Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

Γέροντας Πορφύριος: «Ένιωθα μεγάλη χαρά στη σκέψη ότι θα συναντούσα τον Κύριο»


Κάποτε είχα φθάσει στον θάνατο. Είχα πάθει σοβαρή γαστρορραγία απ’την κορτιζόνη που μου βάλανε στο νοσοκομείο, όταν έκανα εγχείρηση στο μάτι, το οποίο τελικά έχασα. Τότε έμενα σ’ένα καλυβάκι δεν είχε ακόμη χτιστεί το μοναστήρι.

Απ’την εξάντληση δεν καταλάβαινα αν είναι μέρα η νύχτα. Έφθασα στο θάνατο και όμως έζησα. Αδυνάτισα πολύ. Μου κόπηκε η όρεξη. Επί τρείς μήνες ζούσα με τρείς κουταλιές γάλα την ημέρα. Σώθηκα από μια κατσίκα! Ζούμε με την σκέψη της αναζωρήσεως. Ένιωθα μεγάλη χαρά με τη σκέχη ότι θα συναντούσα τον Κύριο. Είχα βαθιά μέσα μου το αίσθημα της παρουσίας του Θεού….

Δεν ήθελα να σκέπτομαι την κόλαση, τα τελώνια. Δεν θυμόμουν τις αμαρτίες μου, ενώ είχα πολλές. Τις άφησα, Θυμόμουν μόνο την αγάπη του Θεού και χαιρόμουν. Και παρακαλούσα: «Για την αγάπη Σου Θεέ μου, να είμαι κι εγώ εκεί. Αν , όμως για τις αμαρτίες μου πρέπει να πάω στην κόλαση, η αγάπη Σου ας με βάλει όπου θέλει. Αρκεί να είμαι μαζί Σου». Τόσα χρόνια έζησα στην έρημο με αγάπες στον Χριστό.

Έλεγα στον εαυτό μου : «Αν πάεις πάνω στον ουρανό κι ο Θεός σου πει: Έταιρε, πως εισήλθες ώδε μη έχων ένδυμα γάμου;» Τι θέλεις εσύ εδώ;». Θα Του πω «Ό,τι θέλεις Κύριέ μου, ό,τι θέλει η αγάπη Σου ας με βάλει. Παραδίνομαι στην αγάπη Σου . Αν θέλεις και στην κόλαση να με βάλεις, βάλε με αρκεί να μη χάσω την αγάπη Σου!».

Περιοδικό «Η ΟΔΟΣ»
Γέροντος Πορφυρίου, Βίος και Λόγοι , σελ 476-477

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου