Ενώ στην Ελλάδα οι πολιτικές ηγεσίες μιλάνε ακόμα και σήμερα για "άμεσες μειώσεις στους εξοπλισμούς" (σχετική ανακοίνωση του εταίρου του κυβερνητικού συνασπισμού της ΔΗΜΑΡ, πριν δύο ώρες αλλά και ο Α.Σαμαράς είπε στον Ζ.Κ.Γιουνκερ ότι "Υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω μειώσεις των αμυντικών δαπανών" αν πιστέψουμε την εφημερίδα Handelsblatt) , στην Τουρκία ετοιμάζονται να λύσουν οριστικά, με τον τρόπο που ξέρουν καλύτερα, τις "διενέξεις" με την Ελλάδα:
Η Διοίκηση Τουρκικών Αεροπορικών Δυνάμεων (THK: Turk Hava Kuvvetleri) ανακοινωσε ότι τα έργα υποδομής (κατασκευή υπόστεγων, συνεργείων, κτιρίων, κλπ.) προχωρούν με ταχείς ρυθμούς στην 7η Κύρια Βάση Αεριωθουμένων (7 AJU: Ana Jet Ussu) στο Erhac της επαρχίας της Μαλάτιας όπου θα εδρεύουν τα πρώτα F-35 MTU (Musterek Taaruz Ucagi που θσ καυαστούν επιχειρησιακά το 2017.
Ως η πρώτη μοίρα που θα επιχειρήσει με το F-35 MTU έχει καθοριστεί η 172 Filo «Sahin» της 7 AJU, η οποία οργανικά ανήκει στη 2η Διοίκηση Τακτικών Αεροπορικών Δυνάμεων (2 HKK). Η δεύτερη μοίρα που θα εξοπλιστεί με το F-35 θα είναι η 171 Filo «Korsan» (επίσης της 7ης Κύριας Βάσης Αεριωθουμένων), η οποία θα μεταβιβάσει τα μαχητικά F-4E Terminator 2020 στην 111 Filo «Panter» της 1ης Κύριας Βάσης Αεριωθουμένων (1 AJU), στο Εσκισεχίρ. Σε δεύτερη φάση με το F-35 θα εξοπλιστούν δύο μοίρες της 1 AJU (111 Filo και 112 Filo «Seytan»).
Τέλος σε αντίθεση με τον αρχικό σχεδιασμό αποφασίστηκε τελικά να μην εξοπλιστεί με το F-35 MTU η 132 Filo (μοίρα τακτικής εκπαίδευσης) «Hancer» η οποία σήμερα επιχειρεί με μαχητικά F-4E Terminator 2020 και F-16C/-D Block 40.
Η δημιουργία βάσεων των F-35 στα σημεία της κεντρικής ενδοχώρας ανμενόμενη, αφού εκεί εδρεύουν και σήμερα οι βασικές Μοίρες κρούσης, πέρα από αυτή την Μπαντίρμα. Από το Εσκί Σεχίρ μέχρι π.χ. την Λέσβο μια χαμηλή υποηχητική πτήσης σε προφίλ hi-lo-hi είναι διάρκειας 30' μόλις, ενώ μέχρι την βάση του Αραξου είναι μία-μιάμιση ώρα (900 χλμ) ανάλογα με το προφίλ της πτήσης και την ταχύτητα. Εγγύτερα στην Κύπρο είναι 7 AJU μέχρι την Κύπρο), όπως επίσης και τη Μαύρη Θάλασσα και τη Μέση Ανατολή (Συρία, Ισραήλ, κλπ.).
Σημειώνεται ότι το αεροσκάφος με πλήρη εσωτερικό οπλισμό, δηλαδή σε διαμόφωση stealth έχει ακτίνα δράσης 1100 χλμ η οποία βέβαια είναι θεωρητική, αφού με ένα και μόνο ανεφοδιασμό στον αέρα από τα 7 KC-135R-CRAG Stratotanker που επιχειρεί η 101 Filo «Asena» στο Ιντσιρλίκ (Άδανα), διπλασιάζεται.Τα F-35 ΜUT σε 60 μήνες από σήμερα θα έχουν σχηματίσει την πρώτη επιχειρησιακή τους Μοίρα και η Ελλάδα θα υποστεί αυτό που δεν μπορεί να αποφύγει..
Στην Ελλάδα πέρα από κάποιες συζητήσεις για δημιουργία πυραυλικού φράγματος στο Α.Αιγαίο (σχετικό αποκαλυπτικό δημοσίευμα στην ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ που κυκλοφορεί) οι οποίες προσκρούουν στην άρνηση της τρόϊκα να εγκρίνει την χρηματοδότηση του σχετικού πρόγραμματος από την Ρωσία, ετοιμαζόμαστε να αποσύρουμε μέχρι και 130 μαχητικά για να πάρουν οι δανειστές τα λεφτά τους πίσω. ΓΙα Νέο Μαχητικό Αεροσκάφος, ούτε κατά διάνοια δεν γίνεται κάποια συζήτηση. Άλλστε σήμερα είναι πια αργά. Δεν προλαβαίνουμε να κάνουμε τίποτα προς την κατεύθυνση αυτή.
To F-35 αλλάζει τα πάντα στην ισορροπία δυνάμεων στο Αιγαίο και αν δεν βρεθει άμεσα τρόπος αντιμετώπισής του, τότε οι πολιτικοί που έχουν την ευθύνη διακυβέρνησης της χώρας σήμερα θα ευθύνονται στο ακέραιο για τον ακρωτηριασμό της. Το θέμα είναι εξίσου σοβαρό ή και σοβαρότερο από το αν θα βγει η Ελλάδα ή όχι από το ευρώ και όποιος κάνει πως δεν το καταλαβαίνει είναι η βλάκας ή προδότης.
Το θέμα είναι στο τέλος πως θα πάρει ο Ελληνισμός πίσω τα εδάφη που είναι νομοτελειακά βέβαιο ότι θα χάσει...
defencenet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου