Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Και άλλο πλήγμα για την τούρκικη οικονομία!

Δεν έφθανε μόνο η κατάρρευση της ισοτιμίας της λίρας με το αμερικανικό δολάριο, η κυβέρνηση του Ερντογάν στην Τουρκία έχει να αντιμετωπίσει σημαντικά προβλήματα, ενώ φαίνεται ότι όσοι φροντίζουν να της τα δημιουργούν, δεν σκοπεύουν να σταματήσουν.

Ο «δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης» θεωρείται γενικώς ένας από τους πιο ενδιαφέροντες για τους οικονομολόγους, αφού επί της ουσίας μετρά το επίπεδο της αισιοδοξίας για την κατάσταση της οικονομίας, όπως αυτό προκύπτει από την συμπεριφορά των καταναλωτών, το πόσο δηλαδή ξοδεύουν ή αντιθέτως αποταμιεύουν.

Ο δείκτης αυτός (από 0-200) που τηρείται όπως σε όλες τις χώρες από το Τουρκικό Ινστιτούτο Στατιστικής (TÜİK) και την Κεντρική Τράπεζα της Τουρκίας, έπεσε τον Δεκέμβριο κατά 2,5 μονάδες, από το 77,5 του Νοεμβρίου. Ποσοστιαία, αντιστοιχεί σε πτώση 3,3%.

Χονδρικά, αν ο δείκτης αυτός είναι πάνω από 100, τότε σημαίνει ότι οι αισιόδοξοι είναι περισσότεροι από τους απαισιόδοξους και αντίστροφα. Εν ολίγοις, συνδυάζοντας και το ότι η ψυχολογία του καταναλωτή έχει εξαιρετικά μεγάλη σημασία σε μια οικονομία, δικαιώνονται όσοι εκτιμούσαν ότι το «παράθυρο τρωτότητας» (window of vulnerability) για την Τουρκία είναι στον τομέα της οικονομίας.

Πηγή

1 σχόλιο: