Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Δευτέρα 21 Μαΐου 2012

Έρχονται τα 400 Μ1Α1 Abrams – Βρέθηκε το κονδύλι για την μεταφορά τους


Λύση στο δήθεν «πρόβλημα» μεταφοράς στην Ελλάδα των 400 αρμάτων μάχης Μ1Α1 Abrams βρεθηκε άμεσα με την έλευση στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας του πρωτεργάτη της δωρεάν προμήθειας των αρμάτων, πρώην Α/ΓΕΣ Φραγκούλη Φράγκου, ο οποίος έδωσε την απαραίτητη κινητικότητα στο πρόγραμμα μέσα σε λίγα μόλις 24ωρα. Πληροφορίες  αναφέρουν ότι «ως διά μαγείας» βρέθηκαν σε κάποιον κωδικό τα περίπου 10 εκατ. ευρώ που απαιτούνται για να μεταφερθούν τα άρματα στην Ελλάδα.
Είναι πραγματικά αστείο βέβαια σε μια δωρεά της οποίας η αξίας έστω και ως μεταχειρισμένο υλικό ξεπερνά το 1 δισ. δολ., να μπλοκάρει για 10 εκατ. ευρώ που απαιτούνται για να μεταφερθούν τα άρματα από τα σημεία που είναι τώρα αποθηκευμένα στο λιμάνια και από εκεί στην Ελλάδα.
Ειδικά όταν βρέθηκαν 436 εκατ. ευρώ για να πληρωθεί ένα ομόλογο “πειρατικού” fund των νησιών Kayman, η μη πληρωμή του οποίου δεν θα είχε καμία ουσιαστική επίπτωση στην χώρα που έχει πτωχεύσει τεχνικά από τις 12 Μαρτίου, είναι τραγικό να συζητάμε για 10 εκατ. ευρώ προκειμένου να γίνει αποδεκτή μιας τέτοια κλοσσιαία δωρεά.
Τα ανέκδοτα της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας περί «προσπάθειας δωρεάς από τους εφοπλιστές των μεταφορικών» ήταν καλά για τα αυτιά ορισμένων που είναι άσχετοι περί της διαδικασίας μεταφοράς, αλλά όχι για όσους γνωρίζουν τις ιδιαιτερότητες της συγκεκριμένης μεταφοράς.
Το σημαντικότερο μέρος του κόστους έχει να κάνει με την μεταφορά με τρένα και ειδικούς αρματοφορείς από το εσωτερικό των ΗΠΑ μέχρι τα λιμάνια, όπου θα φορτωθούν στα πλοία και θα μεταφερθούν στην Ελλάδα.
Ένα κόστος το οποίο φυσικά δεν εμπλέκονται πουθενά οι Έλληνες εφοπλιστές. Αλλά ούτε και οι τελευταίοι έδειξαν καμία προθυμία να μεταφέρουν τα άρματα, ίσως απλά γιατί χρειάζονται ειδικά πλοία για την μεταφορά τους και οι πλέον εύποροι εφοπλιστές δεν διαθέτουν τέτοια πλοία, αλλά και οι μεταφορικές εταιρείες που είναι πιστοποιημένες για κάτι τέτοιο είναι πολύ λίγες και πολύ συγκεκριμένες.
Εν πάση περιπτώσει ο νέος υπουργός φιλοδοξεί μέχρι τις 17 Ιουνίου να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία και τα άρματα να φορτωθούν μέσα στο καλοκαίρι για να σχηματίσουν μαζί με τα LEO2HEL/A4 τους πλέον ισχυρούς τεθωρακισμένους σχηματισμούς της Ευρώπης και τουλάχιστον στο μέτωπο του Έβρου να αποκτήσουν συντριπτική υπεροχή τουλάχιστον μέχρι την ένταξη σε υπηρεσία μεγάλου αριθμού του νέου τουρκικού άρματος Altay, προς το τέλος της τρέχουσας δεκαετίας.
Σε ότι αφορά τα νησιά, τα 400 Μ48Α5 ΜΟLF θα αντικατασταθούν από ισάριθμα LEO1A5 των οποίων την θέση τους ηπειρωτικούς τεθωρακισμένους σχηματισμούς θα την καταλάβουν τα Μ1Α1. Με το ίδιο συμβόλαιο μεταφοράς θα έρθουν και τα περίπου 800 τεθωρακισμένα διαφόρων τύπων που έχουν επίσης διατεθεί δωρεάν από τα ΗΠΑ. Άπαντα έχουν ελεγχθεί από τις επιτροπές του Ε.Σ..
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου