Καμία εξάρτηση και δυνατότητα εκβιασμού δεν.. αποδέχεται η Τουρκία, χωρίς αυτό να εξαιρεί είτε τις Ηνωμένες Πολιτείες είτε τις χώρες-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η χώρα του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, σα να βλέπει… βαθειά στο μέλλον προβλέποντας σοβαρές συνέπειες σε περίπτωση που δεν έχει κατορθώσει να αποδεσμευθεί πλήρως από οτιδήποτε που δεν θα είναι απολύτως τουρκικό, άρα ελεγχόμενο και ασφαλές, ενώ πιο βραχυπρόθεσμα, οι εξαγωγές των αμυντικών προϊόντων της θα είναι προβληματικές και εξαρτώμενες από την συναίνεση τρίτων, εάν δεν ελέγχει απόλυτα την τεχνολογία.
Με την συνεργασία του Ινστιτούτου Αναλύσεων Ασφάλειας και Άμυνας (IAAA-ISDA)
Μετά την – καταρχήν – επιλογή κινεζικού συστήματος, όχι διότι πλεονεκτούσε τεχνολογικά του ανταγωνισμού, αλλά διότι ο προμηθευτής δεν είχε αντίρρηση στην πλήρη μεταφορά της τεχνογνωσίας, έρχεται ακόμα ένα περιστατικό που αλιεύθηκε στα ψιλά των διεθνών μέσων ενημέρωσης, για να αποδείξει ότι πρόκειται για στρατηγική επιλογή της Τουρκίας, από την οποία δε σκοπεύει εύκολα να υπαναχωρήσει.
Το τελευταίο λοιπόν «κρούσμα» ήταν η έναρξη διαπραγματεύσεων με την ιαπωνική κυβέρνηση και τη Mitsubishi Heavy Industries που άρχισε η Τουρκία, με σκοπό να αποκτήσει πλήρη πρόσβαση στην τεχνολογία των πετρελαιοκινητήρων, ώστε να εξοπλίσει το νέο άρμα μάχης Altay.
Αντικείμενο των τουρκικών σχεδιασμών είναι η πρόσβαση και η μεταβίβαση της τεχνολογίας του ισχύος 1.200 ίππων (στις 2.300 στροφές ανά λεπτό), τετράχρονου, οκτακύλινδρου σε διάταξη V (V8) πετρελαιοκινητήρα του νέου, εγχώριας σχεδίασης και παραγωγής ιαπωνικού άρματος Type 10 που κατασκευάζεται από τη Mitsubishi Heavy Industries.
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ
Με την συνεργασία του Ινστιτούτου Αναλύσεων Ασφάλειας και Άμυνας (IAAA-ISDA)
Μετά την – καταρχήν – επιλογή κινεζικού συστήματος, όχι διότι πλεονεκτούσε τεχνολογικά του ανταγωνισμού, αλλά διότι ο προμηθευτής δεν είχε αντίρρηση στην πλήρη μεταφορά της τεχνογνωσίας, έρχεται ακόμα ένα περιστατικό που αλιεύθηκε στα ψιλά των διεθνών μέσων ενημέρωσης, για να αποδείξει ότι πρόκειται για στρατηγική επιλογή της Τουρκίας, από την οποία δε σκοπεύει εύκολα να υπαναχωρήσει.
Το τελευταίο λοιπόν «κρούσμα» ήταν η έναρξη διαπραγματεύσεων με την ιαπωνική κυβέρνηση και τη Mitsubishi Heavy Industries που άρχισε η Τουρκία, με σκοπό να αποκτήσει πλήρη πρόσβαση στην τεχνολογία των πετρελαιοκινητήρων, ώστε να εξοπλίσει το νέο άρμα μάχης Altay.
Αντικείμενο των τουρκικών σχεδιασμών είναι η πρόσβαση και η μεταβίβαση της τεχνολογίας του ισχύος 1.200 ίππων (στις 2.300 στροφές ανά λεπτό), τετράχρονου, οκτακύλινδρου σε διάταξη V (V8) πετρελαιοκινητήρα του νέου, εγχώριας σχεδίασης και παραγωγής ιαπωνικού άρματος Type 10 που κατασκευάζεται από τη Mitsubishi Heavy Industries.
Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου