ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΙΛΟΤΟΙ ΕΞΑΦΑΝΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΓΙΑ ΕΠΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ!!
Στις 22 Ιουλίου 1974, η αεροπορική δραστηριότητα πάνω από το Αιγαίο ήταν εξαιρετικά αυξημένη, καθώς η τουρκική εισβολή στην Κύπρο συνεχιζόταν και η τουρκική αεροπορία προέβαινε σε…
μαζικές παραβιάσεις του F.I.R. Αθηνών. Στα ελληνικά αεροδρόμια, οι χειριστές βρίσκονταν μέσα στα κόκπιτ των αεροσκαφών, σε ετοιμότητες των δύο ή πέντε λεπτών. Μεταξύ αυτών, ο υποσμηναγός Ι. Δινόπουλος και ο ανθυποσμηναγός Θ. Σκαμπαρδώνης, χειριστές της 337 ΜΑΗ (Μοίρας Αναχαίτισης Ημέρας) που έδρευε τότε στην 111 ΠΜ της Ν. Αγχιάλου.
Γύρω στις 13.30 οι δύο χειριστές έλαβαν διαταγή απογείωσης. Λόγω βλάβης στον ασύρματό του, ο Δινόπουλος διέταξε τον Σκαμπαρδώνη να ηγηθεί του σχηματισμού ως Νο 1, όπως και έτσι κι έγινε. Ο Σκαμπαρδώνης ακολουθώντας τις οδηγίες του σταθμού ραντάρ του Πηλίου (“Joker”) κατευθύνθηκε προς το Β. Αιγαίο, ενώ ο Δινόπουλος τον ακολουθούσε καλύπτοντάς τον από ψηλότερα.
Μετά από μερικές αλλαγές ύψους και κατεύθυνσης (ενδεχομένως λόγω της πολλαπλότητας των ιχνών εκείνη την ημέρα), ο Σκαμπαρδώνης διατάχθηκε να κατευθυνθεί προς την περιοχή μεταξύ Αγ. Ευστρατίου και Λήμνου, σε ύψος 20.000 πόδια.
Ενώ βρισκόταν ακόμα σε άνοδο στα 18.000 πόδια, ειδοποιήθηκε από το Joker ότι τα εχθρικά ίχνη πλησίαζαν και σχεδόν αμέσως είδε δύο τουρκικά F-102 σε κλειστό σχηματισμό στα αριστερά του, σε απόσταση όχι μεγαλύτερη από 200 μέτρα. Αμέσως έστριψε σκληρά αριστερά προκειμένου να βρεθεί πίσω τους, ενώ και τα τουρκικά αεροσκάφη έκαναν το ίδιο, προσπαθώντας να βρεθούν στην “ώρα 6″ του ελληνικού F-5.
Με πλήρη στοιχεία στον κινητήρα και μέγιστο ρυθμό στροφής, ο Σκαμπαρδώνης προσπάθησε να διατηρήσει οπτική επαφή με τα τουρκικά αεροσκάφη. Στρέφοντας συνεχώς, έχανε ύψος ώσπου βρέθηκε κάτω από τα 10.000 πόδια. Ενώ προσπαθούσε να ανακτήσει οπτική επαφή με τα τουρκικά αεροσκάφη, είδε ξαφνικά μια τεράστια στήλη νερού στη θάλασσα. Συνειδητοποιώντας τι είχε συμβεί, αναζήτησε τον Δινόπουλο, χωρίς να μπορέσει να τον εντοπίσει. Στη συνέχεια διατάχθηκε από το Joker να επιστρέψει στη Ν. Αγχίαλο. Λίγο μετά την προσγείωσή του, είδε το αεροσκάφος του Δινόπουλου να περνάει πάνω από το διάδρομο και παρατήρησε ότι έλειπαν και οι δύο Sidewinder από τα ακροπτερύγιά του…
Ο Δινόπουλος είχε παρακολουθήσει την αρχική φάση της εμπλοκής απαρατήρητος καθώς, όντας ψηλότερα, δεν είχε γίνει αντιληπτός από τους δυο τούρκους πιλότους. Είδε τη θυρίδα οπλισμού του επικεφαλής F-102 να ανοίγει και έναν πύραυλο AIM-4 Phalcon να εκτοξεύεται κατά του Σκαμπαρδώνη, αστοχώντας. Ο Δινόπουλος πλησίασε, βρέθηκε πίσω από τα τουρκικά αεροσκάφη και εκτόξευσε άμεσα τον έναν από τους δύο ΑΙΜ-9 Sidewinder που έφερε το αεροσκάφος του.
Όμως ο πρώτος πύραυλος αστόχησε, καθώς η κεφαλή του δεν είχε προθερμανθεί αρκετά. Ο Δινόπουλος χωρίς δισταγμό εκτόξευσε τον δεύτερο πύραυλο, που πέτυχε το τουρκικό F-102 και το έστειλε να συντριβεί φλεγόμενο στη θάλασσα. Ο δεύτερος Τούρκος χειριστής έχασε τον προσανατολισμό του και χρησιμοποιώντας αλόγιστα τη μετάκαυση του κινητήρα του, βρέθηκε “bingo fuel” και επιχείρησε αναγκαστική προσγείωση σε δρόμο στα μικρασιατικά παράλια. Το αεροσκάφος καταστράφηκε και ο ίδιος μεταφέρθηκε βαριά τραυματισμένος στο νοσοκομείο, όπου πέθανε λίγο αργότερα από τα τραύματά του.
Ο Ι. Δινόπουλος αποστρατεύθηκε από την Πολεμική Αεροπορία με το βαθμό του σμηνάρχου, ενώ ο Θ. Σκαμπαρδώνης με τον βαθμό του ταξιάρχου. Αρκετά χρόνια μετά την αερομαχία, όταν υπηρετούσε στο “Air-South Command” του ΝΑΤΟ στη Νάπολη, ένας Τούρκος αξιωματικός της αεροπορίας που συζητούσε μαζί του, ισχυρίστηκε ότι δύο τουρκικά F-102 είχαν καταρρίψει δύο ελληνικά F-5. Όταν ο Σκαμπαρδώνης τον ρώτησε “μοιάζω με φάντασμα;”, ο Τούρκος έχασε το χρώμα του…
ΕΔΩ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ πως οι Τούρκοι “ξαναμπήκαν” στο Αιγαίο μετά απο επτά ολόκληρα χρόνια (1981) όταν άλλαξε η πολιτική ηγεσία στην χώρα μας…
Ο ταξίαρχος ε.α. Θωμάς Σκαμπαρδώνης ενώ περιγράφει την αερομαχία με τα τουρκικά F-102 κατά τη συνέντευξή του στον Δ. Στεργίου. (Φωτό: Σ. Βλάσσης, μέσω Ν. Τσελεπίδη)
Υ.Γ.
Το κείμενο βασίζεται στη συνέντευξη του ταξιάρχου ε.α. Θωμά Σκαμπαρδώνη στον Δημήτρη Στεργίου που δημοσιεύθηκε στο τεύχος 29 του περιοδικού Cockpit, και στο σχετικό άρθρο του Σάββα Δ. Βλάσση στο τεύχος 65 του περιοδικού Πολεμος & Ιστορία. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορούν οι αναγνώστες να αναζητήσουν εκεί. Επειδή οι εξ' Ανατολών γείτονες αρέσκονται στη διαστροφή των γεγονότων για λόγους προπαγάνδας, το πλήρες κείμενο της συνέντευξης του ταξιάρχου Σκαμπαρδώνη στον Δ. Στεργίου δημοσιεύθηκε μεταφρασμένο στα αγγλικά στον ιστότοπο acig.org και αναδημοσιεύθηκε στο “Εν Κρυπτώ”…
Πηγή
Στις 22 Ιουλίου 1974, η αεροπορική δραστηριότητα πάνω από το Αιγαίο ήταν εξαιρετικά αυξημένη, καθώς η τουρκική εισβολή στην Κύπρο συνεχιζόταν και η τουρκική αεροπορία προέβαινε σε…
μαζικές παραβιάσεις του F.I.R. Αθηνών. Στα ελληνικά αεροδρόμια, οι χειριστές βρίσκονταν μέσα στα κόκπιτ των αεροσκαφών, σε ετοιμότητες των δύο ή πέντε λεπτών. Μεταξύ αυτών, ο υποσμηναγός Ι. Δινόπουλος και ο ανθυποσμηναγός Θ. Σκαμπαρδώνης, χειριστές της 337 ΜΑΗ (Μοίρας Αναχαίτισης Ημέρας) που έδρευε τότε στην 111 ΠΜ της Ν. Αγχιάλου.
Γύρω στις 13.30 οι δύο χειριστές έλαβαν διαταγή απογείωσης. Λόγω βλάβης στον ασύρματό του, ο Δινόπουλος διέταξε τον Σκαμπαρδώνη να ηγηθεί του σχηματισμού ως Νο 1, όπως και έτσι κι έγινε. Ο Σκαμπαρδώνης ακολουθώντας τις οδηγίες του σταθμού ραντάρ του Πηλίου (“Joker”) κατευθύνθηκε προς το Β. Αιγαίο, ενώ ο Δινόπουλος τον ακολουθούσε καλύπτοντάς τον από ψηλότερα.
Μετά από μερικές αλλαγές ύψους και κατεύθυνσης (ενδεχομένως λόγω της πολλαπλότητας των ιχνών εκείνη την ημέρα), ο Σκαμπαρδώνης διατάχθηκε να κατευθυνθεί προς την περιοχή μεταξύ Αγ. Ευστρατίου και Λήμνου, σε ύψος 20.000 πόδια.
Ενώ βρισκόταν ακόμα σε άνοδο στα 18.000 πόδια, ειδοποιήθηκε από το Joker ότι τα εχθρικά ίχνη πλησίαζαν και σχεδόν αμέσως είδε δύο τουρκικά F-102 σε κλειστό σχηματισμό στα αριστερά του, σε απόσταση όχι μεγαλύτερη από 200 μέτρα. Αμέσως έστριψε σκληρά αριστερά προκειμένου να βρεθεί πίσω τους, ενώ και τα τουρκικά αεροσκάφη έκαναν το ίδιο, προσπαθώντας να βρεθούν στην “ώρα 6″ του ελληνικού F-5.
Με πλήρη στοιχεία στον κινητήρα και μέγιστο ρυθμό στροφής, ο Σκαμπαρδώνης προσπάθησε να διατηρήσει οπτική επαφή με τα τουρκικά αεροσκάφη. Στρέφοντας συνεχώς, έχανε ύψος ώσπου βρέθηκε κάτω από τα 10.000 πόδια. Ενώ προσπαθούσε να ανακτήσει οπτική επαφή με τα τουρκικά αεροσκάφη, είδε ξαφνικά μια τεράστια στήλη νερού στη θάλασσα. Συνειδητοποιώντας τι είχε συμβεί, αναζήτησε τον Δινόπουλο, χωρίς να μπορέσει να τον εντοπίσει. Στη συνέχεια διατάχθηκε από το Joker να επιστρέψει στη Ν. Αγχίαλο. Λίγο μετά την προσγείωσή του, είδε το αεροσκάφος του Δινόπουλου να περνάει πάνω από το διάδρομο και παρατήρησε ότι έλειπαν και οι δύο Sidewinder από τα ακροπτερύγιά του…
Ο Δινόπουλος είχε παρακολουθήσει την αρχική φάση της εμπλοκής απαρατήρητος καθώς, όντας ψηλότερα, δεν είχε γίνει αντιληπτός από τους δυο τούρκους πιλότους. Είδε τη θυρίδα οπλισμού του επικεφαλής F-102 να ανοίγει και έναν πύραυλο AIM-4 Phalcon να εκτοξεύεται κατά του Σκαμπαρδώνη, αστοχώντας. Ο Δινόπουλος πλησίασε, βρέθηκε πίσω από τα τουρκικά αεροσκάφη και εκτόξευσε άμεσα τον έναν από τους δύο ΑΙΜ-9 Sidewinder που έφερε το αεροσκάφος του.
Όμως ο πρώτος πύραυλος αστόχησε, καθώς η κεφαλή του δεν είχε προθερμανθεί αρκετά. Ο Δινόπουλος χωρίς δισταγμό εκτόξευσε τον δεύτερο πύραυλο, που πέτυχε το τουρκικό F-102 και το έστειλε να συντριβεί φλεγόμενο στη θάλασσα. Ο δεύτερος Τούρκος χειριστής έχασε τον προσανατολισμό του και χρησιμοποιώντας αλόγιστα τη μετάκαυση του κινητήρα του, βρέθηκε “bingo fuel” και επιχείρησε αναγκαστική προσγείωση σε δρόμο στα μικρασιατικά παράλια. Το αεροσκάφος καταστράφηκε και ο ίδιος μεταφέρθηκε βαριά τραυματισμένος στο νοσοκομείο, όπου πέθανε λίγο αργότερα από τα τραύματά του.
Ο Ι. Δινόπουλος αποστρατεύθηκε από την Πολεμική Αεροπορία με το βαθμό του σμηνάρχου, ενώ ο Θ. Σκαμπαρδώνης με τον βαθμό του ταξιάρχου. Αρκετά χρόνια μετά την αερομαχία, όταν υπηρετούσε στο “Air-South Command” του ΝΑΤΟ στη Νάπολη, ένας Τούρκος αξιωματικός της αεροπορίας που συζητούσε μαζί του, ισχυρίστηκε ότι δύο τουρκικά F-102 είχαν καταρρίψει δύο ελληνικά F-5. Όταν ο Σκαμπαρδώνης τον ρώτησε “μοιάζω με φάντασμα;”, ο Τούρκος έχασε το χρώμα του…
ΕΔΩ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ πως οι Τούρκοι “ξαναμπήκαν” στο Αιγαίο μετά απο επτά ολόκληρα χρόνια (1981) όταν άλλαξε η πολιτική ηγεσία στην χώρα μας…
Ο ταξίαρχος ε.α. Θωμάς Σκαμπαρδώνης ενώ περιγράφει την αερομαχία με τα τουρκικά F-102 κατά τη συνέντευξή του στον Δ. Στεργίου. (Φωτό: Σ. Βλάσσης, μέσω Ν. Τσελεπίδη)
Υ.Γ.
Το κείμενο βασίζεται στη συνέντευξη του ταξιάρχου ε.α. Θωμά Σκαμπαρδώνη στον Δημήτρη Στεργίου που δημοσιεύθηκε στο τεύχος 29 του περιοδικού Cockpit, και στο σχετικό άρθρο του Σάββα Δ. Βλάσση στο τεύχος 65 του περιοδικού Πολεμος & Ιστορία. Περισσότερες λεπτομέρειες μπορούν οι αναγνώστες να αναζητήσουν εκεί. Επειδή οι εξ' Ανατολών γείτονες αρέσκονται στη διαστροφή των γεγονότων για λόγους προπαγάνδας, το πλήρες κείμενο της συνέντευξης του ταξιάρχου Σκαμπαρδώνη στον Δ. Στεργίου δημοσιεύθηκε μεταφρασμένο στα αγγλικά στον ιστότοπο acig.org και αναδημοσιεύθηκε στο “Εν Κρυπτώ”…
Πηγή
ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΞΑΝΑΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ ΣΤΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.Κ ΕΔΩ Κ 30ΧΡ Κ ΒΑΛΕ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Ο ΕΛΛΑΔΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΣΟΥΡΩΤΗΡΙ ΑΠΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΚΥΛΙΑ.ΠΌΥ ΓΑΒΓΙΖΟΥΝ ΛΟΓΩ ΑΠΑΤΡΙΔΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ.ΑΝ ΤΌΥΣ ΚΟΒΑΜΕ ΑΠΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΝ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΘΑ ΧΑΝ ΑΡΑΞΕΙ ΣΤΟ ΚΑΒΟΥΚΙ ΤΟΥΣ ΟΙ ΨΕΥΤΟΜΑΓΚΕΣ.ΟΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΕΡΑ,ΘΑΛΑΣΣΑ Κ ΣΤΕΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ,ΙΔΑΛΛΩΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΑΝ ΧΩΡΑ.ΑΛΛΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΕΒΡΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΜΙΚΡΟΙ ΜΟΙΡΑΖΑΝΕ ΤΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗ Κ ΠΑΡΑΔΩΣΑΝΕ ΤΝ ΧΩΡΑ ΣΤΝ ΣΗΜΙΤΗ Κ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΝ ΥΙΟ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΠΟΥ ΚΑΘΕ 3 Κ ΛΙΓΌ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΜΑΣΌΝΙΚΕΣ ΣΤΟΕΣ ΜΕ ΠΟΔΙΤΣΕΣ.Κ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΝ ΑΛΛΟ ΘΑ ΘΑ,ΤΝ ΣΑΜΑΡΑ.ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΚΕΙ.ΣΥΜΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑ Κ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΜΠΙΛΝΤΕΜΠΕΡΓΚ ΟΠΩΣ ΠΟΛΛΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΝΔ.ΑΛΛΑ ΔΝ ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΧΟΥΜΕ ΛΕΝΕ ΑΥΡΙΑΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΤΕΩΣ ΠΑΣΟΚ,ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ.Ο ΣΚΛΗΡΟΤΡΑΧΗΛΟΣ ΑΛΕΞΗΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΓΕΙΤΩΝΕΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ,ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΥ ΣΤΡΑΤΟ,ΜΟΙΡΑΣΜΕΝΟ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ.ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΧΑΣΑΝΗΔΕΣ Κ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΧΩΡΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ,ΑΝΑΠΤΥΞΗ Κ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΗ ΧΩΡΑ.ΜΕΤΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ Κ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ.ΟΠΩΣ ΤΗΝ ΕΙΔΑΜΕ ΣΤΗ ΕΣΣΔ,ΡΟΥΜΑΝΙΑ,ΑΛΒΑΝΙΑ,ΚΙΝΑ,ΚΟΡΕΑ ΚΤΛΠ Κ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ Ο ΝΕΟΕΛΛΗΝΑΣ?ΤΙΠΟΤΑ..ΒΑΓΓΕΛΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχει πολύ γέλιο ό γελοίος πράκτορας Βαγγέλας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιός διαβάζει όλα αυτά τά κατεβατά πού γράφεις καί ξαναγράφεις τις ίδιες μαλακίες κάθε φορά καί μέ κεφαλαία γράμματα.
Ρέ μαλάκα πιό σιωνιστής εβραιόσπορος από εσένα δέν υπάρχει, τό δείχνεις συνεχώς μέ τό μίσος καί τήν εμπάθεια πού βγάζεις. Σας έχουμε χεσμένους όλους τους νεοταξιμασώνους.
ΡΑΧΗΛ: ΠΟΙΟΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΑ;ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΧΤΥΠΗΜΕΝΟ ΡΑΤΣΙΣΤΗ
ΔιαγραφήΕΣΥ 8:30 ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙΣ?ΣΟΥ ΘΙΞΑΜΕ ΤΝ ΤΟΥΡΚΙΑ?ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΑΣΑΝ,ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ Κ ΤΟ ΤΊ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΊΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΝ ΣΕ ΑΦΟΡΑ.ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΌΥΣ ΕΙΠΑ ΟΧΙ ΓΊΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.ΧΑΧΑΧΑ.ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΗ?ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ Κ ΓΕΛΩ ΜΕ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΤΕΤΟΙΕΣ ΥΒΡΙΣΤΙΚΕΣ ΟΡΟΛΟΓΙΕΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΙΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΊ.ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΧΑΜΕ ΠΛΟΥΣΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΔΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΡΙΣΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝ.ΑΚΟΜΑ Κ ΟΤΑΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΑΝ ΤΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΟΡΟΛΟΓΙΕΣ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΑΠΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ,ΠΗΓΑΙΝΕ ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΩΚΡΑΤΗ Κ ΕΛΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ Κ ΟΧΙ ΩΣ ΒΑΡΒΑΡΟΣ.ΑΥΤΑ ΣΟΥ ΜΑΘΑΝΕ ΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ?ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ.BΑΓΓΕΛΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜούλε 8.30 χρησιμοποίησε πάλι σχόλιό μου καί θά ακούσεις μπόλικα μπινελίκια αφού τό τραβάει ό κώλος σου.
ΑπάντησηΔιαγραφή