Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

«Για τίποτε να μην έχετε άγχος...»


Το άγχος είναι του διαβόλου. Όταν βλέπετε άγχος, να ξέρετε ότι εκεί έχει βάλει την ουρά του το ταγκαλάκι. Ο διάβολος δεν πηγαίνει κόντρα. Αν υπάρχη μια τάση, σπρώχνει και αυτός, για να ταλαιπωρήση και να πλανήση τον άνθρωπο. Τον ευαίσθητο λ.χ. τον κάνει υπερευαίσθητο. Όταν έχης διάθεση να κάνης μετάνοιες, σπρώχνει και ο διάβολος να κάνης περισσότερες από την αντοχή σου και, αν οι δυνάμεις σου είναι περιορισμένες, δημιουργείται μια νευρικότητα, γιατί δεν τα βγάζεις πέρα, και στην συνέχεια σου δημιουργεί άγχος με ελαφρά απελπισία κατ’ αρχάς και μετά συνεχίζει… Θυμάμαι, όταν ήμουν αρχάριος μοναχός, ένα διάστημα, μόλις έπεφτα να κοιμηθώ, μου έλεγε ο πειρασμός: “Κοιμάσαι; Σήκω! Τόσοι άνθρωποι υποφέρουν, τόσοι έχουν ανάγκη…” Σηκωνόμουν και έκανα μετάνοιες, ό,τι μπορούσα. Μόλις έπεφτα να κοιμηθώ, άρχιζε ξανά: “Οι άλλοι υποφέρουν κι εσύ κοιμάσαι; Σήκω!” Σηκωνόμουν πάλι. Μέχρι που έφθασα να πω: “Αχ, να μου κόβονταν τα πόδια, τι καλά! Θα ήμουν τότε δικαιολογημένος, αφού δεν θα μπορούσα να κάνω μετάνοιες”. Μια Μεγάλη Σαρακοστή την έβγαλα με το ζόρι, γιατί πήγαινα να στριμώξω τον εαυτό μου περισσότερο από την αντοχή μου.

Όταν νιώθουμε στον αγώνα μας άγχος, να ξέρουμε ότι δεν κινούμαστε στον χώρο του Θεού. Ο Θεός δεν είναι τύραννος να μας πνίγη.

oagiosrafail.blogspot.gr
Πηγή

8 σχόλια:

  1. Αποστάγματα σοφίας.

    "Η μάνα, όταν παντρέψη τον γιο της, επειδή πρώτα έβρισκε μεγάλη ανακούφιση από την αγάπη που της έδειχνε – και οι γέροι γίνονται ξανά σαν μωρά- , νιώθει, όπως νιώθει το μεγαλύτερο παιδί, όταν δη στην κοιλιά της μητέρας άλλο μωρό...... Η νύφη όμως δεν πρέπει να το παρεξηγήση αυτό. Αν μάλιστα φροντίζη την ηλικιωμένη πεθερά της, ας κάνη λίγη υπομονή, για να μη χάση τον μισθό που αποταμιεύει από την φροντίδα που της προσφέρει. Αν τώρα υπηρετή με υπομονή την πεθερά της, αργότερα, όταν περάση η ταλαιπωρία, θα χαίρεται για το καλό που της πρόσφερε....."

    Φυσικά και η πεθερά πρέπει να αγαπάη τις νύφες της σαν κόρες της. Η γιαγιά μου- η μητέρα του πατέρα μου- αγαπούσε την μητέρα μου πιο πολύ από τον πατέρα μου. Όταν παντρεύτηκαν τα αδέλφια μου, έλεγαν οι γειτόνισσες: «Τώρα που θα έρθουν οι νυφάδες…». Και η μητέρα μου τις έλεγε: «Γιατί το λέτε αυτό; Εμένα η πεθερά μου με αγαπάει πιο πολύ και από την κόρη της. Γιατί κι εγώ να μην αγαπάω έτσι τις νύφες μου;»...... Γέρων Παϊσιος: Λόγοι Δ'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σοφίας συνέχεια:

    "- Γέροντα, πονάει το δόντι μου.
    - Δεν είναι καλά να πονέσης λίγο, για να ωφεληθής και λίγο; Κάνε ένα κομποσχοίνι στον Άγιο Αντίπα , που βοηθάει στον πονόδοντο, και θα σου περάση ο πόνος.
    - Έκανα, Γέροντα, και δεν πέρασε.
    - Φαίνεται κάτι θα φταίη. Αν του πης: «από τώρα θα είμαι πιο προσεκτική σε όλα», αμέσως ο Άγιος θα βοηθήση. Ο Άγιος Αντίπας είναι μεγάλος Άγιος! Πόσο ευαρέστησε τον Θεό! «Αντίπας ο μάρτυς μου ο πιστός11», λέει στην Αποκάλυψη."
    Γέροντας Παϊσιος: Λόγοι Ζ'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΛΕΠΩ ΤΟΥΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ.
      ΤΡΟΧΙΣΜΑΤΑ, ΞΕΔΟΝΤΙΑΣΜΑΤΑ ΤΕΛΟΣ.
      ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΛΟ.

      Διαγραφή
  3. Κάτι πολύ σοβαρό θά σού έχει κάνει ό γέροντας Παίσιος καί τόν κοροιδεύεις συνεχώς. Εάν όμως δέν σ΄ έχει πειράξει, τότε κοίταξε νά ασχοληθείς μέ τήν μαλακία πού σέ δέρνει, γιατί είσαι άρρωστος από κακία καί μίσος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΝ ΤΝ ΒΛΕΠΕΙΣ?ΚΑΘΕΤΑΙ Κ ΑΣΧΟΛΗΤΑΙ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ.ΤΟ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΑΝΕ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟΙ ΣΤΝ ΠΑΙΣΙΟ Κ ΤΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΟΝΤΙ ΤΟΥΣ Κ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗ Κ ΑΛΛΑ ΑΣΧΕΤΑ ΘΕΜΑΤΑ Ο ΠΑΊΣΊΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΙΛΑΓΕ ΜΕ ΧΙΟΥΜΟΡ?ΠΟΛΛΟΙ ΠΗΓΑΙΝΑΝΕ ΝΑ ΤΝ ΤΣΙΓΚΛΙΣΟΥΝ ΜΕ ΑΝΟΗΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ Κ ΕΚΕΊΝΟΣ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ Κ ΤΝ ΘΕΟ .ΜΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΝΕ ΠΛΑΚΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΣΠΡΑΤΑΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΑΝΕ.ΑΛΛΑ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΧΟΛΊΑΣΤΗΣ ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΓΚΟΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝ Η ΤΟΥ ΔΙΑ??ΟΛΟΙ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ Ο ΓΑΝΥΜΗΔΗΣ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟΣ ΑΠΟ ΤΝ ΥΑΚΙΝΘΟ.ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ?ΓΙΑΤΙ ΝΤΡΕΠΕΤΑΊ..Κ ΠΟΥΛΑΕΙ ΦΘΗΝΟ ΠΝΕΥΜΑ ΓΙΑ ΤΝ ΠΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΔΝ ΠΕΙΡΑΞΕ.ΕΝΩ ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΑΝ ΤΝ ΕΛΛΗΝΑΡΑ ΚΑΣΣΑΝΔΡΌ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕ ΤΝ ΜΑΝΑ ΤΝ ΓΥΝΑΙΚΑ Κ ΤΝ ΥΙΟ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΔΝ ΘΑ ΕΛΕΓΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΘΑ ΤΑ ΕΤΡΩΓΕ ΑΜΑΣΗΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΝΕΙ ΗΔΗ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εάν σας ενοχλούν τα λόγια του Γέροντος Παϊσίου 11:59 και Βαγγέλα μην τα διαβάζετε.
    Υπάρχουν χιλιάδες sites. Σας συνιστώ πάντως να αγοράσετε τους Λόγους του Γέροντος. Κάτι θα σας αρέσει την μασωνοσιωνιστική σας συνείδηση. Είμαι ο 2:56, 3:04.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΙΣΙΟΥ Κ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΛΕΕΙ Κ ΔΝ ΜΑΣ ΕΝΟΧΛΕΊ.ΑΝ ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΔΙΑΒΑΖΕ ΠΩΣ Ο ΔΙΑΣ ΚΥΝΗΓΟΥΣΕ ΤΝ ΓΑΝΥΜΗΔΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΦΙΛΑΚΙ ΜΙΑΣ Κ ΕΧΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ...ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
    ΒΑΓΓΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εσύ ό ''πανέξυπνος'' βλάκας έγραψες αυτή τήν παπαριά 10.36, ή σέ βοήθησαν κι άλλοι '' έξυπνοι εγκέφαλοι''?

    ΑπάντησηΔιαγραφή