Μπορείτε να μας βρείτε σε ένα ιστολόγιο για την ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2 και ένα ιστολόγιο για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ...ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 3.Με τιμή,
Πελασγός και συνεργάτες


ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ" ΠΕΡΝΑΕΙ ΣΕ ΦΑΣΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΟΙ.. ΣΥΝΤΟΜΑ...


«Το Γένος ποτέ δεν υποτάχθηκε στο Σουλτάνο! Είχε πάντα το Βασιλιά του, το στρατό του, το κάστρο του. Βασιλιάς του ο Μαρμαρωμένος Βασιλιάς, στρατός του οι Αρματωλοί και κλέφτες, κάστρα του η Μάνη και το Σούλι»

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης

Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

1500 μετανάστες στην Ειδομένη τινάζουν την ελληνική οικονομία στον αέρα!;


Σχέδιο σταδιακής εγκατάλειψης του Πειραιά επεξεργάζονται μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες, με την απομάκρυνση των εμπορευματοκιβωτίων από το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με κατεύθυνση λιμάνια της Αδριατικής, εξέλιξη που θέτει εν αμφιβόλω το «στοίχημα» να καταστεί η Ελλάδα διεθνές κέντρο εμπορίου, γράφει η Ναυτεμπορική.

Αιτία, ο αποκλεισμός του σιδηροδρομικού δικτύου στην Ειδομένη από χιλιάδες πρόσφυγες, οι οποίοι ζητούν να περάσουν τα σύνορα με τα Σκόπια, που έχει εγκλωβίσει εκατοντάδες βαγόνια με προορισμό την Κεντρική Ευρώπη.

Το γεγονός αυτό είναι βέβαιο ότι θα επηρεάσει αρνητικά τον σχεδιασμό που έχει καταρτιστεί ήδη από τα μέσα της προηγούμενης δεκαετίας για τη μετατροπή της χώρας σε διαμετακομιστικό κέντρο για την Ευρώπη, τη Μεσόγειο και τη Μαύρη Θάλασσα.

«Αν φύγουν οι εταιρείες τις οποίες κερδίσαμε με κόπο τα τελευταία δύο χρόνια, θα χρειαστεί διπλάσιος ή και τριπλάσιος κόπος προκειμένου να τις προσελκύσουμε και πάλι», σημειώνουν στη Ναυτεμπορική στελέχη της αγοράς, που βλέπουν το μεταναστευτικό, πέραν των προβλημάτων που δημιουργούνται στις τοπικές κοινωνίες και τον τουρισμό, να δημιουργεί μεγάλες δυσλειτουργίες και στη διαμετακόμιση.

Πιο συγκεκριμένα, το τελευταίο τριήμερο είχε δημιουργηθεί η αίσθηση ότι οι γραμμές θα απελευθερωθούν σταδιακά. Ωστόσο τη Δευτέρα, σύμφωνα με πληροφορίες της Ναυτεμπορικής, διαπιστώθηκε ότι τελικά το σιδηροδρομικό δίκτυο παραμένει υπό κατάληψη και θα παραμείνει έως το τέλος της εβδομάδας.

Όπως επεσήμαναν στη Ναυτεμπορικοί κύκλοι της αγοράς, σε περίπτωση που δεν απελευθερωθούν οι γραμμές σύντομα, και δεν αποκατασταθεί η εμπιστοσύνη στις συγκοινωνίες της χώρας, δεν αποκλείεται οι μεγάλες εταιρείες που επέλεξαν τον Πειραιά για να φέρνουν διά θαλάσσης τα προϊόντα τους ή, ακόμη περισσότερο, όσες σκέφτονται να φέρουν στην Ελλάδα γραμμές παραγωγής, να αλλάξουν μόνιμα ρότα και να τινάξουν τα σχέδια των ιδιωτικοποιήσεων και των επενδύσεων στον αέρα.

Το μπλόκο που προκάλεσε στις εμπορευματικές μεταφορές ο επί δύο εβδομάδες αποκλεισμός της σιδηροδρομικής γραμμής στην Ειδομένη, από περίπου 1.500 μετανάστες, εξαιτίας της άρνησης των Αρχών των Σκοπίων να τους επιτρέψουν τη διέλευση, απειλεί τα συμβόλαια με πολυεθνικούς κολοσσούς, όπως η Hewlett Packard και η Sony, που επέλεξαν τον Πειραιά και τους ελληνικούς σιδηρόδρομους ως όχημα για τη μεταφορά των προϊόντων τους προς την Κεντρική Ευρώπη.

Οι Αμερικανοί δυσκολεύονται να καταλάβουν πώς είναι δυνατόν μερικές εκατοντάδες μετανάστες να μπορούν να γονατίσουν ολόκληρο το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας.

Πηγή

1 σχόλιο:

  1. Εδώ γονάτισαν όλους εμάς, καί τούς λαθρολάγνους βεβαίως πού τούς πληρώνουμε 25 χρόνια λαθροεισβολής, σίτιση, νοσηλεία, φάρμακα, εισητήρια, επιδόματα κι ένα σωρό παροχές. Εάν γίνει μία σωστή μελέτη μέ ετήσιο υπολογισμό τά 25 χρόνια πού οί προδότες έσπασαν τά σύνορα μέ δόλο καί εισέβαλαν πρώτα οί εγκληματίες αλβανοί, θά μείνουμε στήλη άλατος από τά δις ευρώ πού δώσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή