Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες




«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Κυριακή, 4 Ιουνίου 2017

Εκτόξευση των Εελληνικών εξαγωγών - Ποιες οι 100 κυριότερες αγορές


Τις δύο ποσοστιαίες μονάδες εκτιμάται ότι θα αγγίξει η συνεισφορά των εξωστρεφών κλάδων της οικονομίας στο ΑΕΠ για φέτος και ήδη φαίνεται ότι «ξαναγράφεται» ο χάρτης των εξαγωγών της χώρας καθώς παρατηρούνται σημαντικές ανακατατάξεις στις χώρες προορισμού των προϊόντων μας, αλλά και στην προϊοντική σύνθεση των ελληνικών εξαγωγών στο πρώτο τρίμηνο του 2017. Επιπλέον, προκύπτουν περιπτώσεις υπερδιπλασιασμού εξαγωγών, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Είναι ενδεικτικό ότι αν και η Ιταλία εξακολουθεί να αποτελεί το σημαντικότερο προορισμό των ελληνικών εξαγωγών, αίσθηση προκαλούν οι νέες χώρες που συμπεριλαμβάνονται στον πίνακα με τις 100 κυριότερες αγορές για τα ελληνικά προϊόντα και είναι τα Νησιά Φώκλαντ, το Πακιστάν, η Μαλαισία, το Κουρασάο και η Σρι Λάνκα.
Αξιοσημείωτη όμως είναι και η ανανέωση της λίστας των 100 κορυφαίων εξαγόμενων προϊόντων σε ποσοστό σχεδόν 25%. Αυτό σημαίνει ότι 1 στα 4 εξαγόμενα προϊόντα δεν εμφανίζονταν στη σχετική λίστα το 2016. Από πλευράς αυτών των νέων εισόδων ξεχωρίζουν οι στρόβιλοι δι' αντιδράσεως, τα επιβατικά πλοία, το σκληρό σιτάρι, τα scrap χαλκού, τα γυναικεία ενδύματα και τα παγωτά.
Ο πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) Χρήστος Στάϊκος υπογραμμίζει σε δηλώσεις του προς το ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι ο οργανισμός δουλεύει με «φουλ τις μηχανές» για να υποστηρίξει την Ελληνική επιχειρηματική παρουσία τόσο σε νέες αγορές όσο και στις παραδοσιακές αγορές για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Έχει αυξηθεί 20% ο αριθμός των επιχειρήσεων που συμμετέχουν σε δραστηριότητες του οργανισμού, έχει αυξηθεί η παρουσία της χώρας μας με εθνικά περίπτερα στις διεθνείς εκθέσεις του εξωτερικού και υπάρχει στρατηγική στόχευση για συγκεκριμένα προϊόντα.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Πηγή2

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου