Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Πρόστιμο ύψους 150.000 € στη Lidl


Με ανακοίνωσή της η Διεύθυνση Προστασίας του Καταναλωτή της Γενικής γραμματείας επέβαλλε πρόστιμο στην εταιρεία Lidl ύψους 150.000 €.
Το πρόστιμο αφορά, όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, την Πασχαλινή περίοδο κατά την οποία η εταιρεία προέβη σε πρόσκληση αγοράς αμνοεριφίων σε δελεαστική τιμή για τον καταναλωτή χωρίς να γνωστοποιήσει την ύπαρξη των λόγων για τους οποίους δεν θα μπορούσε να προμηθεύσει τα προϊόντα στην τιμή αυτή σε εύλογο χρονικό διάστημα και σε εύλογες ποσότητες.

Αποτέλεσμα αυτής της κίνησης ήταν η παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού ως προς την διαθεσιμότητα του διαφημιζόμενου προϊόντος.

Μετά τον σάλο που προκλήθηκε η γερμανική εταιρεία κλήθηκε να δώσει εξηγήσεις σχετικά με την διαφήμιση με το νωπό αρνί με 3.99 ευρώ, η οποία μάλλον παραπλάνησε τους καταναλωτές που έσπευσαν στο σούπερ μάρκετ να το προμηθευτούν.

Δυστυχώς έφυγαν με άδεια χέρια καθώς τα αποθέματα της αλυσίδας ήταν ελάχιστα. Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε το υπουργείο, «η ποσότητα που περιλαμβάνει κάθε κατάστημα Lidl καθημερινά κυμαίνεται από 6 έως 10 τεμάχια ανά κατάστημα και δεν μπορεί να καλύψει τη ζήτηση του καταναλωτικού κοινού στο οποίο απευθύνεται».

Η γερμανική εταιρεία δικαιολογήθηκε ότι «η μεγάλη ζήτηση ξεπέρασε τον προγραμματισμό, αν και η συνολική τους παραγγελία (190.000 κιλά) ήταν 14 φορές μεγαλύτερη από την περσινή.

Το όλο θέμα προέκυψε μετά από καταγγελίες καταναλωτών, οι οποίο πήγαν να αγοράσουν το αρνί με τα 3.99 ευρώ και εκεί τους είπαν ότι έχει τελειώσει και μπορούσαν να αγοράσουν άλλο αρνί με υψηλότερη όμως τιμή. 

Το Newsbomb.gr με ένα αποκαλυπτικό ρεπορτάζ στις 6 Μαρτίου είχε προειδοποιήσει τους πολίτες για τον τρόπο που… κινείται η συγκεκριμένη εταιρεία και πώς εν καιρώ κρίσης κατάφερε να αυξήσει τα κέρδη της στην Ελλάδα.

Με τις χαμηλές τιμές και τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχει αποσπάσει πολύ μεγάλο μερίδιο της αγοράς, καθώς το εισόδημα των νοικοκυριών συρρικνώνεται τα τελευταία χρόνια.

Η εταιρία έχει καταγγελθεί για αισχροκέρδεια σε βάρος των Ελλήνων πριν από τρία χρόνια, με τον τότε αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου, Ν. Παντελή (εποπτεύοντα του οικονομικού εγκλήματος), να έχει παραγγείλει έρευνα με αφορμή διαπιστώσεις του τότε αναπληρωτή υφυπουργού Ανάπτυξης, Σωκράτη Ξυνίδη, για προϊόντα που διαθέτει η Lidl ακριβότερα στην Ελλάδα απ” ό,τι σε άλλες χώρες.

H αναφορά Ξυνίδη κατέγραφε 51 προϊόντα που διακινούνταν από τα Lidl σε υψηλότερες τιμές από εκείνες που διατίθενται σε Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία και Βουλγαρία. Το γεγονός είχε καταγγελθεί και παλιότερα από καταναλωτικές οργανώσεις αλλά ήταν η πρώτη φορά που έγινε επίσημη παρέμβαση.

Η Lidl ήταν η εταιρία που «πιάστηκε» να «καρπώνεται» τη διαφορά μεταξύ του κανονικού ΦΠΑ και του μειωμένου που ισχύει για την παραμεθόριο. Η υπόθεση βγήκε στη δημοσιότητα αρχικά με δύο αποδείξεις, ενός καταστήματος στην Αθήνα και ενός στη Σάμο, που χρέωναν κανονικά τον ίδιο (αυξημένο) ΦΠΑ στα ίδια προϊόντα. Έτσι, ο μειωμένος ΦΠΑ για τους ακρίτες έγινε κέρδος στις τσέπες των ομόρρυθμων εταίρων… Γερμανών και μάλιστα με τη συγκατάθεση του ελληνικού κράτους, που δεν έκανε τίποτα για το περιστατικό.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου