Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...
«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»
Θεόδωρος Κολοκοτρώνης
Ετικέτες
- ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
- ΑΙΓΑΙΟ
- ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ
- ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
- ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
- ΑΡΘΡΑ
- ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΣ
- ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ
- ΒΙΝΤΕΟ
- ΒΟΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ
- ΒΥΖΑΝΤΙΟ
- ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
- ΔΙΑΣΠΟΡΑ
- ΔΙΑΦΟΡΑ
- ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
- ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
- ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
- ΕΚΚΛΗΣΙΑ
- ΕΛ.ΑΣ
- ΕΛΛΑΣ
- ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
- ΕΡΓΑΣΙΑ
- ΕΥΡΩΠΗ
- ΘΕΟΛΟΓΙΑ
- ΘΡΑΚΗ
- ΙΟΝΙΟ
- ΙΣΛΑΜ
- ΙΣΤΟΡΙΑ
- Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ
- ΚΟΙΝΩΝΙΑ
- ΚΡΗΤΗ
- ΚΡΥΠΤΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ
- ΚΥΠΡΟΣ
- ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ
- ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ
- ΜΕΓΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
- ΜΙΚΡΑ ΑΣΙΑ
- ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ
- ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ
- ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
- ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
- ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ
- ΠΕΛΑΣΓΟΣ
- ΠΟΛΙΤΙΚΗ
- ΠΟΝΤΟΣ
- ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ 2007
- ΣΚΑΝΔΑΛΑ
- ΣΤΡΑΤΟΣ
- ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
- ΤΟΥΡΚΙΑ
- ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑ
- ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
- ΥΓΕΙΑ
- ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ
- ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ
- ΧΙΤΛΕΡ
Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012
Τούρκοι έβαλαν πλώρη για τα λιμάνια μας
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τους γείτονες για αγορές ελληνικών επιχειρήσεων
Εάν το Ταμείο Αξιοποίησης επιλέξει Διεθνή Διαγωνισμό θεωρείται βέβαιο, ότι θα είναι υποψήφιοι
Του Μιχάλη Κωτσάκου
Εφημερίδα ΚΟΣΜΟΣ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ
Πριν από λίγα χρόνια σε όλες τις παρέες η ατάκα που προκαλούσε γέλιο κι ευθυμία ήταν οι φράσεις «Αλβανός τουρίστας», ή το «Τούρκος επενδυτής».
Τώρα όμως το αστείο της προηγούμενης δεκαετίας έγινε πραγματικότητα. Πολλά ξενοδοχεία στην Δυτική Ελλάδα σε διάφορα τουριστικά μέρη
δούλεψαν πολύ με τουρίστες καταγόμενους από την Αλβανία, είτε γηγενείς, είτε οικονομικούς μετανάστες.
Ενώ την ίδια ώρα αυξάνεται η πρόθεση τούρκικων ομίλων να επενδύσουν στη χώρα μας αγοράζοντας ξενοδοχεία, εργοστάσια σε πολύ χαμηλές τιμές, ενώ κάποιοι άλλοι ενδιαφέρονται να εμπλακούν σε έργα υποδομών, όταν θα έχουν ξεμπλοκάρει οι χρηματοδοτήσεις από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.
Την ίδια ώρα οι Τούρκοι δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τη διαδικασία ιδιωτικοποίησης των 12 ελληνικών λιμανιών.
Και μάλιστα δύο όμιλοι, από τους πλέον ισχυρούς της γείτονας χώρας ενδιαφέρονται περισσότερο για τα λιμάνια της Βορείου Ελλάδας και όχι για το Αττικό λιμενικό σύστημα.
Οι Τούρκοι όπως έγινε γνωστό αναμένουν τα αποτελέσματα τις εκθέσεις των συμβούλων του Ταμείου Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας για να πάρουν θέση. Το διάστημα από 20 Φεβρουαρίου έως 10 Μαρτίου είναι αυτό κατά το οποίο το Ταμείο θα ξεκαθαρίσει με βάση τις μελέτες τον τύπο και τον τρόπο ιδιωτικοποίησης των λιμανιών. Οπότε οι Τούρκοι αυτή την εποχή απλά κάνουν γνωστό το ενδιαφέρον τους, δίχως όμως να ανοίγουν περαιτέρω τα χαρτιά τους.
Οι ενδιαφερόμενοι
Στην Κωνσταντινούπολη και την Άγκυρα αναφέρουν πως πιθανότατα θα ενδιαφερθούν οι μεγιστάνες Νιχάτ Οζντεμίρ και Σεζάι Μπακακτσίτζ, οι οποίοι κι ελέγχουν τον κατασκευαστικό όμιλο Limak Holding AS. Η Limak δραστηριοποιείται σε μεγάλα έργα εντός και εκτός Τουρκίας, στην ενέργεια (μεγάλα υδροηλεκτρικά και ανανεώσιμες), στα λιμάνια, τα αεροδρόμια, την τσιμεντοβιομηχανία (11 μονάδες), τις συμμετοχές και τα ξενοδοχεία.
Ο όμιλος που διαθέτει τεράστια επιρροή στην ευρύτερη περιφέρεια της νοτιοανατολικής Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής κινείται επιθετικά στις τελευταίες ιδιωτικοποιήσεις μονάδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας αλλά και στις κατασκευές ενώ πριν από λίγες ημέρες αγόρασε έναντι 372 εκατομμυρίων δολαρίων το λιμάνι της Αλεξανδρέττας.
Για την συγκεκριμένη επένδυση άντλησε κοινοπρακτικό δάνειο 245 εκατομμυρίων δολαρίων από έξι τράπεζες. Το business plan για ένα από τα σημαντικότερα λιμάνια της ανατολική μεσογείου με ιδιαίτερα μεγάλη δραστηριότητα στο σιδηρομετάλλευμα καθώς υπάρχουν μεγάλες χαλυβουργίες στην περιοχή περιλαμβάνει και την επένδυση στον σταθμό φορτοεκφόρτωση εμπορευματοκιβωτίων του οποίου την δυναμικότητα θέλει να αυξήσει στα 1,3 εκατομμύρια teu. Υπενθυμίζεται η ανάλογη επένδυση της Cosco στον προβλήτα II και ΙΙΙ του ΟΛΠ.
Πολιτικοί παρατηρητές εκτιμούν ότι οι δυσκολίες παραχώρησης ελληνικού λιμανιού σε τουρκικά συμφέροντα είναι πρακτικά ανυπέρβλητες αφού εγείρονται αυτονόητα θέματα εθνικής ασφάλειας. Αυτός αναφέρεται και ως εκ των λόγων που ενδεχόμενο ενδιαφέρον της Limak θα εστιαστεί σε περιφερειακά λιμάνια.
Βέβαια όλα θα εξαρτηθούν από τον τρόπο που σκέπτεται το δημόσιο να αποκρατικοποιήσει τα λιμάνια. Εάν δηλαδή αποφασιστεί Διεθνής Διαγωνισμός, ή απλά έρθει σε συμφωνία με κάποιους επενδυτές. Η Κομισιόν ζητάει Διεθνή Διαγωνισμό, κάτι που βολεύει τους Τούρκους, εάν αυτοί σώνει και καλά επιθυμούν να αποκτήσουν πρόσβαση στις ελληνικές υποδομές. Όλα αυτά βέβαια θα εξαρτηθούν και από τις επί μέρους συμφωνίες της ελληνικής πλευράς με την Κομισιόν και τους εθνικούς λόγους που πιθανόν θα επικαλεστεί η ελληνική κυβέρνηση. http://elpidablog.blogspot.com/ http://exomatiakaivlepo.blogspot.com
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου