άγιος Πορφύριος, ο οποίος είναι γνωστός για τις θαυμαστές ιατρικές διαγνώσεις που έκανε σε πάρα πολλούς ανθρώπους, αν και ο ίδιος φυσικά δεν είχε σπουδάσει γιατρός.
Κάποιος από τους ανθρώπους που είχαν την ευλογία να γνωρίσουν τον άγιο, ο Δ.Σ., υπάλληλος της ΔΕΗ, διηγείται την εξής εμπειρία του με τον άγιο και την θαυμαστή διάγνωσή του στο προσωπικό του πρόβλημα με πονοκεφάλους (καταγράφεται στο βιβλίο «Ο Όσιος Πορφύριος (μαρτυρίες – διηγήσεις – νουθεσίες)», έκδ. «Ενωμένη Ρωμηοσύνη», Ορθόδοξο Βίωμα 6, Θεσσαλονίκη 2017, σ. 189-190).

«Θυμάμαι όταν πρωτοπήγα -ήμουν τότε νέος- και είχα πολλούς πονοκεφάλους, χωρίς να υπάρχει ιατρικώς παθολογική αιτία.
Επειδή μου άρεσε το καλό ντύσιμο και το φρόντιζα ιδιαίτερα στα νιάτα μου, μου είχε κολλήσει μια ιδέα ότι με ματιάζανε οι γυναίκες και για αυτό είχα μονίμως πονοκέφαλο.
Όταν λοιπόν πρωτοπήγα στον Άγιο Γέροντα, μου έριξε μία ιλαρή ματιά με εκείνο το γαλάζιο του βλέμμα και υπομειδιώνοντας, μου είπε:
“-Εσύ είσαι που από το καλό ντύσιμο σε ματιάζουν οι γυναίκες και έχεις πονοκέφαλο;”.

Εγώ τα έχασα προς στιγμήν, αλλά αμέσως ο Γέροντας συνέχισε:
“-Δεν είναι από αυτό, βγάλ’ την αυτήν την ιδέα. Να ξέρεις ότι ο πονοκέφαλος μπορεί να δημιουργείται από τρεις αιτίες:
ή από το πολύ φαγητό, είτε αν το στομάχι είναι πολλές ώρες άδειο, είτε από έντονο στρες”.
»Πράγματι έμενα πολλές ώρες νηστικός και κατόπιν έτρωγα απότομα.
Όταν έβαλα καλύτερο πρόγραμμα στη διατροφή μου, υποχώρησαν και οι πονοκέφαλοι.»

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου