Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2014

Ἅγιος Πορφύριος: «Παροτρύνω τοὺς ἀνθρώπους νὰ διαβάζουν κανόνες ἁγίων, προσευχοῦλες, νὰ κάνουν μετάνοιες, νὰ διαβάζουν τὴν Ἁγία Γραφή»


Ἀπὸ τὸ βιβλίο «Βίος καὶ Λόγοι» Ἁγίου Γέροντος Πορφυρίου Καυσοκαλυβίτου, Ἱερὰ Μονὴ Χρυσοπηγῆς
Μετὰ ἀπὸ δύο χρόνια μὲ κάνανε καὶ πνευματικό. Σέ μία μεγάλη πανήγυρη, ποὺ ἦταν κόσμος, μὲ πήγανε στὸ δεσποτικὸ καὶ μοῦ διαβάσανε ἐπίσημα εὐχὴ πνευματικοῦ. Ἤμουνα σὲ νεαρὴ ἡλικία. Ποῦ νὰ’ ξερα!  Ἤμουνα καὶ κουτὸς ὁ μαῦρος… Δὲν ἤξερα γράμματα ἀκόμη, δὲν ἤξερα τοὺς κανόνες. Τί νὰ πῶ, πολὺ κουτός… Τί νὰ σοὺ κάνω;  Ἔκλινα τὸ κεφάλι μου στὴν ὑπακοή. Τώρα τὸ καταλαβαίνω. Τότε δὲν τὸ καταλάβαινα καὶ τόσο.
Πόσο μ’ ἀγαποῦσαν κι οἱ μοναχοὶ κι ὁ κόσμος ποὺ ἐρχόταν γιὰ ἐξομολόγηση! Ἐκεῖ ἐξομολογοῦσα ἀσταμάτητα νύχτα-μέρα. Δηλαδή ἄρχιζα πρωὶ-πρωί, συνέχιζα ὅλη τὴ μέρα, στὴ συνέχεια ὅλη τὴ νύχτα καὶ τὴν ἑπόμενη μέρα καὶ τὴν ἄλλη νύχτα χωρὶς διακοπῆ. Δηλαδή δύο εἰκοσιτετράωρα χωρὶς φαγητό. Εὐτυχώς, ὅμως, μὲ φρόντιζε ὁ Θεὸς καὶ φώτιζε τὴν ἀδελφή μου καὶ μοῦ ἔφερνε λίγο γάλα κι ἔπινα. Ὑπήρχε μία σκάλα μὲ πολλὰ σκαλιὰ πρὸς τὸ ἐξομολογητήριο καὶ τὴν ἀνέβαιναν οἱ ἄνθρωποι, γιὰ νὰ ἐξομολογηθοῦν. Ὃλη τὴ νύχτα περίμεναν νὰ πάρουν σειρά.  Ὂταν ἔφευγαν, ἔλεγαν ὁ ἕνας στὸν ἄλλο: «Πῶ πῶ, ἕνας παπὰς καρδιογνώστης!» Τὸ ἔλεγαν ἀρβανίτικα, δηλαδὴ ἕνας «πρίφτης» καρδιογνώστης.  Ἔμεινα ἐκεῖ δεκαπέντε χρόνια.
Ὂταν ἐρχόντουσαν, εἶχα τὴ συνήθεια νὰ ρωτάω. Δηλαδή ρωτοῦσα: «Πόσο χρονῶν εἶσαι; Μέ ποιὸν μένεις;» Ἄλλος ἔλεγε: «Μὲ τὴν γυναίκα μου». Ἄλλος ἔλεγε: «Μὲ τοὺς γονεῖς μου». Ἄλλος ἔλεγε: «Μένω μόνος μου». Καί συνέχιζα: «Τί ἔχεις σπουδάσει; Τί ἐργασία κάνεις; Πόσο καιρὸ ἔχεις νὰ ἐξομολογηθεῖς; Πόσο καιρὸ ἔχεις νὰ μεταλάβεις;». Κάτι τέτοια. Καί μετά, ἀνάλογα μὲ τὸ τί θὰ μοῦ εἶχε πεῖ, τοῦ μιλοῦσα λίγο κι ἐπειδὴ ἔξω ἦταν οὐρὰ ποὺ περίμενε τοῦ ἔλεγα:
-Παιδί μου, τί ἐνθυμεῖσαι τώρα; Τί αἰσθάνεσαι νὰ...
βαρύνει τὴν ψυχή σου; Τὴ συνείδησή σου; Τί παραπτώματα ἔχεις κάνει, τί ἁμαρτίες;  Κι ἄρχιζε αὐτὸς σιγὰ-σιγὰ νὰ ὁμολογεῖ τὰ λάθη του καὶ κάπως ἐγὼ τὸν βοηθοῦσα, ἐνῶ ἔλεγα πρωτύτερα ὅτι ὄντως πρέπει νὰ τὰ πεῖ, ὅπως τὰ αἰσθάνεται.
Αὐτούς ποὺ ἐρχόντουσαν νὰ ἐξομολογηθοῦν τοὺς «ἐζεματοῦσα» στὴν ἀρχή, τὸν πρῶτο καιρό. Ὂποιος ἐρχόταν νὰ ἐξομολογηθεῖ, εἶχα δίπλα μου τὸ Ἐξομολογητάριον τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου. Ἔλεγε, γιὰ παράδειγμα, μία ἁμαρτία βαριά, κοίταζα ἐκεῖ, στὸ βιβλίο, ἔγραφε «Δεκαοχτὼ χρόνια νὰ μὴ μεταλάβεις». Δέν ἤξερα, δὲν εἶχα πείρα. Τούς ἔβαζα ἀνάλογα τὸν κανόνα. Ὂ,τι ἔγραφε μὲς στὸ βιβλίο ἦταν νόμος.  Σιγά-σιγὰ ἐρχόντουσαν καὶ τὸν ἄλλο χρόνο, κι ἐρχόντουσαν ἀπὸ διάφορα μέρη, ἀπὸ διάφορα χωριά, ἀπὸ μακρινά, ἀπὸ κοντινά. Ὂταν, ὅμως, τοὺς ρωτοῦσα:
-Πόσο καιρὸ ἔχεις νὰ ἐξομολογηθεῖς;  Καὶ μοῦ ἔλεγαν:
-Νά, πέρυσι τέτοιο καιρὸ ἐξομολογήθηκα σ’ ἐσένα, τοὺς ρωτοῦσα:
-Τί σού εἶχα πεῖ;
-Ε, μοῦ εἶχες πεῖ νὰ κάνω ἑκατὸ μετάνοιες κάθε βράδυ.
-Τὶς ἔκανες;
-Ὄχι.
-Γιατί;
-Ε, μοῦ εἶπες, «δεκαοχτὼ χρόνια νὰ μεταλάβω». Ἐγώ σκέφτηκα, «κολασμένος καὶ κολασμένος εἶμαι», κι ἔτσι τὰ παράτησα ὅλα.
Καταλάβατε;  Μετά ἐρχότανε ἄλλος. Τά ἴδια. Λέω, τί κάνω ἐδῶ πέρα; Τότε σωφρονίστηκα. Ὁ πνευματικὸς ἔχει τὴν ἐξουσία ποὺ δένει καὶ λύνει. Καί θυμᾶμαι ἕναν κανόνα τοῦ Ἁγίου Βασιλείου ἀπ’ ἔξω. Ἐκεί πάνω βασίστηκα καὶ ἄλλαξα τακτικὴ στὴν ἐξομολόγηση. Λέει ἐκεῖ:
«Ὁ τοῦ δεσμεῖν καὶ λύειν ἐξουσίαν λαβῶν, οὗτινος οὖν τῶν ἠμαρτηκότων ὁ μεγάλην ὁρῶν συντριβὴν ἐλαττῶσαι τὸν χρόνον τῶν ἐπιτιμίων. Μή χρόνω κρίναι, ἀλλὰ τρόπω τὰ ἐπιτίμια». (Πρβλ. Κανόνα ΠΔ΄ Μεγάλου Βασιλείου, εἰς τὸ Ἱεροὶ Κανόνες, ἔκδ. Ἀμίλκα Ἀλιβιζάτου, ἐν Ἀθήναις 1949, σ. 384).
Ἔτσι ἄρχισα νὰ παροτρύνω τοὺς ἀνθρώπους νὰ διαβάζουν κανόνες ἁγίων, προσευχοῦλες, νὰ κάνουν μετάνοιες, νὰ διαβάζουν τὴν Ἁγία Γραφή. Κι ἔτσι ἄρχισαν νὰ δίνουν σημασία στὰ τῆς θρησκείας μας. Μαλάκωσαν οἱ καρδιές τους καὶ μόνοι τους ζητοῦσαν νὰ νηστεύουν, ν’ ἀγωνίζονται κι ἤθελαν νὰ γνωρίσουν τὸν Χριστό.  Κι ἕνα ἔχω καταλάβει, ὅτι, ὅταν κανεὶς γνωρίσει τὸν Χριστὸ καὶ Τὸν ἀγαπήσει καὶ ἀγαπηθεῖ ἀπὸ τὸν Χριστό, ὅλα μετὰ εἶναι καλὰ καὶ ἅγια καὶ χαρούμενα κι ὅλα εὔκολα.
Ψηφιοποίηση κατάνυξη


http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2014/09/blog-post_84.html

17 σχόλια:

  1. Ἅγιος Πορφύριος: «Παροτρύνω τοὺς ἀνθρώπους νὰ διαβάζουν κανόνες ἁγίων, προσευχοῦλες, νὰ κάνουν μετάνοιες, νὰ διαβάζουν τὴν Ἁγία Γραφή»

    Εγώ θα πρότεινα να βοηθούμε καθημερινά συνανθρώπους μας που είναι άρρωστοι, πεινασμένοι,
    άστεγοι, μοναχικοί, έχουν κινητικά ή ψυχολογικά προβλήματα. Όχι από "φιλανθρωπία" αλλά
    από την υποχρέωσή μας ως Ελληνες απόγονοι - κληρονόμοι, αυτών που συνέλαβαν και εθεμελίωσαν ό,τι υψηλότερο, την έννοια του ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥ.

    Με προσευχές δεν γεμίζουν στομάχια, ούτε φεύγει ο πόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ Κ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΑΥΤΗ ΤΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΤΟΣΟ ΠΟΝΟΣ Κ ΑΔΕΙΑ ΣΤΟΜΑΧΙΑ Κ ΔΝ ΘΑ ΓΡΑΦΑΜΕ ΤΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ.ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΝ ΘΕΟ Κ ΧΑΣΑΜΕ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΥ.ΓΙΝΑΜΕ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΑΚΗΔΕΣ,ΔΙΑΚΟΠΟΔΑΝΕΙΑ,ΚΑΖΙΝΟ Κ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΗΘΗ Κ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ ΕΤΣΙ ΦΙΛΤΑΤΕ 2:38 ΑΝ Κ ΟΤΑΝ ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΑΥΤΑ Ο ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΗΜΑΣΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΤΟΣ ΚΡΙΣΗΣ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΠΩΣ ΝΑ ΕΛΕΓΕΣ ΤΟΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ ΜΕ ΑΔΕΊΑ ΣΤΟΜΑΧΙΑ ΕΝΩ ΗΤΑΝ Ο ΠΙΟ ΠΑΧΥΣΑΡΚΟΣ ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ Κ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΊΑ.ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ.Κ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΦΩΤΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΓΕΙΤΩΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ Κ ΕΜΕΙΣ ΠΙΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ Κ ΤΟ ΔΙΚΌ ΜΑΣ ΦΩΤΙΑ.ΠΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΧΡΗΜΑΤΟΙ Κ ΦΙΛΗΔΟΝΟΙ ΚΤΛΠ? ΒΑΓΓΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. Φιλανθρωπία ή ανθρωπισμός;

    Φιλανθρωπία είναι μία πρόσκαιρη, επιφανειακή υλική βοήθεια προς έναν πτωχό, άστεγο, που δεν αντιμετωπίζει μόνιμα τα προβλήματα συνανθρώπων. Είναι όπως το ευρώ που δίνουμε στον ζητιάνο. Τα λεγόμενα "συσσίτια της Εκκλησίας" (γίνονται με τρόφιμα, εργασία και χρήματα πολιτών. Το ιερατείο επωφελείται οικονομικά από αυτά αλλά και τα χρησιμοποιεί για αυτοπροβολή. Η γνωστή σεμνότητα του παπαδαριού.)

    Τί είναι όμως ο Ανθρωπισμός;
    Ο Ανθρωπισμός στο πολιτικό επίπεδο εκφράζεται από το Κράτος Δικαίου,
    κοινωνικής Πρόνοιας, που σημαίνει ότι πολίτες καλύπτονται από ένα πλέγμα προστασίας (π.χ. επιδόματα ανεργίας, αναπηρίας, συνδρομή σε περίπτωση φυσικών καταστροφών) και ότι βασικές ανάγκες (υγεία, παιδεία ) παρέχονται από το Κράτος δωρεάν προς όλους.

    Ο έλλογος άνθρωπος εγκαταλείποντας τη νομαδική ζωή των προϊστορικών χρόνων, αντιλήφθηκε την αναγκαιότητα του φαινομένου της συγκροτημένης ζωής και δημιούργησε οργανωμένες κοινωνίες.
    Ανάμεσα στις πρωταρχικές ηθικές αξίες που αναδείχθηκαν στα οργανωμένα κοινωνικά σύνολα, εντάσσεται και αυτή του Ανθρωπισμού.

    Ο Aνθρωπισμός οφείλει τη γένεσή του στην Ελληνική Σκέψη, είναι αυτούσιο τέκνο της.

    Οι Έλληνες, πρώτοι από όλους τους λαούς, όχι μόνο διετύπωσαν την υψηλή έννοια του Ανθρωπισμού, αλλά συγχρόνως τη μετουσίωσαν από απλή θεωρητική σύλληψη σε πρότυπο και ιδανικό ζωής.
    Σε αυτή ακριβώς τη διεργασία, της εμπεδώσεως της πεμπτουσίας των ανθρωπιστικών ιδανικών, έγκειται ο εκπολιτισμός και εξανθρωπισμός της οικουμένης.
    Η έννοιά του Ανθρωπισμού συμπυκνώνεται στο πρότυπο του "Καλού καγαθού".
    "Παντων χρημάτων, μέτρον άνθρωπος" διακηρύσσει ο Πρωταγόρας, προσδιορίζοντας την ιεραρχία των Αξιών. Παραδείγματα ανθρωπισμού η σχέση του Δάμωνος και του Φιντία, ο Δελφικός θεσμός των Αμφικτυονιών, οι Ολυμπιακοί Αγώνες, η ανιδιοτελής ενασχόληση φιλοσόφων, με επιφανέστερο τον Σωκράτη, με τη βελτίωση του ατόμου και την ανακάλυψη των αρετών του εσωτέρου εαυτού, όλα αυτά τα γεγονότα πιστοποιούν την αποθέωση της ανθρωπιστικής διδαχής στην κοιτίδα της, την αρχαία Ελλάδα.

    "Να θυμάσαι ότι είσαι Άνθρωπος" προτρέπει ο ποιητής Μένανδρος.
    Ο Πλάτων στον "Γοργία" αναφερόμενος στην ανθρωπιστική συμπεριφορά, υποστηρίζει τα ακόλουθα:
    "Ο άνθρωπος πρέπει κυρίως να φροντίζει όχι να φαίνεται καλός αλλά να είναι αληθινά καλός στο σπίτι του και στην κοινωνία".

    Η Ανθρωπιστική Ιδέα άσκησε σημαντική επίδραση στην εξέλιξη και ανέλιξη του Πολιτισμού.

    Ο Ανθρωπισμός στην αρχαία Ελλάδα, προσλαμβάνει το γνώρισμα της επιδείξεως απροσμέτρητης εμπιστοσύνης στις δημιουργικές ικανότητες και δυνάμεις που διακατέχουν την ανθρώπινη ύπαρξη.

    Ο ελεύθερος άνθρωπος, αδέσμευτος από προλήψεις, δογματικούς φραγμούς και δεισιδαιμονίες, οφείλει να μορφωθεί, να επιδοθεί στην παραγωγή δημιουργικού έργου σε κάθε δυνατό επίπεδο και να αναδειχθεί στον τομέα εκείνο ο οποίος προσιδιάζει στη φύση του, στο μέτρο του εφικτού.

    "Είναι προτιμότερο να είναι κανείς φτωχός παρά αμόρφωτος.
    Γιατί ο μεν φτωχός έχει ανάγκη από χρήματα, ενώ ο αμόρφωτος από ανθρωπισμό" υποστηρίζει ο Αρίστιππος ο Κυρηναίος (Διογένης Λαέρτιος ΙΙ, 70).
    Α.Κ. Εκπαιδευτικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΠΛΑΤΩΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ Α.Κ ΕΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΕΞΟΡΙΣΑΝΕ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ?ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΙ ΛΕΓΑΝΕ ΑΡΧΑΙΟΙ ΣΟΦΟΙ ΠΟΥ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΝ ΕΙΧΑΝ ΘΕΟ?Η ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΝ ΠΥΘΑΓΟΡΑ ΠΟΥ ΤΝ ΚΑΝΑΝΕ ΣΚΛΑΒΟ.ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΝΑ ΦΥΛΑΚΙΖΕΙ ΤΝ ΑΔΕΡΦΟ ΤΟΥ Κ ΝΑ ΤΝ ΣΤΕΛΝΕΙ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟ Κ ΝΑ ΠΑΝΤΡΕΥΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΝΗΨΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥ?ΑΝ ΕΣΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙΣ ΚΌΣΜΌ ΤΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΕΛΕΤΕ Κ ΠΟΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΕΤΣΙ...ΚΑΤΗΓΟΡΑΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ Κ ΓΙΑΤΙ ΔΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΤΟ ΝΑ ΠΕΤΑΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΠΑΓΑΝΙΣΤΙΚΕΣ?ΛΕΣ ΟΤΙ ΜΑΖΕΥΕΙ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ Κ ΒΟΗΘΑΕΙ ΦΤΩΧΟΥΣ,ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΔΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΩΝ ΣΤΟ ΟΤΙ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΝ Κ ΕΚΕΙΝΟΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ.Κ ΞΕΧΝΑΣ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΝ ΓΕΝΝΑΕΙ ΛΕΦΤΑ ΜΕ ΤΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΓΙΝΕ ΕΝΑΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ.ΕΚΤΟΣ Κ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΛΑΤΣΗΣ Κ ΔΙΝΕΙΣ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ.Ο ΙΕΡΕΑΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΠΟΣΟ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ Α.Κ? ΜΕ 10ΕΥΡΩ ΔΝ ΛΥΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΟΠΟΤΕ ΑΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ Κ ΕΛΑ ΝΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙΣ ΣΤΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΣΑΣ ΤΡΩΜΕ ΑΕΡΑ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟ. ΒΑΓΓΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εξαιρετικό!
    Θα μου επιτρέψεις αγαπητέ συνάδελφε Α.Κ., να το προωθήσω σε φίλους και μαθητές.
    Ο ιουδαϊσμός καμουφλαρισμένος πίσω από τις παραφυάδες του, έναν μόνον σκοπό έχει, την εξόντωση του Ελληνισμού, για να επιτύχει την κοσμοκρατορία του.
    Η κρίση ηθικών αξιών της ανθρωπότητας, θα παύσει μόνο με τον επανελληνισμό της. (Γ. Γεωργαλάς).
    Ο Παρθενώνας δεν έπαυσε να φωτοβολεί ανέσπερον Φως!
    Ο ιουδαΪσμός προωθεί τον εξανδραποδισμό του ανθρώπου ( τον υποβαθμίζει σε δούλο, ζώο). Μόνον ο Ελληνισμός
    μέσω του Ανθρωπισμού τον καταξιώνει απόλυτα!

    "Μην ξεχνάς Σόλωνα, ότι στην χώρα σου εγεννήθη το ομορφότερον και ευγενέστερον γένος των
    ανθρώπων".
    Λόγια Αιγυπτίου ιερέα προς τον επισκέπτη Σόλωνα (τον σοφόν), Πλάτωνος "Τίμαιος".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΣΤΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ.ΒΕΒΑΙΑ ΔΙΑΙΡΕΙ Κ ΒΑΣΙΛΕΥΕ ΠΟΛΕΙΣ ΚΡΑΤΗ..ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΠΑΙΡΝΑΝΕ ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ Κ ΤΙ ΣΥΝΤΑΞΗ.ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΚΑΝΑΝΕ ΟΙ ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΙΛΩΤΕΣ Κ ΠΟΣΟ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΙ ΗΤΑΝ.ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΣΕ ΤΙΣ ΑΕΡΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ.ΑΝ ΕΣΥ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙΣ ΤΝ ΘΕΟ ΜΗ ΜΑΣ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΟΦΟΥΣ ΓΙΑΤΊ ΑΥΤΟΥΣ ΔΝ ΤΟΥΣ ΕΠΛΑΣΕ Ο ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΥΤΕ Ο ΔΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΥΠΤΟ.Κ ΜΙΑ Κ ΜΙΛΑΣ Κ ΓΙΑ ΣΩΚΡΑΤΗ ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΜΙΛΟΥΣΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΘΕΟ Κ ΓΙΑΤΙ ΤΝ ΦΑΓΑΝΕ ΟΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΙ..ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΝΑ ΚΑΤΕΒΑΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ?ΕΣΥ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΠΑΠΑΔΑΡΙΟ ΘΕΩΡΗΣΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ?ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΣΥΝΑΦΙ ΣΟΥ ΟΙ ΟΜΟΙΔΕΑΤΕΣ ΣΟΥ Κ ΑΣΕ ΤΙΣ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΙΕΣ Κ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ.ΠΕΙΤΕ ΜΑΣ ΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ Κ ΠΟΣΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΕΤΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.ΝΑ ΧΟΥΜΕ ΝΑ ΛΕΜΕ..ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΝΩΣΤΟ ΜΟΥ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΙΕΡΕΑ,ΑΛΛΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΝΟΟΤΡΟΠΊΑ ΣΟΥ?ΟΧΙ..ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΙΕΡΕΙΣ,ΕΦΟΡΟΙ Κ ΠΥΘΙΕΣ ΘΑ ΒΟΗΘΟΥΣΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΑΕΡΑ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟ ΒΕΒΑΙΩΣ ΒΕΒΑΙΩΣ.ΒΑΓΓΕΛΑΣ ΠΥΡΙΝΙΚΟΣ ΦΥΣΙΚΟΣ :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ Β ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ Ο ΣΥΜΠΑΘΗΣ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟΣ. ΜΙΚΡΟΣ ΦΥΓΟΜΑΧΗΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΚΛΕΙΣΤΗΚΕ ΣΕ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΦΑΪ ΚΑΙ ΣΤΕΓΗ.
    ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οπως το εχω ξαναπει σε θεματα θρησκειας εμφανιζονται ολα τα αντιχριστα στοιχεια για να κανουν σχολια,φτωχα μυαλα και σκεψεις ακομα πιο φτωχες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. .ΒΑΓΓΕΛΑΣ ΠΥΡΙΝΙΚΟΣ ΦΥΣΙΚΟΣ :-D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κ ΓΙΝΑΝΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΛΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΑΜΠΕΛΟΦΙΛΟΣΟΦΟΙ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΑΝ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΣΟΦΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΕ ΛΕΦΤΑ ΕΝΩ Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ΟΧΙ..ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΙ ΕΔΩ "ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ" ΓΙΑ ΤΟΥΣ 4 ΕΚΑΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙΑΣΕ Η ΑΣΤΥΝΩΜΙΑ ΜΕ ΠΑΙΔΙΚΗ ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΑ Κ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ.ΔΝ ΠΙΣΤΕΥΏ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΑΝΕ ΑΙΣΧΙΝΗ Κ ΣΟΛΩΝ..ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΠΕΤΡΕΠΑΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΣΕΞ ΜΕ ΤΑ ΑΤΡΙΧΑ ΑΓΟΡΑΚΙΑ ΔΗΛ ΠΡΙΝ ΜΠΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ.ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ ΜΌΥ ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ??ΜΗΠΩΣ ΤΕΛΙΚΑ ΔΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ,ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΟΗΤΑ ΜΥΑΛΑ Κ ΜΥΑΛΑ ΛΟΓΊΚΑ? ΒΑΓΓΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΓΙΝΑΝΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ?
    ΠΛΑΤΩΝ ΣΥΜΠΟΣΙΟ -182: ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΣΠΑΡΤΗ ΤΗΝ ΘΗΒΑ ΚΤΛΠ.ΟΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΑΝΔΡΕΣ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΡΑΣΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΣΤΟ 191-192 ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ Κ ΕΠΑΙΝΕΙΤΑΙ Η ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ ΩΣ ΑΡΡΕΝΩΠΗ.
    ΠΛΑΧΩΝ-ΦΑΙΔΡΟΣ-254: ΓΡΑΦΕΙ ΠΩΣ Ο ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΗΣ ΠΕΙΘΕΙ ΤΝ ΕΡΩΜΕΝΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΑΦΡΟΔΙΣΙΑ ΔΗΛ ΣΕΞ.
    ΣΡΑΒΩΝ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ Ι'4 12 Κ Ι 4,21:ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΗΤΑΝ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΗ Η ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ Κ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΟ ΤΟ ΝΑ ΑΠΑΓΑΓΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ ΓΙΑ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΣΚΟΠΟ. ΒΑΓΓΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΕΡΩΤΙΚΟΣ 17: ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΌΥ ΘΗΒΑΙΟΥ ΣΤΡΑΤΗΓΟΥ ΕΠΑΜΕΙΝΩΝΔΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΓΟΡΑΚΙΑ.
    Ο ΣΤΡΑΒΩΝ ΣΤΟ ΙΔ 1,23 ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΝ ΕΥΝΟΥΧΙΣΜΟ ΝΕΑΡΩΝ ΣΤΝ ΝΑΟ ΤΗΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΤΝ ΕΦΕΣΣΟ..ΙΕΡΕΑΣ Δ'ΕΥΝΟΥΧΟΥΣ ΕΙΧΟΝ ΟΥΣ ΕΚΑΛΟΥΝ ΜΕΓΑΒΥΖΟΥ..ΒΑΓΓΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΙΣΧΙΝΗ ΚΑΤΑ ΤΙΜΑΡΧΟΥ 136: ΟΥΤΕ ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΠΩΣ ΕΓΩ Ό ΊΔΙΟΣ ΚΑΊ ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΑΚΟΜΗ ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΩ ΌΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΜΑΛΩΣΑ Κ ΞΥΛΟΚΟΠΗΘΗΚΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ
    137: ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΝΕΟΣ ΕΡΩΜΕΝΟΣ ΚΑΠΟΙΟΥ ΑΝΔΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΝ.ΑΙΣΧΡΟΝ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΑ ΠΟΡΝΕΥΕΤΑΙ ΑΝΤΙ ΧΡΗΜΑΤΩΝ.
    Κ ΤΕΛΟΣ ΑΣ ΔΌΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ ΤΟΥ ΣΟΛΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΕΙ Ο ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ: ΦΙΛΙΑ ΘΕΡΜΗ ΑΝΕΠΤΥΧΘΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΟΥΤΩΝ ΑΝΔΡ9Ν (ΣΟΛΩΝ Κ ΠΕIΣΙΣΤΡΑΤΟΥ) ΕΝΕΚΑ ΤΗΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΤΝ,ΑΥΤΗ ΔΕ Η ΦΙΛΙΑ ΕΓΙΝΕ ΕΓΚΑΡΔΙΩΤΕΡΑ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΥΦΥΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΩΡΑΙΟΤΗΤΟΣ ΤΟΥ ΠΕΙΣΙΣΤΡΑΤΟΥ,ΔΙΟΤΙ ΚΑΘΩΣ ΛΕΓΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ Ο ΣΟΛΩΝ ΔΙΕΤΕΘΗ ΕΡΩΤΙΚΩΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΝ..
    ΑΥΤΑ Κ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΩΡΑΙΑ ΓΙNΟΝΤΟΥΣΑΝ ΣΤΑ "ΤΕΛΕΙΑ"ΑΡΧΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΗΜΕΡΑ Κ ΜΑΣ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΟΥΝΕ Κ ΚΑΛΑ ΣΤΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ,ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΥΡΙΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΔΑΝ ΤΑ ΤΟΤΕ ΧΑΛΙΑ Κ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΓΙΝΑΝΕ ΧΡΙΣΤΊΑΝΟΙ ΓΙΑΤΙ ΓΝΩΡΙΣΑΝ ΤΝ ΑΛΗΘΙNΟ ΘΕΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΔΑΞΕ ΤΝ ΣΩΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΒΑΓΓΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. .ΒΑΓΓΕΛΑΣ ΠΥΡΙΝΙΚΟΣ ΦΥΣΙΚΟΣ :-D
      ΠΥ-ΡΙ-ΝΙ-ΚΟΣ

      Διαγραφή
    2. Βαγγελα στο Δημοκριτο εργαζεσαι;

      Διαγραφή
  14. ΠΥΡΗΝΙΚΟΣ ΦΥΣΙΚΟΣ ΚΥΡΙΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΑ 1:01.:-D ΒΑΓΓΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ Κ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΑ Κ ΧΤΥΠΑΕI Ο ΔΑΙΜΩΝ ΤΟΥ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟΥ.ΜΗΠΩΣ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ Κ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ? ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΟΛΛΑΕI..ΒΑΓΓΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή