Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Κυριακή 22 Οκτωβρίου 2017

Αναδρομικά σε 160 πρώην βουλευτές ύψους 15 εκ. ευρώ


Μποναμά ετοιμάζεται να δώσει η κυβέρνηση για τους πρώτους 100 πρώην βουλευτές που δικαιώθηκαν στα δικαστήρια για την εξίσωση των αποδοχών τους με αυτές του προέδρου του Αρείου Πάγου, αναδρομικά από το 2009 και μετά.

Το ποσό κυμαίνεται κατ’ ελάχιστον από 15 εκατ. ευρώ, εφόσον εκδικαστούν και τελεσιδικήσουν όλες οι προσφυγές (άνω των 160) που έχουν ασκηθεί από συνταξιοδοτηθέντες βουλευτές ή και μέλη των οικογενειών τους αν οι ίδιοι έχουν αποβιώσει. Το ποσό αυτό, σύμφωνα με το δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου, είναι εκτός προϋπολογισμού και άγνωστο μέχρι στιγμής στην τρόικα.

Στο νόμο Κατρούγκαλου, στον οποίο ψηφίστηκαν μεγάλες μειώσεις σε συντάξεις και ΕΚΑΣ, τα μόνα πρόσωπα για τα οποία δεν γινόταν κανένας λόγος στο θέμα του επανυπολογισμού των συντάξεων και στην ένταξη τους στον ΕΦΚΑ είναι οι βουλευτές, πρώην και νυν.

Μέσα στις προσφυγές είναι και του πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ Άκη Τσοχατζόπουλου, ο οποίος φέρεται να διεκδικεί ποσό της τάξης των 250.000 ευρώ.

Το σχέδιο για τα αναδρομικά αναφέρεται σε επιστροφή των μισθολογικών και συνταξιοδοτικών διαφορών που προκύπτουν για τους βουλευτές από την εξομοίωση των αποδοχών με αυτές του προέδρου του ανώτατου δικαστηρίου, με εξαμηνιαίες δόσεις για όσους έχουν λαμβάνειν από 50.000 ευρώ και πάνω.

Για κάθε μήνα που δεν εφαρμόζεται η απόφαση των αναδρομικών η τριμελής επιτροπή του Ελεγκτικού Συνεδρίου μπορεί να επιβάλει στο Δημόσιο πρόστιμο 3.000 ευρώ, εφόσον το ζητήσει αυτός που το δικαιούται.

Πηγή

1 σχόλιο:

  1. Η καρδιά μου έχει σπάσει τα τελευταία δύο χρόνια και ήταν σαν να μην βρήκα ξανά ποτέ αυτό που λέγεται αγάπη. Φώναξα και φώναξα για μέρες και νύχτες για τα τελευταία δύο χρόνια αναζητώντας βοήθεια για το πώς θα μπορούσα να πάρω πίσω τον σύζυγό μου αλλά δεν μπορούσα να πάρω βοήθεια γύρω από τη στιγμή που έψαχνα για βοήθεια στο διαδίκτυο όπου βρήκα τον Dr goko επαίνεσε και που δόθηκε από τόσους πολλούς πολίτες παγκοσμίως για τις καλές πράξεις του. Τον ήρθα σε επαφή με για βοήθεια και με διαβεβαίωσε και μου είπε ότι οι ημέρες μου λύπης τελείωσαν τον αμφέβαλα αρχικά γιατί δεν μπορούσα να αντέξω τον πόνο πια. Μου είπε και μου εγγυάται ότι ο σύζυγός μου θα πάει πίσω σε μένα μέσα σε 48 ώρες αφού τελειώσει με την προετοιμασία της βοήθειας μου και έκρυψα στα λόγια του και ακολούθησα τις οδηγίες του και έχω εμπιστοσύνη σε αυτόν και βλέπω ο άντρας μου να επιστρέφει μου και είμαι χαρούμενος και πάλι με ένα υπέροχο, φροντίζοντας σύζυγο ευλογημένο με δύο υπέροχα παιδιά γι 'αυτό δεν θα σταματήσω να λέω για την καλή δουλειά του. μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί του για οποιαδήποτε βοήθεια στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του: Dr.gokosspiritualcaster@gmail.com μπορείτε να του δώσετε να τον προσθέσετε σε chat και chat Viber +2348056398964

    ΑπάντησηΔιαγραφή