Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ FORBES: ΓΙΑΤΙ ΠΑΤΩΣΑΝ ΤΑ MCDONALD'S ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ GOODY'S ;

Σε γενικές γραμμές τα McDonald's τα πηγαίνουν από πολύ καλά έως και περίφημα στις εκτός ΗΠΑ αγορές, ωστόσο, στην Ελλάδα έχουν υποστεί συντριπτική ήττα και το περιοδικό Forbes προσπαθεί να λύσει τον γρίφο του μυστηρίου.

Μάλιστα είναι η δεύτερη συνεχόμενη φορά που το Forbes ασχολείται με μια ακόμη «αμερικανική» ήττα μετά από εκείνη των Starbucks.

Ο λόγος δεν είναι άλλο από τον ανταγωνισμό των εγχώριων Goody's και ο αρθρογράφος, Πάνος Μουρδουκούτας, κάνει μια ξεχωριστή ανάλυση, καθώς και στις υπόλοιπες χώρες η αλυσίδα fast food συνάντησε ανταγωνισμό.

Στο κείμενό του ο αρθρογράφος σημειώνει ότι η Goody's μπορεί να βασίστηκε στο μοντέλο franchise των McDonald's αλλά έδωσε ένα πιο τοπικό μενού, προσφέροντας και μια σειρά από μεσογειακά προϊόντα, αντί να επιμένει μόνο στα burgers και τις τηγανητές πατάτες.

«Τα υπόλοιπα έχουν γραφτεί στην ιστορία. Η McDonald's κλείνει το ένα κατάστημα στην Ελλάδα μετά το άλλο, έχοντας μόλις δύο εστιατόρια στην Αθήνα» σημειώνεται.

Το Forbes, εξηγεί, ακόμη, ότι η όταν η McDonald's αποφάσισε να δώσει πιο μεσογειακό στιλ στα προϊόντα της, αντιγράφοντας, πλέον την Gooydy's, ήταν ήδη πολύ αργά καθώς και οι δύο εταιρείες αντιμετωπίζουν μια σειρά από νέα προβλήματα, όπως ο ανταγωνισμός από τους φούρνους, σε μία οικονομία που συρρικνώνεται.

«Παρόλα αυτά, το μήνυμα είναι ξεκάθαρο: Το μοντέλο των McDonald's με το στάνταρ μενού, δεν δουλεύει σε χώρες που έχουν ισχυρή δική τους κουζίνα», καταλήγει το Forbes.


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου