Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Τρίτη 13 Μαρτίου 2018

Η μετάνοια είναι εργόχειρο πού δεν τελειώνει ποτέ


Οταν ο αββάς Αντώνιος ασκήτευε στην έρημο, έπεσε κάποτε σε ακηδία και σε μεγάλη σύγχυση των λογισμών του και έλεγε στον Θεό:

“Κύριε, θέλω να σωθώ αλλά δεν μ΄ αφήνουν οι λογισμοί μου. Τι να κάνω με τη θλίψη μου αυτή; Πώς να σωθώ;”

Κάποια φορά λοιπόν βγήκε λίγο προς τα έξω και βλέπει κάποιον σαν τον εαυτό του να κάθεται και να κάνει εργόχειρο. Μετά από λίγο άφηνε το εργόχειρο, σηκωνόταν και προσευχόταν, και ξανά καθόταν και συνέχιζε να πλέκει το σχοινί του. Ύστερα πάλι σηκωνόταν για προσευχή.

Ήταν άγγελος Κυρίου που είχε σταλεί για να διορθώσει τον Αντώνιο και να του δώσει σιγουριά και άκουσε τον άγγελο να του λέει:

“Κάνε κι εσύ το ίδιο και θα σωθείς”.

Και ο Αντώνιος όταν τ” άκουσε, πήρε μεγάλη χαρά και κουράγιο. Και έτσι κάνοντας προχωρούσε στο έργο της σωτηρίας του.

*****

Ζούσε κάποτε στην Αλεξάνδρεια ένας μορφωμένος άνθρωπος που τον έλεγαν Κοσμά. Ήταν αξιοθαύμαστος και πολύ ενάρετος, με ταπεινό φρόνημα, σπλαχνικός, εγκρατής, παρθένος, άνθρωπος της ησυχίας, φιλόξενος, φίλος των φτωχών. Επειδή εγώ του είχα μεγάλη οικειότητα, μια φορά του λέω:

“Κάνε αγάπη, πόσο χρόνο ζεις τη ζωή της ησυχίας; ” Επειδή σώπαινε και δεν μου έδινε κα μια απάντηση, πάλι του λέω: “Για χάρη του Κυρίου πες μου”. Κι εκείνος, αφού για λίγο κρατήθηκε, μου λέει:

“Έχω τριάντα τρία χρόνια”.

Πάλι του λέω: “Κάνε τέλεια την αγάπη, γιατί ξέρεις πολύ καλά ότι για ωφέλεια της ψυχής σε ρωτώ, πες μου: σε τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα της ησυχαστικής σου ζωής, τι κατόρθωσες;”

Εκείνος, αφού αναστέναξε από τα βάθη της καρδιάς, μου λέει: “Ένας άνθρωπος κοσμικός τι μπορεί να κατορθώσει και μάλιστα τη στιγμή που κάθεται στο σπίτι του; ”

Όμως εγώ τον παρακαλούσα: “Για χάρη του Κυρίου πες μου και ωφέλησέ με”. Και επειδή τον πίεσα πολύ, είπε:

“Συγχώρεσέ με, αυτά τα τρία ξέρω ότι κατόρθωσα: να μη γελώ, να μην ορκίζομαι και να μη λέω ψέματα”.

Είπε ο αββάς Λογγίνος:

“Η νηστεία ταπεινώνει το σώμα,
η αγρυπνία καθαρίζει τον νου,
· η ησυχία φέρνει το πένθος,
· το πένθος βαπτίζει τον άνθρωπο και τον απαλλάσσει από την αμαρτία”.

Ο αββάς Λογγίνος είχε μεγάλη κατάνυξη την ώρα της προσευχής και της ψαλμωδίας του, και μια φορά του λέει ένας μαθητής του:

“Αββά, αυτός είναι ο πνευματικός κανόνας, να κλαίει ο μοναχός, όταν κάνει την ακολουθία του; ”

Και ο Γέροντας του απαντά:

“Ναι, παιδί μου, αυτός είναι ο κανόνας, που επιζητεί ο Θεός. Βέβαια ο Θεός δεν έπλασε τον άνθρωπο να κλαίει, αλλά να χαίρεται και να ευφραίνεται και να Τον δοξάζει, όπως οι άγγελοι, με την καθαρή και αναμάρτητη ζωή του. Όμως ο άνθρωπος έπεσε στην αμαρτία και γι αυτό είναι ανάγκη να κλαίει, ενώ όπου δεν υπάρχει αμαρτία, εκεί δεν έχει θέση το κλάμα”.

Από το Γεροντικό
Πηγή

1 σχόλιο:

  1. ΣΟΣ... Επείγουσα έκκληση για βοήθεια. ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ!

    Να με σχωρνάτε αδέρφια που βγαίνω στη διαδικτυακή ζητιανιά, αλλά εχω "πιάσει πάτο".
    Γι αυτό, σας απευθύνω επείγουσα έκκληση βοήθειας.






    Ναι... ξέρω τι θα μου πείτε... πως λίγο πολύ, οι περισσότεροι από εμάς, βρισκόμαστε σε τραγική οικονομική κατάσταση...

    Πως η ανεργία έχει τσακίσει ένα πολύ μεγάλο μέρος του ελληνικού λαού...

    Πως η ανέχεια, έγινε αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας...

    ΑΛΛΑ.... ΠΡΕΠΕΙ... ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ Ν' ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΧΕΡΙ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΟΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ.

    Υπάρχουν κάποιοι Άνθρωποι, που χρόνια ολόκληρα, με τον τρόπο τους, έχουν σταθεί στο πλευρό του λαού, αφυπνίζοντάς τον...


    Έβαλαν στην άκρη, ακόμα και την υγεία τους, προκειμένου να μην λείψουν από την πρώτη γραμμή του αγώνα.

    Ανάμεσά τους, κι ο αγαπημένος μου φίλος, Λευτέρης Πανούσης, που χτυπημένος από την επάρατη, βρίσκεται στην δύσκολη θέση, να ζητήσει την βοήθεια όλων μας.


    Ξέρω, πως λίγοι θ' ανταποκριθούν...

    Αναρωτιέμαι όμως, αν επιτρέπεται σε όλους εμάς, που θέλουμε ακόμα να λεγόμαστε ΑΝΘΡΩΠΟΙ... αν έχουμε το δικαίωμα να σιωπήσουμε και ν' αδιαφορήσουμε σε μια έκκληση, που ζητάει την βοήθειά μας, για να επιβιώσει...

    Αναρωτιέμαι, αν έχουμε το δικαίωμα να στερήσουμε το δικαίωμα στη Ζωή και στην Αξιοπρέπεια, σ' έναν ΕΛΛΗΝΑ.

    Ας αποδείξουμε, πως το ΦΙΛΟΤΙΜΟ και η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ, δεν μας εγκατέλειψαν στα δύσκολα μνημονιακά χρόνια...

    Ας βάλουμε στην ζωή μας, τη ζωή... την επιβίωση του Λευτέρη Πανούση... όχι για μια φορά, αλλά για όσο βαστάει τούτος ο ορυμαγδός της Πατρίδας μας...

    Και δεν χρειάζονται πολλά... λίγα, από πολλούς...

    Ελάτε ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ και ΕΛΛΗΝΕΣ, να δείξουμε ότι αξίζουμε να φέρουμε τούτο το τιμημένο όνομα...

    Ελάτε να δείξουμε το ΦΙΛΟΤΙΜΟ και την ΑΝΘΡΩΠΙΑ ΜΑΣ.

    Καμιά ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ, καμιά ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΩΝΗ δεν πρέπει να σιγήσει... και στο τέλος, όταν η Πατρίδα ΕΛΕΥΘΡΩΘΕΙ, να μετρηθούμε ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.



    Καλλιόπη Σουφλή

    Υ.Γ.1. Κι όποιος τεχνήτης μπορεί, να πάει να φτιάξει την ταράτσα του Λευτέρη, για να μην μπάζει νερά...
    Ξέρω τι σημαίνει να μπάζει η ταράτσα νερά...

    Υ.Γ.2. Θα βρεθούν πολλοί σκατόψυχοι και κακοπροαίρετοι που θα θίξουν τον Λευτέρη...

    Είμαι όμως σίγουρη, πως θα υπάρξουν κι εκείνοι ΟΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ, που θα απλώσουν με αγάπη το χέρι τους σ' έναν ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ.






    Λοιπόν, αδέρφια μου Ελληνάκια εκπέμπω ΣΟΣ!

    Η αρρώστια μου δεν μου επιτρέπει να δουλέψω αλλά και να μπορούσα να εργαστώ, ποιος θα έπαιρνε έναν εξηντάρη καρκινοπαθή στη δουλειά του;

    Μόνη μου παρηγοριά είναι τα 200 εβρόπουλα του ΚΕΑ και μια αποθήκη γιομάτη όνειρα, που όμως δεν γνοιάζεται να τα αγοράσει κανείς...

    Τώρα τελευταία όμως έχω πέσει στη μαύρη ανέχεια.

    Και πρέπει επειγόντως να δώκω κάτι τις για το ρεύμα και επίσης κάτι τις για το ιντερνετ και ακόμα κάτι τις στον οδοντογιατρό, καθότι οι οδοντίατροι του Δημοσίου, δεν αναλαμβάνουν λέει απονευρώσεις, επειδή είναι πολύ "μανούρα!!!"

    Και το χειρότερο;

    Η ταράτσα μου έχει καταντήσει πλέον κανονικό τρυπητό και όποτε βρέχει, κουζίνα και κρεβατοκάμαρα μετατρέπονται σε μικρές λιμνούλες.

    Για να καταλάβετε, τις ημέρες των μεγάλων βροχών, κυκλοφορώ στην κουζίνα με γαλότσα και νιτσεράδα, σαν υποβρύχιος masterchef.

    Κι άντε με τέτοιες συνθήκες να βάνεις να τηγανίσεις πατάτες, που στάζει η βροχή στο καυτό λάδι κι αντί πατάτες τηγανιτές σου προκύπτουν πατάτες μπλουμ [και γιομίζει κι η κουζίνα λαδοπιτσίλες...]

    Γι αυτό, σας απευθύνω επείγουσα έκκληση βοήθειας.

    Αν κάποιος/α μπορεί [και γουστάρει] να με βοηθήσει, ας επικοινωνήσει μαζί μου, στο μέηλ...
    orpheas57@gmail.com

    Να με σχωρνάτε αδέρφια που βγαίνω στη διαδικτυακή ζητιανιά, αλλά εχω "πιάσει πάτο", που λέγουν και οι μνημονιοχτυπημένοι Βουσμάνοι στην έρημο Καλαχάρι...


    Λευτέρης Πανούσης


    Πηγή

    ΑπάντησηΔιαγραφή