Με “βιτρίνα” την Ελλάδα η οποία με κόπους,βάσανα και πάρα πολύ χρήμα προσπαθεί ακόμη να παραλάβει τα υποβρύχια 214, οι Γερμανοί κάνουν “χρυσές δουλειές” . Η πελατεία αυξάνεται και μετά από την παραγγελία των Τούρκων -που τους έχουν ρίξει ήδη ένα πρόστιμο για καθυστερήσεις- η Νότια Κορέα παρήγγειλε άλλα έξι υποβρύχια 214. Παρά τα προβλήματα που είχα παρουσιαστεί στα τρία πρώτα.
Οι νοτιοκερεάτες είχαν αντιμετωπίσει τα ίδια περίπου προβλήματα που είχαμε κι εμείς με τον ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ. Το κυριότερο ήταν ο θόρυβος που προερχόταν από τον άξονα της προπέλας των υποβρυχίων και το έκανε εύκολα εντοπίσιμο. Κι εμείς και οι νοτιοκορεάτες τα πληρώσαμε χρυσά τα 214 για να είναι τελείως αθόρυβα και άρα και “αόρατα”.
Όταν το θέμα του ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗ ξέσπασε στην Ελλάδα, επισημάνθηκε από πολλούς ότι υπήρχε τρόπος να πιεστούν οι Γερμανοί, που εκείνη την εποχή καίγονταν για να κλείσουν συμφωνια με τους Τούρκους για πέντε υποβρύχια και να σταματήσουν και την γκρίνια της Νότιας Κορέας η οποία επίσης είχε παραλάβει ένα υποβρύχιο και αναζητούσε την “αξεπέραστη γερμανική ποιότητα”. Δυστυχώς στην Αθήνα κανείς δεν άκουσε όσους υποστήριζαν την σκληρή διαπραγματευτική τακτική με τους Γερμανούς. Και σχεδόν όλοι κινήθηκαν στην κατεύθυνση ενός συμβιβασμού που τελικά όπως αποδείχτηκε μόνο τους Γερμανούς διευκόλυνε.
Φθάσαμε στο σημείο να χρειαστεί να “αυτοσχεδιάσουμε” και κάποιοι να ρισκάρουν το ίδιο τους το κεφάλι για να έχουμε την ελπίδα ότι θα καταφέρουμε να παραλάβουμε κάποια στιγμή όλα τα υποβρύχια. Ο πρώην ΥΕΘΑ Δημήτρης Αβραμόπουλος είναι ένας απ΄ αυτούς. Ο Α/ΓΕΝ Βαγγέλης Αποστολάκης είναι ο δεύτερος. Χωρίς το ρίσκο αυτό βέβαια υποβρύχια δεν υπήρχε περίπτωση να δούμε στην θάλασσα.
Ο ΥΕΘΑ Πάνος Καμμένος έχει κάνει σαφές ότι το θέμα των υποβρυχίων δεν θα μείνει χωρίς ελεγχο και απόδοση ευθυνών. Μακάρι. Αυτό που περιμένει ο κάθε Έλληνας φορολογούμενος πολίτης ο οποίος πλήρωσε από την τσέπη του κοντά στα τρία δις είναι μια απάντηση τουλάχιστον. Σε ποιο ερώτημα; Πως είναι δυνατόν να έχουν πληρωθεί τόσα πολλά χρήματα -και μάλιστα σχεδόν όλα προκαταβολικά- η Ελλάδα να μην έχει ακόμη υποβρύχια και οι Γερμανοί ανενόχλητοι και χωρίς καμία συνέπεια να συνεχίζουν να πουλάνε το “καλύτερο συμβατικό υποβρύχιο στον κόσμο”.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου