Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΥ ΤΟΥ ΜΟΡΙΑ

«Έκατσα που εσκαπέτισαν με τα μπαϊράκια τους απεκατέβηκα κάτω. Ήταν μιά εκκλησία εις τον δρόμον, η Παναγία στο Χρυσοβίτσι, και το καθησιό μου ήτο όπου έκλαιγα την Ελλάς… Σίμωσα, έδεσα το άλογό μου σ’ ένα δένδρο, μπήκα μέσα και γονάτισα. Παναγία μου είπα από τα βάθη της καρδιάς μου και τα μάτια μου δάκρυσαν. Παναγία μου βοήθησε και τούτη τη φορά τους Έλληνες να ψυχωθούν. Έκανα το Σταυρό μου, ασπάσθηκα την εικόνα της, βγήκα από το εκκλησάκι, πήδηξα στο άλογό μου και έφυγα. Σε λίγο μπροστά μου ξεπετάγονταν οχτώ αρματωμένοι, ο εξάδελφός μου ο Αντώνης Κολοκοτρώνης και επτά ανήψια του. – Κανείς δεν είναι στην Πιάνα, μου είπε ο Αντώνης. Ούτε στην Αλωνίσταινα. Είναι φευγάτοι. – Ας μη είναι κανείς αποκρίθηκα. Ο τόπος σε λίγο θα γιομίση παλληκάρια…Ο Θεός υπέγραψε την λευτεριά της Ελλάδος και δεν θα πάρη πίσω την υπογραφή του».

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Λευτερώθηκαν κάποια χώματα της Ελλάδος Γέροντα...Ωστόσο γιομίσαμε προσκυνημένους και φουστανελλάδες χωρίς αντρειοσύνη.Ξεχάσαμε να αγαπάμε τον τόπο μας και να τον τιμούμε, όπως του αρμόζει..
Λησμονήσαμε τα ιερά και τα όσια και ελπίζουμε σε θαύματα δίχως ελπίδα και Πίστη..Εσύ όμως ήξερες..Όπως και οι πρόγονοί μας ήξεραν..Πως αλλαγή δεν γίνεται αν δεν πολεμήσεις για αυτό..Αν δεν προσευχηθείς για αυτό...Αν δεν αγαπάς την Ελλάδα και δεν την πονάς...

Η Ελλάς στέναξε πολλές φορές και ήταν από πόνο.Από αίμα και από προδοσία...Τούτοι οι τόποι είναι σπαρμένοι και οργωμένοι με τα κόκκαλα αγίων και ηρώων..Ηρώων και αγίων της αυτοθυσίας, της αυταπάρνησης και της Ιδέας..Της Ιδέας μια Λεύτερης Ελλάδος...Η Ελλάς ελευθερώθηκε, Γέροντα, μερικώς, χάρη στη δικιά σας Πίστη και στον δικό σας ιερό Αγώνα.

Είθε να φανούμε και εμείς άξιοι να ολοκληρώσουμε αυτό το οποίο ο Θεός υπέγραψε..

Κέντρο Πληροφόρησης ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ

2 σχόλια:

  1. ΡΕ ΤΝ ΙΌΥΔΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΟ.ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο "ΕΒΡΑΙΌΣ"ΡΕ ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΝΕΟΠΑΓΑΝΙΣΤΕΣ ΑΡΧΑΙΌΛΑΓΝΟΙ ΘΕΛΑΝΕ ΟΘΩΜΑΝΙΚΟ?ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΛΕΓΑΝΕ ΣΤΝ ΠΑΣΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΟΥΔΑΙΣΛΑΜΙΣΤΗΣ ΘΑ ΤΝ ΚΑΝΑΝΕ ΡΕ ΜΠΕΤΗ.ΒΑΓΓEΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τολμούν σήμερα τά ανθελληνικά ανδρείκελα νά διαγράφουν τά ιερά λόγια τού μεγάλου ήρωα στρατηγού μας, πού όπως αναφέρεται καί στό κείμενο, προσευχήθηκε στήν Παναγιά γιά νά σωθεί ό αγώνας μέ πολύ αίμα καί απίστευτες θυσίες, πού κινδύνευε νά χαθεί. Ό Μέγας στρατηγός μας Θεόδωρος μάς δείχνει τόν δρόμο πού πρέπει νά βαδίσουμε όλοι οί γνήσιοι Έλληνες, ώστε νά μήν πέσουμε στήν στημένη προπαγάνδα μισθοφόρων ανθελλήνων πού οργιάζουν νά λένε τίς μπούρδες τους, μέ σκοπό τήν παραπληροφόρηση καί τήν διαστρέβλωση τής ιστορίας μας. Έχουμε οδηγό μισέλληνες, τόν μέγα στρατηγό μας, καί τούς αμέτρητους ήρωες τής επαναστάσεως τού 1821. Μόνο σέ αυτούς πιστεύουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή