Κατάντια: Πάνω από 150 χιλιάδες τηλεοράσεις πουλήθηκαν στην Ελλάδα τις τελευταίες 2 εβδομάδες!
Γράφει ο Δημήτρης Σωτηρόπουλος
Φυσικά, ο καθένας έχει δικαίωμα να αγοράζει (ή να μην αγοράζει) ό,τι θέλει: Δεν θα του πούμε εμείς τι θα κάνει (αλλοίμονο!), αλλά καλό είναι κάποια στιγμή σε αυτή τη χώρα να βάλουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση!
Διαβάζουμε λοιπόν:
Σύμφωνα με στοιχεία από το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Εθνος», από την περίοδο της έναρξης του Μουντιάλ μέχρι και σήμερα, δηλαδή από τις 12 Ιουνίου, έχουν πουληθεί σε όλη την Ελλάδα περί τις 150.000 με 180.000 τηλεοράσεις. Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις τηλεοράσεων στη χώρα μας κάθε χρόνο κυμαίνονται στις 550.000 με 600.000.
Η εντυπωσιακή άνοδος αποδίδεται στο «πάθος» των ποδοσφαιρόφιλων για το Μουντιάλ, στη «λατρεία» των Ελλήνων για την Εθνική ομάδα αλλά και στην οικονομική ύφεση, που έχει κάνει τους φανατικούς της μπάλας να μαζεύονται πια στα σπίτια τους για να δουν τα ματς.
Στελέχη μεγάλης αλυσίδας, μιλώντας στο Έθνος, κάνουν λόγο για αύξηση των πωλήσεων σε όλη την αγορά κατά 20 με 25%.
Οσο για τις προτιμήσεις των Ελλήνων στο μέγεθος των τηλεοράσεων; Το 15% προτίμησαν οθόνες από 46 ίντσες και πάνω, για να βλέπουν και να «ζουν» το παιχνίδι σαν να βρίσκονταν εκεί, στις κερκίδες των γηπέδων, ανεβάζοντας τις πωλήσεις μεγάλων συσκευών στις 27.000.
Βέβαια, δεν αποκλείεται νέα αύξηση των πωλήσεων μέχρι την Κυριακή, για τον αγώνα της Εθνικής με την Κόστα Ρίκα.
Κι αναρωτιέμαι:
- Είναι λογικό αυτό το τεράστιο νούμερο νέων τηλεοράσεων που αγοράστηκαν μόλις σε 2 εβδομάδες, "για να δουν Μουντιάλ"; Δηλαδή πριν δεν είχαν τηλεοράσεις στα σπίτια τους, όσοι πήραν καινούριες;
- Πόσο τραγελάφικό ακούγεται αυτό το "αγοράζουν τηλεοράσεις λόγω της οικονομικής ύφεσης";;; Πώς γίνεται να αγοράζει κανείς - και μάλιστα πανάκριβα προϊόντα - εν μέσω κρίσης;
- Η αγορά τηλεοράσεων έχει να κάνει μόνο με το ποδόσφαιρο ή μήπως κυρίως ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΞΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ;;;
Διότι σίγουρα, το να δεις έναν αγώνα "με φίλους" είναι πολύ πιο εύκολο και ανώδυνο από το να πεις μια κουβέντα σαν άνθρωπος με τους ίδιους...φίλους!
- Τελικά, το συμπέρασμα που βγαίνει απ' όλα τα παραπάνω είναι πως η κρίση σαφέστατα υπάρχει και είναι κυρίως ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ: Όταν ένας ολόκληρος λαός όχι μόνο δεν μπορεί να κλείσει το χαζοκούτι, αλλά αγοράζει και νέα (!!!), τότε τα σχόλια περιττεύουν.
Βέβαια, θα πουν κάποιοι πως "πήραν τις τηλεοράσεις για να δουν ποδόσφαιρο και μετά θα τις κλείσουν"!
Είστε σίγουροι πως θα γίνει κάτι τέτοιο;
Ή για να το θέσω διαφορετικά: Είστε σίγουροι πως την εμετική προπαγάνδα των "δελτίων ειδήσεων", την διαστρέβλωση της Ιστορίας, τις ύβρεις στον Χριστιανισμό, τα βρώμικα σήριαλ και άλλες πορνο - εκπομπές δεν τα βλέπουν οι...ποδοσφαιρόφιλοι;
Πηγή
Γράφει ο Δημήτρης Σωτηρόπουλος
Φυσικά, ο καθένας έχει δικαίωμα να αγοράζει (ή να μην αγοράζει) ό,τι θέλει: Δεν θα του πούμε εμείς τι θα κάνει (αλλοίμονο!), αλλά καλό είναι κάποια στιγμή σε αυτή τη χώρα να βάλουμε τα πράγματα στη σωστή τους διάσταση!
Διαβάζουμε λοιπόν:
Σύμφωνα με στοιχεία από το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Εθνος», από την περίοδο της έναρξης του Μουντιάλ μέχρι και σήμερα, δηλαδή από τις 12 Ιουνίου, έχουν πουληθεί σε όλη την Ελλάδα περί τις 150.000 με 180.000 τηλεοράσεις. Σημειώνεται ότι οι πωλήσεις τηλεοράσεων στη χώρα μας κάθε χρόνο κυμαίνονται στις 550.000 με 600.000.
Η εντυπωσιακή άνοδος αποδίδεται στο «πάθος» των ποδοσφαιρόφιλων για το Μουντιάλ, στη «λατρεία» των Ελλήνων για την Εθνική ομάδα αλλά και στην οικονομική ύφεση, που έχει κάνει τους φανατικούς της μπάλας να μαζεύονται πια στα σπίτια τους για να δουν τα ματς.
Στελέχη μεγάλης αλυσίδας, μιλώντας στο Έθνος, κάνουν λόγο για αύξηση των πωλήσεων σε όλη την αγορά κατά 20 με 25%.
Οσο για τις προτιμήσεις των Ελλήνων στο μέγεθος των τηλεοράσεων; Το 15% προτίμησαν οθόνες από 46 ίντσες και πάνω, για να βλέπουν και να «ζουν» το παιχνίδι σαν να βρίσκονταν εκεί, στις κερκίδες των γηπέδων, ανεβάζοντας τις πωλήσεις μεγάλων συσκευών στις 27.000.
Βέβαια, δεν αποκλείεται νέα αύξηση των πωλήσεων μέχρι την Κυριακή, για τον αγώνα της Εθνικής με την Κόστα Ρίκα.
Κι αναρωτιέμαι:
- Είναι λογικό αυτό το τεράστιο νούμερο νέων τηλεοράσεων που αγοράστηκαν μόλις σε 2 εβδομάδες, "για να δουν Μουντιάλ"; Δηλαδή πριν δεν είχαν τηλεοράσεις στα σπίτια τους, όσοι πήραν καινούριες;
- Πόσο τραγελάφικό ακούγεται αυτό το "αγοράζουν τηλεοράσεις λόγω της οικονομικής ύφεσης";;; Πώς γίνεται να αγοράζει κανείς - και μάλιστα πανάκριβα προϊόντα - εν μέσω κρίσης;
- Η αγορά τηλεοράσεων έχει να κάνει μόνο με το ποδόσφαιρο ή μήπως κυρίως ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΞΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ;;;
Διότι σίγουρα, το να δεις έναν αγώνα "με φίλους" είναι πολύ πιο εύκολο και ανώδυνο από το να πεις μια κουβέντα σαν άνθρωπος με τους ίδιους...φίλους!
- Τελικά, το συμπέρασμα που βγαίνει απ' όλα τα παραπάνω είναι πως η κρίση σαφέστατα υπάρχει και είναι κυρίως ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ: Όταν ένας ολόκληρος λαός όχι μόνο δεν μπορεί να κλείσει το χαζοκούτι, αλλά αγοράζει και νέα (!!!), τότε τα σχόλια περιττεύουν.
Βέβαια, θα πουν κάποιοι πως "πήραν τις τηλεοράσεις για να δουν ποδόσφαιρο και μετά θα τις κλείσουν"!
Είστε σίγουροι πως θα γίνει κάτι τέτοιο;
Ή για να το θέσω διαφορετικά: Είστε σίγουροι πως την εμετική προπαγάνδα των "δελτίων ειδήσεων", την διαστρέβλωση της Ιστορίας, τις ύβρεις στον Χριστιανισμό, τα βρώμικα σήριαλ και άλλες πορνο - εκπομπές δεν τα βλέπουν οι...ποδοσφαιρόφιλοι;
Πηγή
Θέλουν νά αποβλακώνωνται καί μέ τούρκικα σκουπίδια καί τόν σουλτάνο τους τόν σκατοπρεπή τά γιουσουφάκια.
ΑπάντησηΔιαγραφή