Η δήλωση του Μητροπολίτη Μεσογαίας Νικολάου:
Με υποψιάζουσα σπουδή, στο Θερινό Τμήμα της Βουλής, εμφανίζεται αιφνιδιαστικά προς ψήφιση ένα νομοσχέδιο που λέγεται «αντιρατσιστικό» και στο παρελθόν δεν πέρασε γιατί συναντούσε έντονες αντιδράσεις.
38 βουλευτές της ΝΔ επικαλούμενοι λόγους συνειδήσεως απειλούν ότι θα το καταψηφίσουν και ζητούν την απόσυρσή του. Η Κυβέρνηση φαίνεται πως τους αγνοεί και επιμένει. Υποθέτω πως τελικά θα τους εκβιάσει.
Πέντε Μητροπολίτες το αποκαλούν «καταστροφικό» ή «πονηρό» ή κάτι τέτοιο και σε έντονο ύφος εκφράζουν την αντίθεσή τους. Η Ιερά Σύνοδος προς το παρόν σιωπά. Το πρόβλημα είναι ότι, ενώ στην επικεφαλίδα μιλάει και για ξενοφοβία, κάπου μέσα του είναι κρυμμένη και μια άλλη καινούργια και ύποπτη λέξη, η «ομοφοβία».
Φυσικά και θέλουμε να αντιμετωπισθεί ο ρατσισμός και η μισαλλοδοξία. Κοινωνίες μίσους και εκδικητικότητας που δεν είναι ανεκτικές στη φυσιολογική διαφορετικότητα δεν είναι ικανές να φιλοξενήσουν αξίες, ούτε να δημιουργήσουν πρόοδο και πολιτισμό, ούτε να συντηρηθούν και να επιβιώσουν. Κοινωνίες όμως που απαγορεύουν τον στιγματισμό και τον έλεγχο των ψυχοκοινωνικών διαστροφών, όπως είναι και οι γενοκτονίες και οι ομοφυλίες, αλλά και ο ρατσισμός, αυτές οι κοινωνίες ούτε κοινωνίες είναι ούτε και δημοκρατίες. Ας μας εξηγήσουν οι υποστηρικτές του νόμου γιατί να προστατεύεται ο αντιρατσισμός και να απαγορεύεται η «ομοφοβία».
Δεν ζητούμε να αποσυρθεί ο νόμος. Ζητούμε να διορθωθεί. Για να χτυπήσεις το μίσος δεν είναι μονόδρομος το να πνίξεις τον σεβασμό και την ελευθερία του λόγου. Για να εξαφανίσεις την κακία δεν υποχρεούσαι να απαγορεύσεις το Ευαγγέλιο. Υποχρεούσαι να το αναστήσεις.
Τελικά το πρόβλημα δεν είναι η «ομοφοβία», τήν οποία μόλις μάθαμε ως λέξη, όσο η ομομανία την οποία καθημερινά ζούμε στην πράξη.
Είναι κρίμα αυτή η Κυβέρνηση ως τελευταία πράξη πριν από την αυτοκτονία της να μας αφήνει ως νομοθετημένη πλέον κληρονομιά τα επίχειρα του ηθικού παραλογισμού της.
«Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι».
Οι ακαδημαϊκοί που φωνάζουν
Δεκάδες καθηγητές κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τον τεράστιο κίνδυνο που κρύβει για την ύπαρξη του ίδιου του Ελληνισμού το τεράστιο κύμα λαθρομετανάστευσης που σαρώνει την χώρα, το οποίο αντί να αντιμετωπιστεί σθεναρά από την κυβέρνηση, το "χαϊδεύει" χαρακτηρίζοντάς τους μάλιστα απλά ως "παράτυπους μετανάστες" (είναι χαρακτηριστικό ότι η κρατική ΝΕΡΙΤ αναφερόμενη σε ένα σκάφος γεμάτος με λάθρο στα ανοικτά του Σουνίου ανέφερε ότι "αναζητείται ιστιοφόρο με 25 επιβάτες"!)
"Η απόφαση για την ανέγερση του τεμένους στο Βοτανικό οξύνει το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης, επιβραβεύοντας την παρανομία, και δημιουργεί τεράστια προβλήματα ασφάλειας και κοινωνικής συνοχής στη χώρα μας.
Παράλληλα, το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, όπως έχει, περιορίζει τα δικαιώματα των Ελλήνων, όπως είναι η ελευθερία του λόγου, και γίνεται κίνητρο που ευνοεί τη λαθρομετανάστευση. Πρωταρχικό μέλημα της πολιτείας είναι η αντιμετώπιση του εποικισμού της χώρας μας με μέτρα άμεσα και αποτελεσματικά".
Στην επιστολή τους αυτή, οι ακαδημαϊκοί καταθέτουν την θέση τους σχετικά με την ανέγερση του τεμλενους στο Βοτανικό, το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο αλλά και την λαθρομετανάστευση και, τέλος, καταθέτουν τις δικές τους προτάσεις για την απαραίτητη αλλαγή πορείας και πολιτικών επιλογών απέναντι σε υπάρχοντα φαινόμενα που οδηγούν σε μία ανυπολογίστου μεγέθους εθνική καταστροφή.
Μεταξύ άλλων οι καθηγητές αναφέρουν:
"Καλούμε την Πολιτεία:
1) Να αντιμετωπίσει άμεσα τη μάστιγα της εισβολής-εποίκησης αποκαθιστώντας την υπό πλήρη κατάρρευση πληθυσμιακή συνοχή αλλά και την ασφάλεια της χώρας, όπως έχει υποχρέωση και καθήκον, ως εξής:
α) Καταγγέλλοντας και καταργώντας τους εθνοκτόνους Κανονισμούς «Δουβλίνο ΙΙ και ΙΙΙ» που πλήττουν το εθνικό συμφέρον. β) Εντοπίζοντας όλους τους αλλοδαπούς που εισήλθαν παράνομα στην Ελλάδα και απελαύνοντάς τους άμεσα, με χρέωση των εξόδων απέλασης στις Πρεσβείες τους.
γ) Επαναφέροντας τα προσφάτως καταργηθέντα άρθρα του Ποινικού Κώδικα με τα οποία προβλέπονταν το μέτρο της διοικητικής απέλασης αλλοδαπών με την διάπραξη πλημμελήματος.
δ) Περιορίζοντας δραστικά το θεσμό του πολιτικού ασύλου, δεδομένου ότι ο θεσμός αυτός καταστρατηγείται συστηματικά για να διευκολύνει την είσοδο των αλλοδαπών στη χώρα
. 2) Να αναβάλει την απόφαση για την ίδρυση τεμένους στο Βοτανικό ή αλλού στην Ελληνική επικράτεια, μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της απέλασης των παράνομων αλλοδαπών.
3) Να αποσύρει το κριθέν ως αντισυνταγματικό αντιρατσιστικό νομοσχέδιο που, όπως έχει, καταρρακώνει το αναφαίρετο δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου.
Τέλος, καλούμε τους Έλληνες βουλευτές να συνειδητοποιήσουν τους εθνικούς κινδύνους που επισημαίνονται παραπάνω και να πράξουν τα δέοντα στις επερχόμενες ψηφοφορίες της Βουλής".
ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ
Σταύρος Α. Αναγνωστόπουλος, Ομότιμος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών.
Ιωάννα Αναστασοπούλου, Καθηγήτρια, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Αντώνιος Ανδρεάτος, Καθηγητής, Σχολή Ικάρων.
Ιωάννης Αργυρόπουλος, PhD, Διευθυντικό στέλεχος τεχνικού προσωπικού AT&T Labs, Atlanta.
Ευάγγελος Βαλιανάτος, Διδάκτωρ, συγγραφέας.
Νίνα Γκατζούλη, Καθηγήτρια, University of New Hampshire.
Αθανάσιος Επίσκοπος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Χρήστος Κ. Ευαγγελίου, Καθηγητής Φιλοσοφίας, Πανεπιστήμιο του Μαίρυλαντ (Τάουσον), ΗΠΑ.
Παναγιώτης Εσκίογλου, Καθηγητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Πέτρος Ιωάννου, Καθηγητής, University of Southern California.
Λεωνίδας Κουμάκης, Νομικός, συγγραφέας.
Ηλίας Κουρούμαλης, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Γεώργιος Κυριακού, Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Xanthippi Markenscoff, Distinguished Professor, University of California, San Diego.
Ευριπίδης Μπίλλης, τ. Επίκουρος Καθηγητής, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Γεώργιος Μπλύτας, PhD Physical Chemistry, συγγραφέας.
Λευτέρης Μέρμηγκας, Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης στο Μπάφαλο, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ.
Νικόλαος Λ. Μωραΐτης, Ph.D., Πανεπιστήμιο Καλιφόρνιας, ΗΠΑ.
Μαρία Νεγρεπόντη-Δελιβάνη, Πρ. Πρύτανης, Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Δημήτριος Παντελής, Επίκουρος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Γρηγόριος Παπαγιάννης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Νικόλαος Θ. Παπαδόπουλος, Ομότιμος Καθηγητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Στέφανος Παπακώστας, ΜΒΑ, τ. Καθηγητής Κολλεγίων Deree, Southeastern, University of Indianapolis.
Νικόλαος Παπαροδόπουλος, τ.Λέκτορας Πανεπιστημίου Αιγαίου
Γεώργιος Παύλος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Γεώργιος Πυργιωτάκης, τ. Αναπληρωτής Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Ευάγγελος Ρήγος, Master Mariner, Pace University, NY – BBA, Ελλάς.
Κωνσταντίνος Ρωμανός, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Ηλίας Σταμπολιάδης, Καθηγητής, Πολυτεχνείο Κρήτης.
Αναστασία Τσακιροπούλου, Καθηγήτρια, University of Alabama.
Georgia Triantafillou, Professor of Mathematics, Temple University, Philadelphia, ΗΠΑ.
Μαρία Υψηλάντη, Επίκουρος Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Νικόλαος Φυτρολάκης, Ομότιμος Καθηγητής, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Ιωάννης Χατζόπουλος, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αιγαίου."
Η σιωπή του Αρχιεπίσκοπου Ιερώνυμου
Μεγάλο ερωτηματικό προκαλεί η σιωπή του Μακαριοτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμου.
Ενώ συνηθίζει να βγάζει ανακοινώσεις, για διάφορα θέματα που άπτονται της Εκκλησίας, μέχρι στιγμής επικρατεί από την πλευρά του σιγή ιχθύος.
Μετά από κάποιες πρόχειρες συζητήσεις που είχε κάνει για το θέμα αυτό, πριν τις διορθωτικές αλλαγές του νομοσχεδίου, φάνηκε να έκλεισε το στόμα και τα μάτια, έτσι ώστε να περάσουν απαρατήρητα τα εγκληματικά κρυφά νοήματα φράσεων του νομοσχεδίου.
Και ρωτάμε...
Πως είναι δυνατόν μετά από την ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου, να μπορούν Πατέρες, Ιεράρχες, Μητροπολίτες, ακόμα και απλοί πολίτες να εκφράζουν την άποψή τους για την δράση αιρέσεων, δογμάτων και άλλων θρησκειών που θα αποβλέπουν στα "χτυπήματα" προς την Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία;
Με ποια ελευθερία θα μπορεί ένας ιερέας Ενορίας να ενημερώνει τους ενορίτες του και να τους εξηγεί τι σημαίνει η δραστηριότητα άλλων θρησκευτικών οργανώσεων; Οταν μετά από αυτό το νομοσχέδιο θα υπάρχει κίνδυνος αυτοφώρου τότε σίγουρα το στόμα των ιεραρχών θα φιμώνεται.
Για ποια ελευθερία λόγου ακόμα και στους δημοσιογράφους θα μιλάμε μετά από αυτό, όταν θα θέλουν ενδεχομένως να συγκρίνουν τα θετικά και τα αρνητικά θρησκειών μεταξύ τους;
Πως θα μπορεί κανείς να εξηγεί ποια θα είναι τα αποτελέσματα της ανέγερσης ενός τζαμιού σε μία πόλη όπως η Αθήνα, τη στιγμή που οποιαδήποτε φράση του, οποιαδήποτε ενδεχομένως αρνητική άποψή του προς αυτή την κατεύθυνση, θα μπορεί να τον φυλακίσει;
Τι άλλο θα πρέπει να θυσιάσουμε σε αυτή τη χώρα;
Την αξιοπρέπειά μας, την θυσιάζουμε καθημερινά.
Την ψυχική μας ηρεμία την θυσιάζουμε καθημερινά.
Τώρα ήρθε η ώρα να θυσιάσουμε και όλα αυτά για τα οποία Κάποιος μάτωσε πάνω στο σταυρό, με τον (που ακούστηκε;) Αρχιεπίσκοπο Αθηνών να κάνει ότι δεν καταλαβαίνει τα ψιλά γράμματα του νομοσχεδίου.
Είναι το λιγότερο ντροπή, εγκληματική αδιαφορία και αναρωτιώμαστε με ποιο αντάλλαγμα συνέβη αυτό.
Πηγή
Με υποψιάζουσα σπουδή, στο Θερινό Τμήμα της Βουλής, εμφανίζεται αιφνιδιαστικά προς ψήφιση ένα νομοσχέδιο που λέγεται «αντιρατσιστικό» και στο παρελθόν δεν πέρασε γιατί συναντούσε έντονες αντιδράσεις.
38 βουλευτές της ΝΔ επικαλούμενοι λόγους συνειδήσεως απειλούν ότι θα το καταψηφίσουν και ζητούν την απόσυρσή του. Η Κυβέρνηση φαίνεται πως τους αγνοεί και επιμένει. Υποθέτω πως τελικά θα τους εκβιάσει.
Πέντε Μητροπολίτες το αποκαλούν «καταστροφικό» ή «πονηρό» ή κάτι τέτοιο και σε έντονο ύφος εκφράζουν την αντίθεσή τους. Η Ιερά Σύνοδος προς το παρόν σιωπά. Το πρόβλημα είναι ότι, ενώ στην επικεφαλίδα μιλάει και για ξενοφοβία, κάπου μέσα του είναι κρυμμένη και μια άλλη καινούργια και ύποπτη λέξη, η «ομοφοβία».
Φυσικά και θέλουμε να αντιμετωπισθεί ο ρατσισμός και η μισαλλοδοξία. Κοινωνίες μίσους και εκδικητικότητας που δεν είναι ανεκτικές στη φυσιολογική διαφορετικότητα δεν είναι ικανές να φιλοξενήσουν αξίες, ούτε να δημιουργήσουν πρόοδο και πολιτισμό, ούτε να συντηρηθούν και να επιβιώσουν. Κοινωνίες όμως που απαγορεύουν τον στιγματισμό και τον έλεγχο των ψυχοκοινωνικών διαστροφών, όπως είναι και οι γενοκτονίες και οι ομοφυλίες, αλλά και ο ρατσισμός, αυτές οι κοινωνίες ούτε κοινωνίες είναι ούτε και δημοκρατίες. Ας μας εξηγήσουν οι υποστηρικτές του νόμου γιατί να προστατεύεται ο αντιρατσισμός και να απαγορεύεται η «ομοφοβία».
Δεν ζητούμε να αποσυρθεί ο νόμος. Ζητούμε να διορθωθεί. Για να χτυπήσεις το μίσος δεν είναι μονόδρομος το να πνίξεις τον σεβασμό και την ελευθερία του λόγου. Για να εξαφανίσεις την κακία δεν υποχρεούσαι να απαγορεύσεις το Ευαγγέλιο. Υποχρεούσαι να το αναστήσεις.
Τελικά το πρόβλημα δεν είναι η «ομοφοβία», τήν οποία μόλις μάθαμε ως λέξη, όσο η ομομανία την οποία καθημερινά ζούμε στην πράξη.
Είναι κρίμα αυτή η Κυβέρνηση ως τελευταία πράξη πριν από την αυτοκτονία της να μας αφήνει ως νομοθετημένη πλέον κληρονομιά τα επίχειρα του ηθικού παραλογισμού της.
«Μωραίνει Κύριος ον βούλεται απολέσαι».
Οι ακαδημαϊκοί που φωνάζουν
Δεκάδες καθηγητές κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για τον τεράστιο κίνδυνο που κρύβει για την ύπαρξη του ίδιου του Ελληνισμού το τεράστιο κύμα λαθρομετανάστευσης που σαρώνει την χώρα, το οποίο αντί να αντιμετωπιστεί σθεναρά από την κυβέρνηση, το "χαϊδεύει" χαρακτηρίζοντάς τους μάλιστα απλά ως "παράτυπους μετανάστες" (είναι χαρακτηριστικό ότι η κρατική ΝΕΡΙΤ αναφερόμενη σε ένα σκάφος γεμάτος με λάθρο στα ανοικτά του Σουνίου ανέφερε ότι "αναζητείται ιστιοφόρο με 25 επιβάτες"!)
"Η απόφαση για την ανέγερση του τεμένους στο Βοτανικό οξύνει το πρόβλημα της λαθρομετανάστευσης, επιβραβεύοντας την παρανομία, και δημιουργεί τεράστια προβλήματα ασφάλειας και κοινωνικής συνοχής στη χώρα μας.
Παράλληλα, το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο, όπως έχει, περιορίζει τα δικαιώματα των Ελλήνων, όπως είναι η ελευθερία του λόγου, και γίνεται κίνητρο που ευνοεί τη λαθρομετανάστευση. Πρωταρχικό μέλημα της πολιτείας είναι η αντιμετώπιση του εποικισμού της χώρας μας με μέτρα άμεσα και αποτελεσματικά".
Στην επιστολή τους αυτή, οι ακαδημαϊκοί καταθέτουν την θέση τους σχετικά με την ανέγερση του τεμλενους στο Βοτανικό, το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο αλλά και την λαθρομετανάστευση και, τέλος, καταθέτουν τις δικές τους προτάσεις για την απαραίτητη αλλαγή πορείας και πολιτικών επιλογών απέναντι σε υπάρχοντα φαινόμενα που οδηγούν σε μία ανυπολογίστου μεγέθους εθνική καταστροφή.
Μεταξύ άλλων οι καθηγητές αναφέρουν:
"Καλούμε την Πολιτεία:
1) Να αντιμετωπίσει άμεσα τη μάστιγα της εισβολής-εποίκησης αποκαθιστώντας την υπό πλήρη κατάρρευση πληθυσμιακή συνοχή αλλά και την ασφάλεια της χώρας, όπως έχει υποχρέωση και καθήκον, ως εξής:
α) Καταγγέλλοντας και καταργώντας τους εθνοκτόνους Κανονισμούς «Δουβλίνο ΙΙ και ΙΙΙ» που πλήττουν το εθνικό συμφέρον. β) Εντοπίζοντας όλους τους αλλοδαπούς που εισήλθαν παράνομα στην Ελλάδα και απελαύνοντάς τους άμεσα, με χρέωση των εξόδων απέλασης στις Πρεσβείες τους.
γ) Επαναφέροντας τα προσφάτως καταργηθέντα άρθρα του Ποινικού Κώδικα με τα οποία προβλέπονταν το μέτρο της διοικητικής απέλασης αλλοδαπών με την διάπραξη πλημμελήματος.
δ) Περιορίζοντας δραστικά το θεσμό του πολιτικού ασύλου, δεδομένου ότι ο θεσμός αυτός καταστρατηγείται συστηματικά για να διευκολύνει την είσοδο των αλλοδαπών στη χώρα
. 2) Να αναβάλει την απόφαση για την ίδρυση τεμένους στο Βοτανικό ή αλλού στην Ελληνική επικράτεια, μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία της απέλασης των παράνομων αλλοδαπών.
3) Να αποσύρει το κριθέν ως αντισυνταγματικό αντιρατσιστικό νομοσχέδιο που, όπως έχει, καταρρακώνει το αναφαίρετο δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου.
Τέλος, καλούμε τους Έλληνες βουλευτές να συνειδητοποιήσουν τους εθνικούς κινδύνους που επισημαίνονται παραπάνω και να πράξουν τα δέοντα στις επερχόμενες ψηφοφορίες της Βουλής".
ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ
Σταύρος Α. Αναγνωστόπουλος, Ομότιμος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών.
Ιωάννα Αναστασοπούλου, Καθηγήτρια, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Αντώνιος Ανδρεάτος, Καθηγητής, Σχολή Ικάρων.
Ιωάννης Αργυρόπουλος, PhD, Διευθυντικό στέλεχος τεχνικού προσωπικού AT&T Labs, Atlanta.
Ευάγγελος Βαλιανάτος, Διδάκτωρ, συγγραφέας.
Νίνα Γκατζούλη, Καθηγήτρια, University of New Hampshire.
Αθανάσιος Επίσκοπος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Χρήστος Κ. Ευαγγελίου, Καθηγητής Φιλοσοφίας, Πανεπιστήμιο του Μαίρυλαντ (Τάουσον), ΗΠΑ.
Παναγιώτης Εσκίογλου, Καθηγητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Πέτρος Ιωάννου, Καθηγητής, University of Southern California.
Λεωνίδας Κουμάκης, Νομικός, συγγραφέας.
Ηλίας Κουρούμαλης, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Γεώργιος Κυριακού, Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Xanthippi Markenscoff, Distinguished Professor, University of California, San Diego.
Ευριπίδης Μπίλλης, τ. Επίκουρος Καθηγητής, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Γεώργιος Μπλύτας, PhD Physical Chemistry, συγγραφέας.
Λευτέρης Μέρμηγκας, Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης στο Μπάφαλο, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ.
Νικόλαος Λ. Μωραΐτης, Ph.D., Πανεπιστήμιο Καλιφόρνιας, ΗΠΑ.
Μαρία Νεγρεπόντη-Δελιβάνη, Πρ. Πρύτανης, Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
Δημήτριος Παντελής, Επίκουρος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Γρηγόριος Παπαγιάννης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Νικόλαος Θ. Παπαδόπουλος, Ομότιμος Καθηγητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Στέφανος Παπακώστας, ΜΒΑ, τ. Καθηγητής Κολλεγίων Deree, Southeastern, University of Indianapolis.
Νικόλαος Παπαροδόπουλος, τ.Λέκτορας Πανεπιστημίου Αιγαίου
Γεώργιος Παύλος, Αναπληρωτής Καθηγητής, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.
Γεώργιος Πυργιωτάκης, τ. Αναπληρωτής Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Ευάγγελος Ρήγος, Master Mariner, Pace University, NY – BBA, Ελλάς.
Κωνσταντίνος Ρωμανός, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αιγαίου.
Ηλίας Σταμπολιάδης, Καθηγητής, Πολυτεχνείο Κρήτης.
Αναστασία Τσακιροπούλου, Καθηγήτρια, University of Alabama.
Georgia Triantafillou, Professor of Mathematics, Temple University, Philadelphia, ΗΠΑ.
Μαρία Υψηλάντη, Επίκουρος Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Νικόλαος Φυτρολάκης, Ομότιμος Καθηγητής, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Ιωάννης Χατζόπουλος, Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αιγαίου."
Η σιωπή του Αρχιεπίσκοπου Ιερώνυμου
Μεγάλο ερωτηματικό προκαλεί η σιωπή του Μακαριοτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος Ιερώνυμου.
Ενώ συνηθίζει να βγάζει ανακοινώσεις, για διάφορα θέματα που άπτονται της Εκκλησίας, μέχρι στιγμής επικρατεί από την πλευρά του σιγή ιχθύος.
Μετά από κάποιες πρόχειρες συζητήσεις που είχε κάνει για το θέμα αυτό, πριν τις διορθωτικές αλλαγές του νομοσχεδίου, φάνηκε να έκλεισε το στόμα και τα μάτια, έτσι ώστε να περάσουν απαρατήρητα τα εγκληματικά κρυφά νοήματα φράσεων του νομοσχεδίου.
Και ρωτάμε...
Πως είναι δυνατόν μετά από την ψήφιση αυτού του νομοσχεδίου, να μπορούν Πατέρες, Ιεράρχες, Μητροπολίτες, ακόμα και απλοί πολίτες να εκφράζουν την άποψή τους για την δράση αιρέσεων, δογμάτων και άλλων θρησκειών που θα αποβλέπουν στα "χτυπήματα" προς την Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία;
Με ποια ελευθερία θα μπορεί ένας ιερέας Ενορίας να ενημερώνει τους ενορίτες του και να τους εξηγεί τι σημαίνει η δραστηριότητα άλλων θρησκευτικών οργανώσεων; Οταν μετά από αυτό το νομοσχέδιο θα υπάρχει κίνδυνος αυτοφώρου τότε σίγουρα το στόμα των ιεραρχών θα φιμώνεται.
Για ποια ελευθερία λόγου ακόμα και στους δημοσιογράφους θα μιλάμε μετά από αυτό, όταν θα θέλουν ενδεχομένως να συγκρίνουν τα θετικά και τα αρνητικά θρησκειών μεταξύ τους;
Πως θα μπορεί κανείς να εξηγεί ποια θα είναι τα αποτελέσματα της ανέγερσης ενός τζαμιού σε μία πόλη όπως η Αθήνα, τη στιγμή που οποιαδήποτε φράση του, οποιαδήποτε ενδεχομένως αρνητική άποψή του προς αυτή την κατεύθυνση, θα μπορεί να τον φυλακίσει;
Τι άλλο θα πρέπει να θυσιάσουμε σε αυτή τη χώρα;
Την αξιοπρέπειά μας, την θυσιάζουμε καθημερινά.
Την ψυχική μας ηρεμία την θυσιάζουμε καθημερινά.
Τώρα ήρθε η ώρα να θυσιάσουμε και όλα αυτά για τα οποία Κάποιος μάτωσε πάνω στο σταυρό, με τον (που ακούστηκε;) Αρχιεπίσκοπο Αθηνών να κάνει ότι δεν καταλαβαίνει τα ψιλά γράμματα του νομοσχεδίου.
Είναι το λιγότερο ντροπή, εγκληματική αδιαφορία και αναρωτιώμαστε με ποιο αντάλλαγμα συνέβη αυτό.
Πηγή
Ντροπή καί αγανάκτηση προκαλεί όταν αποκαλείς αρχιεπίσκοπο Αθηνών καί Ελλάδος, αυτόν τόν ξένο πράκτορα πού δήθεν είναι παππάς. Τί θέλεις νά σού πεί ό ανθέλληνας ιερόνυμος? Στά έχει πεί εκατοντάδες φορές, ότι θέλει λαθροεποίκους καί μπουρδελοτζαμιά. Πρέπει νά είσαι πολύ χοντροκέφαλος νά μήν νοιώθεις τόν ρόλο τού καθενός.
ΑπάντησηΔιαγραφή