Δυνάμωσα την θέσιν των Μύλων καλά να πολεμήσουμεν εκεί όσο να λυώσουμε. Ότι αν μας πάρη αυτείνη την θέσιν, πάγει και τ’ Ανάπλι. Ότι νερόν δεν είχε μέσα ούτε δράμι και τα κανόνια πεσμένα από τα λέτα. Ήταν σ΄ αυτείνη την κατάστασιν από τον καιρόν του εφύλιου πολέμου, οπού το κρατούσε ο Πάνος Κολοκοτρώνης.
Ύστερα εκείνοι οπού μπήκαν εις τ’ Ανάπλι να κυβερνήσουν ήταν κι’ αυτείνοι όμοιοι με τους άλλους. Τέλος από αυτά ούτε νερό είχε μέσα, ούτε κανόνι εις τον τόπον του· κι’ αν έπαιρνε τους Μύλους ο Μπραΐμης, κεντρικόν μέρος της θάλασσας και στεργιάς και πλήθος ζαϊρέδες και πολεμοφόδια και νερό ποταμός, μπλοκάριζε και τ’ Ανάπλι. Και εις την κατάστασιν οπούταν κάμετε την κρίση αν βαστούσε.
Αφού το δυνάμωσα, σε δυο ημέρες ήρθε ο Χατζημιχάλης με τους ανθρώπους μου, οπού μου πήρε, ήρθε κι’ ο Κωσταντήμπεγης Μαυρομιχάλης μ’ ολίγους κι’ ο Υψηλάντης με τους ανθρώπους του, όλους δεκαπέντε. Εκεί οπούφκειανα της θέσες εις τους Μύλους ήρθε ο Ντερνύς να με ιδή. Μου λέγει:
«-Τι κάνεις αυτού; Αυτές οι θέσες είναι αδύνατες· τι πόλεμον θα κάμετε με τον Μπραΐμη αυτού;
– Του λέγω, είναι αδύνατες οι θέσες κ’ εμείς, όμως είναι δυνατός ο Θεός οπού μας προστατεύει· και θα δείξωμεν την τύχη μας σ΄ αυτές της θέσες της αδύνατες. Κι’ αν είμαστε ολίγοι εις το πλήθος του Μπραΐμη, παρηγοριώμαστε μ’ έναν τρόπον, ότι η τύχη μας έχει τους Έλληνες πάντοτε ολίγους. Ότι αρχή και τέλος, παλαιόθεν και ως τώρα, όλα τα θερία πολεμούν να μας φάνε και δεν μπορούνε· τρώνε από ’μάς και μένει και μαγιά. Και οι ολίγοι αποφασίζουν να πεθάνουν· κι’ όταν κάνουν αυτείνη την απόφασιν, λίγες φορές χάνουν και πολλές κερδαίνουν. Η θέση οπού είμαστε σήμερα εδώ είναι τοιούτη· και θα ιδούμεν την τύχη μας οι αδύνατοι με τους δυνατούς.
– Τρε μπιεν, λέγει κι’ αναχώρησε ο ναύαρχος».
Σχόλιο Πελασγού : Ας πάψουν όλοι οι κλαψιάρηδες και οι μισσαλόδοξοι/μισόθρησκοι πως λένε λόγια, χωρίς να ξέρουν την Ιστορία...Χωρίς τον Σταυρό, τώρα δεν θα μιλούσαμε για Ελληνικό Έθνος!
Ύστερα εκείνοι οπού μπήκαν εις τ’ Ανάπλι να κυβερνήσουν ήταν κι’ αυτείνοι όμοιοι με τους άλλους. Τέλος από αυτά ούτε νερό είχε μέσα, ούτε κανόνι εις τον τόπον του· κι’ αν έπαιρνε τους Μύλους ο Μπραΐμης, κεντρικόν μέρος της θάλασσας και στεργιάς και πλήθος ζαϊρέδες και πολεμοφόδια και νερό ποταμός, μπλοκάριζε και τ’ Ανάπλι. Και εις την κατάστασιν οπούταν κάμετε την κρίση αν βαστούσε.
Αφού το δυνάμωσα, σε δυο ημέρες ήρθε ο Χατζημιχάλης με τους ανθρώπους μου, οπού μου πήρε, ήρθε κι’ ο Κωσταντήμπεγης Μαυρομιχάλης μ’ ολίγους κι’ ο Υψηλάντης με τους ανθρώπους του, όλους δεκαπέντε. Εκεί οπούφκειανα της θέσες εις τους Μύλους ήρθε ο Ντερνύς να με ιδή. Μου λέγει:
«-Τι κάνεις αυτού; Αυτές οι θέσες είναι αδύνατες· τι πόλεμον θα κάμετε με τον Μπραΐμη αυτού;
– Του λέγω, είναι αδύνατες οι θέσες κ’ εμείς, όμως είναι δυνατός ο Θεός οπού μας προστατεύει· και θα δείξωμεν την τύχη μας σ΄ αυτές της θέσες της αδύνατες. Κι’ αν είμαστε ολίγοι εις το πλήθος του Μπραΐμη, παρηγοριώμαστε μ’ έναν τρόπον, ότι η τύχη μας έχει τους Έλληνες πάντοτε ολίγους. Ότι αρχή και τέλος, παλαιόθεν και ως τώρα, όλα τα θερία πολεμούν να μας φάνε και δεν μπορούνε· τρώνε από ’μάς και μένει και μαγιά. Και οι ολίγοι αποφασίζουν να πεθάνουν· κι’ όταν κάνουν αυτείνη την απόφασιν, λίγες φορές χάνουν και πολλές κερδαίνουν. Η θέση οπού είμαστε σήμερα εδώ είναι τοιούτη· και θα ιδούμεν την τύχη μας οι αδύνατοι με τους δυνατούς.
– Τρε μπιεν, λέγει κι’ αναχώρησε ο ναύαρχος».
Σχόλιο Πελασγού : Ας πάψουν όλοι οι κλαψιάρηδες και οι μισσαλόδοξοι/μισόθρησκοι πως λένε λόγια, χωρίς να ξέρουν την Ιστορία...Χωρίς τον Σταυρό, τώρα δεν θα μιλούσαμε για Ελληνικό Έθνος!
Προπαγανδιστη Πελασγε!Με το δελφικο εψιλον πολεμουσαν οι ηρωες του 21 και με προσευχη στην Αθηνά!Που ειστε κυριε Ηλιοδωρε και κυρια Ερατω να δειτε πως ψευδετε ο αγαπητος μπλογκερ.Ελλας ελληνων δωδεκαθειστων!Εξω οι ιουδαιοχριστιανοι.Ξουτ ξουτ.Ελσα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτές τίς μπούρδες περί δωδεκαθειστών μέ τί πολεμούσαν οί γενναίοι ήρωες μας, νά πάτε νά τίς πείτε στούς ημίθεους Μακρυγιάννη, Κολοκοτρώνη, Υψηλάντη, Κανάρη, Νικηταρά, Κατσαντώνη, καί σέ εκατοντάδες άλλους γνωστούς καί αγνώστους ανιδιοτελείς αυθεντικούς Έλληνες, πού έδωσαν τά πάντα γιά νά τούς κατηγορούμε εμείς οί αχάριστοι σήμερα. Δέν είμαι εναντίον τού δωδεκάθεου, είμαι εναντίον τής μπουρδεολογίας. Προσέχετε τί λέτε διότι τήν πατρίδα τήν ελευθέρωσαν αυτοί οί πιστοί ορθόδοξοι μέ τήν δύναμη τού Θεού, όσο κι άν δέν σάς αρέσει από πάθος καί φανατίλα ταυτόχρονα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε περιπτωση που δε το εχεις καταλαβει ειρωνευομαι!Ειρωνευομαι καποιους δωδεκαθειστες που μπαινουν εδω μεσα και λενε ανοησιες!Να εχεις προβλημα μαζι τους γιατι αυτοι δε μας θεωρουν ελληνες.Ελσα
ΔιαγραφήΟμολογώ δέν κατάλαβα τήν ειρωνία στό σχόλιό σου, καί γιά τόν λόγο ότι υπάρχουν κάποια ρεπουσοειδή ερπετά πού είτε πρακτορικά, είτε επί πληρωμής, αλλοιώνουν τήν ιστορία μας καί τά πιστεύω μας, πού κράτησαν όρθιο καί δυνατό τό έθνος μας από τήν επανάσταση αυτών τών ημίθεων ηρώων τού 1821 καί όχι μόνο. Όποιος βρίζει, ειρωνεύεται, καί μεταδίδει ρεπουσοειδή ιστορία, θά τόν παίρνει ό διάολος. Ή ιστοσελίδα είναι μόνο γιά Έλληνες! Όποιο πρακτοράκι βρίζει θά τά ακούει χοντρά. Ελπίζω νά συμφωνεί καί ό Πελασγός. Αγαπητή Έλσα ζητώ ταπεινά συγγνώμη γιά τό προηγούμενο σχόλιό μου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνταξει δε τρεχει τιποτα.Τα νευρα μου εσπασαν.Λεγαν δεν ειμαι ελληνιδα επειδη ειμαι χριστιανη!Το θεατρο του παραλογου!Ελσα
Διαγραφή