Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Τρίτη 13 Μαΐου 2014

12 Μαΐου 1821: Η Μάχη στο Βαλτέτσι! Στους βράχους όπου πολέμησαν Ήρωες!

Τον Απρίλιο του 1821, οι επαναστατημένοι Έλληνες ξεκίνησαν την πολιορκία της Τριπολιτσάς, του τουρκικού διοικητικού κέντρου ολόκληρης της Πελοποννήσου. Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, ανιχνεύοντας την περιοχή, διέγνωσε σωστά πως οι Τούρκοι θα προσπαθούσαν να σπάσουν την πολιορκία, και αποφάσισε να οχυρώσει τα στρατόπεδα των ατάκτων του στους λόφους δυτικά και νοτιοδυτικά της πόλης. Το Βαλτέτσι επιλέχθηκε ως το κύριο οχυρωμένο στρατόπεδο, καθότι δέσποζε πάνω στην κύρια οδό εφοδιασμού των Τούρκων, κλεισμένων πλέον μέσα στην Τρίπολη, και γιατί ήταν φύσει οχυρή τοποθεσία, με τέσσερις απόκρημνους λόφους να υψώνονται γύρω απ’ το χωριό...

Επιπλέον οι επιτιθέμενοι, κατά την έφοδο στο στρατόπεδο, θα χρειαζόταν να ανέβουν μια πλαγιά εν μέσω διασταυρούμενων πυρών απ’ τις φρουρές, γεγονός που θα τους προκαλούσε σοβαρές απώλειες. Στο οχυρωμένο λοιπόν Βαλτέτσι συγκεντρώθηκαν οι ομάδες του Κολοκοτρώνη, των Μαυρομιχαλέων, του Αναγνωσταρά, του Γιατράκου και άλλων οπλαρχηγών, κι από εκεί διενεργούσαν εφόδους κατά της Τρίπολης!

Την ίδια στιγμή, στην Κόρινθο, οι επαναστάτες πολιορκούσαν την Ακροκόρινθο ενώ οι Τούρκοι, υπό τον Χουρσίτ πασά, είχαν εκστρατεύσει εναντίον των δυνάμεων του Αλή πασά στην Ήπειρο. Από κει ο Χουρσίτ, μαθαίνοντας τα τεκταινόμενα στον Μωριά, στέλνει στις αρχές Απριλίου ισχυρό πολεμικό σώμα 3.500 Αλβανών, υπό τον Κεχαγιάμπεη Μουσταφά, για να καταπνίξει την επανάσταση και να ενισχύσει την Τρίπολη στην οποία, σημειωτέον, βρίσκονταν το χαρέμι και μεγάλο μέρος των θησαυρών του. Ο Κεχαγιάμπεης, όντως, ξεκινάει από τα Γιάννενα και καταστρέφει ό,τι βρει μπροστά του. Από το Αντίρριο περνά στην Πελοπόννησο, καίει τη Βοστίτσα, λύει την πολιορκία της Ακροκορίνθου και του Άργους και φτάνει στα περίχωρα της Τρίπολης την νύχτα της 23ης Απριλίου. Την επομένη επιτίθεται αιφνιδιαστικά στο Βαλτέτσι, στο οποίο έχει μείνει η μισή φρουρά, λόγω μιας επιθετικής ενέργειας που ετοίμαζαν οι επαναστάτες κοντά στην λίμνη Τάκκα.

Η τουρκική επίθεση αρχικά πετυχαίνει και ένα τμήμα του στρατοπέδου παραδίδεται στην φωτιά, αλλά οι Τούρκοι δεν καταφέρνουν να καταλάβουν τα βόρεια ταμπούρια του χωριού, στα οποία συνεχίζεται η λυσσαλέα αντίσταση των Ελλήνων. Την πλέον κρίσιμη στιγμή της μάχης καταφθάνουν ενισχύσεις, με επικεφαλής τον οπλαρχηγό Πλαπούτα, και χτυπούν τους Τουρκαλβανούς από τα νότια. Η τουρκική δύναμη υποχωρεί άτακτα και καταδιώκεται από την έφιππη ομάδα του Κολοκοτρώνη μέχρι το χωριό Μπολέττα (Μάκρη) και μπαίνει τελικά μέσα στην Τρίπολη. Ο Κολοκοτρώνης, όπως έλεγε, προτιμούσε να έχει τους Τούρκους μαντρωμένους στην Τρίπολη, όπου παρακολουθούνταν εύκολα, παρά λυτούς, να κάνουν επιδρομές και να έχουν την πρωτοβουλία.

Παράσταση με το Γέρο του Μοριά, στην είσοδο του χωριού
Στο χρονικό διάστημα ανάμεσα στην 1η και την 2η μάχη του Βαλτετσίου, το στρατόπεδο αναδιοργανώνεται, οχυρώνεται εκ νέου και η φρουρά του ενισχύεται με 1.000 πολεμιστές, με επικεφαλής τον Κυριακούλη Μαυρομιχάλη. Ταυτόχρονα τοποθετούνται παρατηρητές στους λόφους γύρω απ’ την Τρίπολη και καλύπτονται όλοι οι δρόμοι και τα μονοπάτια, για αποκλειστεί η περίπτωση αιφνιδιασμού. Οι παρατηρητές έχουν εντολές να κάνουν σινιάλα με φωτιές για τις προθέσεις των Τούρκων. Μια φωτιά σημαίνει ότι οι Τούρκοι κατευθύνονται προς Λεβίδι, δύο φωτιές για το Βαλτέτσι και τρεις για τα Βέρβαινα. Έτσι, λόφο με λόφο, θα ειδοποιηθούν όλα τα Ελληνικά τμήματα και θα σπεύσουν σε βοήθεια του σημείου που απειλείται. Επίσης, ο Κολοκοτρώνης έχει συγκεντρώσει τους καλύτερους σκοπευτές και τους έχει μοιράσει στα διάφορα ταμπούρια, με εντολή να σκοτώνουν τους σημαιοφόρους και τους αγγελιαφόρους του εχθρού, για να σπείρουν την σύγχυση στους Τούρκους.

Προτομή του Στρατηγού Μήτρου Πέτροβα
Πραγματικά, την νύχτα της 12ης Μαΐου, ο Κεχαγιάμπεης με δώδεκα χιλιάδες άντρες και τέσσερα πολιορκητικά κανόνια βγαίνει απ’ την Τρίπολη. Σε λίγη ώρα, απ’ το παρατηρητήριο της Πάνω Χρέπας φαίνονται δύο φωτιές. Το σύνθημα δίνεται. Πάνε ξανά για το Βαλτέτσι. Μέσα στο χωριό έχουν συγκεντρωθεί πάνω από δύο χιλιάδες επαναστάτες και έχουν λάβει θέσεις. Στο πρώτο ταμπούρι βρίσκονται οι Μαυρομιχαλαίοι με όλους τους Μανιάτες, στο δεύτερο ο Κατριβάνος απ’ την Μεγαλόπολη, ο Μητροπέτροβας, ο Δαγρές απ’ την Καλαμάτα με τα τμήματά τους, στο τρίτο είναι οχυρωμένοι οι Φλεσσαίοι, οι Λιονταρίτες και άλλοι Γορτύνιοι, και στην εκκλησιά βρίσκονται οι Μπουραίοι, ο Κυριάκος, ο Τσαλαφατίνος και οι Τριπολιτσιώτες. Οι εντολή του Κολοκοτρώνη είναι: «Αφήστε τους να σιμώσουν για τα καλά, μετά βάλτε φωτιά».



Καθώς το τούρκικο ασκέρι πλησιάζει απ’ τον κάμπο, ο απόκοτος Θοδωρής Καρδάρας, έφιππος με μια Ελληνική σημαία, βγαίνει μπροστά και με αργό καλπασμό προκαλεί τον εχθρό τραβώντας το σπαθί του. Οι πολεμικές ιαχές από τα οχυρά πίσω του χαλούν τον κόσμο. Οι Τούρκοι του ρίχνουν με όπλα κάθε διαμετρήματος, αλλά καμιά σφαίρα δεν τον πετυχαίνει και ξαναμπαίνει στο χωριό. Μόλις που προλαβαίνει. Το ταμπούρι του Μητροπέτροβα υφίσταται αφόρητη πίεση, αλλά οι ενεδρευτές των επαναστατών πυροβολούν τους σημαιοφόρους του εχθρού και ρίχνουν τις τουρκικές σημαίες καταγής. Μετά από λίγο, κανείς δεν τις σηκώνει. Ο δεκαεφτάχρονος Γιάννης Μαυρομιχάλης σκοτώνει με μια βολή τον αρχιπυροβολητή των Τούρκων, καθώς ετοιμάζεται να δώσει εντολή στην πυροβολαρχία για πυρ εναντίον των οχυρώσεων. Το απόγευμα φθάνουν οι ενισχύσεις των Ελλήνων από τα υπόλοιπα στρατόπεδα, υπό τον Πλαπούτα, αλλά και ο ίδιος ο Κολοκοτρώνης με 800 άνδρες, και εγκλωβίζουν τους Τούρκους σε διασταυρούμενα πυρά.

Η μάχη θα διαρκέσει όλη την νύχτα, με τους Έλληνες να κρατούν τους Τούρκους σε όλα τα ταμπούρια. Σε μια από τις τουρκικές εφόδους την αυγή, το τουρκικό πυροβολικό ρίχνει μια ομοβροντία πάνω στο δικό τους πεζικό, με καταστρεπτικές συνέπειες. Σε κάποια στιγμή της μάχης, ο Κεχαγιάμπεης συνειδητοποιεί ότι κινδυνεύουν να κυκλωθούν από τις Ελληνικές ενισχύσεις και δίνει εντολή για υποχώρηση, η οποία γρήγορα μετατρέπεται σε άτακτη φυγή. Οι Τούρκοι πετούν τον βαρύ οπλισμό τους και οτιδήποτε δεν μπορούν να μεταφέρουν και σπεύδουν πίσω στην Τρίπολη, με τους επαναστάτες να τους ακολουθούν κατά πόδας. Στο πεδίο της μάχης άφησαν 514 νεκρούς και πολλούς τραυματίες, 4 πεδινά κανόνια, όπλα τα οποία εξόπλισαν 4.000 Έλληνες πολεμιστές, και 18 σημαίες. Η Ελληνική πλευρά είχε μόλις 7 νεκρούς και λίγους τραυματίες.

.
Ο Κανέλλος Δεληγιάννης, που έλαβε μέρος στην μάχη, έγραψε μετά την ανεξαρτησία: «Αυτή η ένδοξος νίκη ήταν η κρίσις της Ελληνικής Επαναστάσεως και εις αυτήν χρεωστείται η ανεξαρτησία της πατρίδος καθ’ ότι ενεθάρρυνε και εμψύχωσε τους Έλληνας».


Πηγή

11 σχόλια:

  1. ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ 1821.

    ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ ΡΑΣΟΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ, ΠΟΥ ΓΙΑ
    ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΟ ΤΟΜΑΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ,
    ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΦΟΡΙΣΑΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ
    ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ,
    ΥΨΗΛΑΝΤΗ, ΦΕΡΡΑΙΟ, ΤΗΝ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ Κ.Α.,
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΑΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανοιξε κανα βιβλιο της ιστοριας να μορφωθεις κι ασε τις κατηγοριες

      Διαγραφή
  2. 9:41 ΕΙΣΑΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΝ ΣΟΥ ΜΑΘΑΝΕ ΠΟΣΟΊ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΣΦΑΧΤΗΚΑΝ ΑΠΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΝ ΨΕΥΤΟΑΦΟΡΙΣΜΟ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ.ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΕΣ ΛΕΝΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΓΙΑ ΟΦΕΛΟΣ.ΕΣΥ ΔΗΛ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΕΣ ΝΑ ΣΦΑΧΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΠΩΣ ΟΡΙΣΕ ΜΕ ΤΟ ΦΙΡΜΑΝΙ Ο ΣΟΥΛΤΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΜΑΘΕ ΟΤΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΜΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ?ΑΝ ΔΝ ΓΙNΟΤΑΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ ΔΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΜΕ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.ΑΛΛΑ ΔΝ ΣΟΥ ΜΑΘΑΝΕ ΓΙΑ ΤΝ ΤΕΛΕΤΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΜΕΤΑ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΦΑΝΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΤΝ ΓΡΗΓΟΡΙΟ.ΟΥΤΕ ΣΟΥ ΜΑΘΑΝΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΤΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΥΠΟΔΕΧΤΗΚΑΝ ΤΑ ΛΕΙΨΑΝΑ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ,ΟΥΤΕ ΣΟΥ ΜΑΘΑΝΕ ΤΝ ΥΨΗΛΑΝΤΗ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΜΝ ΛΟΓΑΡΙΑΖΕΤΕ ΤΝ ΑΦΟΡΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΦΟΒΟ.Κ ΒΡΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑΝ ΔΩΔEΚΑΘΕΙΣΤΗ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΤΟ ΣΟΥΒΛΙΣΜΑ ΟΠΩΣ ΚΑΝΑΝΕ ΣΤΝ ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΔΙΑΚΟ Κ ΝΑ ΜΝ ΑΛΛΑΞΕΙ.ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ?ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΩΣΑΝΕ ΤΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ?ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΡΕΘΕΙ ΝΑ ΑΚΌΥΜΕ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ.ΟΤΙ ΣΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΠΟΛΛΩΝΙΟΙ ΣΑΝ ΡΟΜΠΟΤΑΚΙΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΨΑΞΕΤΕ ΤΝ ΑΛΛΗ ΓΝΩΜΗ.Κ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΝ ΠΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΩΡΑ ΤΝ ΤΟΥΡΚΙΑ?ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΠΡΟΣΚΥΝΗΤΟΙ Κ ΚΑΛΑ...ΑΝΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΝ ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΣΑΣ.Η ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΤΝ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ 21 ΗΤΑΝ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ Κ ΠΑΤΡΙΔΟΣ Κ ΟΧΙ ΥΠΕΡ ΔΙΑ Κ ΠΑΤΡΙΔΟΣ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ 21 ΤΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΠΕΡΝΑΝΕ.ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΥΛΟΓΟΥΣΕ Ο ΡΑΣΣΙΑΣ Κ Ο ΌΛΥΜΠΙΟΣ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΑΣΩΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ,ΡΩΤΑΡΙΑΝΟΥΣ Κ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝΕ ΣΤΝ ΚΑΝΑΠΕ?ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 21 Κ ΕΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΒΓΑΛΑΤΕ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΙΣΟΣ.ΕΚΤΙΘΕΣΤΕ ΠΑΛΙ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  3. Η Εκκλησία και το Πατριαρχείο αφόρισαν όχι μία αλλά πολλές φορές κάθε απελευθερωτική προσπάθεια των Ελλήνων,
    ενώ κυνήγησε ανηλεώς κάθε διαφωτιστή που προσπαθούσε να φέρει τα φώτα της Αναγέννησης στον ζοφερό απ’ την εκκλησιαστική και οθωμανική σκλαβιά τόπο ( Διονύσιο Σκυλόσοφο, Μεθόδιο Ανθρακίτη, Βενιαμίν Λέσβιο, αφορισμό των Κλεφτών του 1805, του Ρήγα Φεραίου, δύο αφορισμούς κατά των Σουλιωτών, το 1820 και το 1821 κ.λπ.).

    Ενδεικτικό της στάσης του Πατριαρχείου είναι οι Διδαχές του καλόγερου Κοσμά, που απεστάλη από τον Πατριάρχη για να καταστείλει κάθε επαναστατική κίνηση.
    «Εμείς, χριστιανοί μου, δεν έχομεν εδώ πατρίδα… Δια τούτο και ο Θεός μας έβαλε τον νουν εις το επάνω μέρος, δια να στοχαζώμεθα πάντοτε την ουράνιον βασιλείαν, την αληθινήν πατρίδα μας» (Διδαχή Α , 1, Ι. Μενούνου).

    • «Και βαθμοφόροι Τούρκοι μου παρέχουν τώρα την προστασίαν των. Ο καθείς από αυτούς επιζητεί την παρουσίαν του ιερωμένου εις τα χωριά, όπου έχουν τα φέουδά των, διότι ούτος παρακινεί τους Έλληνας να φέρωνται νομοταγώς και να πληρώνουν τα δικαιώματα εις τους φεουδάρχας των» (Κ. Μέρτζιου, «Το εν Βενετία», σελ. 6). Στη διδαχή αυτή φαίνεται καθαρά ο ρόλος του κλήρου κατά την Τουρκοκρατία.
    Στο χειρόγραφο 12 της Μονής Λευκοπηγής αναγράφεται, ότι ο Κοσμάς παρακίνησε τους οπλοφόρους από τους ακροατές του να παραδώσουν τα όπλα «εις τους ζαπιτάδες» (Φ. Μιχαλόπουλος, «Κοσμάς ο Αιτωλός», σελ. 271).

    • «Να ρίψετε τ’ άρματα και να ελπίζετε εις τον Θεόν» (Παπά-Αρσενίου Βλιαγκόφτη, ΙΓ Πάτρια).

    Ο αφορισμός της Επαναστάσεως του 1821 από τον Γρηγόριο τον Ε’.
    Μόλις εξερράγη η Επανάσταση στη Μολδαβία από τον Μιχαήλ Βόδα Σούτσο και τον Αλ. Υψηλάντη, ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Γρηγόριος Ε και ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Πολύκαρπος, συνυπογραφόντων και των 21 μητροπολιτών της Ιεράς Συνόδου, τους αφόρισαν.

    Ο Γρηγόριος ο Ε’ έστειλε τρεις αφοριστικές εγκυκλίους.
    Η μία είναι γενική για όλους τους χριστιανούς της Αυτοκρατορίας, η άλλη απευθύνεται στους μητροπολίτες και στον υπόλοιπο κλήρο
    και η Τρίτη είναι προσωπική δική του εμπιστευτική και στέλνεται στους μητροπολίτες.

    Ο εμπιστευτικός-προσωπικός χαρακτήρας της αποδεικνύει ότι ο Γρηγόριος ΔΕΝ εξαναγκάσθηκε από τους Τούρκους να αφορίσει την Επανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την αληθεια παντα την πολεμουν,ενω με το ψευδος ουδεις ασχολειτε.Ο σουηδος πολιτικος ειπε η ορθοδοξια ειναι το εμποδιο,(οχι το δωδεκαθεο η οτιδηποτε αλλο.Στη Συρια χριστιανοι σφαζονται και βασανιζονται,οχι δωδεκαθειστες.Στα εβραικα ταλμουδ τον Χριστο και την Παναγια,οχι τον δια και την ηρα.Στην εβραιοκρατουμενη τηλεοραση τον Χριστο προσβαλουν.Το ποια θρησκεια βολευει τους σιωνιστες κανει μπαμ.Οσο για αυτα που ελεγε ο Αγιος Κοσμας ο Αιτωλος σαν υλιστης που εισαι δεν προκειτε να τα καταλαβεις.Κοιτα το τι πιστευεις εσυ κι ασε εμας να πιστευουμε στην αληθεια.Οταν πεθανεις θα ειναι αργα.Ελσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΙ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΣΤΝ ΔΙΑ Κ ΣΕ ΜΠΑΙ ΨΕΥΤΟΘΕΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΝΕΑ ΙΣΤΟΡΙΑ.ΑΛΛΑ Ο ΚΑΘΕ ΝΟΗΜΩΝ ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΗΡΧΕ.ΟΣΟ Κ ΝΑ ΧΤΥΠΙΟΣΑΣΤΕ Κ ΝΑ ΔΑΙΜΟΝΙΖΕΣΤΕ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΑΠΟΔΙΚΝΥΕΤΕ ΟΤΙ ΔΝ ΕΙΣΤΕ ΚΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ..ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΕΣ Κ ΜΑΣ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΤΝ ΜΙΑ ΤΝ ΜΑΣΩΝΟ ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΤΝ ΓΑΛΛΩΝ ΚΟΡΑΗ.ΠΟΥ ΔΝ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΠΟΤΕ.ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΤΑ ΙΔΙΑ Κ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΝ ΕΧΕΤΕ.Κ ΕΡΩΤΩ ΕΔΩΣΕ Ο ΣΟΥΛΤΑΝΟΣ ΦΙΡΜΑΝΊ ΝΑ ΣΚΟΤΩΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑΙ Η ΟΧΙ?ΓΙΑΤΙ ΔΝ ΛΕΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΙΣΜΟΥ ΠΡΙΝ ΤΝ ΦΑΝΕ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ?ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΓΙΑΤΙ ΦΑΓΑΝΕ ΓΡΗΓΟΡΙΟ,ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑ,ΔΙΑΚΟ Κ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΙΕΡΕΙΣ?ΤΝ ΚΟΣΜΑ ΤΝ ΑΙΤΩΛΟ ΓΙΑΤΙ ΤΝ ΦΑΓΑΝΕ?ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΝΑΠΕΔΑΤΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ Κ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΚΗ ΑΝΟΗΣΙΑ.ΕΝΑΣ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΔΙΑ ΤΙ ΕΚΑΝΕ?ΤΙΠΟΤΑ.ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΝΕΥΜΑ ΜΕΣΩ ΣΑΙΤ Κ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ.ΕΝΑΣ ΑΦΟΡΙΣΜΟΣ ΥΠΗΡΞΕ Κ ΟΧΙ 500 Κ ΧΑΡΙΝ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΤΝ ΨΕΥΤΟ ΑΦΟΡΙΣΜΟ ΣΩΘΗΚΕ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ Κ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ ΣΑΝ ΕΘΝΟΣ.ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΣΕΙΣ ΚΟΒΕΤΕ Κ ΡΑΒΕΤΕ Κ ΤΑ ΜΕΤΑΦΡΑΖΕΤΕ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΓΙΝΕΣΤΕ ΡΕΖΙΛΙ.ΔΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟΙ ΣΑΣ Κ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΕ.ΑΠΛΑ ΛΕΤΕ ΨΕΜΜΑΤΑ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΤΕ ΠΙΟΝΙΑ 12ΘΕΙΣΤΩΝ ΜΑΣΟΝΩΝ Κ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΝ ΣΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΤΙΚΕΣ,ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ.ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΒΑΖΟΥΝ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΒΡΑΙΚΟ ΧΡΗΜΑ.Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΓΕΜΙΣΕ ΜΕ ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ.Ο ΕΠΟΜΕΝΟΣ ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΕΔΙΩΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 7:16 ΔΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΛΕΣ Κ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ.ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ..ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΝ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΝ ΙΈΡΕΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΝ ΣΧΕΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΝ ΘΕΟ.ΟΠΟΤΕ ΟΣΟΙ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΝΤΑΙ ΑΠΤΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΚΟ ΟΧΙ ΣΤΝ ΙΕΡΕΑ.Κ ΤΟ ΑΝ Ο ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΡΙΝΕΙ Ο ΘΕΟΣ.ΕΚΤΟΣ Κ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΘΕΟΣ Κ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΛΑ..Κ ΜΙΑ Κ ΛΕΣ ΠΕΡΙ ΣΤΑΛΙΝ,ΘΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΣΤΑΛΙΝ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΤΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΣΤΝ ΣΟΒΙΕΤ.ΕΝΩΣΗ..ΒΑΓΓΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. AΓΑΠΗΤΕ ΒΑΓΓΕΛΑ ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΑΔΕΙΑΣΑΝ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΙΟΙ ''ΙΕΡΕΙΣ΄΄΄ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΟΡΘΩΣ ΩΣ ΟΦΕΙΛΑΝ,ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΒΛΑΨΑΝ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΕΙ.ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΘΑ ΣΟΥ ΘΥΜΗΣΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΓ.ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΠΡΙΝ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΥΛΟΓΗΣΕ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΟΥ ΑΘΕΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΠΑΠΟΥΛΙΑ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ.ΜΕΤΕΤΡΕΨΕ ΤΟΝ ΝΑΟ ΣΕ ΜΠΟΥΖΟΥΚΑΔΙΚΟ.ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Συνέλληνα Βαγγέλα έχει απόλυτο δίκιο ό 10.06. Τόν ξένο πράκτορα ιερόνυμο πού δέν είναι παππάς, πρέπει νά τόν φτύνουμε, όχι νά τόν δικαιολογούμε. Όταν νομιμοποιείς τήν παρανομία, ετοιμάσου νά γευτείς 1000 κακά. Τό κάθαρμα είναι άκρως επικύνδινος, όχι μόνο γιά τά συμφέροντα τού έθνους, αλλά καί γιά τήν Ορθοδοξία. Έχει διασπάσει καί διαιρέσει τόν πιστό κόσμο μέ τίς άπειρες προδοσίες του. Στήν εκκλησία βεβαίως πάμε προτίστως νά προσευχηθούμε στόν Θεό, αλλά δέν θά νομιμοποιήσουμε κι έναν επαγγελματία ψευτοπαππά, σαν αυτούς πού είχε προφητέψει ό Άγιος Κοσμάς ό Αιτωλός. Ότι αυτοί στά έσχατα χρόνια θά γίνουν οί ασεβέστεροι όλων. Τά σχόλια τών ξένων πρακτόρων αντιχρίστων-ανθελληνων μέ εκαναν νά ξεφύγω από τό θέμα τής σελίδος μέ τούς γίγαντες ήρωες τού Ελληνισμού καί τής Ορθοδοξίας. Διαβάζω πάντωτε προσεκτικά τά απίστευτα κατορθώματά τους, μέ σεβασμό καί δέος. Αυτοί οί ημίθεοι είναι τά πρότυπά μου! Μέ τήν αρετή πού είχαν κατέκτησαν τόν παράδεισο τού Χριστού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΓΩ ΔΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΤΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ,ΙΣΩΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Κ ΕΜΕΝΑ ΔΝ ΜΕ ΕΚΦΡΑΖΕΙ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ,ΠΟΥ ΔΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ.ΑΠΛΑ ΘΕΩΡΩ ΣΤΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΝ ΣΧΕΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΤΝ ΘΕΟ Κ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΙΕΡΕΑ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ Κ ΨΕΥΤΟΠΑΠΑΔΕΣ.ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ Κ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΦΙΑΛΤΕΣ Κ ΙΟΥΔΕΣ.ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΤΟ ΛΕΩ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ ΚΟΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.ΓΙΑ ΤΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΔΝ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΤΙΜΩΡΙΑ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΝ ΣΥΝΕΛΛΗΝΑ 2:54 Κ ΣΩΣΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΚΟΣΜΑΣ Ο ΑΙΤΩΛΟΣ ΓΊΑ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ.ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΝ ΑΛΛΟ ΦΙΛΟ,ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΕΥΛΌΓΗΣΕ ΤΝ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΝΤΑΛΑΡΑ?ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ?ΔΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.ΑΝ ΘΕΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΕΙΣ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή