Σε μια χώρα δήθεν συντηρητική και δήθεν παραδοσιακή όπως η Αγγλία η σήψη και η παρακμή προχωρά με γοργούς ρυθμούς.
Τα πολλά λόγια και σχόλια για την παρακάτω είδηση είναι περιττά για το Βρετανικό Μουσείο που παρανόμως έχει στην κατοχή του τα μάρμαρα του Παρθενώνα που λεηλάτησε ο κατσαπλιάς Έλγιν.
Το Βρετανικό Μουσείο εξέδωσε έναν οδηγό που επικεντρώνεται στα ομοφυλοφιλικά στοιχεία που μπορεί να βρει κανείς στα εκθέματά του. Ο οδηγός που ονομάζεται «Μια μικρή ομοφυλοφιλική ιστορία» κάνει αναφορά από τους αιγυπτιακούς παπύρους μέχρι τις ερωτικές σκηνές στον κύλικα Γουόρεν και τις φωτογραφίες του Ντέιβιντ Χόκνεϊ.
Γραμμένος από τον Ρίτσαρντ Πάρκινσον, εξετάζει τις καλλιτεχνικές απεικονίσεις της ομοφυλοφιλίας και τις δυσκολίες να βρεθούν καταγραφές της ομοφυλοφιλικής επιθυμίας. Ο οδηγός συμπίπτει με το Φεστιβάλ Ομοφυλοφιλικής Υπερηφάνειας που διοργανώνεται την επόμενη εβδομάδα στο Λονδίνο.
«Τα Μουσεία ήταν πάντα πολύ σημαντικοί χώροι για τους ανθρώπους που ήθελαν να ανακαλύψουν τη δική τους σεξουαλική ταυτότητα» γράφει στον οδηγό ο Ρ.Πάρκινσον. Και εξηγεί: «Τα περισσότερα Μουσεία έχουν συλλογές από ελληνικά και ρωμαϊκά αγάλματα που δείχνουν πολύ γυμνούς άνδρες. Έτσι, για άνδρες που επιθυμούσαν άλλους άνδρες, αυτοί ήταν κάποιοι από τους λίγους χώρους που μπορούσαν να κοιτάξουν γυμνά ανδρικά κορμιά με έναν τρόπο πολιτισμικά ευυπόληπτο».
Έτσι προσεγγίζουν τα Μνημεία της αρχαιότητας και του Ελληνικού Πολιτισμού οι προοδευτικοί άγγλοι. Αλλά τι να περιμένεις από μια Ευρωπαϊκή χώρα όπου το πιο δημοφιλές όνομα είναι Mohammed.
Πηγή1
Πηγή2
Τα πολλά λόγια και σχόλια για την παρακάτω είδηση είναι περιττά για το Βρετανικό Μουσείο που παρανόμως έχει στην κατοχή του τα μάρμαρα του Παρθενώνα που λεηλάτησε ο κατσαπλιάς Έλγιν.
Το Βρετανικό Μουσείο εξέδωσε έναν οδηγό που επικεντρώνεται στα ομοφυλοφιλικά στοιχεία που μπορεί να βρει κανείς στα εκθέματά του. Ο οδηγός που ονομάζεται «Μια μικρή ομοφυλοφιλική ιστορία» κάνει αναφορά από τους αιγυπτιακούς παπύρους μέχρι τις ερωτικές σκηνές στον κύλικα Γουόρεν και τις φωτογραφίες του Ντέιβιντ Χόκνεϊ.
Γραμμένος από τον Ρίτσαρντ Πάρκινσον, εξετάζει τις καλλιτεχνικές απεικονίσεις της ομοφυλοφιλίας και τις δυσκολίες να βρεθούν καταγραφές της ομοφυλοφιλικής επιθυμίας. Ο οδηγός συμπίπτει με το Φεστιβάλ Ομοφυλοφιλικής Υπερηφάνειας που διοργανώνεται την επόμενη εβδομάδα στο Λονδίνο.
«Τα Μουσεία ήταν πάντα πολύ σημαντικοί χώροι για τους ανθρώπους που ήθελαν να ανακαλύψουν τη δική τους σεξουαλική ταυτότητα» γράφει στον οδηγό ο Ρ.Πάρκινσον. Και εξηγεί: «Τα περισσότερα Μουσεία έχουν συλλογές από ελληνικά και ρωμαϊκά αγάλματα που δείχνουν πολύ γυμνούς άνδρες. Έτσι, για άνδρες που επιθυμούσαν άλλους άνδρες, αυτοί ήταν κάποιοι από τους λίγους χώρους που μπορούσαν να κοιτάξουν γυμνά ανδρικά κορμιά με έναν τρόπο πολιτισμικά ευυπόληπτο».
Έτσι προσεγγίζουν τα Μνημεία της αρχαιότητας και του Ελληνικού Πολιτισμού οι προοδευτικοί άγγλοι. Αλλά τι να περιμένεις από μια Ευρωπαϊκή χώρα όπου το πιο δημοφιλές όνομα είναι Mohammed.
Πηγή1
Πηγή2
ειναι προφανες οτι θελουν να επεκτεινουν την επισκεψιμοτητα τους δελεαζοντας τους πουστηδες και τις λεσβιες χρησιμοποιωντας οτι παπαριά τους κατεβει στην κουτρα τους...αρκει να ανεβασουν τα εσοδα τους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΛέει ή παροιμία! Λαλεί ή γλώσσα τήν αρρώστια τής ψυχής. Από διεστραμμένους ψυχανώμαλους, μέ πλειοψηφία πούστηδες καί λεσβίες, τί περιμένεις ν΄ακούσεις? Πνευματικό καλλιεργημένο λόγο? Μήπως όλοι δέν έχουμε δεί τήν ανωμαλία τους όταν έρχωνται γιά διακοπές στήν Ελλάδα?
ΑπάντησηΔιαγραφή