Πρὸς τὴν Παναγία, πρὸς τὴν Ὑπέρμαχο Στρατηγό, ἀποτείνεται τὸ θαυμάσιο βυζαντινὸ τροπάρι «Τῇ Ὑπερμάχῳ Στρατηγῷ», ποὺ στὴν πραγματικότητα εἶναι ὁ ἐθνικὸς ὕμνος τοῦ ἀγωνιστικοῦ Βυζαντίου. Καὶ σὰν ἐθνικό μας ὕμνο ἔπρεπε νὰ τὸ κρατήσει καὶ ἡ ἀπελευθερωμένη Ἑλλάδα τοῦ 21, ἂν οἱ λόγιοι καὶ οἱ πολιτικοὶ τῆς ἐποχῆς ἐκείνης εἶχαν τὴν ὀξυδέρκεια νὰ καταλάβουν τὴ σημασία ποὺ παίρνει ἡ Παράδοση στὴ ζωὴ τῶν ἐθνῶν καὶ δὲν ἔβλεπαν τὴν κλασσικὴ Ἑλλάδα νὰ ἑνώνεται ἠθικὰ καὶ ἱστορικὰ μὲ τὸ ἀπελευθερωμένο Ἔθνος, δίχως τὴν ἔνδοξη καὶ μεγαλόπρεπη περίοδο τῆς Βυζαντινῆς χιλιετίας ποὺ μεσολάβησε καὶ σφυρηλάτησε τὴ νέα μας Ἑλληνοχριστιανικὴ συνείδηση. Δῆτε ὅμως. Αὐτὸ ποὺ δὲν ἔκαμε τὸ μεταεπαναστατικὸ κράτος τὸ ἔκαμε μόνος του ὁ Ἑλληνικὸς Λαός. Ἔτσι κάθε φορὰ ποὺ ἕνα μεγάλο γεγονὸς τρικυμίζει τὴν ψυχή μας, τὸ βυζαντινὸ τροπάρι αὐθόρμητα ἀνεβαίνει στὰ χείλη μας καὶ σμίγει μὲ τοὺς στίχους τοῦ Σολωμοῦ. Καὶ πάλι αὐθόρμητα κάθε φορὰ ποὺ ἕνα ὑπόδουλο τμῆμα τοῦ Ἑλληνισμοῦ ἑνώνεται μὲ τὴν ἑνιαία ἐλεύθερη πατρίδα, ὁ Ἑλληνικὸς Λαὸς ἀλληλοχαιρετᾶται μὲ τὴ θρησκευτικὴ φράση «Χριστὸς Ἀνέστη».
Διαβάστε καί ἀκοῦστε τό Κοντάκιον τοῦ Ἀκαθίστου Ὕμνου...
Ἦχος πλ. δ´. Αὐτόμελον.
Τῇ ὑπερμάχῳ στρατηγῷ τὰ νικητήρια,
Ὡς λυτρωθεῖσα τῶν δεινῶν εὐχαριστήρια,
Ἀναγράφω σοι ἡ Πόλις σου Θεοτόκε.
Ἀλλ᾿ ὡς ἔχουσα τὸ κράτος ἀπροσμάχητον,
Ἐκ παντοίων με κινδύνων ἐλευθέρωσον,
Ἵνα κράζω σοι· Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.
Πηγή
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΟΗΘΙΣΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ
περαστικα σου 9:20. συναγωνιζεσαι τον φιλο μας Βαγγελα. στρατηγος η Παναγια. τι αλλο θα ακουσουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι παντως ειναι η πρωτη γυναικα με τον βαθμο του στρατηγου
ΕΣΥ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΜΕ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΙΣ ΜΕ ΤΝ ΑΝΩΝΥΜΟ Ο ΧΑΡΙΛΑΟΣ Η Ο ΓΑΝΥΜΙΔΗΣ?ΒΑΓΓΕΛΑΣ
ΔιαγραφήΑσφαλώς καί είναι Στρατηγός ή Παναγιά καί σέ όποιον αρέσει, σέ όποιον δέν αρέσει άς μπεί σέ μία ιστοσελίδα μέ τσόντα νά σταματήσει τήν γκρίνια, τήν μιζέρια, καί τήν εμπάθεια. Αφού υπάρχουν λύσεις, πρός τί ή εμπάθεια?
ΑπάντησηΔιαγραφή